Partyflock

Forumonderwerp · 695827
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van deze stelling,zijn jullie van mening dat dit ook nog steeds zo gezien wordt??

En hiermee bedoel ik dus zomaar met jan en alle man het nest induiken.

Ik ben van mening van wel,dat dit nog steeds zo gezien wordt.
Ik vind dat het hetzelfde is en dus net zo erg.

Wat zijn jullie meningen hierover??

Waarschuw beheerder
ok dan....ik gaat mn nest in......kuzzzzz en slaap lekkah voor straks....

Waarschuw beheerder
ja slaap lekker!

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
thenk joe kuzzzzz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wrom zijn vrouwen direct hoer en jongens zijn players en das cker stoer:S not
nou ben der egt niet mee eens:@:@:@
wat denk je wel niet over vrouwen
mannen kennen doen en laten wat ze willen
en de vrouw is meteen een hoer
pffffffffff dus niet he!!:S

Waarschuw beheerder
Man is stoer, de vrouw een hoer???

Klopt!

Chris

Waarschuw beheerder
Volgens sommigen ben ik vaak te serieus vandaar een serieus antwoord en een niet serieus antwoord.

Serieus antwoord:
Beetje kortzichtig als je vrouwen hoer noemt en mannen stoer in zo'n situatie. We moeten het woord hoer zowel vrouwelijk als mannelijk maken dan kunnen we zulke kerels uitschelden voor hoer.
Je bent niet stoer je bent een hoer.

Niet serieus antwoord:
Beetje kortzichtig als je vrouwen hoer noemt en mannen stoer in zo'n situatie. We moeten het woord hoer zowel vrouwelijk als mannelijk maken dan kunnen we zulke kerels uitschelden voor hoer.
Je bent niet stoer je bent een hoer.

Waarschuw beheerder
donateur
Pff, voor mannen is het moeilijker om met jan en alleman het bed in te duiken.

Als een vrouwtje een cafe binnenloopt en roept "wie me wilt neuken moet even meelopen!"
Dan heeft ze minimaal 3 jongens aan de haak.

Als een jongen dat doet word ie uitgelache.

Dus inderdaad, vrouwen zijn in dit geval de onbetaalde hoer.

Waarschuw beheerder
Viptweak :respect: lol

(je hebt gelijk!)

Waarschuw beheerder
Heeft ie eigenlijk wel gelijk in ja
Waarschuw beheerder
is ook wel zow...maar ik vind ook dat als een jongen met 3 meiden op een avoind zoent en als dan ook nog eens vriendinnen van mekaar zijn hij binnengehaald wordt als de held van de avond

Als een meisje dit doet krijgt ze meteen een stempel op dur kop...mjaa...is ook verdiend dan ook
Waarschuw beheerder
Ik vind het van beide kanten kansloos!!!

Jongens die alles krikken zijn alles behalve stoer! :[ En dat zelfde geld natuurlijk ook voor meisjes! Maar ja als iemand zich daarbij gelukkig voel... be my guest!

Waarschuw beheerder
ik vind het voor zowel de man als de vrouw hetzelfde.
:yes:allebij levensgenieters :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Al denk ik dat over het algemeen toch vrouwen meer respect voor zichzelf hebben(op uitzonderingen daargelaten)dan mannen, als mannen willen neuken maakt het niet uit hoe een meid er uitziet.

vin zkrs dat de meeste vrouwen respect hebbe voor zichzelf...
nie allemaal daar heb je zkrs gelijk in....
als je zoiets doet ben je eigenlijk onzeker over jezelf en wil je eigen alleen maar bewijze(maar dan op de verkeerde manier)...
je heb aan de ene kant wel gelijk in dat manne snel een wijf neuken al zien ze er nie uit...

Waarschuw beheerder
sex is iets uit liefde, en wederzijds respect !
het wordt nu alleen nog maar gezien als lust, en das best jammer !

Waarschuw beheerder
donateur
Miesjeuh: Dat is dan jouw mening... Persoonlijk respecteer ik die wel, maar toch zie ik 't anders. Hoop dat jij ook mijn (en met mij waarschijnlijk vele anderen) mening ook kunt respecteren, en dan niet meteen een stempel op iemand drukt.

