Partyflock

Forumonderwerp · 640912
2962x bekeken
Waarschuw beheerder
Help ..... ben ziek em verveel me als de pest:(
Ben woensdag met een keelonsteking naar huis gegaan en het is niet echt een pretje .. kan moeilijk eten en drinken want dat doet gewoon echt wreed veel pijn ..... het is niet echt leuk.
Maar hebben jullie geen tips zodat ik er weer snel vanaf ben .... alles is welkom :D
Waarschuw beheerder
donateur
IJsjes eten :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Zit zelf ook ziek thuis, griepje.
Kan je niet helpen, gewoon relaxen. :flower:
Waarschuw beheerder
ijs eten heb ik ook al geprobeerd maar sliken gaat wreed moeilijk en doet echt verot veel pijn :S

van de dokter mag ik 8 pijnstillers op een dag nemen maar dat helpt ook niet echt
Waarschuw beheerder
donateur
Waterijs ook? :/
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeel veel slapen, A heb je er minder last van, B voor je weet is het over.
Nah, kan je niet helpen, veel succes iig. :flower:
Waarschuw beheerder
Rum met honing!!
Waarschuw beheerder
:D veel slapen ....... heb ik al genoeg gedaan .... ben zelfs al 3 dagen gestopt met roken want zelfs dat gaat niet.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het gewoon uitgeziekt moet worden hoe vervelend het ook is :(, misschien een antibiotica kuurtje, doet meestal wonderen. :D
Waarschuw beheerder
heb ik gekregen .... voor 3 dagen
Waarschuw beheerder
das niej veel, een kuur duurt toch meestal een dag of 7 a 8 ?
Waarschuw beheerder
de doc. zei dat het binnen 5 dagen voorbij moest zijn maar ........... zoals het er nu naar uit ziet ... :S:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
zo'n kuur werkt meestal na 2 dagen

en neem af en toe een slokje whiskey, helpt ook :)
Waarschuw beheerder
kruidenthee.. :yes: ..
Waarschuw beheerder
zometeen ben ik ziek en bezopen :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
werkt ook inderdaad

2 fungirl: nog bedankt :)
Waarschuw beheerder
donateur
to mentis: maakt het ziek zijn wel een stuk leuker :D
Waarschuw beheerder
dat is waar ...... maar kreeg gister ook een controlen arts over de vloer ..... ik denk niet dat hij het echt cool vond om mij bezopen te zien
Waarschuw beheerder
donateur
wat je kan doen tegen keelontsteking:

kopje weerstand en luchtwegen van zonnatura, usnea keelpastilles van dokter vogel, dampo hoest siroop, centrum vitamines, roosvicee multivitamine, iboprufennetjes, dropjes en verder goed slapen en veel, eet zachte dingen en het liefste vloeibaar, het slikken gaat lastig maar goed je zult het moeten blijven doen anders gaat he steeds pijnlijker worden. ik heb van januari tot eind juli met keelontsteking gelopen en toen zijn me amandelen geknipt ik hoop dat het bij jou niet zo ver hoeft te komen, en als het niet over gaat blijven gaan na die dokter want keelontsteking is f*cked up. Beterschap
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet al wat je hebt en het had bij mij altijd als oorzaak dat het klimaat wisselde. Hoe mijn dokter het noemde was angina,

En hoe ik die vreselijke 2 weken heb doorgebracht? Nou flink veel Goede morgen pakjes in slaan (drink-ontbijt), en het is nog lekker ook :)

Eten ging bij mij namelijk gewoon niet en praten werd zelfs al moeilijk. Maargoed.. sterkte ermee! (f)
Waarschuw beheerder
Eten ging bij mij namelijk gewoon niet en praten werd zelfs al moeilijk. Maargoed..

de eerste paar dagen kon ik helemaal niet praten .... zoveel pijn deed het gewoon nu gaat het wel weer een beetje maar hou nog wel even mijn mond :x en eten .... hou maar op
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een glas vullen met ijsklontjes en dan afvullen met limonade :yes: Werkt het beste, ik ben net van 2 weken zware keel ontsteking af.
Waarschuw beheerder
......... 2 weken ........ :S:S:S:S de doc. zei dat ik er wel binnen 5 dagen vanaf moest zijn .. :S:S ...... weten jullie ook of het besmetelijk is :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je geen antibiotica gekregen?
Waarschuw beheerder
jawel ..... een keur van 3 dagen maar als je me vraagt of het helpt ...... :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Antibiotica is ook geen wondermiddel waardoor het meteen over gaat! Het zorg er wel voor dat je er sneller vanaf bent en dus niet zoals mij 2 weken er mee doorloopt.

Je kan er toch paracetamol of ibuprofen bij slikken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mentis

heb het ook net een week gehad,kon niet slikken vd pijn,heb gister maar kuurtje gehaald en die werkt wel,duurt week 3 maal daags.

broxil heet het suc6 (y)

en ps paraceramol etc helpt geen fuck
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en ps paraceramol etc helpt geen fuck

Bij mij wel een beetje, als ik 2 paracetamol nam, kon ik tenminste een beetje normaal appelmoes eten.

Waarschuw beheerder
nou bij mij nooit,als je echt pijn hebt helpt zoiets niet!!

gaat er dwars doorheen
Waarschuw beheerder
donateur
Lidocaine werkt trouwens wel (Y) (maar dat kreeg ik pas de 2de week :S)

Waarschuw beheerder
is dat een variant van cocaine?? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe, nee het is een vloeistof, dan moet je een paar druppels in je mond doen en doorslikken. Binnen 30 seconden is de pijn weg. HELEMAAL WEG. Dan kan je een paar happen eten, die lidocaine slijt weer los, dus het gaat weer pijn doen, dus weer druppelen :S
Waarschuw beheerder
nou ....... paracetamol helpt bij mij ook niet echt :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Bel je dokter op en vraag of ie lidocaine kan voorschrijven :yes:
Waarschuw beheerder
en kan dat wel in combo. met die antibiotica keur
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan hij je wel vertellen, ik neem aan dat ie medicijnen gestudeerd heeft. Je kan er altijd naar vragen! Ik heb het nu al een keer of 4 gehad en elke keer was het weer een succes (Y)
Waarschuw beheerder
ik neem aan dat ie medicijnen gestudeerd heeft

ik woon in almere ...... ze zijn niet zo slim hier ..... maak geen moer uit wat je hebt je krijgt bijna voor alles een paracetamol
Waarschuw beheerder
ga nu maar even kijken of ik iets te eten naar binnen krijg :S

Waarschuw beheerder
nee broxil halen wat ik al vaker heb gehad ervoor werkt snel!!

Waarschuw beheerder
echt doen he!!
Waarschuw beheerder
heb net advil pijnstillers gehad .... en een flinke hoeveelheid waterijs ........ wat een opluchting :D:D:D

Waarschuw beheerder
broxil helpt goed!!!
dan is het zo over
Waarschuw beheerder
donateur
En Mentis...al beter ??
Waarschuw beheerder
En Mentis...al beter ??

Yezzzzzzzzzzzzzz ...... :D:D:D:D:D gister ging het al beter ..... :D en vandaag :D:D:D:D voel ik me echt al weer op en top .... nog wel een lastig gevoel met slikken maar daar ga ik ook niet dood van ik verklaar mezelf BETER ..... :D:D:D

Thanks iedereen voor de TIPS :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
en wat was nou de goude tip ??
Waarschuw beheerder
Uitzieken ..... veel pijnstillers en ijs :D:D

Waarschuw beheerder
oke dan

Waarschuw beheerder
zolang het maar beter met je gaat xx