Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
­ Nederland
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Heb paarse en gouden plusles aangeboden gekregen, zelfde vormpje als een stuk hierboven dus. Worden aangeboden als 20 mg, zoals iedere andere druk haha. Afgaande op de drukte hier verwacht ik niet dat iemand ze hier heeft laten testen?
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op maandag 3 juli 2023 om 20:39:
bruin-beige langwerpige dingen? ja, 13.6 mg

Edit: https://partyflock.nl/message/49506868


Die heb ik eerder laten testen op 13 idd.
Nee dit waren andere, heb ze laten gaan. Had nog genoeg voor mezelf en ga binnenkort even kijken voor koperen adelaartjes, eerst even eentje wegbrengen


Uitspraak van mdmazing84 op maandag 10 juli 2023 om 19:32:
Heb paarse en gouden plusles aangeboden gekregen, zelfde vormpje als een stuk hierboven dus. Worden aangeboden als 20 mg, zoals iedere andere druk haha. Afgaande op de drukte hier verwacht ik niet dat iemand ze hier heeft laten testen?


Nee, maar voel je vrij om er een in te leveren
K dacht eigenlijk dat ik van beide kleuren een aantal zou krijgen, maar het zijn enkel gouden geworden
Planning is donderdag inleveren, ben benieuwd
[albumelement=84893224]{element is niet toegankelijk}
Ik heb die volgens mij in het geel, jaren geleden gekocht. Ik noem ze gewoon 'een soort Pikachu', haha. Ik start daar thuis altijd mee met 2,5 en doseer later nog 1 bij. Op een feestje pak ik een halve tot een hele, i.c.m. met bijvoorbeeld MDMA.
Uitspraak van Tsjuk op maandag 3 juli 2023 om 10:52:
Maatje van me kreeg een paar koperen adelaars,
24mg werd er gezegd maar ik wil er 1 laten testen!
Als ik meer weet.. Laat ik hier ook even wat weten


Staat net als bij de Goomba's het/een aantal mg op de achterkant. Bij de goombas staat er 21mg. Bij deze adelaartjes staat er 24mg in de achterkant gedrukt, ben erg benieuwd naar de uitslag! Mooie pillen, weet alleen niet wat ik van dar glimmende laagje vind, beetje zoals die 'picachu' hier boven
laatste aanpassing
Heb even een fotootje geupload. Ik breng er deze week even 1 weg, zodat ik volgende week uitslag heb.
Mocht iemand al info of ervaringen hebben, hoor ik het graag.


Als 'Koperen adelaartjes' werden ze aangeboden
Zoals je op de achterkant ziet, zouden ze 24mg zijn

Foto zichtbaar?
laatste aanpassing
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op maandag 17 juli 2023 om 21:13:
godverdikkie, mooi dingen zijn dat!


Goeie fotograaf :lol:
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 22 juli 2023 om 11:51:
Benieuwd of ze werkelijk die 24 aantikken.


Lijkt me stug, maar ik laat het weten (y)
Zou wel fijn zijn, ik gok ergens 18 a 20, wat al top is!

Heb er met hoge uitzondering 2 in mogen leveren, ben benieuwd naar eventuele spreiding :D
laatste aanpassing
Oké

Het is niet her juist topic, maar heeft iemand revering met DOC? En eventueel candyflippen met dit middel?
Heb aan aantal zegels, waarvan ik er 1 (2mg) wil droppen en er mee wil candyflippen.
Ivm tolerantie (meerdaags festival) die lsd opbouwt wil ik dit proberen als vervanger, tevens gewoon benieuwd naar het middel
laatste aanpassing
Uitspraak van Tsjuk op maandag 24 juli 2023 om 14:52:
Lijkt me stug, maar ik laat het weten (y)
Zou wel fijn zijn, ik gok ergens 18 a 20, wat al top is!

Heb er met hoge uitzondering 2 in mogen leveren, ben benieuwd naar eventuele spreiding :D


Wat is het resultaat geworden?
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 7 augustus 2023 om 19:48:
Wat is het resultaat geworden?


