Partyflock

Forumonderwerp · 686411

Nederland is zogenaamd een liberaal land waar het op drugsbeleid aankomt.

Ik ga er ook vanuit dat menig kamerlid weleens iets "uitprobeert". O:)

Alleen is mijn grote vraag: welk kamerlid snoept van welke drug? Hoe komt Bos aan zijn eeuwige schaapachtige glimlach, hoe komt Balkenende aan zijn helium-stemmetje en wispelturig gedrag, hoe komt Verdonk aan ruzie met iedereen om haar heen?

Vertel het mij! B)

Wouter Bos : valium, en veul!
Jan peter...

Poppers :devil:
verdonk - pep
wist je dat dan nog niet , elke ochtend voor dat ze beginnen daaro bij de tweede kamer drinken ze eerst een kop met koffie en gaat er een lijntje cok''e mee de neus in. bij de koffie pauze pakken ze een beetje ghb als tussen doortje en in de lunch pauze pakken ze een beetje speed om in vorm te blijven en in de middag pauze pakken ze ten slotte een pilletje zo gaat dat daar elke dag per week wordt er voor 1 aan coke opgesnoven 3 liter ghb gedronken 1.5 kilo speed gesnoven en 800 xtc pillen gegeten :-s

Femke Halsema -> XTC want iedereen is mooi en aardig en haar beeld van de werkelijkheid is ook nogal verwrongen :P
niet door vertellen het is een politiek geheim waar wij gewone mensen nix vanaf mogen weten want het is ten slotte wel onze drugs wat van ons is af gepakt door de politie

balkenende heel veel wiet

Partyloco, dat denk ik eigenlijk ook, want zijn korte-termijn geheugen is niet helemaal jofel... ;)

GHBalkenende
Marianne Thieme - Likt van die Reuzepadden

Balkenende: veel pep en sos
Vandaar die wilde blik in z'n ogen.

Geen minister meer maar wel "in de scene"
Ruud Lubbers: GHB (stiekem in drank van vrouwen, kan ie lekker z'n gang gaan met z'n handjes)

Donner LSD :vaag:

Lubbers met Paddo's ziet in ene allemaal gewillige mokkels om hem heen die hij zo maar in hun kont wil knijpen
Nou ik weet er nog wel eentje die allerlei dingen ziet die er niet zijn en die een vervormd beeld van de werkelijkheid heeft. Bovendien is hij arrogant en egoistisch! (en drugsgebruik zit in de familie, de appel valt niet ver van de boom)

BUSH!

welke drug gebruikt hij dan sun?

ik zeg: nog steeds stevig aan de alcohol

chirac zit aan de coke (betrekt alles op zijn land en is egocentrisc), halsema aan de paddos (onwerkelijke ideeen), en van der ham aan de xtc (beetje inleven in de dancescene waar hij zich nu voor inzet)

Dijkstal doet volgens mij aan speed of pep...

Kok snatzt nog weleens een lijntje...

halsema aan de paddos (onwerkelijke ideeen)

Vandaar het smulbos ;P

Bos zit aan de morfine, vandaar dat je er zo weinig van hoort. Soms heeft ie een tekort en dan slaat ie allerlei onzin uit over werken :D

kijk, dat noem ik nou een mooie secundaire onderbouwing van mijn bewering:D
welke drug gebruikt hij dan sun?

Nou aan de paddo's (bospaddestoelen), xtc, coke en hij zal ook nog wel regelmatig een borrel drinken denk ik :)