Partyflock

Forumonderwerp · 679418

Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeuh mijn zus en ik hebben een leuk kadootje gekregen :jaja:

Wij mogen onze ogen laten laseren!

überrelaxed natuurlijk, kan ik eindelijk gewoon zien als ik wakker wordt, geen gezeik met zand in m'n lenzen op het strand, geen droge ogen met uitgaan, geen gezeur met hoofd boven water houden met zwemmen..

Wat wel klote is, is dat ik 4 weken voor het 'vooronderzoek' geen lenzen in mag (lees: bril :S ) en 2 weken na de behandeling geen make-up (lees: DUDE! :o )Dus dat wordt een hele hoop feestjes skippen :( (Of een zak over m'n hoofd, wat misschien sowieso geen slecht idee is :9 )

Enniewee, zijn er mensen hier die het ook gaan laten doen? Of beter nog: al hebben gedaan? Wat zijn jullie ervaringen?

JA ik weet dat hier topics over zijn, maar daar stonden weinig bijster interessante replies in EN je kan er niet meer posten..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
whahah

mormel, je gaat ze allemaal opvreten, en nog lekker vinden ook :[

Waarschuw beheerder
Rechts moet zeker over..

Ahhh kut man...zou ik echt heel erg slecht trekken...maarja wie goed wil zien....moet pijn lijden.

Zeiden ze er nog bij wat de oorzaak was?

Waarschuw beheerder
donateur
Nou niet echt.. Ik had wel een behoorlijke sterkte (-5,5) en blijkbaar hersteld rechts minder dan links :/
M'n ogen schijnen nu nog steeds gevoelig te zijn van de lasers, dus moet over 2 maanden terug komen om te kijken hoe of wat. Maar rechts moet zeker over :/

Waarschuw beheerder
ahhh :( das echt bagger

Maargoed als het moet...

Heb ook nog steeds gevoelige ogen hoor van t laseren, kan je nagaan het is alweer een half jaar geleden.

Ach ja...t heeft even zn tijd nodig denk ik

Waarschuw beheerder
I wanna, I wanna, I wanna!!! Heb alleen erg slechte ogen, namelijk -8. Dan is er best een grote kans dat je alsnog een bril of lenzen moet... En ik kan het echt nooit betalen, is er niet een verzekeringsmaatschappij die het wél dekt?

Waarschuw beheerder
Dan is er best een grote kans dat je alsnog een bril of lenzen moet

Vraag me af waar je die informatie vandaan haalt :S
Ze kunnen tegenwoordig al tot -13 laseren...misschien recentelijk nog wel hoger.

Zo ongeveer elke verzekerings maatschappij vergoedt het maar dan moet je wel boven de -10 zitten of een heeele goede reden hebben om gelaserd te worden, zou het iig toch even navragen.

Ik zou zeggen lees ff terug dan vind je meer informatie

Waarschuw beheerder
Mijn opticien had gezegd dat als je je ogen laat laseren, en ze zijn erg slecht, dat je dan een grotere kans hebt dat je later alsnog iets van -1 krijgt. Maar ja, beter -1 dan -8 :).

Waarschuw beheerder
Mijn opticien had gezegd dat als je je ogen laat laseren, en ze zijn erg slecht, dat je dan een grotere kans hebt dat je later alsnog iets van -1 krijgt

Dan heeft jou opticien er ook niet echt veel kaas van gegeten.

Uiteindelijk bestaat er een kans dat als je gelaserd bent (ongeacht je sterkte) dat je later een leesbrilletje nodig zal hebben.
Dit zeggen ze ook in het begeleidende gesprek voor de behandeling.
Echter heeft dit niets met je sterkte te maken, of je nou -1 hebt of -2000 (bij wijze van spreken) de kans bestaat altijd dat je een leesbril nodig hebt, maar dit geldt voor alle sterktes.
En dan hebben we het wel over een leeftijd van 40/50 dus iets wat nu nog niet bepaald te realiseren valt.

