Partyflock

Forumonderwerp · 665337
329x bekeken
Waarschuw beheerder
Enn???

Zijn er nog mensen die ook naar Extrema gaan, moet een bijzonder feestje worden... We hebben er zin an!!
Lekker relaxed hotel erbij, bubbelbad en de volgende dag afther-party bruch....I Love Holland!!
Waarschuw beheerder
donateur
bubbelbad :kwijl: ik ga mee :yes:
jaaaa ik ga ook, incl. hotelarrangement :yes:
heb r echt zin in, dat wordt n superrrrrrrrrrrr relaxed weekend!!!! :D
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
ik ga natuurlijk ook!!
maar helaas zonder hotel......
Waarschuw beheerder
donateur
Tuuuuuurlijk ben ik er bij....

K blijf alleen niet slapen...dat doe ik alleen als ik 100km of meer moet rijden...

En ja veldhoven is een pis afstand om thuis te gaan liggen tot maandag ochtend 0800 hahaha

Heb ziiiiin in.....!
Waarschuw beheerder
Toch wel n heerlijk idee dat we niet meer hoeven te rijden daarna maar alleen richting hotel hoeven kruipen en in het bubbelbad plonsen....blub....blub...
Mijn badeendjes zitten al ingepakt!!
Heel veel plezier iedereen alvast en Claudia.... ik ga je zoeken!!! hahahah Gezellig!!!
jaaa zoek me maar, misschien kom je me wel tegen in t bubbelbad!! neem je dan wel je eendjes mee :D HAVE FUN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
have fun girls !
Waarschuw beheerder
Dankje wel...dat zal wel heeleemaal goed komen met ons!!!

Waarschuw beheerder
3 dubbel maar maakt niet uit, hoe meer Extrema hoe beter...Kan bijna niet wachten wordt echt wel superrr...twijfel alleen nog over dat arrangement, mn rubberducky is nog niet overtuigd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha nou nou...

Een heerlijk warm bad vol golfjes... lekker knoeien met andere duckies....
De volgende dag mag je duckie nog n paar uur spelen in het bubbelbad terwijl je baasje aan het zwembad een afther-party brunch heeft!!

En....? Duckie... klinkt gezellig nie??

Waarschuw beheerder
zo te zien heeft duckie genoeg gezelschap dus hij krijgt al meer zin...nu de rest van de bende duckies nog overtuigen...
Waarschuw beheerder
Tja... daar kan mijn eendje je niet bij helpen!!
Succes....

Waarschuw beheerder
kzie dat eendje vast wel op het feest....
De rest van de duckies overtuig ik wel komt goed...
Waarschuw beheerder
wordt idd wel een heel vet feesje was een thuiswedstrijd geweest voor mij maar ik heb wel een heel goed excuus,nl ....TIMEWARP, dus als jullie lekker in je bubbelbadje liggen , stuitert simon nog ff verder door dat hemelse doolhof. maar evengoed wens ik jullie toch een super vette avond tesamen, zo ben ik dan ook wel weer...
Waarschuw beheerder
Met oud en nieuw ben ik ook bij extrema geweest in Eindhoven, die volgende dag was er ook een after-party bruch, de bedoeling was 2 uurtjes maar heb toch maar de volgende dag vrijgenomen... t was super gezellig, lekker eten en leuk nalullen, leuk om iedereen ook eens in het daglicht te zien (de meeste dan) hihi.
Maar deze keer is het bij het zwembad... ben heel erg benieuwd!!
Ik doe in ieder geval vast mijn zemband om!!
was je dr ook toen jah? ME 2!! Was topsfeertje! Ja ieder1 zal goed :vaag: zijn bij die brunch!! haha lachuh wordt t!!
Waarschuw beheerder
Yep ben zeker van de partij, word een leuk feestje is er al een PF meeting ???

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal er zijn...vond het met nieuwjaar super....heb me prima vermaakt :9...ennuh we gaan met een touringcar als het goed is en alleen het feest..ben toch alleen thuis dus ga daar wel met m'n badeendje spelen (y)

Meeting tsja ben er nog nooit geweest :/

Waarschuw beheerder
Beautiful here we come!
Geweldig feestje gaat het worden denk ik...ben benieuwd...nog geen Beautiful eerder meegemaakt...
Helaaaaas geen hotelletje :cry:...we rijden netjes met de bob weer mee naar huis..
Leuk als je mensen van pf toevallig tegenkomt!
Doeiiii
Tot zaterdag!