Partyflock

Forumonderwerp · 734440
1 volger · 5897x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore Gladiators, zondag 15 mei 2005 om 20:00

Waarschuw beheerder
donateur
Zozo, die zijn er weer snel bij!
The fourth fight is net voorbij... hebben ze de fifth fight alweer in de agenda :D

>>> Hardcore Gladiators - The Fifth Figth <<<

:bounce:

Hopen dat 't geluid nu weer harder gaat.... viel zaterdag 'n klein beetje tegen!!!!!

Maar gaat wel weer SUPER WORDEN!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
in de vip heerlijke wafels, relaxte bankjes, coctails mmmmmmm lekker lekker LEKKER

Als ik DAT had geweten.

Ik kreeg om 4 uur twee polsbandjes voor de VIP van iemand van de organisatie.
Maar had toen NET drinken besteld en we zijn 3 kwartier later weggegaan zonder in de VIP te zijn geweest.
Notabene nog bij de Mc Donalds wezen eten omdat we zo'n honger hadden. :/

Maar, desalniettemin, weer prima vermaakt.
TOP lokatie
Goede sfeer
Gratis parkeren & wc's
Maar 1 1/2 uur rijden
Goedkope kaartjes.

Wat wil je nog meer!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tja wat zal ik er van zeggen! minder als die vorige keren!
maar heb me wel vermaakt hoor! was zeker wel gezellig feesie
Waarschuw beheerder
donateur
dat is dan wel balen:S

maar uhhh 1 1/2 uur rijden voor mij 3uurtjes maar die waren gelukkig zo voorbij:D
Waarschuw beheerder
Ik had het ook over mezelf wat betreft die 1 1/2 uur natuurlijk. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat begreep ik ik voegde toe dat ik 3uur moest rijden:D

Waarschuw beheerder
donateur
weer een ÜBER-PARTY van onze oosterburen;p
alleen die portieren waren nogal dubieus bezig:no:
liep er eentje in de plee, en betrapte een mannetje die daar zat te snuiven! dus hij op die deur beuken:s
en toen die open ging! sprong die naar binnen, en deed vervolgens de deur weer dicht:o
even later stapte die weer naar buiten gevolgd door een lijkbleek mannetje die het zo te zien niet zo best meer had:no:

en die moeten er dan staan voor jou veiligheid:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was echt een super feessie! :yes: alleen wel ontzettend koud!! maar wat een locatie! echt gaaf!En echt hard gedraaid daar!Dreunde gewoon van mijn stoel af :p en dan die vage duitsers...:S: met hun opgerolde pijpen tot de knieën en hun weggeschoren haar (t is maar wat je mooi vind maar goed) alleen jammer dat er geen eten te koop was, dat was twee jaar terug toch wel beter geregeld..., en nog steeds dat smerige water met bubbels (waarom geen gewoon water??)...maar volgende keer zijn wij er zeker weer bij!:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een leuk feesie :D

Ps: Ik had weer me bierpulpet op 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardcore_lover op maandag 16 mei 2005 om 18:46:
Ps: Ik had weer me bierpulpet op

Ik heb al een reactie onder jou pf-foto gezet O:) ;P

Waarschuw beheerder
donateur
en op de terug weg alweer over de grens in nederland kwam ik een stelletje tegen bij een pomp. waar hun auto NET op een autotrailer van de ANWB werd gezet.. op het eerste oog NIX aan de hand;p dacht dat ze pech hadden ofzo!?:vaag:
waarna die jongen me zei ffies een rondje OM die gloednieuwe seat ibiza te lopen:s er bleek dus van de linkerkant van die auto weinig meer over te zijn:no:
alsof er een HELE GROTE kaasrasp over heen was getrokken:o
bleek dat ie op de terugweg, waar de duitse autobahn zich tijdelijk tot 1 baan versmalde (was met al die vierkanten wegpionnen afgezet, wat waarschijnlijk niemand uit holland is ontvallen..) hier de opsplitsing niet op tijd zag doordat er een GROTERE auto voor hem reed..
en dusdanig met een HOGE SNELHEID in de vangrail belande:no:
was erg sneu voor dat stelletje:/

oja, zijn er trouwens nog meer mensen geflits bij het inrijden van Öberhausen:@ onze hele groep auto's werden ALLEMAAL ffies snel vereeuwigd door die duitse snelheidskiekjes:no: dat was wel ffies een downer:(
Waarschuw beheerder
Volgens mij heb jij het over datzelfde stelletje als die wij geholpen hebben :)
Uitspraak van missy op maandag 16 mei 2005 om 10:24:
Onderweg ook nog mensen geholpen die een ongeluk hadden gehad, we stonden zeker 10 min bij hun en waren alweer bijna 3 andere auto's op elkaar geklapt
Die duitsers kunnen ook lekker aangeven als ze bezig zijn met de weg

