Laat ik gelijk maar met de conclusie beginnen: Ik vond dit feest op sommige punten erg gaaf, en op anderen super tegenvallen.
Ongeveer 2 x per jaar ga ik met een paar vrienden naar een groot feest. Ditmaal samen met Casper, Marielle en Gerard. Het werd wederom de A'dam Rai waar ik tot nu toe 3 x Inner City had meegemaakt. Ik zou hier dus goed mee kunnen vergelijken. maar had ik het maar niet gedaan.
We kwamen aan rond 23.30 uur.… 12
Ongeveer 2 x per jaar ga ik met een paar vrienden naar een groot feest. Ditmaal samen met Casper, Marielle en Gerard. Het werd wederom de A'dam Rai waar ik tot nu toe 3 x Inner City had meegemaakt. Ik zou hier dus goed mee kunnen vergelijken. maar had ik het maar niet gedaan.
We kwamen aan rond 23.30 uur.… 12
Zwaardski, 15 april 2007 14:10
Tja, wat moet je hier nou van zeggen? Ik was, in tegenstelling tot vorig jaar, een stuk later gegaan. Jane was ziek, dus ik zou alleen gaan en dan vooral voor Armin van Buuren. Hij zou van 20.00 tot 22.00 gaan draaien.
Ben rond half 6 naar het Zuiderpark gereden om het (gratis!) feest mee te maken. Heb uiteindelijk alleen Markus Schultz en een stukje Armin meegemaakt.
Na Markus, die lekker draaide, starte Armin rond 10 over 8.… 127
Ben rond half 6 naar het Zuiderpark gereden om het (gratis!) feest mee te maken. Heb uiteindelijk alleen Markus Schultz en een stukje Armin meegemaakt.
Na Markus, die lekker draaide, starte Armin rond 10 over 8.… 127
Zwaardski, 27 augustus 2006 21:51
'Waarom schrijf ik 15 jaar later een verslag over een feest?'
Omdat ik toen nog geen internet had.
'Waarom schrijf je uberhaupt een verslag over dit feest?'
Omdat ik toen 23 was en in die periode voor de eerste maal de ‘gabber-house’ meemaakte.
Het begon al weken vantevoren.… 12
Omdat ik toen nog geen internet had.
'Waarom schrijf je uberhaupt een verslag over dit feest?'
Omdat ik toen 23 was en in die periode voor de eerste maal de ‘gabber-house’ meemaakte.
Het begon al weken vantevoren.… 12
Zwaardski, 13 juli 2006 16:09
Oke, ik zie nog geen andere verslagen, dus zal ik maar beginnen.
Voorop gesteld dat ik niet teveel in zal gaan op de platenkeuze (ik ken nu eenmaal de meeste platen niet. )
Het was voor mij de eerste keer Sensation. Na al die jaren zoveel gehoord en gezien te hebben moest het dit jaar wel gebeuren. Samen met Inge afgereisd naar de Arena.
Rond kwart voor 12 binnengekomen (geen wachtrijen!) en eerst een blik geworpen op de enorme arena.… 41
Voorop gesteld dat ik niet teveel in zal gaan op de platenkeuze (ik ken nu eenmaal de meeste platen niet. )
Het was voor mij de eerste keer Sensation. Na al die jaren zoveel gehoord en gezien te hebben moest het dit jaar wel gebeuren. Samen met Inge afgereisd naar de Arena.
Rond kwart voor 12 binnengekomen (geen wachtrijen!) en eerst een blik geworpen op de enorme arena.… 41
Zwaardski, 9 juli 2006 07:51
Een gratis feest op het Malieveld in Den Haag met alleen maar grote namen! Da's gewoon te gaaf om te laten lopen. Zeker met het mooie weer van gisteren besloten Jane en ik de tram vanuit Loosduinen te nemen richting het Malieveld.
Rond half 4 kwamen we aan en het was direct al druk. Tja, wat wil je? Het was mooi weer, dus Den Haag zou wel uitlopen voor zo'n feest. En dat was ook volledig waar. Zo'n 4 tot 5 duizend mensen (ik heb ze niet geteld.… 15
Rond half 4 kwamen we aan en het was direct al druk. Tja, wat wil je? Het was mooi weer, dus Den Haag zou wel uitlopen voor zo'n feest. En dat was ook volledig waar. Zo'n 4 tot 5 duizend mensen (ik heb ze niet geteld.… 15
Zwaardski, 29 augustus 2005 07:46
| Feest | Datum | Auteur | Publicatie |
|---|---|---|---|
| In Qontrol · 12 | Zwaardski | 15 apr 2007 | |
| Dancetour 2006 · 127 | Zwaardski | 27 aug 2006 | |
| Rave The City Ⅱ · 12 | Zwaardski | 13 jul 2006 | |
| Sensation · 41 | Zwaardski | 9 jul 2006 | |
| Dancetour · 15 | Zwaardski | 29 aug 2005 |