Waarschuw beheerder
Vind t een risico omdat de langetermijn effecten nog niet bekend zijn...

Waarschuw beheerder
omdat de langetermijn effecten

Even teruglezen :)

En anders google-en want die zijn zeker al wel bekend.

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet vanmiddag weer voor controle. Vandaag beslist de arts of ze allebei m'n ogen gaan herbehandelen of alleen rechts.

kutzooi, komt ook helemaal niet uit nu :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou da's dus lekker schijtkutklotehoerenzooi.

Allebei m'n ogen moeten herbehandeld worden.

As. donderdag ben ik weer de schwanz :(

AUW!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat klote!! :@

:knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker klote :(

Maar goed, gelukkig heb ik gister op awake extra hard dansjes gedaan, zodat ik er een paar weekeindjes op kan teren (Y)
Waarschuw beheerder
Heb er zelf geen ervaring mee, heb het nog niet nodig. Zou het zelf ook wel laten doen denk ik..... Al hoor je ook wel eens wat mindere berichten.
Maar vaak werd dat in tweede instantie wel recht gezet. Of is dat laatste niet echt handig uitgedrukt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hey daar is de zwembroek weer ;)

*gluurt omhoog*

Als je na de behandeling niet helemaal op sterkte 0 uitkomt word er na een paar maanden besloten of er herbehandeld word. En dan komt het gewoon goed :jaja:

alleen klote dat je 2x de pijn en ellende hebt :/
Waarschuw beheerder
Nou als we dan toch aan het gluren zijn, kan ik niet achter blijven.....

Maar als je gelasert bent, is dat wel een beetje valsspelen hè... :yes:

Maar zo te lezen heb je topic niet meer nodig weet je er al alles van....

Gewoon doen dus (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze al laten laseren in augustus :/
Moet alleen aankomende week nog een keer (N)

Topic is inderdaad voor mij niet meer nodig, maar staat genoeg nuttige info in voor mensen die het ook overwegen.

Maar als je gelasert bent, is dat wel een beetje valsspelen hè...

hoezo? :D
Waarschuw beheerder
Als het goed is zie het wel scherper dan ik....
Maar uuhh, al voor de tweede keer. Sterkte dan maar!

(f)

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja kan je nagaan hoe goed ik het volgende week allemaal zie als de laserellende voorbij is ;)

enne thnx :)
Waarschuw beheerder
Wordt dan toch hoog tijd om me eens te gaan verkleden.....:D Kan moeilijk alles prijsgeven dan....

Gaat het komende week dus al gebeuren.... Nou beetje extra succes kan dan geen kwaad. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Haha sja dan moet je maar wat meer aantrekken dan alleen een zwembroek hoor ;)

yup, aanstaande donderdag :(
Waarschuw beheerder
Ai donderdag as. Das minder, maar dan heb je het maar gehad zal ik maar zeggen

Wacht optimistisch op betere temperaturen..... :D Maar die komen er gelukkig aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja daarom, het is zo weer voorbij :)
gooi mezelf een paar dagen plat met pijnstillers en dan is alles weer top (Y)

Wel heel optimistisch om in februari al in je zwembroek te gaan staan :p
Waarschuw beheerder
dappere woorden (y)

Is alvast een voorproefje op wat er eind Maart komen gaat. Op naar de zon en de betere temperaturen!

Waarschuw beheerder
donateur
Laten we het hopen, kan wel wat zon gebruiken.

Maar ik wacht ff met m'n bikini totdat het daadwerkelijk 25 graden is ;)
Waarschuw beheerder
Dat gaat hier helaas nog een beetje te lang duren naar m'n zin. Volhouden maar zou ik zo zeggen.... :yes:

Meer oftopic kan geloof ik niet....

Waarschuw beheerder
donateur
whaha denk inderdaad dat we niet meer offtopic kunnen gaan dan dit.