Was echt een paar seconden voordat wij daar kwamen gebeurd, zag ze onderweg nog voorbij rijden en later langs de kant staan :/
Mijn auto was ook nog bijna geraakt doordat er andere mensen bijna op elkaar klapten daar en moesten uitwijken :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 14:28:
Ben trouwens Jeroen zaterdag nog tegengekomen @ Hellbound.
Vond 't wel apart... hij zonder jou

Ja dat moet ook kunnen toch!!!
We zijn niet helemaal afhankelijk van elkaar ;P

Ben jou ook helemaal niet tegengekomen op Gladiators :no: Kitty.
Waarschuw beheerder
Hehe.. Kom ook eindelijk thuis van HG. Beetje uit de hand gelopen afterparty :D Ik vond t echt n geweldig feestje! Van die vage duitsers overal, goed geluid, prima sfeertje (op wat kleine opstootjes na)

Dat stelletje in die Seat Ibiza hebben we ook nog zien staan. Zag er behoorlijk lullig uit!

Waarschuw beheerder
Geweldig feest :D 1e keer voor me en zeker niet de laatste alleen balen dat ik de bob was dus ook maar wat eerder vertrokken (6u)in een ontzettende dichte mist in duitsland gelukkig kon ik de vierkante wegpionnen nog net op tijd waarnemen!

Volgende keer weer aanwezig maar dan geen bob meer :bier: wat een ervaring :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sanne POWERr :sweethug: op maandag 16 mei 2005 om 21:05:
Ja dat moet ook kunnen toch!!!
We zijn niet helemaal afhankelijk van elkaar ;P

Weet ik ;)
Uitspraak van Sanne POWERr :sweethug: op maandag 16 mei 2005 om 21:05:
Ben jou ook helemaal niet tegengekomen op Gladiators :nee: Kitty.

Nee :cry: helaas :/
Maar 1e kerstdag ben ik er ZÉKER voor mijn 3e x bij! (Y) :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DIE lokatie was echt sooo...DUIDELIJK TOP!
Geluid echt super.. 4 zalen met topdj's..
Leuke duitse en zeker ook nederlandse mensen!!
Zeker een goed feestje!!

Moest gisterochtend ook werken...best gaar :S dat wel ;p
gelukkig vandaag vrij..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was me 1e x in turbinnenhalle... vette locatie! van buiten denk je dit je kan echt niet, zo verrot ziet het uit... maar van binne was t wel mooi! geluid ook wel goeie, alleen dat astra bier was niet te zuipen!! vind ik...
en in de industrialzaal hield men zich niet altijd aan industrial.... daar horen geen MOH platen thuis of classics :[

maar zeker voor herhaling vatbaar :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore Gladiators was ckers vet... weer flink als een dwaas lopen rondspringen :yes:

foto's staan ook online: hardcorenation
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dat zo hoor van die ongelukken dan hebben wij die sporen gezien ja, we reden pas erg laat terug en ik kan me herinneren dat er een paar van die borden omver waren gereden.

Jammer als je zo moet rijden en dat weer de domper van het feest moet zijn. Wie heeft er nog een piep in zijn oren? Of hoort nog zalig te toontjes? :) heerlijk he!

Foto's zijn ook grappig!

Waarschuw beheerder
(Y) Super feestje, super muziek, super sfeertje, alleen een beetje jammer dat er een paar (hollanders) het toch weer probeerden te verpesten...

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent wel een beetje TE vroeg hoor :/
Staat nog niet eens in de agenda...
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt....

Ben benieuwd wanneer ze dat uitbrengen....

Waarschuw beheerder
donateur
hadden jullie niet een raar gevoel tijdens "angerfist live"? dat er iets niet kloptje?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb angerfist niet gezien .... maar laat me raden:

Je had het idee dat het niet echt 'live' was, maar dat er een cd-tje werd afgedraaid ?? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ja,waarschijnlijk ook maar er was nog wat?!
Waarschuw beheerder
volgens mij waren ze niet compleet :P (wie was die met dat rode aan?)

cdtje draaien? Angerfist toch niet :P

HG Was wieder POEM DULL!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb dat half meegemaakt.....maar wat heb je gemist dan :vaag:
Waarschuw beheerder
vond het feest echt weer helemaal geweldig echt niet te klagen (alleen op het feit dat er geen vreet tent meer was...).

en met angerfist klotpe er idd iets niet en volgens mij was het het volgende:

