Partyflock
 
Forumonderwerp · 741919
Met zijn allen niet naar masters gaan in het thialf
omdat het de laatste keer weer heel triest was.
Als iedereen weer gaat voelen ze nog niet dat het feest
KUT is en krijgen we nooit meer een fatsoenlijke masters.
Als geen hond komt weten ze wel genoeg.
 
zucht.....
sommige mense snappen ook niet het verschil tussen een goed geluidsysteem
(wat er in thialf tijdens MOH heus wel aanwezig is)
en een ruimte die gewoon niet geschikt is wat geluid betreft

ik heb er jaren lang geschaatst....
en het geluid in thialf is altijd al kut geweest en dat komt echt niet door het geluidsysteem.....
maar door de ruimte....
de lokatie opzich is perfect...
alleen jammer dat het geluid daar gewoon vervaagd
als je achteraan staat.
re1n!er

1st heb je comentaar op de scene en dan nog eens op het geluid
nou dan kan je beter maar niet komen als het nu al zo negatief bekijkt
het bestte

'de man maakt het feest en het feest maakt niet de man '
 
als het TE zacht is is het natuurlijk ook niet goed..

maar zo'n grote feesten enal... het zou me toch verwonderen dat het geluid echt zeer bagger zou zijn ...
maarja...afwachten...ik ben benieuwd wat het word... ik zou toch al tevreden zijn met 1/ 3 van het volume van thunderdome...


misschien raak ik er wel nog vanuit belgie....
 
Anders !!!!!!!!!!! om zeker een Vet feest te hebben !!!


















walkman in de oren en GAAAAAAAN



:vaag:
[b] Wie niet gaat steunt te scene niet? hahaha wat ben je voor lozer als je dat zegt...

GVD zeg, zegt er 1 wat lach je vierkant uit.

Diegene die nazis binnen laten zoals op MOH steunt de scene niet. Want de echte hardcore liefhebber willen niet dat er nazis rond lopen want Gabber zijn in hun ogen maar pillen slikkende honden..Ze zeggen niet voor niets kk gabbers dit kk gabbers dat! Als ze een donker iemand op een feest zien dan slaan ze die kapot! En MOH doet er helemaal geen ene flikker aan! STEUN DE SCENE ZEGT IE DAN NOG! Nee op een feest waar racistishe tekens gewoon worden geoorloofd en donkere mensen in de rij worden neergetikt door die mafkezen STEUN DE SCENE! Val kapot dan Nee weet je wat de scene steunen is NIET MEER NAAR FEESTEN GAAN DIE DIE LUI TOE LATEN! DAT IS STEUNEN! [/B]
laatste aanpassing
wat een zeik wijf het valt wel een beetje mee nou !;)
mietje !
en btw ik steun de scene al jaren ik koop al mijn hardcore cd's origineel ik ga naar DE feesten
dat wil niet zeggen dat ik !! die !! lui steun de nazi's
ik ben een echtte gabber weet je, je kent me niet eens
kank hoer wat meen je wel niet, maar ja jij meisje voelt je vast en cker heeeeeeeeeel stoer
maar daar trek ik me lekker niets van aan ;)en dat ze die simbolen toe staan valt ook wel mee nou !einde.
laatste aanpassing
wat zit je nou te comentaren je gaat er toch niet heen!
dan kun je dat gewoon ook toch zeggen maar verziek het niet voor de rest !
laatste aanpassing
 
Jongen jongens....

Wat een geouwehoer, je gaat in eerste instantie toch gewoon om te feesten of niet?
Wazi's , Nazi's fuck al die shit man. Ik heb er geen fuck mee te maken en ook nog nooit last van gehad. Net zoals dat lompe gezeik op "club kutten" heb ik ook nog nooit last van gehad. Sterker nog hoe meer hoe beter, die zijn tenminste nog lekker om te pompen ook :D

