Partyflock

Forumonderwerp · 591185
eerst ff dit :

hou je niet van hazes, vind je het een eikel, moet je er van :bah: of wat dan ook ?? leuk maar NIET in dit topic A.U.B dit is een topic over zijn concert in de arena, geen k*nker-mopper-zeik topic

dank u

ja ja ja, hij probeert het opnieuw
wie gaat er ??? ik ga me kaarten morgen meteen halen!!
ik geef hem nog 1 kans na het debacle "olympisch"
laatste aanpassing door een beheerder

Ik wil, Ik wil, Ik wil !
Ik ga vanavond overleggen en evt. morgen gelijk kaarten halen !!
ok dan joost !!!!!

gaan we weer onze naam "alcoholist" waarmaken :D

Jeffrey, wanneer ook weer? 9 december toevalig? (staat me iets van bij..)

Lijkt mij een strak plan !! :D
Ik laat wel horen of ik mensen mee krijg, maar dat gaat wel lukken denk ik.

:bier:
laatste aanpassing
9 december ???

dan gaan jess en ik een jaar met elkaar

maar wat heeftdat met Hazes te maken ?

die staat 26 juni in de Arena
laatste aanpassing

Morgen begint de kaartverkoop voor 21 en 23 juni --> "25 jaar André"

Maar ja, ik hoorde vandaag ook iets over Hazes en 9 december. FF de mail van me werk checken, meld het zo :)
laatste aanpassing

PF meeting?!! 26 juni moet toch wel te doen zijn, ik ga wel denk ik. Maar dat is ook de enige manier waarop je mij de Arena in krijgt!!

Het debacle "olympisch"? Ik was er niet bij, maar wat ging er mis dan, behalve dat het een beetje regende?

Overigens heb ik hele nare dingen over Hazes gehoord ... en dan bedoel ik niet alleen z'n drankprobleem.

Ik kreeg vandaag dus een mailtje:

"Joost, André Hazes staat 9 december weer in Ahoy, ga je er ook heen? Ik wil morgen kaarten halen, maar ik hoop niet dat het al uitverkocht is, zal wel weer..."

Klopt dit ? Kan er nergens iets over terug vinden !
????

weet wel dat hazes 21 juni in de arena staat

1 concert word het : www.andrehazes.nl

persbericht van EMI (platenmaatschappij)
André Hazes viert het ene na het andere jubileum. Stond 2001 nog geheel in het teken van André's vijftigste verjaardag, het komende jaar viert Hazes zijn zilveren artiestenjubileum. Weliswaar een ietwat verlaat jubileum, maar dat kan de populaire volkszanger allemaal niks schelen. Want André houdt wel van een feestje! En feest gaat het beslist worden wanneer André Hazes op 21 juni 2003 zijn zilveren jubileumconcert in de Amsterdam ArenA geeft. "Ik voel me de laatste tijd behoorlijk strijdlustig. En als er gestreden moet worden, wat past daar beter bij dan een arena," vindt Hazes. Afgelopen zomer trad de zanger nog op in het Olympisch Stadion. "Van een oud naar een modern stadion, dat heeft wel wat. Ik heb er in elk geval ongelofelijk veel zin in!"

Het wordt de eerste keer dat een Nederlandse artiest in de Amsterdam ArenA een avondvullend programma verzorgt. Eerder werd in het stadion opgetreden door internationale sterren als Michael Jackson, Tina Turner, Celine Dion, Bon Jovi en de Rolling Stones. Voor het zilveren jubileumconcert van André Hazes wordt de Amsterdam ArenA omgetoverd in een intiem megatheater met een maximale capaciteit van 26.000 bezoekers. Wat dat betreft belooft de 21ste juni in alle opzichten een bijzondere en gedenkwaardige avond te worden.

Behalve z'n zilveren artiestenjubileum heeft André Hazes nóg wat te vieren. "Jazeker! Het is namelijk precies twintig jaar geleden dat ik mijn eerste grote concert gaf. In het Concertgebouw nog wel," vertelt Hazes. "Stel je eens voor: André Hazes in het Concertgebouw! Dat was toen net zoiets als Jaap van Zweden in Paradiso! Dat kon helemaal niet joh! Ja, ik heb mooie herinneringen aan dat concert. Normaal zat daar iedereen keurig netjes op z'n stoel te luisteren, maar bij mij stonden ze er bovenop! De leiding van het Concertgebouw wist niet wat ze zag. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt daar. Het was één groot feest!"

Ongetwijfeld staat hetzelfde te gebeuren tijdens het jubileumconcert op 21 juni 2003 in de Amsterdam ArenA. Hazes: "Ga daar maar van uit ja. In elk geval komen er hoop vrienden van me dus dat wordt daar berengezellig!"

Het jubileumconcert wordt georganiseerd door Melvin Produkties in samenwerking met Mojo Concerts. Het evenement wordt ondersteund met een uitgebreide mediacampagne en televisiespots bij SBS6. De kaartverkoop voor het jubileumconcert start op zaterdag 30 november a.s. Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticket Service, de 151 grotere postkantoren, de 33 GWK- stationskantoren, de tien grote VVV kantoren of Ticketlijn 0900-3001250 (45 eurocent per minuut), de website www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.

laatste aanpassing
Lijkt me echt gaaf om Hazes een keer mee te maken zo, alleen wel jammer dat het zo'n tering eind weg is :(, Als ik vervoer enz kan regelen dan ga ik er ook zekers heen :D
ric, regen ok dat is kut

je moest er bij zijn, dan had je het geweten

een jody bernal bij hazes, en nog een voor mij onbekende knakker

hazes = gezellig mee bleren en niet een of ander tiener idool

Ik heb 'em al meerder keren gezien, maar nooit in een grote gelegenheid zoals de Ahoy of de Arena.

Wordt gezellig!! :D

Artiest OLdStyLe
ik ga ook wel weer kijken..
Hazes
laatste aanpassing

10 kaarten zijn gereserveerd voor de 21ste !!
Lekker staan op het veld :D
Beterrrrrrrrrrrrrrrr­rrr :D :D
laatste aanpassing

Waar heb je gereserveerd UK????!!!! Ticketbox of Ticketservice??

Ticketservice.nl

Heb er weer een paar bijbesteld net :)

Wordt echt wel gezellig :)

:cheers:

Toch niet de halve harde kern van NEC hé??!! ;-)

Ik ga vanaaf mensen vragen en dan ook zo snel mogelijk reserveren! Dat moet wel leuk worden ! :D

Ik zou verdomde vlot wezen, kijk voor de gein maar eens. Kaarten gaan echt superhard, bijna alle zitplaatsen zijn al weg !

Zou maar snel wezen als ik jou was !

Oh nee hé?!!! :X Ik moet verdomme nog kaarten voor Impulz en Contact halen en dan Hazes er ook nog bij......dat wordt een karige wintersport straks met de Kerst :-(

Maar goed, ik ga nu effe wat mensen bellen..

Ik heb vandaag ook kaartjes gehaald :D

waar begin ik in godsnaan aan :D

De 21e ben ik van de partij

Morgen staat ie in Ahoy :)

Poei Poei

Poei,Poei,heerlijk he,dat is zo`n beetje de beste..maar ik wacht wel op de d.v.d

Morgen zit ik lekker in AHOY :bounce: heerlijk aanstekertje omhoog en zingen maar!!!!

Ik heb hier een brief voor mijn moeder die hoog in de hemel is deze brief bind ik vast aan mijn vlieger!!!!

We zitten in de arena dus TOPPIE heb er echt zin in!!!!!!!!!!