Angerfist was niet compleet de enige die bij angerfist hoorde was degene die zijn cd'tje stond te draaien..(maar tja dat doen ze altijd:D)...degene die op het podium stond te schreeuwen was volgens mij mc da hustla dit omdat er meestal 2 op het podium staan eentje met een aangepast masker voor ze lippuh en een wat dunner persoon en jij ken mij niet vertelle dat je zo snel zo'n bierbuik heb gecreerd...dus ik denk dat dat mis is aan angerfist:D

voor de rest heb ik me wel gemaakt....jammer dat het in de terror zaal niet echt mijn terror was....drokz was wel weer super....
Waarschuw beheerder
hehehehe foutje bedankt:d...

had helemaal niet naar de line up gekeken en dacht dat het enge monster drokz was (draaide toch wel beetje hetzelfde)...maar tja dat is dus niet zo excuses:D

moe kunne toch:D

Waarschuw beheerder
donateur
hehe ik d8 al;)! teminste nog eentje die het had gezien!:D

cliffie:(y)

(maar ik zou het echt niet weten wie het was)
Waarschuw beheerder
donateur
als je die gast met datmasker bedoelt, tussen (ik geloof) 3:30 en 4:00 in terror-zaaltje ...

dat was Noisekick
Waarschuw beheerder
2 HALBDEUTSCHER:

jah ik zat er ook al met me vriende over te lulle dat het niet klote maar degene die op het podium liep daarvan denk ik dat dat mc da hustla was want die heeft ook een bierbuik en lult ook zo:D....maar tja dan vraag ik me soms ook wel een af hoe goed mensen de dj's kennen:D (ik zat er niet ook naast met drokz maar tja:D)....op zich weet je nu ook waarom dat master bes slim is:D....

en dat zou best kunne want was wel die tijd:d
...dat ook weer duidelijk
Waarschuw beheerder
Het was zkrzz weer een gruwelijk feest!!!:kwijl:
Dat kunnen die moffen wel :yes: ;) Van begin af aan meteen vol d'r op tot aan het einde knallen :P (tussendoor was het geluid wel iets minderz ... maar nog altijd HARD :P )

Maar dat met Angerfist was wel beetje jammer jaa :/
Zkrzz na zo een knallend optreden op de Masters :kwijl:
Kdenk dat ze daarom ook van die maskertjes opzetten, kunnen ze 'ns wisselen :/....
Maarjah zorg dan voor een goede plaatsvervanger die een beetje overeenkomt qua postuur enzo en niet zo een vent met bierpens...:S
Het was volgens mij niet mc Da Hustla, aangezien hij al op een feest in Weert en in Budel stond...
Beetje tegenvaller duss... :/

Maarjah daar tegen vond ik de live-acts van Noize Suppressor en vooral die van Dr. Macabre toch wel weer superzz!!! :P Wat een wazige vent is dat zeg :D Echt super dulle :yes: :D
Waarschuw beheerder
[img width=482 height=361 cacheid=0013656500192afb4ce3195e1a00bd9a6e]http://www.knettervaag.nl/050318cityhall_en_steenwijk/1/Imgp5460.jpg[/img]
:respect: NOISEKICK :respect:

Enne.........hij heeft zeker een leuk actje neer gezet!!!

MEESTERLIJK!!!!!!

Maar uh...:[ waag het niet zijn naam nog eens te vergeten ;) :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op woensdag 18 mei 2005 om 16:17:
hehehehe foutje bedankt...

had helemaal niet naar de line up gekeken en dacht dat het enge monster drokz was (draaide toch wel beetje hetzelfde)...maar tja dat is dus niet zo excuses

moe kunne toch

beetje jammer dat je dat niet weet
noisekick is trouwens ook nog eens live en draait dus niet:P
Waarschuw beheerder
Was goed feestje!! Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!! En Meikje > Niet zo negatief over je de Nederlanders/ stadgenoten. ;-)
Waarschuw beheerder
Ik wil terug :D

[img width=500 height=375]http://www.fh-merseburg.de/~abez/gal/west/050515hard2/images/137.jpg[/img]
[img width=500 height=375]http://www.fh-merseburg.de/~abez/gal/west/050515hard2/images/191.jpg[/img]
[img width=500 height=375]http://www.fh-merseburg.de/~abez/gal/west/050515hard1/images/016.jpg[/img]
[img width=500 height=375]http://www.fh-merseburg.de/~abez/gal/west/050515hard1/images/049.jpg[/img]

Gekke dronken nederlander 8)
[img width=375 height=500]http://www.fh-merseburg.de/~abez/gal/west/050515hard1/images/053.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://www.pietersmit.nl/gladiators/DSC03115.jpg[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nice pictures Paultje :9
Waarschuw beheerder
Ik had veel liever een leuke foto van jouw erbij gehad :bloos:

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
1e kerstdag :D

Waarschuw beheerder
En reken er op dat je zal komen Kitty ;)