Als we nou allemaal is gewoon uit ons naat gaan en je minder druk maakt om wat de andere mensen om je heen doen.
aaaaah, ja eigenlijk best wel ja
ja vindt ik ook ophouden met gezeik gewoon doen wat je zelf het belangrijkste vindt ...
feesten want daar geet het om en de rest is geschiede
10 jaar wel te verstaan
Artiest BeeVee
wat een zeik wijf het valt wel een beetje mee nou !
mietje !
en btw ik steun de scene al jaren ik koop al mijn hardcore cd's origineel ik ga naar DE feesten
dat wil niet zeggen dat ik !! die !! lui steun de nazi's
ik ben een echtte gabber weet je, je kent me niet eens
kank hoer wat meen je wel niet, maar ja jij meisje voelt je vast en cker heeeeeeeeeel stoer
maar daar trek ik me lekker niets van aan en dat ze die simbolen toe staan valt ook wel mee nou !einde


kan niet veel van je tekst maken eerlijk gezegd... :-P
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
1st heb je comentaar op de scene en dan nog eens op het geluid
je interpreteerd me verkeerd.
Ik heb geen commetaar op de scene, maar op het beleid van AoD en wat geluid betreft, er is nog geen organisatie geweest, (zowel ID&T, Q-Dance en Art of Dance) die een geschikt geluid systeem heeft neergezet om die immense hal te vullen goed met voldoende decibellen
kan niet veel van je tekst maken eerlijk gezegd...

geeft niks , het zal wel aan je geestelijk vermogen liggen!;)

je interpreteerd me verkeerd.
Ik heb geen commetaar op de scene, maar op het beleid van AoD en wat geluid betreft, er is nog geen organisatie geweest, (zowel ID&T, Q-Dance en Art of Dance) die een geschikt geluid systeem heeft neergezet om die immense hal te vullen goed met voldoende decibellen

daar heb je inprinciepe wel gelijk aan behalve:
ID&T, thunderdome ik noem maar een de laatste editie in de jaar beurs hallen dat was een top geluid! ze wouden volgens mij een record aantal mensen doof maken ofzo :X
en eindhoven was ook elke x weer top,niet zo groot maar ja wel een vet geluid altijd :P
laatste aanpassing
je voelt je wel erg aangesproken zie ik, ik had het over diegene die zei dat iedereen die niet gaat de scene niet steunde.. .voortaan beter lezen ...


en ik voel me niet stoer ik word schijtziek van mensen die er zo over denken

en kankerhoer praat je altijd zo tegen me medegabbers.. zal je vast veel vrienden hebben hahahahahaha

Als je zo al reageerd op een berichtje die niet eens voor jou bedoeld is wat doe je dan wel als iemand dat zegt tegen je op een feest sla je diegene gelijk voor zn bek dan
laatste aanpassing
geeft niks , het zal wel aan je geestelijk vermogen liggen!


zal ik hier maar niet op reageren... maar goed, Nederlands is ook niet mijn sterkste vak :-S

ID&T, thunderdome ik noem maar een de laatste editie in de jaar beurs hallen dat was een top geluid! ze wouden volgens mij een record aantal mensen doof maken ofzo
en eindhoven was ook elke x weer top,niet zo groot maar ja wel een vet geluid altijd


bij TD kreeg ik wel pijn aan me oren bij Smurf op t laatst in die 2e zaal, maar grote zaal.... was wel goed geluid, maar niet dat je dr doof van werd ofzow.

t geluid in t beursgebouw vond ik bij de laatste MoH en Mincontroller daro wel aardig, maar niet top ofzow...
 
Kom op man dat geluid in het beursgebouw was gewoon goed.
 
laten ze allen een voorbeeld nemen aan de makers van de heiniken music hall

ok ik ga wel maar het gluid in thialf is gewoon kut
Masters is een wazi feest.....
bij TD kreeg ik wel pijn aan me oren bij Smurf op t laatst in die 2e zaal, maar grote zaal.... was wel goed geluid, maar niet dat je dr doof van werd ofzow.

t geluid in t beursgebouw vond ik bij de laatste MoH en Mincontroller daro wel aardig, maar niet top ofzow...
bij th. en bij masters elke keer als ik voor aan ging staan kreeg ik me toch een vette 'eargasm' dat was echt vet top geluid want na afloop piepten mijn oren 3 dagen
dat is ckers beter dan de laatste(n) xeren in thialf
maar het zijn wel allemaal vette feesten als het er op neer komt!
 
