Partyflock
 
Forumonderwerp · 763572

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.



Hallo gast!

SonicRadio wordt gebruikt om Hard Dance, in de breedste zin, onder de aandacht te brengen.
Er wordt niet 24/7 uitgezonden, maar volgens afspraak.
En wanneer ik er zin in heb (en dat is best vaak hoor O:) ).

SonicRadio identificeert zich het liefste met:
Hard House,
Hard Trance,
Hard NRG...
...en eigenlijk alles wat in het hokje Hard Dance zou kunnen passen.

SonicRadio maakt gebruik van:
Opgenomen live sets en promo's van bekende & minder bekende artiesten.
Live uitzendingen van minder bekende, maar zeker talentvolle, artiesten.

SonicRadio wordt uitgezonden vanaf een gewone pc.
De bandbreedte is daardoor enigzins beperkt.
Maar goed. Wie weet wat de toekomst gaat brengen, mag het zeggen! ;)

laatste aanpassing
Goedenmorgen beste mensen :)

Ik moet vanavond draaien op topradio .. de vlaamse slam fm zeg maar. Vanaf 10 uur staat er een stream open op

www.topradio.be

Ik moet beginnen om 22:15 en dan 2 setjes van 20 min. Het gaat wel veel hardtrance en dbd worden, want dat is de enige mogelijkheid om die jumpliefhebbers hier misschien over te halen. Veel steun aan de vlaamse kant verw8 ik niet, dus stemt allen op

http://www.moerman.com/plog/

De poll rechtsboven .... natuurlijk pas als mijn naam er staat ;) thanx in advance :p
Al ben ik nog verrot, toch een uurtje draaien vanavond vanaf 8 uur een soort van after birthday set ofzooi ;p

Hope you will enjoy the music :cheer:
Door een wijziging in het abonnement bij mijn ISP is het IP adres van mijn aansluiting veranderd.
Het domein sonicradio.nl verwijst wel nog naar mijn oude IP adres.
Daarom is de website ed. niet zichtbaar via sonicradio.nl.

Alle servers werken naar behoren.
Mocht er iemand dus toch toegang wensen dan gelieve tijdelijk 86.90.120.169 te gebruiken totdat de wijziging bij de DNS servers is doorgevoerd.

Excuses voor 't ongemak.


edit:
Alle wijzigingen zijn doorgevoerd.
Domeinnaam werkt weer.

Maar mocht iemand ergens een directe link naar mijn oude IP gebruiken (SHOUTcast plugin, favoriet in Winamp om er een paar te noemen),
dan zullen deze handmatig moeten worden aangepast.
laatste aanpassing
Even deze topic nieuw leven inblazen, aangezien SOnic Racio nog steeds 24/7 doorgaat :cheer:

Ik ga zelf vanavond weer draaien, wel een half uurtje later dan normaal, dus begin om half negen en dan tot half tien

Hoop dat jullie, ondanks de fouten, wel van de muziek zullen genieten ;)
EN NOU?!!

;p
Artiest Raven
Oh... Sonic Radio... Jaaa.. Binnenkort maar eens kijken wanneer ik weer eens erop ga draaien :D

Dinsdag is tv avond :jaja: Net 5 (L)
Grey's (L)
Hmmmm, als mijn setje zo doorgaat van gisteravond ga ik een linkje ervan hier neerzetten

Maar ja zul je net zien dat ik straks nog wel allemaal k*t fouten heb.....
tsss
mag hier ook niks he... :@
tja... O:)
niet op je tafel gaan staan he ;p
ok, ik heb een probleem, hij doet die shoutcast plug in niet in winamp doen of hoe je dat ook zegt :nocheer:

*edit

never mind, keek bij verkeerde tabdingesje :$:$:$
laatste aanpassing
Maar nu weet ik niet meer hoe ik mijn bpm studio goed had gekregen de laatste keer en ik wil het wel straks opnemen om het terug te kunnen luisteren :cry:
Wat is er vanavond op Sonic Radio ? Een opgenomen set of gaat iemand live ?
Uitspraak van ®aven op donderdag 2 november 2006 om 16:36:
Wat is er vanavond op Sonic Radio ? Een opgenomen set of gaat iemand live ?

Sowieso zoekt John residents weer voor Sonic Radio..... misschien een idee om dan ook een vaste avond in de week te gaan hosten?
ik wil wel, maar pas als ik helemaal gesettled ben :)
Gaat wel goed komen...:)
Joehoe de hoehoe

Ik ben vanavond aan het overwerken op een of andere ondernemersbijeenkomst, dus ik draai een uurtje later dan gewoonlijk :)

Van 9 tot 10 dus ipv 8 tot 9

Hope you will enjoy the music :woep: :cheer:
:(:(:(:(:(

:nocheer:
:cry:

Dear SonicRadio member,

after giving it a lot of thoughts I've come to the conclusion that SonicRadio will stop it's activities.
Among other -private- reasons, I have lost the urge to invest energy & spare time into the station for it to become successful.
Nevertheless I had an awesome time with this project.
I want to especially thank all the artists who invested a lot of their precious time into the station.
I sincerely hope that Your participation contributed in whatever way to Your individual goals.
If someone might be interested in continueing the station or concept, I'll be more then happy to help in every way I can.
And to all the listeners: Thank You to for Your loyalty.
The SHOUTcast server will stay online untill 31-12-2006.

I also want to make use of this occasion to wish You all some nice & blessed holidays
and a blast into yet another forthcoming Harddance Year!

Thank You & regards,
John Nelissen.



JOhn wat kan ik doen om door te gaan?
(geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen maar Sonic Radio mag gewoon NIET stoppen!!!)
:o

Was top John! :)
Hopelijk kan t station nog voortleven in de toekomst. (y)
:(

Komt er wel nog een afscheidsuitzending?
Hello Everyone,

Tonight Dawn of Dance will start an hour later at 9 instead of 8 and it could possibly be the last broadcast on Sonic Racio, since Sonic Radio stops the 31st of December and next week it is Boxing Day and I will be with my family and am not sure whether or not I will be on time that night to spin.

I had hoped the announcement of Sonic Radio to stop would cause a great stir from different people, but as it looks Sonic Radio will really stop and I am so GUTTED about it.

I want to thank John for all his effort and time and hard work he has put into the 24/7 Harddance internet Harddance station, many, many respect for that and thank you for all the chances you gave me and other upcoming Harddance DJ's

Second I want to thank the listeners who put up with my mistakes but listened anyways, you don't know how much that means to me and ofcourse special thanks to JNKS too, who was also nice enough to tune in and listen and give me some advice once in a while

Thanks for listening and believing in me, I will continue spinning even if it's the last thing I will do - winks -

Anyways I am planning to continue with some kind of internetradio thing in the future with Harddance, don't know when yet and how, but I will dive into the that in 2007.

If you would like to stay informed about Dawn of Dance and her plans in 2007 please mail to info@dawnofdance.com and name the subject of the mail 'Dawn of Dance'
This way you will be put on the mailinglist and will be kept up to date about all developments concerning Dawn of Dance

We take no prisoners...... We only convert.
laatste aanpassing
R.i.p. :(


Dank jullie allen voor de support in de afgelopen periode. (y)