Partyflock

Forumonderwerp · 714225
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
HAAKSBERGEN - De tokkies komen naar Haaksbergen.
De mensen aan de Verdistraat, Kroonprins, Frans Halsstraat, Twijnersstraat, Zilverschoon, Klaproos en al die andere straten in Haaksbergen hoeven zich echter niet ongerust te maken.
De asociale familie is niet van plan hier te gaan wonen.
De Tokkies treden op in het Danspaleis.

Het asociale gezin uit Amsterdam komt in de nacht van zaterdag 13 op zondag 14 november in Haaksbergen.
De Tokkies treden van 1.00 tot 2.00 uur op in uitgaansgelegenheid Danspaleis.
De beroemdste asociale familie van Nederland verwierf landelijke bekendheid na een documentaire van de Ikon op televisie.
Het gezin veroorzaakte veel overlast in de buurt.
Zoveel zelfs dat de familie het huis uit werd gezet.
Hanna Tokkie, Gerrie Ruijmgaart en de kinderen zoeken nu een nieuw vast onderkomen, maar hebben dat nog niet gevonden.
'Op dit moment verblijven de Tokkies in een hotel in Amsterdam'. laat een woordvoester van Jan Vis Agancy weten.
Via dit artiestenburo kunnen belangstellenden de Tokkies strikken voor een optreden.
Intussen vreest half Nederland de Tokkies.
Zo is er even sprake van geweest dat de Tokkies naar Haarlem zouden verhuizen.
Maar de omwonenden van het huis waarop de Tokkies hun oog hadden laten vallen, kwamen meteen in actie.
Ze hielden een petitie tegen de komst van het omstreden gezin.
Wellicht dat de Tokkies tijdens hun rit naar Haaksbergen in de buurt van het Danspaleis een aardig optrekje zien....
Bron: Haaksberger Koerier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk je echt dat ze verdienen?
wat dacht je van de schulden?????
Waarschuw beheerder
donateur
brandje hieeerrr brandje daaaaaaaar... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
brandjes worde nie uitzichzelf geblust... dat doet de brandweer :yes: ze lijken me nou ook nie zo snugger om elke maand hun verzekering enzo zelf te betalen dus dan moeten ze zelf de brandweer enzo betalen :yes:
tis maar een klein voorbeeldje :/ maar et is wel waar.

Waarschuw beheerder
en wie mag jij dan wel niet zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
iemand die verstandig zijn rekeningen betaald

Waarschuw beheerder
yeah right...

neem ff aan dat je nog bij je ouders woont...

gas, water, licht, hypotheek/huur, verzekeringen, belastingen... neem ook aan dat zij dat betalen, eventueel voor jou... dus oordeel aub niet over die mensen... waarschijnlijk hebben jou ouders ook wel ergens schulden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik heb NERGENS schulden... en ik betaal kostgeld ;)

Waarschuw beheerder
nee jij (nog) niet, maar vele anderen wel...

neem aan dat je studiefinanciering krijgt... ondertussen heb je dan dus wel een schuld bij het IBG...

nu jij weer en dan ikke ;)
---
he shit, je bent nog maar 17 :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Orphyx 13 oktober 2004 13:32
Die lui doen geen f*ck en krijgen wel gratis onderdak, locatie voor eigen bedrijfje noem maar op. Terwijl mensen die het verdienen helemaal niks krijgen.
Echt triest! Oprotte met die familie.laatste aanpassing: 13 oktober 2004 13:35

mooi gesproken zeg ik...
Waarschuw beheerder
donateur
nope krijg geen geld... ik werk er wel voor en sta een deel af :yes:
en ik heb nergens schulden, gelukkig :D

Waarschuw beheerder
dat komt nog wel lieverd...
Waarschuw beheerder
donateur
kweet niet... tis nog maar de vraag of ik studiefinanciering krijg :/

Waarschuw beheerder
geloof me nou :@

dat komt nog wel!