Waarschuw beheerder
donateur
wat viptweak zegt, het gaat om de hoeveelheid moeite die de stelling bewaarheid maakt

vrouw kan aardslui zijn en nog 5 gasten scoren, bij een man is het alsof hij de marathon moet lopen (of je moet er als ronaldo uitzien)

Waarschuw beheerder
* RELTJE * 31 juli 2004 04:19
Echt niet!
Als mannen echt willen neuken zijn ze nog in staat een dorpsgek te neuken.
Het maakt mannen helemaal niets uit. Als ze hun kwakje maar kwijt kunnen

Nou das niet helemaal waar hoor
Sommige neuken wel inderdaad alles wat los en vast zit hehehehehe

Waarschuw beheerder
donateur
overigens heb ik inderdaad echt het idee alsof reltje een mannenhaatster is (of haar vriend is vreemdgegaan, wat op hetzelfde neerkomt)

dr post zijn overigens wel vermakelijk kortzichtig:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
zo gezegd sommige manne denke met hun LUL...
en sommige vrouwen denke als hun KUT maar gevuld word....
Waarschuw beheerder
sex is iets uit liefde, en wederzijds respect !
het wordt nu alleen nog maar gezien als lust, en das best jammer !

Sorry,maar lust en liefde zie ik toch als twee verschillende dingen.

Sex kan idd alleen uit lust zijn.Maar sex waar liefde bijkomt vind ik vele malen beter!

Als je een one nightstand heb,een relatie of sexrelatie...dan kan dat sex uit lust zijn,omdat je allebei gewoon geil bent.

Bij een relatie komt er ook vaak liefde bij en bij een sexrelatie is het toch vaak ook meer dan alleen sex.

Waarschuw beheerder
Ja ...... dus !!

Waarschuw beheerder
ja....dus WAT?

Waarschuw beheerder
en dan...
wat ik wel weet is dat niet iedere meid een hoer is,
en dat zeker niet iedere man stoer is hahahaha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als mannen willen neuken maakt het niet uit hoe een meid er uitziet.

whaaaaaaaaaa wtf zeg, ben benieuwd wat voor vrienden jij hebt gehad :vaag:

Maar vertel mij eens hoe het kan dat je haast nooit iets hoort of leest over vrouwlijke verkrachters?

vrouwen zijn fysiek zwakker, en dat is een feit. Kijk al die topics hier over liefde dan, dat mannen beesten zijn en het zomaar uitmaken en dat er zogenaamd geen betrouwbare blabla mannen meer zijn. Alsof wij mannen hier geen last van hebben... maar wij kennen de risico's en kunnen er (wel moeilijk) mee leven
Waarschuw beheerder
donateur
Verder sluit ik me bij Miech aan, fiedeReltje moet wel een mannenhater zijn. Allemaal van die uit de lucht gegrepen opmerkingen, en de meeste zijn ook zo lekker onderbouwd :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het er wel mee eens.

Een vrouw wordt vaak al als hoer gezien als ze ook maar regelmatig los zoent zonder dat ze een relatie heeft.

Laat staan daadwerkelijk een 1night stand heeft.

Waarschuw beheerder
Vrouwelijke verkrachters zijn er cker wel net zoals vrouwen die hun man mishandelen. Je hoort er alleen weinig of nooit iets van omdat merendeel van de mannen zich er te veel voor schamen.Maar je wil niet weten hoeveel aangeiftes er zijn gedaan door mannen, meer dan wij denken. Bron>> Politie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind t grote onzin dat een vrouw eerder voor hoer word aangekeken (wat meestal wel zo is), als je geen relatie hebt en met iemand sex hebt prima toch :yes: en dan is t puren lust ja ongeremde geilheid zeg ma :P:P....... ma sex met liefde is toch meer liever en tederder en denk je meer aan de ander dan dat je grotendeels aan je eiguh lustgevoel denkt....
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik ook zeker wel dat sex met liefde veeeeeeeeeeeeeel lekkerder is dan sex voor sex, maar ja soms is het niet anders.