Eentje 3mg 2cb en de ander 4mg 2cb.
Verder een in ieder een paar onbekende stoffen, ze waren er vrij zeker van dat de onbekende stoffen iig geen psychoactive stoffen zouden zijn, dus geen trip shit of enigsinds verwant aan 2cb.

Lekker links laten liggen dus!

Was op de dag van de uitslag naar Hongarije (Ozora) ben pas net weer terug van een magisch festival haha.
Blijkbaar is er iets mis gegaan met de communicatie tussen de drukker en stempelmaker

Had dus "2-4 mg" moeten staat, oftewel tussen de 2 tot 4 mg ...
Uitspraak van Speurlok op vrijdag 11 augustus 2023 om 02:21:
Blijkbaar is er iets mis gegaan met de communicatie tussen de drukker en stempelmaker

Had dus "2-4 mg" moeten staat, oftewel tussen de 2 tot 4 mg ...


Lol, ik kan er ook naast zitten dat me verteld is 2 en de ander 3 mg plus een zootje rommel in ieder xD heb nogal een pittige 10 dagen gehad, maar ik snap waar je heen wil met je post haha :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Tsjuk op maandag 24 juli 2023 om 21:39:
maar heeft iemand revering met DOC?


Nog niet! Wel nieuwsgierig naar ergens..en heb 't wel eens kunnen bemachtigen al. Komt...ooit..hopelijk eens! Benieuwd naar of je er inmiddels ervaring mee hebt opgedaan!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 23 september 2023 om 04:30:
Nog niet! Wel nieuwsgierig naar ergens..en heb 't wel eens kunnen bemachtigen al. Komt...ooit..hopelijk eens! Benieuwd naar of je er inmiddels ervaring mee hebt opgedaan!


Nee nog niet aan te gekomen, maar sta er het zelfde in als jou
Groene 1UP (paddenstoel van Mario, achterop staat er '20 mg' ingedrukt) laten testen; 9 mg 2C-B, geen andere (psycho)actieve stoffen.
Edit:
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 6 oktober 2023 om 11:29:
Groene 1UP


Zijn ook paarse van btw, kwamen ook met de groene mee. Kon alleen een van ze laten testen. Aannemelijk dat die een soortgelijke sterkte hebben gezien ze in one go worden geleverd, maar zeker weten doe ik dat dus niet.
laatste aanpassing
Iemand bekend met deze 2cbtjes?
Ze zouden in 3 kleuren rond gaan.



Ga ze maandag wegbrengen, laatst ook (zie ergens hierboven) 2cbtjes weg gebracht met 20mg op de achterkant. Bleek uiteindelijk enkel troep te zijn met amper 2cb. En hoorde dat menig 2cb pil tegenwoordig 2cb Fly zou zijn? Iemand hier meer info over?

Heb mijn hoop weer hoog op deze nieuwe, iemand meer info? Zou ze triforce willen noemen ivm het driekhoekjes logo achterop, heb dus geen eens een naam bij de 2ctjes gehad xD
laatste aanpassing
Bovenstaande uitslag was 9mg 2cb, mocht ze beide inleveren de andere was 10mg
Helaas was er (uiteraard) hoger gezegd en staat er 20mg op de achterkant gedrukt. Ze zijn iig wel zuiver :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 7 december 2023 om 02:16:
Bovenstaande uitslag was 9mg 2cb, mocht ze beide inleveren de andere was 10mg
Helaas was er (uiteraard) hoger gezegd en staat er 20mg op de achterkant gedrukt. Ze zijn iig wel zuiver :D


Mooi dat ze zuiver zijn en 9 is ook mooi voor deze tijden.
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 7 december 2023 om 02:16:
Bovenstaande uitslag was 9mg 2cb, mocht ze beide inleveren de andere was 10mg
Helaas was er (uiteraard) hoger gezegd en staat er 20mg op de achterkant gedrukt. Ze zijn iig wel zuiver
:)
Same als deze dus:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 6 oktober 2023 om 11:29:
Groene 1UP (paddenstoel van Mario, achterop staat er '20 mg' ingedrukt) laten testen; 9 mg 2C-B, geen andere (psycho)actieve stoffen.
Yes, had vrijdag nog een 2cbtje weg willen inleveren.
Helaas iwas deze gebroken onderweg naar het test centrum, het zakje in de kontzak was niet heel handig.

