Partyflock
 
Forumonderwerp · 741919
Met zijn allen niet naar masters gaan in het thialf
omdat het de laatste keer weer heel triest was.
Als iedereen weer gaat voelen ze nog niet dat het feest
KUT is en krijgen we nooit meer een fatsoenlijke masters.
Als geen hond komt weten ze wel genoeg.
Maakt toch geen reet uit wat ze nog meer doen, gaat erom dat ze dan goed draaien


idd.. ben blij dat ze 't gescheiden houden, dan heb jij er geen last van.
Zelfs Promo maakt hardstyle
Zelfs Promo maakt hardstyle
:D

Whahahaha Promo! :S

:no: (n) Vette nerd man, die gast! :P
[/cite]VIP kaartje was dezelfde prijs als normale kaart. Alleen moest je wel om 9 uur je nest zijn op zaterdag omdat er maar 500 waren[/cite]

Okay daar heb je een punt 8) maar goed het is toch slecht dat mensen zolang buiten moeten wachten :S
paralizer volgens mij op dj unicorns b-day party
:vaag:

Niet echt boeiend dus..... ;)
laatste aanpassing
masters of wazi's (Y)
ach ik heb die foto ook alleen maar van me site gejat :d
 
MoH verneukt de scene (Y)
dat zegt iedereen en ondertussen gaan ze toch naar masters IPV van dat ze der niet heen gaan maargoed ;d
ach ik heb die foto ook alleen maar van me site gejat
:D

:P
dat zegt iedereen en ondertussen gaan ze toch naar masters IPV van dat ze der niet heen gaan maargoed


Hoezo? ik vind het ook zwaar naadje, maar ga lekker toch! :D

O:)
 
ik ben 1x geweest, nooit meer :no:
ik ben ook 1 keer geweest maar daar kan ik me niets meer van herinderen :vaag:
Na de fun is het gewoon bergafwaards gegaan!
 
maar goed het is toch slecht dat mensen zolang buiten moeten wachten


Ja dat is ook gewoon kut en diep triest. Met Mindcontroller in het beursgebouw hadden ze een nieuw toegangssysteem wat heel goed werkte kon meteen doorlopen toen en moest vroeger bij het buursgebouw wel eens 1,5 uur wachten bij de ingang :@, misschien kunnen ze dat bij het Thialf ook toepassen.
 
MOH in het algemeen zo langzaam :(
dat zegt iedereen en ondertussen gaan ze toch naar masters IPV van dat ze der niet heen gaan maargoed


sure......laatste keer was hemkade......lang geleden (Y)
Mijn laatste keer was in beursgebouw :yes:
Masters of Hardcore · The reincarnation of forbidden sounds geweldig 22 maart 2003 1e en laatste keer:yes:
super :S
Masters of Hardcore · The reincarnation of forbidden sounds geweldig 22 maart 2003 1e en laatste keer :yes:


Same here..
 
Waarom eerste en laatste keer?

Door die rij bij de ingang ofzo?
 
het wordt echt eens de grootste tijd dat ze masters of trance gaan verbieden
En ik vindt dat -alles-kapot gelijk heeft
 
:D
de laatste keer was KUT ja in thialf
maar met deze line up voel ik me schudlig alsk niet zou gaan :)
ik vond ze tot nu toe allemaal tof. laatste keer heb ik wegens omstandigheden gemist helaas. tuurlijk zijn er wel dingen niet goed, zoals de lange wachtrij enzo.
maar je moet het op een feest ook zelf een beetje gezellig maken. als je vooraf al denkt : kutfeest, dan wordt het nooit leuk.
er zijn zoveel goeie dingen aan MOH, maar kennelijk zien de meeste mensen liever alleen de slechte dingen :s

nou ja...........
ik ben een hardcore liefhebber, en aangezien ze DAT draaien, zal ik me wel vermaken, of het geluid nu 1 db of 100000 db is, het zal allemaal wel, zolang het maar gezellig is, en er leuk gedraait wordt.

punt.
 
IK HOU VAN MA TOKKIE, maar meeloop praatjes? Heb jij dat woord verzonnen,HOOFDMEELOPER.
 
