Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
­ Nederland
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Uitspraak van CherryCoke op zaterdag 19 december 2020 om 17:26:
Werden verkocht als 25mg, maar ik ben geen laboratorium


Dat zal het iig niet zijn als je 't mij vraagt ;)

Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 19 december 2020 om 18:51:
10 - 14 mg


Dit is aannemelijker maar 14 is nog aan de hoge kant voor wat er momenteel in de rondte gaat, 6 - 10 is meer de nieuwe trant
laatste aanpassing
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op vrijdag 18 december 2020 om 15:31:
Is iemand bekend met beige oreo's? Zouden 2-cb moeten bevatten.


Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 22 december 2020 om 02:55:
Dit is aannemelijker maar 14 is nog aan de hoge kant voor wat er momenteel in de rondte gaat, 6 - 10 is meer de nieuwe trant




Ze zijn hier getest tussen 14 en 16mg(!)
https://www.drugsdata.org/results.php?search_field=all&s=oreo

Ik heb er ook, maar moet zeggen dat degene die ik had eerder minder als 10mg leek. Ik heb dan ook online reports gelezen (reddit 2CB) van dezelfde print waarbij het 8mg 2CB was, en verder een onbekende stof....
Heb een 1e batch gehaald, eerste was duidelijk aan ze laatate eind. Zacht gedrukt atwmpel bijna op. Laatate die kreeg was alsof hwt wwn wweratw druk zou morgen zijn. Zal van allebin halve mwt zuurtest bekijken
Uitspraak van Throwit op donderdag 24 december 2020 om 11:22:
Ze zijn hier getest tussen 14 en 16mg(!)
https://www.drugsdata.org/results.php?search_field=all&s=oreo

Ik heb er ook, maar moet zeggen dat degene die ik had eerder minder als 10mg leek. Ik heb dan ook online reports gelezen (reddit 2CB) van dezelfde print waarbij het 8mg 2CB was, en verder een onbekende stof....


En testen ze in Zwitserland net zoals in Nederland?
Of is de aangegeven 15,8 mg nog Inc zouten Etc?

Dus als de zuiverheid 65% zou zijn (om even een percentage te nemen) zou het om 10,27mg werkzame stof gaan. Of zeg ik nu iets raars, staat me bij dat NL uniek is in het testen van de zuiverheid van de werkzame stof in een pil.. en pas daarvandaan het aantal (werkzame) mg's te melden.
laatste aanpassing
Uitspraak van CherryCoke op zaterdag 26 december 2020 om 08:44:
Heb een 1e batch gehaald, eerste was duidelijk aan ze laatate eind. Zacht gedrukt atwmpel bijna op. Laatate die kreeg was alsof hwt wwn wweratw druk zou morgen zijn. Zal van allebin halve mwt zuurtest bekijken


Toetsen high of jij?
Uitspraak van Tsjuk op zondag 27 december 2020 om 02:08:
En testen ze in Zwitserland net zoals in Nederland?
Of is de aangegeven 15,8 mg nog Inc zouten Etc?

Dus als de zuiverheid 65% zou zijn (om even een percentage te nemen) zou het om 10,27mg werkzame stof gaan. Of zeg ik nu iets raars, staat me bij dat NL uniek is in het testen van de zuiverheid van de werkzame stof in een pil.. en pas daarvandaan het aantal (werkzame) mg's te melden.


Het is gewoon de HPLC lab test. Ik ga ervan uit dat dit de "echt" stof is.

1 pil en 1 kwartje was voldoende om me een goede trip te geven, dus ik denk inderdaad dat ze ongeveer 14mg gedoseerd waren.
Uitspraak van Throwit op maandag 28 december 2020 om 22:32:
Het is gewoon de HPLC lab test. Ik ga ervan uit dat dit de "echt" stof is.

1 pil en 1 kwartje was voldoende om me een goede trip te geven, dus ik denk inderdaad dat ze ongeveer 14mg gedoseerd waren.


Ideaalste vind ik altijd nog gewoon 2c poeder fixen, laten testen en afwegen op 25mg werkzame stof
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 29 december 2020 om 18:29:
Ideaalste vind ik altijd nog gewoon 2c poeder fixen, laten testen en afwegen op 25mg werkzame stof


Moet je toch al een precisie weegschaaltje hebben en zuiver poeder. Iets dat ook niet vanzelfsprekend is op de markt.
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 30 december 2020 om 23:14:
Moet je toch al een precisie weegschaaltje hebben en zuiver poeder. Iets dat ook niet vanzelfsprekend is op de markt.


