Partyflock
 
­ Nederland

112 opmerkingen

Artiest {SHOWLIST artist 19316, 64464}
zoiezo?
zoyzo?


Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens Van Dale (2005) sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits. Het wordt gebruikt in zinnen als:

*Ik houd niet van Koos Alberts, maar ik ben sowieso geen liefhebber van het Nederlandse lied.
*Morgen ga ik niet fitnessen; ik heb sowieso geen tijd om meer dan twee keer per week te gaan.
*Tv-programma's van vroeger lijken sowieso altijd beter.

Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.

(www.onzetaal.nl8))
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Housemans op woensdag 15 april 2009 om 18:52:
zoyzo

Ik vond deze wel orgineel. :lol:
Uitspraak van Govert Kreuk op maandag 30 maart 2009 om 18:12:
Zegt denk meer over de kortzichtigheid van veel mensen tegenwoordig! Worden ff geen hitjes gedraaid en een dj is gelijk slecht!
Zoiezo dan nekschot voor die pootjes die met drinken naar hem liepen te gooien!

Deze man blijft toch zeker wel een held!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 13:29:
Eenvoudige mensen, met gebrek aan inzicht, staan niet open voor de echte dingen in hardcore. Jammer, maarja partyflock-volk, is niks aan te doen, beter zeggen we niks meer. Laat dat soort lui lekker doorwanken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 13:11:
mensen die net 4 jaar hardcore luisteren ( ikzelf al 12/13 jaar) die moeten niet zeiken met dat hij "vroeger goed was maar nu niet meer"

toen hij begon was de hardcore heel anders als nu!!!! ( ik was er niet bij, maar ik besef het wel!!)
dus bekke dicht

en voor diegene die zegt dat manu le malin de vorige ook keer al niet goed was : Ga er dan niet nog een keer heen!!!! hoe stom kan je zijn als het je toch niet bevalt!!!?

dat gezeik altijd flikker toch op, als je het niet goed vind ga je toch ergens anders heen

Helemaal mee eens!!!(Y)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 13:11:
of ben ik als enige zo slim om dat te doen ??

nee niet alleen jij gelukkig!!!:D
Jez+z wat een setje plaatjes wel niet te weeg kan brengen.. en wat een narigheid van sommige mensen :S

Voor de mensen die het zo schijtbaggerniksaanenteringslecht vonden, je gaat er zelf naar toe notabene!!!??? hij staat toch op de flyer?? Ik las zelfs van mensen dat ie hem eerder ook al zo slecht vonden.. haha wat doe je dan daar? een ezel stoot... beetje dom denk ik dan!

Maaaar gelukkig zijn er mensen met meer respect, ook al vonden ze het slecht! ode aan hun! en aan de man zelf offcourse, ik was er niet bij maar smaak heeft ie zeker en skillz ook !!
 
Uitspraak van Housemans op woensdag 15 april 2009 om 18:52:
Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens Van Dale (2005) sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits. Het wordt gebruikt in zinnen als:

*Ik houd niet van Koos Alberts, maar ik ben sowieso geen liefhebber van het Nederlandse lied.
*Morgen ga ik niet fitnessen; ik heb sowieso geen tijd om meer dan twee keer per week te gaan.
*Tv-programma's van vroeger lijken sowieso altijd beter.

Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.

(www.onzetaal.nl 8))

jij bent heeeeeeeeel goed bezig hahaha (zobiezo ?????)
laatste aanpassing
ik ben zelf ook niet echt een fan van manu le malin maar drankjes naar zn kop smijten omdat je hem niet goed vind gaat echt wel te ver. andere artiesten zoals bv angerfist (waar ik ook geen fan van ben) krijgen ook veel kritiek op verschillende fora waarom heb ik nog nooit een drankje in zijn richting zien vliegen?
 
Uitspraak van [HC] HENKIE op donderdag 16 april 2009 om 12:09:
andere artiesten zoals bv angerfist (waar ik ook geen fan van ben) krijgen ook veel kritiek op verschillende fora waarom heb ik nog nooit een drankje in zijn richting zien vliegen?

meestal hebben mensen die angerfist afkraken en dj's als manu le malin leuk vinden een ander niveau dan angerfist liefhebbers die niet van andere muziek dan hardcore met melodietjes houden.
Wil iemand een keer iets anders draaien als altijd, krijg je dit gezeik :P
mensen moeten niet zeiken:/

tegenwoordig moeten die kleuters alleen maar de hitjes die in de top 100 staan voorgeschoteld krijgen want dat is het enigste wat ze leuk vinden.
En hebben totaal geen kut verstand van waarmee het nou echt begonnen is.