---

ontopic :P

Tokkies roeleren, met of zonder schulden en aso gedrag... mensen mogen zijn wie ze willen zijn en zij hebben blijkbaar gekozen om zo door het leven te willen gaan... btje respect voor anderen mag wel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
eerst zien dan geloven :yes:

Waarschuw beheerder
is er ook 1 eigenwijs...

Waarschuw beheerder
Waarom hier een topic over?

Het is gewoon dieptriest gedoe vind ik.. Laat ze lekker gewoon normaal leven..

Opgeklopt gedoe.. :S

Mja des te interessanter voor de media :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dit is niet zomaar een topic... dit is omdat ze naar haaksbergen komen... :yes:

of heeft iedereen tegenwoordig de haaksberger koerier?

Waarschuw beheerder
Het zou helemaal niet moeten boeien waar ze heen komen..

Ik en mijn familie komen binnenkort naar schubbekutveen..

Ook zo boeiend? :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik kom voor de helft !!!

en wil als blijk van goede wil best een half uurtje langer blijven :yes:
Waarschuw beheerder
vind het wel heel komisch...als de meesten toch anti tokkie zijn, dat ze precies weten hoe en wat er speelt......dus men kijkt toch ? juist....en dat is de bedoeling
Laat die familie lekker de familie zijn wie ze nu zijn.....osbournz verdienen ook hun geld met asociaal zijn....volgens mij hoor ik daar niemand over...je kunt hoog en laag springen maar ze veranderen niet hoor.....

En over asociaal gesproken....de Tokkies zijn niet asociaal...DE MAATSCHAPPIJ is asociaal! zo..das eruit :P

Enniewee: Word een topfeestje @ DP 13 November!!!!!

[Are you tokkie to me??? O:) ]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou gezellig :s
Ga ik echt wel heen :/
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik durf te wedden dat heel dp strax op 13 november vol zit :yes:.... ongeacht of er nou Osm is.
ik ga trouwens naar osm :yes:

Waarschuw beheerder
Tokkies zijn best grappig en best redelijk vind ik.

Waarschuw beheerder
ga liever naar osm dan dat ik naar dat volluk toe ga..
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er nog vele mensen een stuk asocialer kunnen zijn als de familie Tokkie.
De Tokkie's zijn gewoon degene die in de aandacht staan.

Toch vind ik het niet helemaal eerlijk dat ze nu inderdaad gratis onderdak enzo krijgen, een hoop wordt nu voor hun geregeld terwijl er in Nederland genoeg gezinnen zijn die het ook 'heel' slecht hebben. Hun wordt toch ook niks toegeworpen???
Waarschuw beheerder
True maar als je daar over nagaat denken ,,..kom je nog veel meer dingen tegen....die loterijen kunnen toch ook 10 ton gaan verdelen? ipv paar mensen multi miljonair te laten worden ofzo?.....ik vind de maatschappij dus asociaal...

Denk je dat bij de Tokkies de hulpinstanties in huis waren? dat zulke mensen in nederland geholpen worden ZONDER TV..ZONDER CAMERA? geloof er geen moer van!
Zulke gezinnen kunnen dat niet alleen....zo denk ik er over...en mensen die denken dat ze nu alles gratis krijgen en dik en dik verdienen denken naar mijn mening verkeerd....denk maar eens aan de schulden die ze hebben...
zie het als een goed doel wat men nu voor hun doet....ze hebben lol nu toch? vervanging van de collecte bus :P...je helpt ze :jaja:

WOEI en ik heb zin in 13 Nov :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zulke gezinnen kunnen dat niet alleen....zo denk ik er over...en mensen die denken dat ze nu alles gratis krijgen en dik en dik verdienen denken naar mijn mening verkeerd....denk maar eens aan de schulden die ze hebben...

Ik denk ook niet dat ze bakken met geld verdienen hoor...zeker niet. Maar ze worden toch meer geholpen dan andere gezinnen die het waarschijnlijk net zo hard nodig hebben.
Er zijn genoeg andere gezinnen die hoge schulden hebben, die weinig tot niet worden geholpen door verschillende instanties en die al die hulp net zo goed kunnen gebruiken.

