????
weet wel dat hazes 21 juni in de arena staat
1 concert word het :
www.andrehazes.nl
persbericht van EMI (platenmaatschappij)
André Hazes viert het ene na het andere jubileum. Stond 2001 nog geheel in het teken van André's vijftigste verjaardag, het komende jaar viert Hazes zijn zilveren artiestenjubileum. Weliswaar een ietwat verlaat jubileum, maar dat kan de populaire volkszanger allemaal niks schelen. Want André houdt wel van een feestje! En feest gaat het beslist worden wanneer André Hazes op 21 juni 2003 zijn zilveren jubileumconcert in de Amsterdam ArenA geeft. "Ik voel me de laatste tijd behoorlijk strijdlustig. En als er gestreden moet worden, wat past daar beter bij dan een arena," vindt Hazes. Afgelopen zomer trad de zanger nog op in het Olympisch Stadion. "Van een oud naar een modern stadion, dat heeft wel wat. Ik heb er in elk geval ongelofelijk veel zin in!"
Het wordt de eerste keer dat een Nederlandse artiest in de Amsterdam ArenA een avondvullend programma verzorgt. Eerder werd in het stadion opgetreden door internationale sterren als Michael Jackson, Tina Turner, Celine Dion, Bon Jovi en de Rolling Stones. Voor het zilveren jubileumconcert van André Hazes wordt de Amsterdam ArenA omgetoverd in een intiem megatheater met een maximale capaciteit van 26.000 bezoekers. Wat dat betreft belooft de 21ste juni in alle opzichten een bijzondere en gedenkwaardige avond te worden.
Behalve z'n zilveren artiestenjubileum heeft André Hazes nóg wat te vieren. "Jazeker! Het is namelijk precies twintig jaar geleden dat ik mijn eerste grote concert gaf. In het Concertgebouw nog wel," vertelt Hazes. "Stel je eens voor: André Hazes in het Concertgebouw! Dat was toen net zoiets als Jaap van Zweden in Paradiso! Dat kon helemaal niet joh! Ja, ik heb mooie herinneringen aan dat concert. Normaal zat daar iedereen keurig netjes op z'n stoel te luisteren, maar bij mij stonden ze er bovenop! De leiding van het Concertgebouw wist niet wat ze zag. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt daar. Het was één groot feest!"
Ongetwijfeld staat hetzelfde te gebeuren tijdens het jubileumconcert op 21 juni 2003 in de Amsterdam ArenA. Hazes: "Ga daar maar van uit ja. In elk geval komen er hoop vrienden van me dus dat wordt daar berengezellig!"
Het jubileumconcert wordt georganiseerd door Melvin Produkties in samenwerking met Mojo Concerts. Het evenement wordt ondersteund met een uitgebreide mediacampagne en televisiespots bij SBS6. De kaartverkoop voor het jubileumconcert start op zaterdag 30 november a.s. Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticket Service, de 151 grotere postkantoren, de 33 GWK- stationskantoren, de tien grote VVV kantoren of Ticketlijn 0900-3001250 (45 eurocent per minuut), de website www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.