Partyflock
 
Forumonderwerp · 637067
Als je paddo's eet, heb je kans om bad te gaan. Dat hoor je regelemtaig. Geluk ben ikzelf nog nooit badgegaan. Het lijkt me egt kut. Wie is er wel eens bad gegaan en wat maakte hij toen mee??
Ik ben hier erg benieuwt naar.....
 
pff voor mij inderdaad nooit meer
eerste 4 a 5 uurtje gingen wel lekker, tot dat ik me afvroeg wat ik eigenlek op deze aardbol deed en waarom leefde en nog veel meer van zulke vragen, het boeide me allemaal helemaal niks meer aleen ik bleef mezelf maar vragen stellen waardoor ik helemaal gek werd :S:S
toen ben ik maar snel naar huis, ik wou slapen omdat ik er dan niks meer van zou merken....
wil het nog wel een keer proberen, schijnt dat de 2e keer beter gaat!! :P
 
ja precies..ik vroeg me 'het waarom' af.
Alles moest verklaard worden en waarom en waarom en waarom...Wilde eerst met hulpmiddelen zoals vitaminen t gevoel wat verminderen maar ik dacht dat alles vergif was om me te belazeren.Ging ik maar in bed liggen met me ogen dicht en onder de dekens.Toen dacht ik dat ik een klein blokje was en snapte er niks meer van.BAH!
jah pcies dat had ik ook, ik zag de gaten in de muur springen en herkende me eigen huis eigenlek niet egt meer....:S
toen ik de volgende ochend weer wakker werd, was ik best blij dat het eindelijk over was...
 
eerste keer niet teveel eten...
 
en maar door die tunnels blijven lopen :P
pas op voor kippengaas :O
laatste aanpassing
 
ik dacht dat me eigen huis was nagemaakt en dat alles wel ff net wat lager of hoger was..pff wat een elende
Soortgelijke ervaring als "das witchen".
Was met paddo's op gaan stappen en ook paar biertjes op toen. Heb altijd zeer leuke ervaringen met paddo's gehad, maar toen ging alles wat verkeerd kon gaan verkeerd en ging aan klote dingen denken. Net uit met mn toenmalige vriendin, wat naar mijn mening de oorzaak was van de "bad trip".

Heb 4 uren gedacht dat het leven geen zin meer had, dat ik niets kon, dat ik mn ouders bedroog (met drugsgebruik terwijl ze dit niet wisten). Het bleef in mn hoofd spoken en ik kon ook geen positief dingetje over mezelf vinden. Een hel waren die 4 zeer lange uren.

2 of 3 uren daarna was ik weer helemaal nuchter en voelde ik me weer kiplekker. Toen had ik pas in de gaten dat het allemaal onzin was wat ik dacht.

Later nog vaker paddo's gegeten en nooit meer een negatieve ervaring gehad.
 
Ik werd er spontaan ziek van.. griepie enzo.. was echt slecht uitegepakt laaste x paddo's voor mij :D
Ben er een x mee naar de kermis geweest.. maar wist niet hoe snel ik naar huis moest!!! :vaag:
een maat van me had een keer paddos gebikt, ging naar buiten en rende een uur de poten uit zn lijf omdat ie dacht dat er een trein achter em aanzat..mjha..

een andere gozer die ik ken had ook n bad-trip, hij ging ff liggen, dee zn ogen dicht en begon te trillen als n mo-fo. begon ineens allemaal vage shit te lullen en kwijl liep vanuit alle hoeken uit zn bek, uiteindelijk werd ie wakker en vertelde dat ie zichzelf 6 keer dood had zien gaan..

..joh !

sweutje: denk dat je er allergisch voor bent, kreeg je jeuk of rooie vlekke ?
dat had ik ook das witchen!

eerste uren is wel lache enzo maar daarna was het voor mij de HEL OP AARDE! :bah:

nee nooit geen paddo's of iets dergelijks meer voor mij :/
laatste aanpassing
mmmh, paddos en andere psychedlix zijn juist wel wat ik zoek .. ondanks dat was ik wel een keer echt VET bang geworden van een portret van Beatrix en Claus wat ik eens tegen kwam in een huis waar ik toen liep te spacen/candyflippen (comobo van :xtc: met een psychedlic) .. maar ... vooral in hogere dosissen, als je visuele effecten krijgt (en wilt) .. dan wordt 't bruut :D

maar ... idd, voor sommige mensen zijn shrooms en dat soort dingen niet weggelegd en die kunnen er dan ook beter van af blijven .. voordat er ongelukken gebeuren.. hehe....
Ik zat zo in de mooie wereld van kleuren en de enorme druk die er op m'n lichaam stond, dat ik me niet eens kon bezig houden met andere dingen. Het was ook niet zo fijn dat er iemand steeds zat te zeuren over z'n ouders enzo