Meten is weten en wie zoekt zal ('t vaak wel) vinden, en een knappe weegschaal is sowieso een pre! Zelf pas een grammetje weten te fixen via via 't donkere internet, uiteindelijk op 79% getest :D maar 't ligt alles behalve voor het oprapen.
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 30 december 2020 om 23:14:
Moet je toch al een precisie weegschaaltje hebben en zuiver poeder. Iets dat ook niet vanzelfsprekend is op de markt.


Een milligram weegschaal is sowieso een must voor iedere gebruiken IMO. In ieder geval voor iemand die met potente stofjes of research chemicals stunt.

Iemand deze al is een keer gehad en is het wat?
Goomba's schijnen 20mg te hebben en plusle & minun 14-16mg?
laatste aanpassing
Uitspraak van Kuppie op woensdag 6 januari 2021 om 21:19:

Iemand deze al is een keer gehad en is het wat?
Goomba's schijnen 20mg te hebben en plusle & minun 14-16mg?


Goombas laten testen op 16mg (y) heerlijke snoepkes :D
Die ik had was geloof ik zonder 1up / 20mg. Ik zal dat morgen eens even checken.
laatste aanpassing
Mooie drukjes. Leuk om es wat nieuw te zien.
Dosering van de pillen lijkt tegenwoordig wel wat opgeschroefd te worden of niet? Een jaar geleden waren vrijwel alle 2C-B pillen 8-12mg.
Uitspraak van Tsjuk op zondag 27 december 2020 om 02:08:
Dus als de zuiverheid 65% zou zijn (om even een percentage te nemen) .


De maximale zuiverheid van 2c-b.HBr is 76.28%
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 3 februari 2021 om 00:59:
De maximale zuiverheid van 2c-b.HBr is 76.28%


Oké, maar ik plukte even een getal uit de lucht om een berekening te kunnen uitleggen. Daarbij dacht ik dat 'de maximale' zuiverheid van 2cb op 88% lag?
laatste aanpassing
Let op! Er geldt een waarschuwing (Red Alert) voor vervuilde 2C-B. Er zijn 2C-B pillen in omloop die een zeer hoge dosis DOC bevatten. Het gaat om roze pillen met een Tesla logo. De pil is op verschillende plekken Nederland gesignaleerd.

DOC (2,5- dimethoxy-4-chlooramfetamine) is een middel waarvan je extreem lang kunt gaan trippen. Mentale èn fysieke klachten kunnen zo heftig zijn dat ziekenhuisopname nodig is. Het Trimbos-instituut waarschuwt dan ook om deze pil NIET te gebruiken. Heb je deze pil in je bezit? De testservice ontvangt ze graag. Kijk op http://www.drugs-test.nl om te zien waar je drugs kunt laten testen.

Foto:
laatste aanpassing
Uitspraak van Drugsenuitgaan.nl op woensdag 14 april 2021 om 17:18:
DOC (2,5- dimethoxy-4-chlooramfetamine)


Iemand wel eens geprobeerd?
Heb 10 zegels gefixt, binnenkort eens proberen!
Uitspraak van Tsjuk op maandag 3 mei 2021 om 22:28:
Iemand wel eens geprobeerd?
Heb 10 zegels gefixt, binnenkort eens proberen!


Bereid je maar voor op 24 a 36 uur trippen met een lage tot matige dosis. Niet te hoog gaan doseren en zeker niet bijnemen.
High tech shit 36 uur trippen, kan een echte tesla niet eens.
Uitspraak van Tsjuk op maandag 3 mei 2021 om 22:28:
Iemand wel eens geprobeerd?


Nog niet!

Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 6 mei 2021 om 22:35:
Bereid je maar voor op 24 a 36 uur trippen met een lage tot matige dosis. Niet te hoog gaan doseren en zeker niet bijnemen.


En dat met tot 5 mg ja :)
https://www.erowid.org/chemicals/doc/doc_dose.shtml

Wel wat poeder van liggen, maar nog niet de tijd genomen om dit ook daadwerkelijk eens te nemen.
laatste aanpassing
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 6 mei 2021 om 22:35:
Bereid je maar voor op 24 a 36 uur trippen met een lage tot matige dosis. Niet te hoog gaan doseren en zeker niet bijnemen.


Hoe zal dit (met DOC) wezen op een weekeind festival, dan andere middelen ipv trip shit... Zou dat het ook uitrekken.....? Maybe hou ik het wel gewoon bij lsd, k weet wat dat met me doet en hoe ik er op reageer. Had laatst 2 halve zegels (lsd 110Ug) gehad. Ruim 18 uur nadat m'n tweede halve inwerkte (op de fiets naar huis) was alles nog steeds erg mooi :lol: die duur was voor mij nieuw (L)(y)

Toch wat terughoudend met die DOC zegels..
laatste aanpassing
Uitspraak van CherryCoke op zaterdag 29 mei 2021 om 23:25:
High tech shit 36 uur trippen, kan een echte tesla niet eens.


Krijg je straks dat je langer aan het trippen ben dan dat ze het in je bloed kunnen vinden :lol: leuk bedacht....
laatste aanpassing
18u is best lang voor een LSD trip. Zeker dat er enkel LSD op je zegels zat? Na 8 a 10 u is de meeste fun er af voor mij. Nastimulatie kan wel wat langer duren. 1 normale dosis doc kan je zeker een festivaldag mee overbruggen. Als je bijneemt ga je makkelijk richting 36 a 48 u. Een kennis had ooit bijgenomen en tripte hem nog na 40u.
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 26 juni 2021 om 11:23:
18u is best lang voor een LSD trip. Zeker dat er enkel LSD op je zegels zat? Na 8 a 10 u is de meeste fun er af voor mij. Nastimulatie kan wel wat langer duren. 1 normale dosis doc kan je zeker een festivaldag mee overbruggen. Als je bijneemt ga je makkelijk richting 36 a 48 u. Een kennis had ooit bijgenomen en tripte hem nog na 40u.


Yes, ik heb die lsd zegels idd laten testen (y)
Er was die dag vooral veel alcohol in het spel, was voor mij ook nieuw dat het zo lang aanhield. Verder was het een vermakelijke dag waardoor ik nooit echt met de tijd bezig ben geweest,

Die DOC zegels heb ik liggen en die moet ik nog even wegbrengen, meten is weten![/quote
laatste aanpassing
Zijn er mensen die hun 2cb nog laten testen? Wij hadden hier nog partijtje van paar jaar terug enkele netflix/chill. Laten testen en kwam uit op 21mg enkel 2cb. Konden het bijna niet geloven aangezien ik overal hoor dat de standaard 12 a 10 mg nu is of bijproducten.
het gebeurt wel vaker, heb een paar jaar geleden gele pikachu´s gehad die ook 20+ mg waren. maar inderdaad, zo hoog komt zelden voor
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 3 september 2021 om 23:18:
Zijn er mensen die hun 2cb nog laten testen? Wij hadden hier nog partijtje van paar jaar terug enkele netflix/chill. Laten testen en kwam uit op 21mg enkel 2cb. Konden het bijna niet geloven aangezien ik overal hoor dat de standaard 12 a 10 mg nu is of bijproducten.


Jazeker, begin dit jaar nog bruin/gouden goombas weg gebracht, die kwamen op 16mg 2cb uit (y) ik laat altijd alles nog testen
laatste aanpassing
 
Vorige bericht is verwijderd, ik vroeg mij af wat tegenwoordig een beetje de relaxte 2CB pillen zijn, welke vormpjes.
De konijntjes waren vroeger echte toppers. Ik zie hier pikachu's en batman's voorbij komen maar dat zijn ook al wat oudere posts.
Welke hebben jullie de laatste tijd laten testen of heb je goeie ervaringen mee?
beige (of lichtbruine) oreo's. heb er online resultaten van gezien van 13 mg, prima dingen.

poosje geleden gele batmans, waren ~10 mg. Deze zie ik ook nu nog wel eens voorbij komen.
Van het weekeind besloten een tripje te doen met z'n tween, dit is iets uit de hand gelopen. Onverwacht een bijzonder heftige trip gehad.

2cb poeder (70%)
Goomba's 16mg

Ik ben geen held in een rapport schrijven maar ga het wel een poging geven, het is best een flink intense trip geweest en wil dit toch delen.


22:10
Begonnen met 14mg 2cb wat ik gemixt heb met een punt ket, vind het op deze manier fijner om te snuiven en de synergie is gewoon fijn qua opkomst.

