Tja. Kwa muziek vond ik het wel te pruimen, heb alleen tom harding vs fausto en proteus vs kevin energy echt gemist (ging om 05:00 weg). Dus daar heb ik ook weinig op aan te merken. De dj's hadden er iig heel veel zin in, geweldig om te zien al die interactie met mekaar en met het publiek
Mijn negatieve kritiek punten :
- Geluid was best zacht, doch klonk het wel zuiver
- Ze hadden best meer zitplekken mogen neer zetten, die kleine tribune sloeg echt nergens op (zet dan een grote neer

) en dat eethoekje was ook veels te weinig voor zoveel man.
- Het was te koud voor vele mensen. Nu kan ik begrijpen dat het NSDM moeilijk te verwarmen is, maar het is een beetje dom om bij de entree geen groot zeil oid op te hangen om iig wat kou dat van buiten af komt tegen te houden om maar 1 voorbeeld te geven.
- Ze hadden de garderobes beter moeten in schatten, of kluisjes neer moeten zetten (bij awakenings was het iig zo dat toen er kluisjes neer gezet werden dat toen iedereen gewoon hun jassen kwijt kon).
Het zijn maar een paar negatieve punten, maar het zijn wel punten die gewoon niet fout mogen gaan (alhoewel ik van het geluid kan begrijpen i.v.m gemeente etc. etc.).
Afgezien van deze negatieve punten (alhoewel ze niet allemaal voor mij persoonlijk gelden, had het zelf niet koud en jas was op tijd in de garderobe) heb ik me prima vermaakt. Sfeer zat er lekker in, werd lekker gedraait door de dj's, ze deden leuk mee en ze zweepte het publiek op... Toppie