Als er iemand is die er verstand van heeft is manu wel:respect:
Uitspraak van Makewablief op vrijdag 3 april 2009 om 05:53:
Pfff die eeuwige discussies altijd omtrent Manu, ze blijven leuk !

En weet je waarom het eigenlijk geen ENKEL nut heeft op sommige mensen in te praten ? Sommige mensen gaan helemaal niet voor de muziek naar feesten, maar om te feesten, dope te gebruiken, en als het ze dan niet bevalt, gaan ze lopen knokken of gooien met drinken (!). Eerlijkgezegd had wat mij betreft het hele zooitje draaitafels/cd-spelers/mengpaneel kortsluiting mogen krijgen, set van Manu afgelopen, maar ook het complete feest !

Ik ben een enorme fan van Manu, maar blijf wel ff reeël ; Manu kan ook ontzettend stomme mixfouten maken, maar het gaat erom dat ie veel dingen probeert, en als ze goed gaan,zit het meestal ook geniaal goed in elkaar. Maar natuurlijk vallen we weer over die aantal keren dat het misgaat..


Uitspraak van Ruth......... :sweethug: op woensdag 1 april 2009 om 22:43:
Smaken verschillen maar ga hier niet de 'zogenaamde intellectuele muziekliefhebber en alle andere (mainsteam) hardcore is kut’ uithangen..
Dat geldt overigens niet voor iedereen en het is een kwestie van smaak maar sommige mensen weten alles altijd zo goed

Lezen, vriend, lezen !!! Wie zegt er dat mainstream hardcore kut is ? Het gaat erom dat veel dj's inderdaad een hoop hitjes draaien, niet dat mainstream kut is. Maar blijkbaar mogen wij 'zogenaamde intellectuele muziekliefhebbers' geen kritiek leveren als er word beweerd dat Manu kut draait, of nog niet eens aangeven dat hij juist net niet die hits van vroeger draait (Maar toch HARDCORE). Ik zie niet in wat intellect en smaak met elkaar van doen hebben, maar goed...

(Nou ben ik absoluut niet dom,zou er dan toch een bron van waarheid inzitten ? Ik wil namelijk nog niet eens dood gevonden worden bij een Darkraver set...Hitjes ,Skills )
Informeer de volgende keer anders of Manu moet draaien, en ga ff lekker een rondje lopen, of een peukie/jointje roken. Drinken naar Mr. Le Malin gooien, dat vind ie geweldig ! Juist dan gooit ie er die plaatjes op die de gemiddelde 'gabber' helemaal niet tof vind. Zou ik ook doen..

:respect:
laatste aanpassing
Jullie moeten niet zo zeiken, die man is gwoon geniaal op zijn manier, je kunt abstract denken of je kunt het niet
je moet er eigenlijk ook naar luisteren niet op los gaan
Tis ook niet mijn eerste keus maar toch is die man gwoon goed:respect:
 
hmm, ik kan me herinneren dat op Ghosttown 2006 'Human Resource' moest optreden en ook de hele zaal stil stond. (reacties: te langzaam , bah wat soft, draaide bagger enz.)
maar zo zie je maar weer dat de gemiddelde bezoeker van Ghosttown alleen maar hitjes wil, Beetje jammer. (en ze draaiden nog wel I'm not a Number :bounce:)
laatste aanpassing
 
Heb net snel een stukje liveset (youtube., ik weet het) geluisterd en heb echt geen idee waar veel van jullie het over hebben. Wat een heerlijke muziek.
 
Ik vind met bier gooien zhowiezho alcohol misbruik :)
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
Uitspraak van [SF] Destructive Nature op maandag 30 maart 2009 om 11:40:
dat is pas triest...!!!

Tsja triest.. echt ronduit zielig.. hoe diep kan je zinken om zoiets te doen.. :S :S


Uitspraak van actief op zondag 19 april 2009 om 16:37:
Ik vind met bier gooien zhowiezho alcohol misbruik :)

Bierenbeulen.. 8)
 
whahaha zowizoooo (H)
 
Uitspraak van TheVampire op dinsdag 31 maart 2009 om 20:33:
Ik denk dat die nummers iedere week gedraaid worden omdat dat dan ook juist de lekkere nummertjes zijn....

of omdat iedereen ze mee kan zingen en dus mateloos gehyped zijn. Zijn van die tracks waar de hele stijl early rave mee geassocieerd wordt.

Zelf vond ik 't best goed te doen, ben wat sneller gewend maar ach ... om nou te zeggen dat 't bagger was ??? Neah ! Wat me wel opvalt is dat van de mensen die zeuren dat 't te langzaam/bagger/etc zou zijn, het grootste deel zo rond de 19-20 jaar is. Zegt denk ik meer over hun kennis van de echte early rave & oldschool dan over de DJ.

