Partyflock

Forumonderwerp · 689227
Waarschuw beheerder
Ik vind het ronduit belachelijk dat je entree moet betalen voor beachbob!! Alsof het nog niet genoeg kost al die feestjes! En dan ook nog eens de kosten die je betaald voor het parkeren van je auto in Bloemendaal..

Beetje jammer!
Waarschuw beheerder
donateur
3 euro duurder dan normaal dat vind ik wel belachelijk maar tegen die entree prijs ken je toch nix doen..

Helaas

Waarschuw beheerder
Alsof Bob er iets aan kan doen.
Waarschuw beheerder
Ga dan niet.................
Blijf lekker thuis! (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tis toch maar een kutfeest
Waarschuw beheerder
Tjah er is werkelijk niks veranders met vroeger toen was het gratis nu 18 euro :S

Waarschuw beheerder
:gaap: < BORING!!

Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat dat moet ja..
Maar goed anders komt er van alles op af en word het n teringdrukte, het is niet zonder reden dat ze het gedaan hebben, zo ook bij ffwd.

Waarschuw beheerder
franky...borrel nodig?

Waarschuw beheerder
need sum pussy...

damnz...

O:)

:[

Waarschuw beheerder
Ben het volkomen met je eens *Suus*!

Het geluid was ook niet echt om over naar huis te schrijven...Maar goed, één keer, niet weer...

Waarschuw beheerder
Goh chiel!daar ben je!;)
(k)

Artiest JJ
Waarschuw beheerder
donateur
Het was/is idd belachelijk maar ja als de mensen toch wel blijven komen en het er toch wel voor geven dan blijft het zo, maar ja ik maak me er zelf ook schuldig aan want ik wou er wel bijzijn. Een vriend van me moest maar 5 Euro betalen voor de parkeerplaats maarja die moest toen ook 4 kilometer lopen ofzo :|

en ook behoorlijk irritant toen het klaar was hebben we zeker anderhalf uur op die )_(@&$)&^@$( parkeerplaats moeten wachtten totdat er een beetje beweging ik kwam en we eindelijk weg konden rijden... maar goed het feestje zelf was wel (y) :jaja:
Waarschuw beheerder
:gaap:

:nee:

:@
laatste aanpassing
Artiest Yuri
Waarschuw beheerder
entree voor Beachbob, mwahahahahaha triest, ze willen overal geld aan verdienen...

en ik maar ploeteren
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hadden beter de entree prijs wat lager kunnen doen, 6 a 7 euro, ivm parkeer geld van iedereen.

Tja het is wel een leuk feestje.. ga ook weer heen :9

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
De entree heeft het feest goed gedaan!

Het was geweldig mij hoor je niet klagen.
Normaal was het veel te druk nu is het weer leuk
Waarschuw beheerder
entree is goed geweest .. minder druk .. je kon nu tenminste normaal rondlopen ..

en chiel
Ben het volkomen met je eens *Suus*!

moet je vooral na het betalen weer weg gaan hahahahah :vaag: