Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
­ Nederland
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Iemand de nieuwe Cornetto’s al geprobeerd???
Iemand ervaring met paarse champagne/moët 2cb? Geen idee hoeveel mg ze zijn en kan het ook niet op het forum vinden. Alvast bedankt! Weet niet hoe ik via telefoon foto toegevoegd krijg maar ze hebben precies dezelfde vorm als de gouden moet/champagne
laatste aanpassing
Uitspraak van ljetdrugs op woensdag 5 september 2018 om 11:48:
Iemand ervaring met paarse champagne/moët 2cb? Geen idee hoeveel mg ze zijn en kan het ook niet op het forum vinden. Alvast bedankt! Weet niet hoe ik via telefoon foto toegevoegd krijg maar ze hebben precies dezelfde vorm als de gouden moet/champagne



Volgens mij 11 mg.. als je aan paarse uiltjes kan komen dan zou ik die nemen want dat zijn echte top 2c-btjes van 15 mg
Wie van jullie krijgt vaak een badtrip van 2cb?
En op dat moment hoe voelen jullie je dan?
Iemand bekend met de grijze 2cb Mojo Jojo's?
Uitspraak van Hox op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:21:
Thanks voor je input. Van wat ik hoor is inderdaad 4F + 2ci een gouden combi, maar helaas is vooralsnog 2ci onvindbaar. Bodyload heb ik persoonlijk geen last van gehad. Met LSD en truffels wel, dus of ik nou deze keer met 2ce geluk had weet ik niet. Ik denk dat je gelijk hebt en ALS ik het doe, rond de 10-15mg ga zitten.


2CB ging wel lekker he op ITW? 2CE beter wat minder inderdaad :lol:
Uitspraak van NietHenk op maandag 17 september 2018 om 13:26:
2CB ging wel lekker he op ITW? 2CE beter wat minder inderdaad :lol:


Hahaha en hoe. 2 tabs ala 20-30mg + 170mg 6apb. Irritante bodyload bij inslag maar eenmaal daaroverheen prima te doen. Wel veel meer visuals dan verwacht. Voor herhaling vatbaar :D
Gezocht

5 2cb'tjes omgeving zwolle
Uitspraak van CodaCharles op woensdag 12 september 2018 om 09:20:
Iemand bekend met de grijze 2cb Mojo Jojo's?


Ja zekers, mooie druk, fijn 2cbtje. Zat dacht ik rond de 14mg netto
Uitspraak van 038NL op donderdag 6 september 2018 om 15:37:
Volgens mij 11 mg.. als je aan paarse uiltjes kan komen dan zou ik die nemen want dat zijn echte top 2c-btjes van 15 mg


Net de uitslag gekregen. Maar 8mg en een onbekende stof erin.
Uitspraak van ljetdrugs op donderdag 20 september 2018 om 22:48:
Net de uitslag gekregen. Maar 8mg en een onbekende stof erin.


Oh ik had ze laatst getest op 15 mg

Maar miss is dat wel weer een nieuwe druk
Uitspraak van 038NL op vrijdag 21 september 2018 om 11:09:
Oh ik had ze laatst getest op 15 mg

Maar miss is dat wel weer een nieuwe druk


Ja dat zou goed kunnen!
Hier in omgeving den bosch geen champagne flesjes, geen uiltjes alleen mojo jojos 14/15mg netto
Net blauwe mickey mouse 2cb op . Weet iemand hvl mg er in zit ?
Uitspraak van 038NL op zaterdag 22 september 2018 om 03:11:
Net blauwe mickey mouse 2cb op . Weet iemand hvl mg er in zit ?


Zal je wel weten als ie opkomt, zit al in je mikkerd dus...
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 22 september 2018 om 08:12:
Zal je wel weten als ie opkomt, zit al in je mikkerd dus...


Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 22 september 2018 om 08:12:
Zal je wel weten als ie opkomt, zit al in je mikkerd dus...