De tokkies hebben gewoon het geluk dat ze zo in de belangstelling staan. Ik zeg niet dat ze slapend rijk worden..., maar er worden toch wel wat handen uitgestoken op ze nu te helpen.

Vind ik ook niet erg..., maar er zijn ook nog zoveel andere gezinnen die ook een hoop hulp kunnen gebruiken en die het ook niet alleen kunnen... :)
Waarschuw beheerder
(y) ik begrijp het, was ook niet persoonlijk bedoeld hoor..
Ik hoor mensen om mij heen dat continu schreeuwen namelijk...en dat wereldje zit niet zo in elkaar dat als je op TV bent geweest dat je dan in 1 klap rijk bent
Waarschuw beheerder
was ook niet persoonlijk bedoeld hoor
Weet ik :jaja: ;)

en dat wereldje zit niet zo in elkaar dat als je op TV bent geweest dat je dan in 1 klap rijk bent

:nee: Waarschijnlijk houden ze er uiteindelijk weinig tot niks aan over...Ik denk dat ze op het moment inderdaad alles kunnen inleveren... :)
Waarschuw beheerder
:respect: iemand die een normaal gespek voert :respect: hihihi
Waarschuw beheerder
:D dank je! ;)

Is af en toe ver te zoeken hier op pf hé?
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, valt zwaar tegen het is meer;
ik-voeg-niks-toe-aan-het-topic-ik-schreeuw-maar-wat-mensen.

of; ik-geef-niet-mijn-eigen-mening-maar-ik-wil-graag-opvallen-mensen :)

Zeer irritant! :jaja:

Waarschuw beheerder
jeuj, zaterdag is het dan eigenlijk zover... we hebben er lang op moeten wachten maar de Tokkies komen dan nu eindelijk naar Haaksbergen :D

woehoeiii, wat zullen we genieten :D

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
heeey, heeft haaksbergen ook eens een feestje!

Waarschuw beheerder
tis daar elk weekend feest hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Is deze topic NOG NIET gesloten?! :@:@:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haai Pim...

blijkbaar niet he ;)

Waarschuw beheerder
en 23 december komen ze hier in enschede in de chill out..
Waarschuw beheerder
gaat er lekker niej zou wel met wimpiej op de foto willen mah helaas heb me eigen wimpiej
haha
:P

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nou echt mensen die daar heen gaan??? :S

Waarschuw beheerder
tis dat ik daar zaterdag moet werken :P

Waarschuw beheerder
ooh ooh boefje togg

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig maar, kwas net van plan om begin volgend jaar weer naar Twente te gaan verhuizen, hak me plannen weer moeten herzien!! :-):-)

Waarschuw beheerder
donateur
EINDELIJK! ze zijn weg!!! heheh! En om nou heel eerlijk te zijn... h e t z i j n k l o o t h o m m e l s 1 s t e k l a s ! ! ! :@:@

Wat een gigantische eikels! Hanna, zo stoned als een garnaal, T-shirtjes die 10,- euro kosten... zijn ze gek geworden!? (ja! maar ik vertel niks nieuws:S:/ )

En of het nou veel volk aantrok? Neuh... niet veel van gemerkt eigenlijk, althans... de dansvloeren gezien niet dan.... in de cafetaria was het zoals gewoonlijk weer "knots gezellig" (sarcastisch gezien:S )

Ben blij dat het over is, en ik kan voor de liefhebbers vertellen... ze zijn tot 5 APRIL 2005 (:|:|:|) geboekt... dus geniet er nog maar van 8) (dit natuurlijk ook sarcastisch gezien:/)

Tot zover deze lezing maar weer...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb ze niet gezien :P
Waarschuw beheerder
[img]http://www.danspaleis.nl/pictures/tokkies/party138.jpg[/img]

(l)(l)(l)

(mijn liefde voor suus is groter hoor (l) )

:flower:

[img]http://www.danspaleis.nl/pictures/tokkies/party256.jpg[/img]

(l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de schooiers :/ gatverdamme kutvolk

Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn tot 5 APRIL 2005 geboekt!

Zolang ze het maar niet wagen om op mijn verjaardag in Haaksbergen te komen :@

:P