Partyflock
 
Forumonderwerp · 741919
Met zijn allen niet naar masters gaan in het thialf
omdat het de laatste keer weer heel triest was.
Als iedereen weer gaat voelen ze nog niet dat het feest
KUT is en krijgen we nooit meer een fatsoenlijke masters.
Als geen hond komt weten ze wel genoeg.
 
en jij kookt boerenkool dan komen ze allemaal bij je eten
 
Elk feest met Lonsdale is kut! :d
nou trash als ik jou foto zie zeg ik liever niets meer
leef je nog????????????
en nee ik maak geen boerenkool jij misschien vogel
 
Ondanks dat het op veel punten kut was vorig jaar ga ik nu weer. Ik vind de line-up sterk en kan gewoon niet geloven dat ze hun eigen 10 jarig bestaan verneuken door weer met zacht kut geluid te komen.
Mocht het weer kut zijn dan nooit meer Thialf.
 
ik ga ook niet meer.was de vorige keer idd wel erg ruk.
het geluid was idd naadje maar er waren nog wel meer dingen waar ik me mateloos aan gestoord heb voor dat geld.
eerst gewoon ff lekker naar hellbound:bounce:
 
hoeveel man komt er op zo'n partijtje??

jij denkt niemand he als ze naar je luisteren

50 kilo boerenkool is niet genoeg denk ik
laatste aanpassing
Wanneer zien mensen nou eens in dat er in Thialf nooit hard geluid komt en het eigenlijk gewoon een waardeloze lokatie is.

Q-dance en ID-T hebben het al eens eerder bevestigd dat het geluid gewoon ruk is in het Thialf.

Maar goed hoe meer wazi's naar Thialf gaan hoe minder ze op dat moment aanwezig zijn in de rest van Nederland
zeker ga niet weer helemaal vanuit z-limburg naar heerenveen als het in de PBH hallen in zuidlaren was ging iki zeker maar thialf goede locatie geluid laatste keer triest ,zwaar triest.

en foe maar 150 kilo boernkool ,mong**l
jullie altijd met je wazi's
niet iedereen over een kam scheren ofwat
 
mongool spel je gewoon zo

maar ja weer agressief he mannetje

hoopt dat je plannetje lekker mislukt...ach weet het nu al

lekker huilen thuis dus
 
Tsja wazi's of niet. Heb er eigenlijk nooit last van ofzo, misschien een wat mindere sfeer. Ik bouw me eigen feest en ik hoop gewoon dat ze toch met wat meer geluid aan komen zetten. Ben nu trouwens vip dus die klote rij heb ik nu gelukkig niet, dat scheelt al een hoop.
dit is geen plannetje hoor poncho
dit is een forum
hier geef je je mening en ziet wat anderen ervan vinden
ik heb niets aan jouw mening dus MONGOOL
hehe line-up is wel lkkr :D maar jah vorige MOH zoog big time :S en zal toch van dat party HC zijn duss neem wel een ander feest :P
 
ik heb niks aan jou topic

als je een normaal topic opent dan staat er niet van die goedkope kindertaal in waar je een topic mee maakt

jij ligt dus dichter bij het mongool zijn
reageer dan ook niet
dit i geen topic voor jou
maar voor mensen die naar HC parties
gaan

_____________end of line
Masters of Houthak zuigt BIG TIME!














........maar ik ga wel! 8) B)
O:)
 
nee nee

knaapje je mag net binnen komen en je gaat even bepalen dat mensen maar niet mogen gaan

feesten zat op aarde dus waarom gelijk zo happen kereltje

je laat maar weer zien dat je nog een beetje aan t pubberen bent

heerlijk...zijn de pukkeltjes al weg?

happerdehap
Hij is wel behoorlijk dubbel trouwes! :P

O:)
happerdehap?$%^&*

dus jouw moeder geeft je nog te eten
nou welterusten ik moet slapen?$%^&
is al laat voor een puber

hahahahahahaha
jullie altijd met je wazi's
niet iedereen over een kam scheren ofwat


lol wat doe je zelf nou dan? :D
dit is geen plannetje hoor poncho
dit is een forum
hier geef je je mening en ziet wat anderen ervan vinden
ik heb niets aan jouw mening dus MONGOOL


dat gescheld is echt triest
dat is mijn mening, eens zien wat anderen ervan vinden :)
 
ach ja als je met boerenkool begint ben je gelijk een mongool

maar wanneer moet je een topic nou serieus nemen

deze knaap neemt het hier bloedserieus maar breng het dan ook een beetje serieus dan kom ik niet met boerenkool
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Hoewel boerenkool best lekker iso:)
 
masters kut ? smaken verschillen!!!!!!!!
plus dat lonsdale een xelchte naam heeft door die 15 jarige kutjes die er in rond huppelen...........
 