daar ben ik volkomen met je eens dat masters of trance en wazie feest is
die wazi's lopen overal rond, moet je je lekker nix van aantrekken. 't geluid was vorige keer indd niet hard, maar om dat nou het allerbelangrijkste te noemen:/ k vond het een ontzettend vette locatie en de sfeer was ook gewoon goed

normaal beloven ze indd altijd beter geluid, maar deze keer is het toch echt wel een stuk geloofwaardiger met die rechtszaak die thialf gewonnen heeft.
ben het erg zeker mee eens ja

de line -up gaat ook nergens over

zelfde als die awards van vorig jaar

een poll op de masters site

god wie zou er gaan winnen??

outblast?? :S
Sorry hoor? maar ik trek me dergelijk wel iets aan van pogo wazis die mij per ongeluk ff een elleboog in me bek geef
 
Misschien is dat een nieuwe vorm van hun om meisjes te versieren ? Pogo-elleboogversieren :vaag:

Maar


Jij stond gewoon verkeerd...
Als je slim bent ga je op een feest bij mensen staan die echt hardcore zijn... ik hoop dat je die mensen kwa uiterlijk gaat herkennen...ga bij een groepie staan waar ze aus dragen ofzo...komt wel goed dan...
Hmm laaste Masters liepen er echt veel te pogoeén man...

maarja ik vind het maar triest...
beetje met kisten lopen rossen , en zodra ze thuis zijn of in amsterdam ,den haag komen dan gaan opeens de broekspijpen weeromlaag en de brutels af...

Maarja dat soort figuren hou je altijd.. ik lach ze elke x weer heel erg uit...

alleen al om de manier waarop ze je zo erg stoer aankunnen kijken..

precies gewoon weer gaan hakuuh
dat ramt er tenminstte nog een beetje op in daar moet je tenminstte nog een wat moeite voor doen :X'zonder dat je andere mensen de hele tijd aanstompt,en dan kijken ze je ook nog eens parasiterend aan ! dan kan ik ze al helemaal wel schieten he
Sorry maar ik loop altijd door de zaal heen :D en ik ga niet aan de kant voor die lui ik ga voor niemand aan de kant! En ik vind..als ze wil pogoen best..Maar ga dat dan niet helemaal bij het podium doen of wat dan ook.. ga dan lekker in een hoekie staan..

En het is niet altijd dat ik "in de weg" loop. maar als ik lekker sta te hakkuh word ik ook vaak zat omver gebeukt omdat mensen dat leuk vinden...


Wat je doe moet jezelf weten maar ga geen mensen ter last zijn.

En 9 van de 10 x gaan die mensen niet om te feesten maar dan zeggen ze "vanavond lekker relluh" En dat soort ongein ze doen het vaak ook om reacties uit te lokken..

En als ik een elleboog in me gezicht krijg met opzet dan kunnen ze zeker een paar tikken terug krijgen want daar ben ik helemaal niet moeilijk in
 
Artiest Balbasaur
Ik stem voor een pit op elk feest.
Dat is wel een goed plan maar dan moet het wel een hele grote zijn :d en dan moeten ze elkaar echt dood meppen :yes:
 
een pit = joint bij ons...
idd strak plan
vaaag:S
MOH is altijd knallen.
 
dan knal jij volgens mij niet helemaal
Artiest Triax
:no: waarom snappen de mensen gewoon niet dat het tijd is voor wat anders.. de kwantiteit gaat weer boven de kwaliteit MoH probeert ook door te groeien en terecht mogen hun.. maar het concept dat ze neer zetten vind ik gewoon slecht.. ik kan wel nu weer de vergelijking maken met vroeger maar dat is zinloos. hardcore is gewoon een hype geworden en het is stoer om van hardcore te houden met de bijpassende kleren. over 2 jaar kiepert alles weer om en kunnen we weer van voor af aan beginnen en blijven de echte liefhebbers over.. werkt weer ff wat fijner :D

maakt mij allemaal niks uit. maar niet gaan huilen als je dadelijk weer naar MoH feest gaat waar het geluid weer te zacht is rijen bla bla bla.... en dan zeggen diezelfde mensen weer van ik ga nooit meer.. DAN GA OOK NOOIT MEER...en niet komen aankakken van ja is toch wel weer een leuke line-up... er zijn tig andere feesten waar je je evengoed op kunt vermaken en waar ook eens andere namen op staan die nieuwe dimensies aan deze "scene" geven. :yes: VIND IK DAN:flower:

verder voor de mensen die toch gaan ook evengoede vrienden hoop ik dat je voor je geld een leuke avond hebt want daar draait het toch om ;) :bier:
laatste aanpassing
ik kom tog wel al draaienm ze jklassiek

ik kom voor de mensen
dat ze toevallig leuke plaatjes fdraaien is mij ommut even
mijn avond is goed ask met veel mensen ben en lol heb en er een goede sfeer hangt en niet gereld wordt

de muziek is dan mooi meegenomen (moet natuurlijk wel acceptabel zijn :P)
 