Nou ja, ontopic dan maar weer:

ehm..
Waarschuw beheerder
Al weer een beetje meer gespannen. Er is tenslotte weer een dagje voorbij.... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik probeer me maar te focussen op het feit dat ik 2 dagen valium krijg :kwijl: 8)

Waarschuw beheerder
donateur
doe ik (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik wacht ff met m'n bikini totdat het daadwerkelijk 25 graden is

Wat nou bikini jij moet topless gaan b)

Waarschuw beheerder
donateur
whahahhaha you wish :p
Waarschuw beheerder
donateur
8) altijd en dat kontje van jou in stringbikini :9
Waarschuw beheerder
Beter wensen we klein monster even veel sterkte voor de dag van morgen want dan gaat het gebeuren!!!
Dus bij deze, mocht ik je vandaag niet meer spreken veel succes morgen....!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ah da's lief (Y) Thnx :)

Begin er nu wel tegen op te zien. Van die enge klemmen in je oog blergh (N)

Maar ja, je moet er wat voor over hebben :/

Tot volgende week maar weer flockertjes ;) (K)

altijd en dat kontje van jou in stringbikini

whahahah sebas, dream on kleine vuns ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En?....

Hoe is het ermee?

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb het overleefd.

4 dagen hel, maar nu gaat ie wel. had gelukkig wat extra valium meegekregen omdat het de eerste keer zo'n hel was. Dus ik heb veeeel kunnen slapen (Y)

Zie nog niet helemaal scherp maar dat komt deze week wel goed. (hopelijk :D )
Waarschuw beheerder
Mooi om te horen dat het een succes is geworden. Nog even een paar daagjes doorbijten en dan staan de oogjes weer helemaal op nul.... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

zou maar even snel wat anders aantrekken dus als ik jou was 8)
Waarschuw beheerder
ok ok duidelijk aangekondigd dus :D

Veel beterschappies enzo.... :flower:
Waarschuw beheerder
Ja goh ik blijf me verkleden.....

Waarschuw beheerder
Bij CARE-VISION, waar ik gewerkt heb was het volgens mij, 1 of 2 dagen van te voren geen lenzen in en 2 erna, maar geen weken. Maar wil je het echt weten kan ik het wel effe na zoeken. Verder gewoon de gok wagen, veel mensen zijn positief die ik heb gesproken. Het is alleen een enge gedachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik geef je een tip Retina in Driebergen hier krijg je de beste informatie en is de beste laser kliniek in Nederland.
of ga er een keer kijken je weet niet wat je ziet......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
whaha altijd leuk als mensen de posts in een topic ook echt lezen :vaag:

Topic is aangemaakt op
18 mei 2004 20:06

En op DEZE pagina zelfs kan je al lezen dat ik inmiddels al voor de 2e keer behandeld ben dhuh :p

Bij CARE-VISION, waar ik gewerkt heb was het volgens mij, 1 of 2 dagen van te voren geen lenzen in en 2 erna, maar geen weken.

Weet niet wat voor werk je daar gedaan hebt, maar je hebt niet echt opgelet dus ;)
2 weken voor het VOORONDERZOEK (bij welke kliniek dan ook) mag je geen lenzen in. daarna weer wel tot aan de dag van de behandeling zelfs :)

Ik geef je een tip Retina in Driebergen hier krijg je de beste informatie en is de beste laser kliniek in Nederland.

Says who?
De consumentenbond iig niet ;)

Maar goed, lekker belangrijk, het is al voor elkaar (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat 'n gedoe zeg wat daarbij komt kijken.. wist dat helemaal niet :o
Het is natuurlijk wel relaxt :) [heb zelf ook lenzen ; zachte].. maar wel erg duur..,
Laat mij dus nog maar gewoon effe lenzen gebruiken :)

Waarschuw beheerder
Sorry maar zo goed lees ik niet alles, daarvoor wordt er op dit forum iets te veel gepost, je heb t verschillende behandelingen, lasik en lasek, heb pr gedaan voor care vision

Waarschuw beheerder
donateur
je heb t verschillende behandelingen, lasik en lasek, heb pr gedaan voor care vision

daar waren we al achter ;)

maarre, ontslagen zeker? :X