Had er uit eindelijk 2 op en ja ik ging lekker
Kan je een uurtje nadat je 2cb in hebt genomen eten of word je dan misselijk? Ik weet dat ervoor eten niet slim is ivm met misselijk worden maar kan nergens iets vinden over tijdens het gebruik
Ik heb maar 1x 2cb gebruikt maar eten was toch wel het laatste waar ik op dat moment aan dacht...
Zal vast wel aan de dosering liggen.
Uitspraak van Hox op dinsdag 18 september 2018 om 00:41:
Hahaha en hoe. 2 tabs ala 20-30mg + 170mg 6apb. Irritante bodyload bij inslag maar eenmaal daaroverheen prima te doen. Wel veel meer visuals dan verwacht. Voor herhaling vatbaar :D

Hahah was aardig pittig :roflol:
Net teveel van het goede maar mensen en omgeving was chill dus all good
Uitspraak van PartyGangster op woensdag 26 september 2018 om 16:57:
Ik heb maar 1x 2cb gebruikt maar eten was toch wel het laatste waar ik op dat moment aan dacht...
Zal vast wel aan de dosering liggen.


Fruit (watermeloen, druiven, sinaasappel oid) of zeer kunstmatige snoepjes (zeer uitgesproken smaak of zuurtjes) zijn toch wel zaken die altijd klaar liggen hier als er gebruikt wordt.
Vooral het fruit, het is een zeer aparte ervaring elke keer.
Uitspraak van Steentje op donderdag 27 september 2018 om 19:43:
Fruit (watermeloen, druiven, sinaasappel oid) of zeer kunstmatige snoepjes (zeer uitgesproken smaak of zuurtjes) zijn toch wel zaken die altijd klaar liggen hier als er gebruikt wordt.
Vooral het fruit, het is een zeer aparte ervaring elke keer.


Dat geloof ik, gek spul hoor dat 2cb.
IIemand bekend met de Mickey Mouse 2cb ? Hier in Deventer nog niet gezien
Gele? Die zijn 12 mg.
Even zoeken hier, heb er al iets over gepost.
Uitspraak van ni k op vrijdag 28 september 2018 om 19:52:
IIemand bekend met de Mickey Mouse 2cb ? Hier in Deventer nog niet gezien


Ik had afgelopen week blauwe. Zijn rond de 15mg heb ik vernomen. Was de eerste keer dat ik 2cb had genomen en had veel visuals dus die 15mg kan wel kloppen. Ben overigens niet zo groot en zwaar, 1.68m en 54 kilo
Blauwe zijn inderdaad omgeving den bosch ook in omloop hier wordt 1k €675 gevraagd
Uitspraak van Steentje op donderdag 27 september 2018 om 19:43:
Fruit (watermeloen, druiven, sinaasappel oid) of zeer kunstmatige snoepjes (zeer uitgesproken smaak of zuurtjes) zijn toch wel zaken die altijd klaar liggen hier als er gebruikt wordt.
Vooral het fruit, het is een zeer aparte ervaring elke keer.


Mijn ervaring is dat natuurlijke of zo min mogelijk bewerkte producten het best smaken. Hierbij kan je inderdaad denken aan fruit, groente of noten. Ook zuivelproducten smaken mij erg goed met 2cb. Zaken als chips vind ik helemaal kut tijdens 2cb.
Nergens meer in poedervorm te krijgen? Paar jaar geleden bestelde ik die als warme broodjes...
straks even de nieuwe cornetto 2cb proberen, heb er al zin in! :)
Uitspraak van Midnight Rave Association op maandag 15 oktober 2018 om 07:15:
Nergens meer in poedervorm te krijgen? Paar jaar geleden bestelde ik die als warme broodjes...


Al een tijdje niet gesignaleerd moet ik zeggen..ook niet heel actief naar op zoek maar toch. Je leest het hier ook niet meer idd.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 oktober 2018 om 19:32:
Al een tijdje niet gesignaleerd moet ik zeggen..ook niet heel actief naar op zoek maar toch. Je leest het hier ook niet meer idd.

Heb 2c variaties al ruim 5 jaar niet meer gedaan. Was toch altijd wel favo drugs naar keuze. Mischien weer eens n x proberen!
Hier is weinig qua 2cb te krijgen helaas
afgelopen 10 maanden was het veel verkrijgbaar in zwolle maar nu ken ik nergens fixen..