Ook lieten ze me bij Brijder weten dat ivm de feestdagen ze eerst/voornamelijk kijken of ze een pil herkennen ipv deze op te sturen naar het lab. Was mijn ritje alsnog voor niets geweest, voorkeur gaat voor mij ten alle tijden uit naar een lab test! Wat ik voor de rest ook gewend bij daar waar ik m'n zooi laat testen, op dit soort situaties na.

De gebroken pil heeft ook een triforce logo op de rug gedrukt, fel oranje van kleur en is een soort schildje met 20mg op de rug gedrukt. Als ik er hier nog een van krijg, ga ik deze na de feestdagen opsturen. Hopelijk krijg ik weer eens 2ctjes in m'n bezit die gelijk staan aan de koperen goombas waarvan ik er nog een paar heb, die waren getest op 16mg en bevallen ontzettend goed!

Ik ga later een foto uploaden van de gebroken pil, benieuwd of iemand er een logo uit kan halen. Heb er (wederom net als de voorgaande) geen naam bij gehad


Voor de inbox warriors:
Ik verkoop niet, handel niet en reageer niet op berichten met vragen hiernaar
laatste aanpassing
Uitspraak van iggydsb op zaterdag 13 juni 2020 om 19:06:
Deze worden ook in xtc gedrukt, maar is zwz 2cb want de pilletjes zijn klein zoals elke 2cb pil dat is


Zegt nie alles, heb wel eens 3d hartjes 2cb tabletten gehad, die waren groot,

Maar ook mickey mouse xtc pillen en die waren weer klein,
Iemand bekend met, Roze harlequin's
Zouden 18mg zijn, krijg er binnenkort eentje voor het test centrum
Is er een droogte gaande, kom enkel erg laag gedoseerde of rotzooi tegen....
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 21 februari 2024 om 22:44:
Is er een droogte gaande, kom enkel erg laag gedoseerde of rotzooi tegen....



Gaat inderdaad al een tijdje slecht met 2cb. De tijden van pillen met doseringen van 12 a 15mg zijn voorbij.
Moet de laatste aanschaf nog eens laten kwantificeren. Uit eigen ervaring betrekkelijk sterker dan de gemiddelde tablet van 10-12 die ik eerder heb gehad...maar goed dat kan wel bedriegen natuurlijk.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 31 maart 2024 om 06:26:
Moet de laatste aanschaf nog eens laten kwantificeren. Uit eigen ervaring betrekkelijk sterker dan de gemiddelde tablet van 10-12 die ik eerder heb gehad...maar goed dat kan wel bedriegen natuurlijk.


Vrijdag heb ik weer een nieuwe 2cb testuitslag,
Lijken een beetje op uiltjes/trip reports, rood en grijze heb ik als tester gehad. Ziet steeds vaker dat 1 druk diverse kleuren heeft.... Lekker verwarrend
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 3 april 2024 om 15:24:
Vrijdag heb ik weer een nieuwe 2cb testuitslag,
Lijken een beetje op uiltjes/trip reports, rood en grijze heb ik als tester gehad. Ziet steeds vaker dat 1 druk diverse kleuren heeft.... Lekker verwarrend





Foto zichtbaar?
(uitslag duurt een week langer ivm. goede vrijdag aangezien ze gesloten waren op de test/lab dag)
laatste aanpassing
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 3 april 2024 om 15:31:


Foto zichtbaar?
(uitslag duurt een week langer ivm. goede vrijdag aangezien ze gesloten waren op de test/lab dag)


14mg 2cb en 3 onbekende stoffen, de hoeveelheid die aanwezig was van de stoffen was ook niet duidelijk.
Mooie hoeveelheid 2cb helaas van de overige rotzooi