Je MOET niet naar MOH hoor .. Je mag .. Zijn duizenden mensen die toch wel gaan .. ;)
 
Ik zat vorig jaar met dikke keelontsteking en pfeifer bij MoH in Thialf.. Ik heb het feest dus iets anders meegemaakt als de meeste hier.. Grotendeels op de tribune gezeten. Het geluid stond idd zacht maar de locatie was wel mooi... Alleen de rij was ook gewoon fucked up, maar dat is dit jaar toch anders door de VIP kaart die ik heb..

Dus ik ga iig lekker :bounce: in Thialf.. En als de muziek zacht is dan ga ik wel voor een boks staan!
laatste aanpassing
ik ga niet, ik leg geen 40 euro of weet ik hoeveel neer voor drokz akira tieum en noizefucker. Hoe vet die ook zijn. Die andere zalen boeien me niet.
Met worst?
maak je ook al s'middags boerenkool.....dan kom ik vantevoren wel ff langs......zet je maar meteen een biertje koud.....B.T.W: ik ga wel!!!

als ze het weten te verneuken met zo'n line-up was dit de 2de en laatste keer thialf/masters!!!
 
Artiest Balbasaur
Wat probeer je hiermee nou te bereiken? :S Denk je nou echt dat mensen denmen: o, andymion vind het kut dan ga ik ook niet meer...?
 
ik ga mooi naar moh;)

ze hebben wel hun best gedaan voor een goeie line-up:)

k denk dat het wel beter word:D:D
 
whahaha zeker weten;););)
o, andymion vind het kut dan ga ik ook niet meer
 
mja die mag van mij ook wel wegblijven:P:P maar geen keus verder ken er nie veel opzegge ze komt toch dus ja.. anders hou je je oren dicht:P;)

maar ik ga toch echt zeker weten er komen verder wel goeie djs;);):bounce:ff lekker LOS gaan:bounce:
 
whahaha mee eens:P mja lady dana is ook niet alles;)
 
Lady Dana kan anders hard raggen hoor...Lady Dana @ Tunnel Of Terror :kwijl:
So true!
Feest is wat je dr zelf van maakt,niet alles word voorgekauwd.
Ik geef MoH nog 1 kans,want de line-up ziet er netjes uit:)
 
masters of hardcore is in 2004 overgegaan naar een trance feest . dus mensen ik zou zeggen ga binnekort weer naar dat trance feest in het noorden wahahahahahahahaha
 
Als jij Drokz en Akira trance vond draaien de laatste masters dan mag je je wel eens laten helpen in een of andere kliniek mafkees.
Als je nou had gezegd dat Kosakoff toen trance draaide had je gelijk gehad, maar dit slaat nergens op.

En als de muziek zacht is dan ga ik wel voor een boks staan!


Nee, als het geluid weer zacht is dan is het gewoon kut! En duidelijk de laatste keer Thialf.
 
dan ga jij binnekort fijn naar masters of trance
korsakoff mag dan misschien niet de beste en hardste zijn, maar als zij draait zijn er nog steeds 2 hallen die andere muziek draaien, dan ga je daar toch lekker ff heen????
maarja weirdo staat er ook in (a) :P en the prophet
maar wanneer moet je een topic nou serieus nemen

deze knaap neemt het hier bloedserieus maar breng het dan ook een beetje serieus


Het is de bedoeling dat hier afgezeken wordt hoor!! :D :P

Je lijkt wel een Bins! O:)

Nee, als het geluid weer zacht is dan is het gewoon kut! En duidelijk de laatste keer Thialf.
:D

:respect: