Partyflock
 
Forumonderwerp · 741919
Met zijn allen niet naar masters gaan in het thialf
omdat het de laatste keer weer heel triest was.
Als iedereen weer gaat voelen ze nog niet dat het feest
KUT is en krijgen we nooit meer een fatsoenlijke masters.
Als geen hond komt weten ze wel genoeg.
 
Kijk Nosh snapt het :yes:

En voor de rest...




Bwwwwwwuuuuuuuulllllllllllaaaaaaaaa!!!!!!
MoH sucks.. 3 keer geweest 3 keer kut ..
kommer al vanaf 2000 allemaal
 
MOH is zeker een wazi-feest, al die in lonsdale verkleedde bR33Z4H's met hun "kijk mij nie aan of ik sla je kapot"houding komt mij ook de strot uit...mja wat doe je der aan?? et eerste waar een wazi aan denkt bij hardcore en feesten is MOH, dat is ook nog is voor 16 dus ja....keuze is snel gemaakt,nu kunnen ze allemaal van hun zakgeld naar MOH..
Maar tog ik heb me bij de laatste 2 x masters best vermaakt..maar ga nooit meer naar thialf :no: geluid was niet "niet hard" et was gwoon belabberd,kut,onzuiver...
 
ik ga gewoon om er een leuk feest van te maken, en het is wel lekker dichtbij :D binnen een half uurtje, dus das wel zo fijn! en ja, tussen 20 000 mensen die ze nu willen trekken, zitten waarschijnlijk ook aardig wat lui die je niet wilt zien ofzo, maar dan kun je altijd weglopen, er zijn 3 zalen en thialf is groot genoeg om mensen te vindne die je wel aanstaan toch? dat geluid, tsjah dat moet ik dan maar zien, maar ook als dat minder blijkt te zijn, maak ik er wel wat van
 
it matthers what colour it matthers what race we have only the real wazi's in the place MOW
sluit me aan bij mizz ger
 
geluid is kut!
ik ga gewoon om er een leuk feest van te maken, en het is wel lekker dichtbij binnen een half uurtje, dus das wel zo fijn! en ja, tussen 20 000 mensen die ze nu willen trekken, zitten waarschijnlijk ook aardig wat lui die je niet wilt zien ofzo, maar dan kun je altijd weglopen, er zijn 3 zalen en thialf is groot genoeg om mensen te vindne die je wel aanstaan toch? dat geluid, tsjah dat moet ik dan maar zien, maar ook als dat minder blijkt te zijn, maak ik er wel wat van


kijk dat is jouw de juiste manier (y)
ik ga d'r ook gewoon een top feesie van maken:d
 
Ben er nog nooit geweest wil het gewoon een keer mee-maken. Is het niets? dan ga ik de volgende keer gewoon niet. :)
 
who fucking cares? hardcore stays hardcore and i like it!:P
 
moh zuigt enorm...een echte hardcore liefhebber blijft heeeel ver weg bij die feesten...
een echte hardcore liefhebber gaat er wel naar toe, de grootste sukkels zeuren alleen maar over het geluid, maar ik zal dus vooral niet missen als die er niet zijn.
laatste aanpassing
ut raakt tog wel uitverkoopt
 
geluid is vet kut
MAAR het raakt toch wel weer uitverkocht omdat het zo commercieel is
die terrorsmurfin is volgens mij een goed zeikwijf. net als iedereen hier loopt te zeiken ga niet ga wel lekker boeie
Thialf is kut , Beursgebouw the best voor MOH
 
vind beursgebouw ook niet je van het :no:
maar sowieso beter dan thialf..
 
Ach ik ga toch wel :jaja:
Ach ik ga toch wel

jij zal wel weten wat een hardcorefeest inhoud als ik je archief zie :respect:
laatste aanpassing
Wat een gezever allemaal. Masters of hardcore moek wel zeggen heeft een beke dikke nek gekregen door hun kledij zo duur te maken. Ma SLECHT no way en voor NEGERS helemaal niet. En jammer da MOH zo ver is ander was ik er ZEKER geweest :(
 
Artiest Balbasaur
en voor NEGERS helemaal niet


En waar slaat dit idiote stukje tekst op?
Masters of hardcore moek wel zeggen heeft een beke dikke nek gekregen door hun kledij zo duur te maken. Ma SLECHT no way en voor NEGERS helemaal niet.


