jah was leuk . veel oude vrienden gezien lekker gehakt en veel plezier gehad . alleen misde ik me vriendin . GINEKE IK HOU VAN JE ! . ik krijg nou te horen dat ik minimal een 1000 woorden moet worden . naja kvind wel een betje dom . ik kan toch gewoon zeggen dat ik me reuze heb vermaakt . ofnie. weet ik veel welke dj . oja j-lines heb ik gezien . goed gedaan jongen. gregor was ik heletijd kwijt ook pascal en frannie en harmke maarjah zij hebben zich ok prima vernmaakt.… 10
de 12de editie van Illegal Vibes. weer eentje om in de boeken te schrijven. Bij binnenkomst moesten we 10 min in de rij staan . dit was al een goed teken
eenmaal binnen werd er al lekker gedraait . lekkere techno met zware beatz . ook al ben ik meer voor hardcore, was dit een lekker begin . daarna ging het alleen maar harder en sneller (petje af voor bassie hij liet het feest echt super op gang komen lekker knallen ).… 6