Hey uilen terror,je hebt gelijk. Maak niet uit wat ze doen. Maar ik weet er nog wel een:
DJ Skinhead=The horrorist
 
Het geluid was de vorige keer idd wel een beetje zacht... maar als je vooraan stond had je daar niet zoveel last meer van..

dit keer ga ik er zeker weer naar toe en ga weer lekker uit mn dak ! :bounce:.. ik wil o.a. Angerfist, ShadowLands Terrorists en RTC niet missen :D :bounce: :bounce: :bounce:
MOH in het algemeen zo langzaam
:S

Ga jij eens ff heel snel die line-up bekijken pipo!! :|
hehe ik wil bijna niks missen in de industrial-cave:Den wat bassie = ikweetniet al zei is; dat ik me ook schuldig zou voelen met zo'n line-up en dan niet gaan!!!!!!!!!!!!
 
Jullie moeten gewoon MASSAAL naar MOH gaan... En Allemaal gaan voor te feesten en anders NIKS ...dan word het WEER iets buitengewoons...
beter wel naar MOH dit jaar
als je de line-up van zaal 3 eens bekijk
wil je dan nog steeds nie gaan?:P
 
Ben wel benieuwd hoe groot die derde zaal zal zijn.
Niet al te groot denk, weet niet of jullie op Raving Nightmare zijn geweest in Arnhem. Daar was ook een terror cave, niet groot en fokking heet. Maar zo hoort het ook, gewoon gekkehuis!
 
als je je bezig houdt met hakken [ wat een normaal iemand daar doet ] ...dan mag het warm zijn of dan mogen er pogo sukkels zijn...dan merk je daar toch niets van !!! je raakt als het ware in trance !!!
















Mocht er zo'n feest zijn hier in belgie dan spring ik hier een gat in de lucht !!!!!!!!!!!!

jullie snappen het echt niet hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


feesten daar op moh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat er ook gebeurt of wat er ook zit daar !!!!!!!!!





One message !!!



Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannn !!!!
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
alleen al voor dat kut geluid in thialf zou je niet heen moeten gaan. Bij elk feest belooft de organisator (ID-T. Q-Dance, AoD) een extra goed geluid systeem maar na 3 keer slecht geluid in Thialf hoeft het van mij niet meer :no: :no:

Laat je niet gek maken door beloften van extra decibellen!
laatste aanpassing
Die beloftes zijn toevallig wel op WAARHEID berust! :yes:
 
Sinds wanneer is een feest vetter als je oren naar hartelust tuiten van de pijn ??????

:s



pffff...




of is het geluid dan echt maar dan ook echt zo zwak voor woorden dat je gerust kan tegen elkaar praten voor de boxen ??
Geluid is echt wel het belangrijkste ofsow.............. :S
precies,

1 woord het wordt geweldig ik heb nu al zin wie wil nou zo'n feest missen een jubileum !!!!!!!!!!:X:X:X:X:X:X:X:X
MOH tien jaar wordt een knaller al 3 areas al die dj's aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik sta nu al te hakken :P
en anders daar wel btw: de organisatie heeft een rechtzaak aangespand tegen de gemeente ( over de db grens,53 buiten)
en die hebben ze gewonnen (y) dus het geluid gaat harder als het goed is ik was ook op unleash the bea'ts' en als je godverdomme wat meer voorraaan gaaat staan dan is het wel lekker oorverdovend !;)

ooh en alles kapot je hebt gelijk gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

MOH 10 years 10 years of treu dedication to HARDCORE

wie niet gaat steunt de scene niet
3 DB harder om precies te zijn.... ;P
binnen of buiten liever buiten :)
 
zoiets hoor ik graag...

Idd...als het te stil is ...Gewoon direct naar die boxen gaan ...

maar dat doe ik toch altijd instinctief...


Helaas had ik de climax bereikt op thunderdome...



Maanden na het feest nog Biep in mijn oren :D

Het is beter te STIL dan te luid !!!!!!!!!!!!!!
wie niet gaat steunt de scene niet

:no: die steunt ze zakkenvullerij van Art of Dance niet ja!

2 -ALLES KAPOT-: het geluid is niet goed verdeeld in de zaal, alleen helemaal vooraan is het redelijk.
Het volume hoeft ook echt niet te hard te zijn maar als je iemand 5 meter verderop nog een scheet hoord laten, dan is het toch echt te zacht
laatste aanpassing
binnen of buiten liever buiten


Ja da's een goeie dat weet ik niet eerlijk gezegd, maar ik neem aan, buiten!

Bron; AoD