22:40
De waren de visuals flink aanwezig, op naar de piek terwijl we mens erger je niet speelde. Yahtzee hebben afgerond en vooral heerlijk hebben zitten praten, genieten, muziek hebben geluisterd en ook hebben kunnen genieten van totale zen.
Ik krijg minimaal tot geen body load van 2cb als ik het snuif, ook de headspace is minimaal

00:30
Besloten om er een Goomba bij te gooien, ik voelde mijn visuals namelijk een tikkeltje afnemen en dacht dat wil ik voor wezen. Tussendoor an en toe een puntje ket gehad. Alsnog voel ik me goed, visuals waren relaxed en de ket gooide af en toe een kleine stroomversnelling aan de visuals.

00:15
De Goomba kwam redelijk aan, maar gaf mij (ik denk door de eerst lancering) niet het extra zetje waar ik op gehoopt had, verder in chill modus kwamen de visuals toch wat meer door maar ik was op zoek naar meer.

02:00
Besloten voor mezelf nog een lijntje te maken, dit keer een schepje er boven op, 22mg 2cb poeder is het geworden (intentie was 20mg, maar met één schepje op 22mg terecht komen, het daar bij te laten, scheelde me een hoop gedoe, zeker in die staat) ook dit met een punt ket gemixt voor het gemak van snuiven.

Vanaf hier heb ik geen tijd meer bij kunnen houden, de visuals kwamen mega hard aan, realiteit was volledig weg aan het slippen. Het leek wel een lange dmt trip. Iedere toon die ik hoorde veranderde in een visueel verhaal. Van mooie tot extreem heftige, interresante tot overmatige berekeningen en gedachten, bedenksel en complottheorieën. Geen controle meer over mijn visuals en gedachte, op enkele vlagen na, dat ik even de realiteit weer zag omdat ik ineens begon te lachen om wat mijn brein allemaal in elkaar draait, bedenkt, creëert en me bedonderd en laat zien.

Tegen 06:00 uiteindelijk besloten om er een oxazepam (10mg) in te gooien, ergens ooit gelezen dat dit kan werken om de visuals ietsjes te temperen, wat uiteindelijk ook gebeurde. Had dit eerder al eens willen proberen, nu was dan toch wel het moment voor mij. Het was al met al net iets to much. Ik besefte me dat ik al lang weg was, niets nogmaals kon zeggen of denken wat voor mij de doorslag had de oxazepam er in te gooien, en enig sinds terug te komen maar het hier en nu.

06:30
Krijg ik weer ietsjes vat op de omgeving, mijn spraak, gedachten en visuals. De realiteit komt weer iets terug, visuals zijn nog zeer sterk aanwezig maar wel kalmer. Daarna lekker nagezeten, veel gesproken over mijn reis.

Uiteindelijk heb ik ongeveer 50mg 2cb, waarvan 16mg oraal en 34mg nasaal gehad, ik heb mijn grens met 2cb gevonden. Misschien als ik een rustigere periode heb ik mijn leven wil ik een avond als deze herhalen, voor nu kwam deze hectische reis erg onverwacht en bracht toch meer onrust mee vanuit waar ik nu in het leven sta.
laatste aanpassing
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 3 september 2021 om 23:18:
Zijn er mensen die hun 2cb nog laten testen? Wij hadden hier nog partijtje van paar jaar terug enkele netflix/chill. Laten testen en kwam uit op 21mg enkel 2cb. Konden het bijna niet geloven aangezien ik overal hoor dat de standaard 12 a 10 mg nu is of bijproducten.


Yep.

Onlangs (fel)groene hartvormige pilletjes laten testen. Die werden herkend als 12-13 mg. Omdat er spreiding zit in formaat en gewicht van deze tabletjes, werd enige mate van schommeling nog mogelijk geacht.
Test altijd nog, niet enkel 2cb... Maar alles wat ik zelf tot mij wil nemen. Kleine moeite en geen speld tussen te krijgen

Laatste 2cbtjes waren bronzen goombas, 16mg
(staat op de achterzijde '21mg' gedrukt)
laatste aanpassing
Iemand bekend met oreos?
Maatje van me kreeg een paar koperen adelaars,
24mg werd er gezegd maar ik wil er 1 laten testen!
Als ik meer weet.. Laat ik hier ook even wat weten