Dat we daar nog niet eerder op waren gekomen!
Het komt gewoon allemaal door de veels te dure negerkleding wat Masters verkoopt :yes:























:/
masters of hardcore is gewoon een trieste bedoeling geworden
 
Bij gebrek aan beter ga ik wel naar masters, maar het is één grote commerciele bedoeling aan het worden. In the fun toendertijd was het pas goed, 5.000 man maar, en alleen mensen die echt leven voor hardcore. dat was pas een gouwe tijd.
Deze keer nog maar eens proberen.
Ze zeggen toch fouten zijn om van te leren?
Misschien heeft art of dance er wat van geleerd...zo niet dan wordt Masters 23-04-05 voorlopig mijn laatste MoH (in thialf)
 
ik moet ff iets kwijt over die leeftijde waar jullie altijd over zeure... ik bedoel wees blij dat wij jongere hardcore in stand houde... ik bedoel nou kunne er wel oude lui kome... maar wij houde even veel van hardcore als jullie... en het maakt nie uit of je 15 jr. bent en je bent gabber of 18 jr... ik bedoel als je 15 bent betekend dat dus dat je al vroeg van hardcore houd en dat je niet zo'n nepperd bent die op zun 25ste nog eens komt inspringe... en ga liever zeure op die nepperds die daar kome!!!want daar moet je je pas zorge om make....die verneuke het hele hardcore... en het underground gebeure dus.... respecteer gewoon de jongere die naar feeste gaan.... die doen het tenminste...later
ben ik het wel mee eens
mensen die er van jongs af aan heen gaan hebben de hardcore wel in leven gehouden
want de mensen die vroeger in hun aussie stonden te hakken in de energiehal zag je niet meer toen hardcore voor de buitenwereld "dood" was
die wilden er zelfs nix meer mee te maken hebben
pas toen het weer werd geaccepteerd door de samenleving kwamen zij weer ff tevoorschijn om te vertellen dat zij de echte hardcore liefhebbers zijn,
waar waren ze in 98 99 00 01 02??
waren toen toch voornamelijk jongeren die toen hardcore feesten bezochten
zo dat moest ik ff kwijt :p
ik moet ff iets kwijt over die leeftijde waar jullie altijd over zeure... ik bedoel wees blij dat wij jongere hardcore in stand houde... ik bedoel nou kunne er wel oude lui kome... maar wij houde even veel van hardcore als jullie... en het maakt nie uit of je 15 jr. bent en je bent gabber of 18 jr... ik bedoel als je 15 bent betekend dat dus dat je al vroeg van hardcore houd en dat je niet zo'n nepperd bent die op zun 25ste nog eens komt inspringe... en ga liever zeure op die nepperds die daar kome!!!want daar moet je je pas zorge om make....die verneuke het hele hardcore... en het underground gebeure dus.... respecteer gewoon de jongere die naar feeste gaan.... die doen het tenminste...later


Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk helemaal met je eens ben :)
Tja er zijn genoeg mensen die ook op hun 14de/15de zijn begonne(zo als ik),en mij eerste feest was de eerste Thunderdome thialf.(14 jaar terug)
En ik weet hoe mooi het is,dus laat hun feestleven ook op hun plezier beleven.(mekaar in de waarde laten)
En ik vindt dat we mekaar instand moeten housen(houden).


Dus niet zeiken!!,daar zal je niets mee bereiken!!!.
laatste aanpassing
Artiest BeeVee
ik moet ff iets kwijt over die leeftijde waar jullie altijd over zeure... ik bedoel wees blij dat wij jongere hardcore in stand houde... ik bedoel nou kunne er wel oude lui kome... maar wij houde even veel van hardcore als jullie... en het maakt nie uit of je 15 jr. bent en je bent gabber of 18 jr... ik bedoel als je 15 bent betekend dat dus dat je al vroeg van hardcore houd en dat je niet zo'n nepperd bent die op zun 25ste nog eens komt inspringe... en ga liever zeure op die nepperds die daar kome!!!want daar moet je je pas zorge om make....die verneuke het hele hardcore... en het underground gebeure dus.... respecteer gewoon de jongere die naar feeste gaan.... die doen het tenminste...later


hmmmm ben ik t niet zo mee eens...

