Ik snap niet waarom die organisatoren vooral op de lijpste feesten (hard bass extreme, qlimax) die malloot van een mc ruffian nog laten komen, hij schreeuwt er altijd maar zomaar een beetje doorheen, echt dingen die nergens op slaan, zeker niet zo dat de sfeer op een feest er beter door word, eerder irritanter...
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik snap echt niet dat je zo over Ruffian kan lullen hoor....hij is voor mij altijd de nr.1 MC geweest, en doet z'n werk ook gewoon prima
Hij is volgens mij ook 1 van enige die al echt 'n tijd op het "hoogste niveau" meegaat, want op bv. Qlimax 2001, in Juni, stond hij ook al op het podium en daar deed ie het echt perfect!!(net zoals op alle andere locaties als ik eerlijk moet zijn
)
Hij is volgens mij ook 1 van enige die al echt 'n tijd op het "hoogste niveau" meegaat, want op bv. Qlimax 2001, in Juni, stond hij ook al op het podium en daar deed ie het echt perfect!!(net zoals op alle andere locaties als ik eerlijk moet zijn
Carlos en Sietse

Gewoon doorgaan!!!
Gewoon doorgaan!!!
Ja idd kan dat niet gewoon allemaal in 1 stuk ofzo??? snap dat je dr blij om bent
maar als we nou allemaal zo gaan lullen dan schiet het niet echt op hiero!!!
En ben het wel met je eens voor de rest want het was ook VET en duister en vind het jammer dat het weg is,heb er gruuwlijke tijden meegemaakt!!!
En ben het wel met je eens voor de rest want het was ook VET en duister en vind het jammer dat het weg is,heb er gruuwlijke tijden meegemaakt!!!
darrien kelly & mc ruffian @ Thunderdome 97
....'nuff said....
....'nuff said....

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)