;)
spacen/candyflippen (comobo van met een psychedlic)


pillen en paddos ???
is dat geen foute combie???
die comdi is super
maar het vreet een hoop energie weg dat is abnormaal
doe die deze combi alleen als je weet waarmee je bezig bent want zodra alles begint te werken dan weet je dat niet meer
 
nee had verder geen rare verschijnselen.. maar ik had wel zo iets van anti-drugs gelijk alsof die trip me ervan wou weerhouden.. mja maffe shit en ik zag me zelf ook liggen ofzo wat hier boven staat denk dat je dan tussen slapen bewustzijn onbewustzijn in bent ofzo heel vaag maar hele vage ervaring.. ik wou dat ik het opkon nemen :D
toen ik een x paddo's had gegeten op luilak, raakte we op een gegeven momentn in e stad terecht. Ik ging mij focussen op al die stemmen en had dit beter niet kunnen doen. Ik hoorde alleen maar; bla bla bla en vet snel achter elkaar en ik werd helemaal gek....ik ben snel weggegaan daar en had toen een broodje worst gehaald. Aan het eind van de avond kotste ik het broodje worst zomaar eer uit....dus neem paddo's op een plek waar weinig tot geen mensne zijn, bijv. in het bos
yeah, mensen zijn soms wel eng .. heheh zoals ik al zei .. Bea en Claus scared the hell out of me
;)
wat ook vet vaag is is midden in je trip in de spiegel kijken... :vaag:
ja, dat lijkt me ook achterlijk, vlgnes mij schrik je je de pleuris als je je eigen kop niet meer herkend
ja, tijdens paddo-trip in de speigel kijken is wel wazig.....mijn pupillen zijn dan altijd extreem groot (groter dan met een pilletje).
ik heb tijdens een paddotrip ook altijd het gevoel dat er iemand met de lichtschakelaar zit te spelen.......de kamer lijkt dan een beetje donker en als er dan iemand begint te praten lijkt het net ofdat de hele kamer lichter wordt.
en bij elke paddotrip zie je wel de grond 'ademen'
maar om effe op het topic-onderwerp terug te komen........de eerste keer met paddo's ging ik wel bijna fout....we hadden thee gezet, het paddo-effect kwam lekker geleidelijk in zetten, maar op een gegeven moment vond ik het allemaal een beetje te heftig worden....ik schrok mezelf de pleuris als iemand plotseling geluid maakte enzo....gelukkig zat ik toen al een beetje op het hoogtepunt van de trip en begon alles weer lekker langzaam een beetje normaal te worden.
 
Eerste x paddo's vreten viel bij mij wel mee!!
Eerst zag ik de grond bewegen en de gordijnen bewegen , wou ik in de spiegel kijken kon ik me pupillen niet zien vet vaag was dat!!
En toen gingen we naar buite en ik keek omhoog en opeens knalde ik keihard op de grond :S:S
En ik vond de maan vet mooi dat was ook zo raar!!
dus paddo's ga ik zeker wel vaker doen maar dan wat meer want na 3 a 4 uurtjes was het al uitgewerkt !!
Maar dat komt denk ik omdat ik een half porsie maar had!!
wat versta je onder een portie? 6 euro of 12 euro?
 
Een porsie dat is 10 euro en dat hadden we gekocht voor 2 man dan!!
Iedereen betaalde gewoon 5 euro en kreeg een half porsie!!
of niet he , das witchen!!!
bij mij is de trip meestal ook na 3 a 4 uurtjes uitgewerkt, maar voor mijn gevoel lijkt het altijd wel een uur of 10 te duren!
 