ik was vorig jaar 17 toen ik naar feesten ging en ik kan best begrijpen dat lui van 25 liever leeftijdsgenoten (of iig mensen van 18 of ouder) zien op feesten dan mensen van 16/17.

als ik dadelijk 25 ben en dr lopen allemaal van die mannetjes van 16 rond, dan zou k da denk k ook wel minder vinden
al zal ik me dr denk k niet zo aan ergeren, k zie toch liever leeftijdsgenoten op feesten.
Wat maakt het nou uit of je op je 15e of 25e 'in komt springen' :S.. Welke feesten lopen 'allemaal van die mannetjes van 16 rond'? MOH, en...? Ik denk dat MOH het enige feest is waar het meeste van die leeftijd rondloopt..
laatste aanpassing
 
ow ja, en dan wil ik nog 1 ding duidelijk make... jongeren worden ook altijd aangekeken als ze oldschool leuk vinden..."omdat ze niks van het verleden enzo afweten" maar hoe zit het later dan... hardcore gaat tog nooit dood??? hoe zit het dan met de dj's in de toekomst... die hebbe ook nooit het begin van de hardcore meegemaakt;) maar die zijn dan wel weer goed.... raar gebeure...
waqt maakt het nou uit hoe oud die mensen zijn die jonge gasten gaan tenminste nog vet uit hun dak, terwijl die oude mensen vaak alleen een beetje stoer moeten staan van kijk mij nou gabber zijn. en dan die jonge gasten een beetje uitdagen. op een feest moet je uit je dak gaan en lol hebben en dan maakt het geen reed uit hoe oud je bent.
b.t.w ik ben nu 22 en ga al zeer lang mee en ik heb nog steedt vet veel lol op feesten
 
houde zow michel(Y) hardcore tot het bot;)
 
Het is inderdaad een KUT feest dat early race en industrial moet weg dan knapt t al een stuk op!
 
"Het is inderdaad een KUT feest dat early race en industrial moet weg dan knapt t al een stuk op!"

wtf?

dit maakt het juist leuk
die hoofd arena, maakt met geen zak uit
 
het word gewoon kut niemand van neophyte records dan is het gewoon al diep triest :no: :no:
vroeger was masters goed te doen volgens mij (periode '95-00)
Niemand verplicht om te gaan dus als je niet wilt ga je niet!!

Wil je wel dan ga je toch!!

Onnozel geneuzel hier!!!

:jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Jezus, waar maakt iedereen zich druk om? :D
precies!
 
Jezus, waar maakt iedereen zich druk om?


dat moh kut is...

dat komt door et geluid en de commercie(pikkies van 16 binnen laten die zich keihard gabber voelen en zich ook zo gedragen wat de sfeer niet ten goede komt)

hoop niet voor art of dance dat ze 10 years MOH verneuken want dan kunnen ze et wel vergeten :devil:

btw ga der wel heen denk,heb zo et idee dat et nu wel is een x VET! wordt...vorig jaar 2 x geweest en allebei kut..
pfff als al die ventjes van 16 17 jaar (inclusief ik) niet komen dan is masters er volgend jaar is omdat er dit jaar te weinig kaartjes zijn verkocht:) kijk die wazi's mogen optjenkere van mij hoor daar niet van maar wrom zou je als 16 17 jarige niet net zo'n gabber kunnen zijn als iemand van 25??
If Masters of hardcore sucks so much,why do people support it? i mean they wouldnt have been around for 10 years if they sucked as much people say they do right??? or am i wrong?
 
pfff als al die ventjes van 16 17 jaar (inclusief ik) niet komen dan is masters er volgend jaar is omdat er dit jaar te weinig kaartjes zijn verkocht kijk die wazi's mogen optjenkere van mij hoor daar niet van maar wrom zou je als 16 17 jarige niet net zo'n gabber kunnen zijn als iemand van 25??


zeg ook niet dat alle 16/17 jarige wazi's zijn...;)
sims says: no more shit!~ tutitutwtuutiitutww!!