Verslagen · State of Mind
Hallo Cubegangers,
We komen eraan *lees; het is 23.18uur*, maar we vinden het nu al BIZAR gezellig!

Tot zo allemaal en zet de baco maar vast koud!

Verder hebben we nog het volgende te melden:
voor de vloer
voor de jasophangers
voor het kantinevolluk!
Jezzz aka JEZZZ, Melissa aka ;;L-M^, Rianne aka only chick
PS.…
We komen eraan *lees; het is 23.18uur*, maar we vinden het nu al BIZAR gezellig!
Tot zo allemaal en zet de baco maar vast koud!
Verder hebben we nog het volgende te melden:
PS.…
, 24 februari 2007 23:25
| Feest | Datum | Auteur | Publicatie |
|---|---|---|---|
| Cube | 24 feb 2007 |


