Partyflock

Forumonderwerp · 639485

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik snap niet waarom die organisatoren vooral op de lijpste feesten (hard bass extreme, qlimax) die malloot van een mc ruffian nog laten komen, hij schreeuwt er altijd maar zomaar een beetje doorheen, echt dingen die nergens op slaan, zeker niet zo dat de sfeer op een feest er beter door word, eerder irritanter...
Ik snap echt niet dat je zo over Ruffian kan lullen hoor....hij is voor mij altijd de nr.1 MC geweest, en doet z'n werk ook gewoon prima:S

Hij is volgens mij ook 1 van enige die al echt 'n tijd op het "hoogste niveau" meegaat, want op bv. Qlimax 2001, in Juni, stond hij ook al op het podium en daar deed ie het echt perfect!!(net zoals op alle andere locaties als ik eerlijk moet zijn:))
is dat die MC die op shockers er bij DANA de hele tijd er doorheen schreeuwde??
2 Beest_Speest:
Nee, dat was Ruffian niet.
-
2 DJ_Tytanius:
De tijd voor wat? Hij doet dit al heel lang met en zonder Paul.
laatste aanpassing
Wie was die gozer dan??(dana-shockers)

:D :respect: mc ruffian :respect: :D
jongetje van 16 gebruikt hele stoere foto in zijn profielfoto,omdat ie bang is herkend te worden op feesten,en daarom ook niet meer toegelaten wordt.

Ik vind over het algemeen een MC bestwel irritant. Ik vind een DJ die op zn publiek inspeelt al meer dan genoeg!! Deepack, Bobby V. en Supermarco May kunnen dat zooo goed :yes:

MC DV8 vin ik trouwens wel goed:yes:. Hij lult niet te veel precies goed.
laatste aanpassing
Bratstyle is ineens F#cking stil! Zo die is ok uitgeluld en MC DV8: Thanks! long live Ruffian!
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
2 Partyboy: thanx man!

2 Vision: you're welcome!
Geen echt last van, maar ik snap niet echt wat voor toevoeging t kan geven, de componist van het nummer heeft het nummer gewoon zo bedoeld als ie er geen vocaltje in heeft geplaats is dat voor mij iig: "De wil van de maker"

dit is echt een onzin topic (N)

MC zorgen ook voor een bepaalde sfeer zoals ze niet teveel lullen enzo en MC ruffian :respect:
Hij heeft ook een nieuwe site hoor ik net! :) (y) calu!!!
bratstyle waar ben je stoere bink??? geef je mening nog es ! :)
Carlos en Sietse :respect: :yes: :jaja:
Gewoon doorgaan!!!

Dick Rules bleerrtt pas veel..!!!!!!]
Gadsie wat heb ik een hekel aan die gozer..

Artiest {SHOWLIST artist 36722, 989}
wie denkt bratstyle wel niet dat ie is:)
Drokz is voor mij ook de beste en daar na komt (voor mij) mc joe & ruffian
This 3 mc's :respect:
en bratstyle omdat jij hem niet goed vind wil dat dan zeggen dat al die andere 50.000 gabbers en die hards hem ook niet goed vinden????

Carlos en Sietse
Gewoon doorgaan!!!

En idd sietse niet te vergeten;)
Yo siets,wanneer ben je weer in de buurt van ridderkerk??????????gaan we ff slap ouwehoeruhhhhhh;)

Ik zag btw dat bratstyle pas 16 is en gaat nu ff vertellen wie er wel en niet moet gaan mc-en hahaha jongen toen jij 5/6 jaar was liep deze man(ruffian)al in de energiehal:)
Artiest {SHOWLIST artist 51339, 987, 157276}
toekomstige mc's.....

luister & leer van ruffian

punt.
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
je mag zeggen wat je wilt .....mc ruffian vind ik mega goeie mc..had ik maar zo'n mc

toekomstige mc's.....

luister & leer van ruffian

punt.

mee eens:);)

:respect: Joe...The Forze Mc...Mc raw :respect:

Ja irvin is ook weer terug!!!!
may the forze be with you

2 rollie: een meelopertje is hij iig niet. anders kwam hij wel met een: Respect Ruffian topic.
ruffian is 1 van de betere mcs die weet wat hij doet als ie het beter weet gaat ie lekker zelf mcen zou ik zeggen
en waarom vinden samen met mij heel veel andere bratstyle een sukkel :P

ja idd, 16 jaar en zo n feestarchief whoehahahahahahahaha­ha komt gvd net kijken!!!!! bannuh die hap,dat soort figuren zouden geweerd moeten worden op feesten,dus invoeren die id controle!!!!!!! idd een van de betere mc s met mcjoe en alee,irvine,dus sluiten maar dit topic!!!!!!!
laatste aanpassing
isosa is ook zo gevalletje wat net komt kijken...
stoer man tegen alles aantrappen wat je nog nooit heb gezien :kots:

:respect: joe is the best :respect:

This is Rotterdam BaM bam BaM
idd menno!! laat die dwaas optyfe...

ruffian is niet DE beste, maar zeker een VAN de beste!!!

:respect: Ruffian :respect:
ruffian gaf mij net :respect: via pm en bedankte me :$ voel me helemaal vereerd :$
laatste aanpassing

ja dat deed hij bij mij net ook maar dat is ruffian...is gewoon een koele gast en stadsmaat hehehe

Da TMC ruleert de hc scene!!

Niks mis met Carlos zijn mc kunsten :D Hij heeft tenminste goeie timing en is nooit overdreven aanwezig.. en dat vind ik vrij belangrijk bij een mc.

:respect: niks ging boven het schreeuwen in park de energiehal...precies wat de hardcorescene vroeger zoveel vetter maakte rotterdam B) duisternis B):9 spookachtig :9 en die twee lokaties...wonderful days :respect:
laatste aanpassing

:D hekken flikkerde om :D

:9 ram pam pam motherfuckers :9

:P feel the fix :P

:9 navigator :9

:P X T C :P

:9 ram pam pam motherfuckers motherfuckers :9
vermaak je je een beetje kerel :P

:P do do do don't thouch that stereo...lissen for lessons...mindcontro­ller...ram pam pam my house my house :P

ken ze allemaal...heb alle ouwe flyers nog...muntjes...kaar­tjes...:xtc: ingelijst bandjes cd's...alles vanaf het begin
laatste aanpassing
Dit is een verzoek voor een slotje! :)

Ja idd kan dat niet gewoon allemaal in 1 stuk ofzo??? snap dat je dr blij om bent:)maar als we nou allemaal zo gaan lullen dan schiet het niet echt op hiero!!!
En ben het wel met je eens voor de rest want het was ook VET en duister en vind het jammer dat het weg is,heb er gruuwlijke tijden meegemaakt!!!
darrien kelly & mc ruffian @ Thunderdome 97

....'nuff said....
Commentaar genoeg geweest op meneer ruffian, standpunten zijn duidelijk!

Gesloten