Partyflock

Forumonderwerp · 632561

Waarschuw beheerder
Wie is er wel eens Para (Dol) Geweest

Ik heb er wel eens last van gehad
Een avond in een discotheek,
stuk of 4 a 5 snoepjes op (zwiebers)
En 1 gram sos ongeveer

Maar het ergste
wij gingen naar huis ik kom thuis aan snachts ca 5 uur en moes om half 11 werken (smorgens)

Maar ik kan er nooit tegen als mensen
mijn prive bellen, dus een aantal vrienden van me gingen mij prive bellen de eerste twee keer prive bellen nam ik niet op de derde keer dee ik het toch maar wel want tja het kan belangrijk zijn, krijg ik iemand aan de foon die de hele tijd zegt kom nu hierheen kut janis en als je niet komt dan kom ik je wel halen
en hij flikkerd de hoorn erop

Ik gaf er nie veel om en ging me nest in
maar slapen vergeet het maar
half uur later weer gebeld hey kanker kut menneke je komt niet he wachtmaar over een half dan krijg ik je wel

En toen wer ik helemaal gek bleef er maar aan denken bij elke wagen die langs kwam keek ik uit het raam tot op een gegeven moment een wouten wagen door de straat kwam gereden kanker zooi
ik schrok als de tering en heb ca 26 snoepjes door de plee gespoeld (Ja weet het is stom)
tot dat er een wagen langzaam door de straat kwam een Facking dure wagen en was zwart
ik begon de gekste dingen in me kop te halen
en ik begon zelfs te denken dat ik een keer iets verkeerds gelult heb ofzo en dat iemand me van kant wilde maken ik heb me luchtbuks gepakt en heb ca 2 uur voor me raam gezeten door me vizier kijkend of ik iets zag

Was het werkelijk zo dan was raak schieten zo iezo niet gelukt :d mahja na die 2 uur ben ik
gaan slapen de volgende dag kwam ik erachter dat een van me vrienden aan het kutten was

Maar dat zijden ze pas nadat ik het verhaal verteld had, dus die hebben behoorlijk gelachen :d

(of een luchtbuks veel helpt mahja)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk dat zo'n buks toch wel werkt als iemand je iets wilt doen.. :D

Waarschuw beheerder
Wel een keer helemaal para geweest van de lsd. Dat was met oud en nieuw van 1996 naar 1997.

Ik werd helemaal gek omdat ik dacht dat er op mij geschoten werd :vaag:. Elke keer als er een rotje knalde dook ik zowat de bosjes in :$

Waarschuw beheerder
hehehehe.. netjes! (y)

Waarschuw beheerder
dat lijkt me inderdaad een ramp met oud en nieuw Ik heb elk jaar een cado voor me zelf met oud en nieuw

Zoals de laatste keer 5 Gram Sos
Mmmz en dat is wel niet zo lekker he
ca 80% puur had ik toen

Het is geweldig :d
Waarschuw beheerder
paddo's en speed enzo word ik para van.. niet zo erg als jij, maar zo dat ik nog net weet te bedenken dat het niet echt is :vaag:

pfff ik laat voort steeds meer links ligge,.. k begin de nadelen wel te merken :/

en zoiezo ben ik door paddo's heel erg veranderd.. negatief :(
Waarschuw beheerder
Ik ben wel eens para geweest jah, maar mijn luchtbuks liet ik netjes in de kast liggen.
hahaha wat een gast

Waarschuw beheerder
idd van speed word ik vaak paraa
had op defqon een halve gram op
en pas toen ik thuis kwam
werd ik een beetje gek
ik dacht dat m,n pc steeds aan stond
terwijl die uit stond
of dat er iemand in m,n kamer zat
terwijl er helemaal niemand was

Waarschuw beheerder
donateur