Artiest Hungry
Het lullige van die bende is dat de sfeer binnen een seconde helemaal om kan slaan. Het ene moment zit je zwaar relaxt te spacen, en het volgende moment lig je bijna dood te gaan op de grond (Thnx to me maatje jappie, die net zo lang op me rug heb lopen rammen tot ik weer een beetje bij kwam). Het schijnt dat ik 2 minuten heel vaag gelegen heb, geen lucht kreeg en allemaal gekke kleurtjes kreeg enzo. Geen pretje. Het volgende wat ik me kan herinnere is dat ik op de grond wakker werd :(
laatste aanpassing
heb ooit met een maatje een portie gedroogde paddos gevreten, terwijl de rest van de groep ging zitten zuipen. nooit doen want je moet je ervaringen echt met andere mensen kunnen delen.ik zat op een gegeven moment helemaal opgevouwen op een bankje zwaar te trippen in mn eigen wereldje. met mn gedachte zat ik een tunnel zonder eind en alle geluiden die ik hoorde waren echt raar vervormd ofzo, weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen. op een gegeven moment besloot ik om maar snel naar huis te gaan. Dit werd echt de vaagste wandeling ooit. Telkens zakte ik weg om vervolgens te beseffen dat ik gewoon stil stond en stond te lachen, ook moest ik onder een tunnltje door wat voor mn gevoel doodeng was, hier ben ik dan ook keihard door heen gerent.eenmaal thuis op mn bed gaan liggen, had het idee dat mn ouders continu liedjes aan het zingen waren terwijl ze gewoon zaten te praten, neem ik aan!Besefte gelukkig wel wat er aan de hand was en viel uiteindelijk gewoon in slaap, al met al vage avond:jaja:
het is idd erg vervelend om paddo's te droppen met zn vieren bijv. en dat er ook nog twee bijzitten die niet hebben gedropt. Op den duur ga je je hieraan ergeren en is het het beste als ze weggaan.
Ik had een x paddo's gegeten met twee vrienden, na twee uur dik spacen komt er een andere vriend bij. Toen werd het in een x stil en was het doodsaai, ee andere vriend (die ook paddo's had gegeten) was bijna bad gegaan door de stilte. Hij ging alleen maar denken denken denken...

DUS ZORG DAT ALLEEN DE 'PADDOTRIPPERS' AANWEZIG ZIJN TIJDENS JE SPACE!!!!
kep 1 x paddo's gehad en alles ging op zich wel goed. al1 op de wc werd ik een beetje para. Zo'n klein hokje. had het gevoel of ik vast zat. en ik deed dus eerst het licht uit en toen pas de deur van het slot. Zat ik daar in me 1 tje helemaal in het donker. nou ben echt weer na de woonkamer terug gerend:s
en in het begin was het heel relaxt maar halverwege de avond kwame dr wat lui binne met pillen op whaaa zwaar irritant. En waar ik me echt steeds meer klote ging voele was die hiphop muziek:( uiteindelijk na 6 uur toch uigegaan en in die discotheek werd ik helemaal gek haha. geen tip!!!
 
Ben de 2e keer ook flink verkeerd gegeaan... Bleef maar lopen en lopen door het huis en wou uiteindelijk gaan slapen. Werd daarna ( denk na ong. 15 min ) verschrikt wakker en ik wist niet waar ik was. Ik helemaal in paniek en probeerde weg te rennen, maar zat in een slaapzak en het was donker. Dus ik dacht: Ik zit vast! Heb toen geprobeerd los te komen waardoor mn slaapzak kats doormidden is gescheurd. Later ging het weer wat beter en toen vond ik het opeens wel weer leuk. Het effect werd minder en ben toen mooi op de bank gaan zitten. ( beetje rondkijken )
Dit was ook zo vaag: Ik was de hele tijd dus aan het rondlopen en wou wat doen, maar wist niet wat! :S Toen wou ik maar een peukie gaan roken die tot mijn grote schrik zo groot als een sigaar was geworden. Peukie weggelegt en maar weer gaan zitten, wou zo'n dikke peuk op dat moment echt niet oproken :)
nooit weer :yes:

wil je me redenen weten gebruik dan de zoek functie maar ;)


nee doe mij dan maar LSD ( ook nie weer maar als ik dan toch moet kiezen)
 
Ik heb het weleens met een mannetje of 10 gedaan bij een gast thuis.
Op een gegeef moment werd ie gast helemaal gek. We moesten het huis uit want anders ging ie de politie bellen. Wij dus met de hele groep naar buiten kwamie ff later. Zei ie tegen mij dat ik en een andere gast reuze waren en dat ie vet bang was. FF later was ie weer naar huis toe gegaan en heeft ie ze moeder gebeld. :S

En ook een x een verhaal gehoord dat ze met 5 man hadden gegeten. en dat ze de hele tijd tegen 1 van hun zeiden "niet in je broek plassen he" half uur later zat ie met een klets natte broek op de bank. toen hebben ze z'n vriendin gebeld die kwam ff later binnen en zag em met een kletsnatte broek op de bank zitten. toen hebben ze em maar met z'n kleren en al in het bad gelegd.
 
Ja als je paddovaag ben en dan naar de wc gaat in je 1tje toen scheet ik ook :D:D
Maar dat was ook dat er een hond in de gang was , moooh dan schrik je je dood!! :D:D