Partyflock
 
Forumonderwerp · 759903
Ik ben ontevreden over mijn gewicht en dan zit er slechts 1 ding op daar verandering in brengen.

Ik ben al begonnen met meer te gaan sporten (komt dat abonnement ook nog eens van pas), maar eveneens ook gezonder gaan eten en ben ik er eens op gaan letten wanneer eet ik nou en nog belangrijker WAAROM?

Eet ik nu omdat ik echt honger heb? Eet ik omdat ik er echt trek in heb?

Bij mij kwam er onder andere uit dat ik eet op het moment dat ik me niet lekker voel. Op het moment dat ik op me werk ben en er gebeurd iets waardoor ik zoiets heb van "WAT EEN SHITZOOI ALLEMAAL" wil ik gaan eten.

Het liefste dan ook nog eens aan de vette hap, hoe ongezonder hoe lekkerder ik het vind.
Al heb ik dan een appel bij me van thuis dan wil ik toch dat zakje chips of die mars die mij vanuit de automaat zo lekker aan ligt te kijken.

Dat is ook de reden dat ik in een jaar tijd ruim 15kg ben aangekomen. Door iedere keer maar gewoon ongezond te gaan eten en niet nadenken bij hetgeen dat je eet.

Iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen?
 
:D
 
Je moet je gevoelens op een andere manier zien kwijt te raken, dan weg eten... ga bijvoorbeeld iemand bellen, of ga even een rondje lopen, je ged88 verzetten!
Honger?


Jij helder licht. B-).
laatste aanpassing door een beheerder
Ik probeer altijd sex te bedrijven als ik me kut voel.. snijd het mes aan twee kanten.
1: je verbrande de calorietjes
2: je verzet je gedachten


Jij helder licht. B)

Eerder scherp en analytisch
laatste aanpassing
 
vetnek als ze jou toch niet had ;)
roon je kent mijn talenten!
 
dat zeg ik

B)
En ik heb nog veel onvermoede andere talenten *kuch* *kuch*
kijk op www.overgewicht.nl daar kan je afvallen
 
Ik probeer altijd sex te bedrijven als ik me kut voel.. snijd het mes aan twee kanten.
1: je verbrande de calorietjes
2: je verzet je gedachten


I (L) you


Tjah.. Als ik m'n kut voel.. :kwijl: O:)


roon je kent mijn talenten!


excuse you? :|
laatste aanpassing
Daan: afgelopen jaar dmv goed op m'n eten te letten ook best wel wat kilootjes kwijt.. maar de tips van Simba werken ook cker! Gewoon je gedachtes ergens anders op projecteren!...
 
niet so bruut.

maar goed, succes :)
 
Ik zou aan het Atkins dieet gaan als ik jou was! Ben nu het boek aan het lezen ik ga er ook aan doen.

Dat is een dieet waarbij je geen koolhydraten mag eten, maar wel vet. Zo veel als je wilt ook nog.

Door dat je lichaam geen koolhydraten meer binnen krijgt (primaire brandstof, dus energie) gaat het zijn vetten verbranden (secundaire brandstof) waarbij je gigantisch afvalt, maar je mag dus geen brood, pasta's aardappels enz.. Heel veel eieren, kaas, vlees en vis eten.

Je kunt zo veel eten wat je wilt dus je hebt ook geen hongergevoel!

Succes er mee!
Dieëten werkt niet. Vreet de helft en sporten: dat helpt.

Je bent wat je eet: met andere woorden: je bent een zielig hoopje vettige troep met een toefje van ongezonde suikers en e-stoffen en weet ik wat niet allemaal. EN, ben je daar trots op??? tssss. Doe normaal en eet normaal. Doen andere mensen ook.

En sex ja. Dat helpt. Behalve als je niemand hebt om mee te sexen...whe he he...ga je vreten uit frustratie...whe he he. Goeie peer (y)
 
Gatver, het Atkins dieet.. dat kan volgens mij nooit goed zijn!!!
 
jah ik ken het probleem. je moet gewoon sterk zijn om die vette dingen te laten liggen. en dan denken van zo dat heb ik echt goed gedaan en jezelf een schouder klopje geven. en denken van als ik iets lekkers zie liggen dat dat ook weer bij je gewicht kom.
 
Wanneer je dat vaak lukt, krijg je ook vanzelf ene goed gevoel. En als je daarbij nog eens afvalt, wordt dat gevoel alleen maar sterker. Je moet in een opwaarste spiraal komen ipv een neerwaartse.

IK ben een paar jaar geleden negen a tien kilo afgevallen en adt si er niet weer bij gekomen.

( Ben er ook bij gaan sporten hoor. )
cardio'n tot je moet kotsen en veel water drinken
niet so bruut.

maar goed, succes


Whahahahahhaha jwt ;)


Enniewee

Lees het afval topic maar eens door (Y)
Meis, check even;

www.40punten.nl

;)

Is heel handig...

Net zoiets als Wait Watchers...

Maar veel goedkoper!

:D
een sneetje volkorenbrood met kaas is daar al 6 punten, dus zou je per dag nog geeneens 7 bruine boterhammen met kaas mogen eten :S En dan zit r nog niet eens avondeten en drinken bij.. of snap ik t nou verkeerd..

Maareh.. gewoon goed opletten wat je eet, en vooral dat je ook gezond blijft eten, alleen maar blaadjes sla en fruit eten is ook niet gezond :)
Dieeten is NIX :S

En ik kan het weten :jaja:
ik zal de tips van simba ook opvolgen ze werken echt.
je kan als je je rot voelt ook je gevoelens opschrijven of van je afschrijven hoe je het wilt noemen.
want als je zo door gaat kan het fout gaan en omslaan in wat anders .
Gewoon flieft worden :9
Gewoon flieft worden


Nah... daar zou ik dan maar snel mee beginnen als ik jou was ;p ;p ;p
 
ik zou me eerst maar eens niet zo druk maken om hoe je er uit ziet! Dat scheelt mischien al wat van je frustraties :(
Verder gewoon opletten met wat je eet en regelmaat wil ook nog wel es helpen.
Nah... daar zou ik dan maar snel mee beginnen als ik jou was


Stik :[
een sneetje volkorenbrood met kaas is daar al 6 punten, dus zou je per dag nog geeneens 7 bruine boterhammen met kaas mogen eten En dan zit r nog niet eens avondeten en drinken bij.. of snap ik t nou verkeerd..


Je begrijpt het heel goed...

;)

Als je goed wilt afvallen...
moet je je idd. houden aan die 40 punten per dag

dan zit je op 1000 calorieen... ;)

En dan maar even iets minder...
maar het betekend niet dat je geen snoep, of iets anders lekkers mag, zoals bij een ander dieet..

Je moet gewoon niet boven die 40 punten komen..

het betekend natuurlijk niet, dat je die 40 punten moet gebruiken aan alleen maar zoetigheid...

:flower:

Nah... daar zou ik dan maar snel mee beginnen als ik jou was


:vaag: Kef :vaag:

Weet je wat ook helpt....

Liefdes verdriet hebben...

Of niej, ..................



;)
 
Dat is een dieet waarbij je geen koolhydraten mag eten, maar wel vet. Zo veel als je wilt ook nog


ja en dan ben je slank maar ga je dood aan een hartaanval omdat je alleen maar vet eet......goed idee (y) :-S
 
Gaan roken :jaja:


:[