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 maart 2009 om 21:10:
Fuck off wat slappe hap.. wie wil je daarnou mee vermaken.. muziek die gedraait werd was goed voor de rokers ruimte..
GvD zoveel Gouwe Ouwe knallers die er uit zijn gebracht en word er van die kutmuziek gedraait..
Je moet naar de mensen kijken en voor hun draaien.., niet voor je zelf..

Jeej ... en dan weer het zoveelste setje met alle hitjes achter elkaar krijgen? Forze DJ team leek wel of ze de cd's "Hardcore hits '96 t/m '99" bij zich hadden, heb voornamelijk de bekende hitjes gehoord, veelal nog crappy in elkaar gemixed ook. Liever iemand die z'n eigen ding doet, daar goed in is en het publiek trakteert op een stukje vroeger !
Artiest {SHOWLIST artist 46382, 59632, 66445}
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 maart 2009 om 21:10:
Je moet naar de mensen kijken en voor hun draaien.., niet voor je zelf..

Dat vind ik dus echt een belachelijke uitspraak.
Hopsakee! Draai allemaal wat de massa wil en wordt een gezichtsloos rukproduct.


Tuurlijk, je kan je wel een beetje aanpassen (alhoewel, aanpassen is niet de ideale benaming) aan het feest waar je staat maar dat betekend niet dat je gelijk weer de meest geliefde tracks in een brak (of strak, dat maakt al geen hol meer uit) mixje moet gaan zetten.
 
Uitspraak van Makewablief op vrijdag 3 april 2009 om 05:53:
Drinken naar Mr. Le Malin gooien, dat vind ie geweldig ! Juist dan gooit ie er die plaatjes op die de gemiddelde 'gabber' helemaal niet tof vind. Zou ik ook doen..

:respect:

ook :respect: voor Manu Le Malin !! Ik ben niet op dit feest geweest, maar deze discussie ben ik meer dan zat. Ik heb respect voor Manu vanwege zijn orginele style :) En het feit dat hij zich weigert aan te passen aan die grote massa van hersenloze schapen, maar lekker zichzelf blijft (Y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 13:07:
Uitspraak van Makebelieve op vrijdag 3 april 2009 om 05:53:
Drinken naar Mr. Le Malin gooien, dat vind ie geweldig ! Juist dan gooit ie er die plaatjes op die de gemiddelde 'gabber' helemaal niet tof vind. Zou ik ook doen..



ook voor Manu Le Malin !! Ik ben niet op dit feest geweest, maar deze discussie ben ik meer dan zat. Ik heb respect voor Manu vanwege zijn orginele style En het feit dat hij zich weigert aan te passen aan die grote massa van hersenloze schapen, maar lekker zichzelf blijft

en ik ga mee met deze mening wat een gedoe zeg ik lees het net dat er zo'n shitload mensen blaten over wat wel goed is of niet nou leer je geschiedenis eerst kom dan klagen
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Als je het niets vind.. prima :D Maar gewoon zomaar afzeiken zonder onderbouwing is echt te makkelijk. En het is helemaal al erg als je niet weet waar je over praat.

Manu draaide vroeger in de Tunnel of Terror. Is hij dan wel stoer? ;)
:respect: voor manu!
Artiest KVN
och och och.. de hardcore-baby's hebben geen goede muziek gehoord.. ga lekker janken!

:respect: manu
 
Artiest Baz Reznik
als ik het zo even snel hoor vind ik het een van de betere dj's daar...
 
ik weet niet wie manu is, maar als ik deze opmerkingen lees denk ik; de mensen die manu hier afzeiken zijn niet de slimste!
Sneue mensen die Manu niet begrijpen. Kortzichtigheid :dood: Respect :respect: voor Manu. Net zo legendarisch als Acardipane voor 2000.
Uitspraak van Tha Clown op maandag 30 maart 2009 om 04:18:
En aan de mensen die dit bagger vonden: Als je naar een early-feest gaat, kun je tracks uit de *echte* begintijd van hardcore soms verwachten .. Manu draaide vooral veel PCP(-stijl) platen, waarvan aardig wat uit de vroege jaren 90 ... Het kan je smaak niet zijn, maar zeik niet meteen alles wat iets trager of onbekender is af ... Sta eens open voor early hardcore die NIET elke week te horen is

Early is méér dan alleen die kut-hitjes die je overal 3 keer per avond hoort

Geen uitleg meer nodig lijkt me toch ? :P
een Meester ! een waar kunstenaar
 
;)
laatste aanpassing