Partyflock

Forumonderwerp · 689717

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

James schreef op 7 november 2003 om 08:52 uur:

Ik vraag me toch af!
Zijn homo's en lesbiennes nou al geaccepteerd in deze maatschappij of lopen er nog steeds van die holbewoners rond die denken dat het een enge ziekte is!

Zelf heb ik 2 vrienden die homo zijn en daar kun je echt super mee lachen alleen worden er nog altijd wel eens rare teksten naar hun kop geslingert!

Zijn er hier mensen die dat ook nog steeds meemaken of merken dat dat gebeurd!? OF.....zijn er hier mensen die homo's dus helemaal niks vinden maar waarom dan!?
laatste aanpassing: 7 november 2003 08:54

Open ff nieuwe want mijn computer kan al die reacties niet meer aan... goed idee?
Nee, je kan beter het aantal post wat weergegeven wordt op een lager aantal zetten...
dubbel
laatste aanpassing

Homo's zijn smerig..:bah:

''Mijn mening''
laatste aanpassing

goed idee?

:nee:

Op deze manier vestig je alleen maar meer aandacht op zo'n topic, wat onzinnige reacties uitlokt, zoals A.C.A.B al laat zien hierboven.

wat onzinnige reacties uitlokt, zoals A.C.A.B al laat zien hierboven.

laat iedereen zijn mening geven, daar werd toch om gevraagd...?

Dus als ik homo's accepteer is het niet onzinnig..:-/

Hij heeft inmiddels z'n post aangepast met "mijn mening" eronder. Dat scheelt al 'n hoop.

Mamsie

indd!

Dat had ik meteen gedaan nadat ik hem geplaatst had dus...:S
laatste aanpassing

Nee... homo's accepteren en ze smerig vinden zijn geen tegenpolen.

DUBBEL!!!!!!!!!!

Op 't moment dat ik m'n post typte zag ik dat nog niet, sorry.

Boeien...
Maar duidelijk menings verschil...
Voel me ongemakkelijk bij homo's..
Op één of andere manier..

Vandaar...
laatste aanpassing
En zo voelen andere zich dat bij jou...

Voel me ongemakkelijk bij homo's..

Homo's zijn smerig..

Dat vind ik persoonlijk nogal 'n verschil... of ligt dat aan mij?

Ligt aan jou :[ ;)

of lopen er nog steeds van die holbewoners rond die denken dat het een enge ziekte is!

Wie zijn er dan holbewonders :S :devil: