Partyflock

Forumonderwerp · 664105

Vrouw verkracht na wachten bij stoplicht

--------------------------------------------------------------------------------
Roosendaal is de politie op zoek naar de daders van een uiterst brutale verkrachting van een 37-jarige vrouw. Het slachtoffer, afkomstig uit Halderberge, stond rond vier uur vanochtend voor een rood stoplicht toen een gewapende man bij haar in de auto stapte. Hij dwong haar naar een terrein aan de Heerma van Vossstraat in Roosendaal te rijden.

Daar aangekomen trokken twee andere mannen de vrouw uit de auto waarna de gewapende man de auto verliet en de vrouw verkrachtte. Vervolgens gingen de mannen er lopend vandoor en lieten de vrouw achter.

Justitie neemt de zaak hoog op en heeft vijf man op de zaak gezet. Er is geen duidelijk signalement van de daders, maar het gaat vermoedelijk om lieden van Noord-Afrikaanse afkomst.

ANP
laatste aanpassing

En ze komt uit Hardenberg, dus bevestigd mijn uitspraak die ik ervoor heb geplaatst :P :P
Het is een schande dat je nou vooraan ook al met auto en al wordt mee genomen.
Ze moeten die gasten echt pakken...

dat je niet meer zonder je deur op slot kan rijden wist ik allang nadat ik 3x achtervolgd ben.ik stop snachts allang niet meer voor rood.. en oja ik ben ook nog eens blond en dat is al helemaal gevaarlijk want dat trek zulke gasten al helemaal aan :s en het wordt idd steeds gekker in de wereld!

Ze moeten die gasten echt pakken...

Doen ze niet, die gasten zijn waarschijnlijk wel bij de politie bekend.

Zo zijn er genoeg gevallen bekend hier waarin noord-afrikanen betrokken zijn, iedereen incl. politie weet wie het zijn, maar niemand doet er wat aan.

:kots: :kots:
ponchovogel 8 maart 2004 23:00
plasser afhakken

whahahha (Y)
Vind het echt zo belachelijk hej dat dat allemaal gebeurt!
:S Echt raar idee waar t gebeurt is woon ik maar een paar meter vandaan..je bent ook nergens meer veilig tegenwoordig...
Is een reden waarom ik altijd met men deuren vast rij als ik in een stad rij,hier gebeurd dat wel meerdere malen achjah altijd dezelfde lui kk ******

eind vorig jaar is een meid bij de wouwse tol ook verkracht, ze moest eentje pijpen met een pistool op dr hoofd en de ander zei dat ie voor minder al had vermoord.

Die 2 zijn gelukkig wel gepakt, maar lopen alweer los geloof ik :s :s :s

Bron : lokale krant.

Artiest Silencer
Klein detail --> Op het tijdstip dat de vrouw beweerde te moeten stoppen voor rood...knipperen de verkeerslichten..(na 23u) er klopt dus iets niet in het verhaal van de mevrouw (Dit stond overigens ook gewoon in de krant)

:S

Daar aangekomen trokken twee andere mannen de vrouw uit de auto waarna de gewapende man de auto verliet en de vrouw verkrachtte. Vervolgens gingen de mannen er lopend vandoor en lieten de vrouw achter.

Ik kan me vergissen maar was er een aantal maanden geleden niet ook al een soort verkrachting waarbij een vrouw door een kerel werd meegenomen naar een plek waar nog 2 anderen stonden?

Misschien dezelfde daders of een overgenomen (verzonnen) verhaal?

Chris

Het verhaal is niet verzonnen.

maar het gaat vermoedelijk om lieden van Noord-Afrikaanse afkomst.

:x

Dat je al niet eens veilig bent als je voor een stoplicht staat te wachten.. :S Gaat weer lekker..

Zeeeer triest Bah altijd de zelfde lui..
Die gasten zouden maar besmet zijn. Dan ben je en verkracht en je hebt niet lang te leven!

idd! stelletje #$%#$^#:@:@

Doen ze niet, die gasten zijn waarschijnlijk wel bij de politie bekend.

Zo zijn er genoeg gevallen bekend hier waarin noord-afrikanen betrokken zijn, iedereen incl. politie weet wie het zijn, maar niemand doet er wat aan.

en dan vinden ze het gek als je eigen rechter gaat spelen??? jeezzz:bah: stel je voor dat je je werk goed doet.. nee, hier ben je dan een racist:S:S
ik hoop echt dat ze ze pakken!:yes: en gelijk afmaken die hufters!!! of het nou noord-afrikanen of Nederlanders waren..
laatste aanpassing

en dan vinden ze het gek als je eigen rechter gaat spelen???

Tis hier de randstad niet hoor :s :s :s
Als jij hier met een WP ketting om gaat lopen kan je al lache, laat staan dat je er ruzie mee gaat zoeken.
Tis hier de randstad niet hoor
Als jij hier met een WP ketting om gaat lopen kan je al lache, laat staan dat je er ruzie mee gaat zoeken.

alsof in de randstad altijd eigen rechter wordt gespeeld:S
en het is toch te bizar dat je er niet eens wat tegen kan doen!:( nee er moet echt gauw wat aan gedaan worden.. het loopt de spuigaten uit zo:S:'(

Artiest Maddox
hoe triest kun je zijn??

nee er moet echt gauw wat aan gedaan worden.. het loopt de spuigaten uit zo

Zolang de overheid het niet als een probleem ziet, zal er niets gebeuren.

Ik vraag me af waarom er nog steeds geen demonstratie is van marokkanen om te laten zien dat ze niet allemaal crimineel zijn...

Als iemand zou zeggen "iedereen uit bergen is zwaar crimineel", dan zou ik allang hebben geroepen dat niet iedereen uit bergen crimineel is, maar dat soort geluiden hoor je niet van de marokkaanse gemeenschap.

OMFG wat is dit erg tis toch niet te geloven :O :@ kan ik me zo over opwinden gewoon met je poten van andere mensen afblijven GVD :(

:gaap: beter weg kunnen laten....

Waarom, waren het dan geen noord afrikanen?

Ik vraag me af waarom er nog steeds geen demonstratie is van marokkanen om te laten zien dat ze niet allemaal crimineel zijn...

wat voor naam krijgen ze dan wat zie je dan in de krant staan:
MARROKANEN DEMONSTREREN
en gelijk weer een heel gezeik verhaal.....

Waarom, waren het dan geen noord afrikanen?

nee ik bedoel dat de afkomst niet uitmaakt blijft walgelijk en door dit te zetten is vaak in dit soort toppics de naam van de allochtonen weer bestempeld....

nee ik bedoel dat de afkomst niet uitmaakt blijft walgelijk en door dit te zetten is vaak in dit soort toppics de naam van de allochtonen weer bestempeld....

Dat het walgelijk is klopt, maar waarom hoor je dan nooit van "mensen met noord afrikaanse afkomst" dat ze er NIET mee eens zijn, waarom gaan ze de straat niet op om het tegendeel te bewijzen, waarom praten ze niet met hun criminele genoten hierover?

Dus dat het zover is, hebben ze ook wel aan hun eigen te danken door het gewoon niet te erkennen.

kijk het probleem is dat je dan weer zo een naam krijgt van allochtonen demonstreren ook tegen alles en mogen blij zijn met dat ze hier zijn (geldt natuurlijk niet voor iedereen maar er zitten gewoon altijd een aantal mensen bij die zoiets zeggen...)

maar zowiezo ff on toppic dit moet niet zo een rel worden over allochtonen vind dit namelijk wel een zeer kwalijke zaak en graag meningen hierover etc....

Ik heb nog nooit een demonstratie gezien van marokkanen die er niet mee eens zijn dat hun criminele soorgenoten het zo moeilijk maken voor ze.

Ik zie ook geen bijeenkomsten van marokkanen waar ze een oplossing zoeken.

Ik zie wel marokkanen die zeggen het zat te zijn om met criminelen vergeleken te worden, maar die zeggen er wel direct achter, de daden te snappen en zelfs te respecteren.
laatste aanpassing

kijk ik ben geen marrokaan of turk ik heb nooit zo een naam als die doen het altijd..... dus weet ook verder niet wrom etc... maar ik snap het enigzins wel.....

Wat ik al zei, de bal ligt bij de marokkaanse gemeenschap, zij zijn de enige die iets kunnen veranderen, maar als ze dat niet doen...sjah...

tjah enigzins heb je wel gelijk :)
sjongejonge :S ... t wordt alleen maar gekker hier :S

2 Stylo-Kev echt niet normaal he!
allochtoon + strafblad = terug naar je eigen land :yes:

Waar is Nawijn? Iedereen lachtte hem uit met zijn proefballonnetjes......

voor de rest zal ik ook niets meer zeggen, voordat het weer als discriminatie gezien wordt.

allochtoon + strafblad = terug naar je eigen land

Ze zijn al in hun eigen land en het bevalt blijkbaar.

ik heb een strafblad :/ voor 3 weken te vroeg vuurwerk afsteken terug dus....

maar aub stop dit discussie over allochtonen pls..... dit onderwerp vind ik net te erg om van topic te changen....
verkrachters zijn echt walgelijk :bah: de enigste manier dat ze het nooit weer zullen doen, is hele zaakje weghalen :yes:

daar hebben we tog prostituees voor?

ziek!

nouja zeg! wat denken ze wel niet dat ze kunnen maken! castreren die handel :@

heel apart :s