Waarschuw beheerder
The guy gets all the glory the more he can score
While the girl can do the same and yet you call her a whore

I don't understand why it's okay
The guy can get away with it & the girl gets named

tsjaah.. life's a bitch he :[

maar goed als je alles neukt was los en vast zit en je krijgt niet betaald ben je gewoon een slet ! ( zowel man als vrouw )
en doet een hoer het nog een stuk beter !

maar is op zich ook niks mis mee.. moet lekker doen wat je zelf wil..
ik doe er alleen niet aan mee!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat ze lekker denken wat ze zelf willen denken!! Zolang je zelf maar weet dat het niet waar is!! Althans zo is het bij mij!!

Waarschuw beheerder
donateur
maar goed als je alles neukt was los en vast zit en je krijgt niet betaald ben je gewoon een slet !

en wat is daar mis mee?
zelf doe ik het niet, maar what do you care?
zal me echt niet boeien dat andere mensen elkaar bespringen.. doe het veilig en enjoy (y)

Waarschuw beheerder
Boeie wat mensen denken zeg!
Waarschuw beheerder
er wordt gezegt als een vrouw met iedereen het bed in kruipt geen respect heeft....een vent toch ook nie!!!kom op zeg...ik neuk niet met iedereen maar ookal doe je het wel..ben je een hoer....en die kerels dan!! die neukeh ook alles wat los en vast zit!! en wij vrouwen gelijk hoeren??

dus die stelling blijft!!

en wil een meid of een jongen nueken met iedereen waar dan ook...das hun probleem(of juist nie;) ) zitik nie mee...ik doe het teminste niet :bah:

en ff voor de duidelijkheid kzeg nie dat alle mannen alles neukeh wat los en vast zit....anders krijgik daar commetaar op....

Waarschuw beheerder
Nancy ut Toverpopje 1 augustus 2004 21:07

maar goed als je alles neukt was los en vast zit en je krijgt niet betaald ben je gewoon een slet !

en wat is daar mis mee?
zelf doe ik het niet, maar what do you care?

als je iets verder leest:

maar is op zich ook niks mis mee.. moet lekker doen wat je zelf wil..

Waarschuw beheerder
Voor mij is het heel duidelijk..

Als je een vrouw een hoer wilt noemen als ze meerdere contacten, hetzij zoenen, hetzij sex, heeft binnen korte tijd en je vind dit als man zijnde alleen maar stoer als je dit zelf doet.. Dan ben je ook een hoer.

Kijk eerst es naar jezelf voordat je iemand uitmaakt voor zoiets. Maar goed ik ben ook weer te serieus.

Waarschuw beheerder
Sjonge sjonge wat een verhitte discussies!!!

tuurlijk klopt het dat mensen zo denken, maar daar moet je gewoon schijt aan hebben!
Als je elke x moet aantrekken wat mensen van je denken kun je net zo goed meteen in je grafkist gaan liggen!

ennnnnn trouwens vrouwen net zoals mannen hebben behoefte aan sex, alleen ze pakken het op een andere manier aan en rotte appels heb je altijd!!!

;P

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
correctie man = hoer
Waarschuw beheerder
man is ook een hoer!!! :[

Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijkheid!!

IEDEREEN HOUDT VAN SEX EN OM TE NEUKEN MET OF ZONDER GEVOEL!

Conclusie: iedereen is dus gewoon een slet, boeiuuuuuuhhhh

PS
voor de orde een hoer krijgt betaald!

Waarschuw beheerder
kerels denken vaak te snel met hun geslachtsdeel!!!

Waarschuw beheerder
kerels denken vaak te snel met hun geslachtsdeel!!!

(Y)(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
O:)

de natuur is weer mooi.....

Waarschuw beheerder
Ik denk inderdaad dat het nog steeds zo gezien wordt ja. Errug triest eigenlijk wel.
Een vrouw heeft ook behoeftes net als de man. En als mannen het ervan nemen en een beetje in het rond neuken dan is het helemaal goed en toppie en als je als vrouw zijnde net zo goed geniet van het leven dan ben je een slet of een hoer!
Echt TE triest gewoon!!!!!