Ben in augustus 6 dagen (inclusief vlucht) geweest. heb die dagen in mexico-city gezeten, damn ben geen cultuurfreak ofzo maar daar kun je echt veel leuke dingen zien. er zijn volop hoeren in de aanbieding voor de mensen zonder vriendin of hoge nood, en als hotel kan ik je THE FOUR SEASONS aanraden. als je genoeg poen op zak heb kun je daar wat nachten vertoeven (een standaardkamer kost er rond de 300 euro). heb tijdens mijn stapavonden geen 2unlimited en who the fuck is alice gehoord zoals @nnAtin zegt, maar ben twee keer op een electroluxe-feest geweest, waar ze dus gewoon vette housemuziek draaien. zo kwam o.a "Dominator" van Human resource voorbij

. De amerikanen zijn geen amerikanen maar
GRINGO's
en als je echt iets moois wil zien, moet je naar Teotihuacan (weet niet of het zo goed is geschreven) gaan, dit is op ongeveer een uur rijden van mexicocity en het bestaat uit 25 a 30 tempels, echt vet.
ga er zeker weer naartoe, want mijn broer en schoonzus hebben er een appartement. Een stel dat ik via mijn schoonzus heb leren kennen hebben een huis in Acapulco en dat schijnt helemaal je van het te zijn (behoorlijk trendy, het wordt de zuidamerikaanse jetset genoemd en voor de liefhebbers en de mensen die niet ff een paar dagen/weken zonder kunnen er is volop merchandise te krijgen)
ben in maart zelfs uitgenodigd op hun bruiloft, maar kan helaas geen vrij krijgen van me baas...