Dat is wel een goed plan maar dan moet het wel een hele grote zijn :D en dan moeten ze elkaar echt dood meppen :yes:


Ze doen hun best maar O:)
Het geluid in het thialf is kut!

Boeiend... maar ik ga wel! :jaja:
helemaal mee eens TRIAX

maar,zou je gaan draaien in thialf als...
ze je zouden vraag niet denkend aan de piekuh?#$%^&
Tsja.. qua draaien absoluut :yes: overal en altijd! ik zou nog zelfs geld willen geven heheh :D kijk is toch een kick voor zo een groot publiek draaien dat zeker!!

maar als bezoeker is het wel duidelijk.... :no:
jaja maar ja er moet ook iemand de muziek kunnen horen....
nee maar logisch dat is toch een beetje een wens om voor zo veel mensen te draaien maar natuurlijk liever op een ander feestje
______________________/
______________________/
[PPT]__________________________/end of snoof
Wie gaat moet het zelf weten..
Zolang ik er niet heen hoef haha

Maar omdat ik MIJN MENING geef word ik uitgemaakt voor "kankerwijf" dat vind ik wel een beetje heel erg triest van diegene die hier liep te posten. Beetje respectloos eigelijk..

Het probleem op feesten is..

BIJNA niemand heeft meer RESPECT!

omdat ze stoer willen doen en zich moeteb bewijzen tegen over hun vriendjes. Die gasten moeten ze is een keer gaan aanpakken.

Vorige keer is er een email actie gehouden omdat de security aussies af pakte!

Waar gaat dit in godsnaam heen dan :|
 
MoH (ik dacht dat het ooit gewoon masters heette) is voor negers!
jongens jongens jongens.. rijen hou je toch en kan je voorkomen door er optijd te zijn toch? pogo'ers wazi'z en alles hou je ook, je moet er gewoon het beste van maken. En wat het geluid betreft het is beter als het hard is maar er is ook nog een gemeente met z'n regeltjes toch??
Maar omdat ik MIJN MENING geef word ik uitgemaakt voor "kankerwijf" dat vind ik wel een beetje heel erg triest van diegene die hier liep te posten. Beetje respectloos eigelijk..


de enige reden waarom ik dat zij is omdat je woorden in mijn mond drukte die ik niet meen of ooit gezegd en je zette mij voor gek, wat ik toevallig wel mooi vindt en dat ik toevallig wel zin heb aan dit feest dat is mijn mening
'en dat jij niet.nou dat is dan jou mening' dat maakt niets uit nou! ieder zijn mening en ik geloof wel in de scene daar gaat het om het gaat niet om de mensen het gaat mij om de MUSIC:HARDCORE!!en dat er nou van die mensen zijn die negers neer schoppen en allemaal white power zegggen etc. etc. daar kan ik ook niet over dus !
maar dan mag iedereen het wel weten, bij deze sorry !
 
MoH (ik dacht dat het ooit gewoon masters heette) is voor negers!


En jij mag je bek houden.
MoH (ik dacht dat het ooit gewoon masters heette) is voor negers!


Idd dat slaat ook nerges op ! :s
Artiest {SHOWLIST artist 42257, 122324, 18938}
wat een gescheld op elkaar :)
over 2 jaar kiepert alles weer om en kunnen we weer van voor af aan beginnen en blijven de echte liefhebbers over.. werkt weer ff wat fijner

laten we het hopen...
why aint we just get along ;-)

*yomandaaaaa*

zo alle negatieve enargie weg gestraalt BBZT
de enige reden waarom ik dat zij is omdat je woorden in mijn mond drukte die ik niet meen of ooit gezegd en je zette mij voor gek


Hoezo zet ik jou voor gek als ik op een berichtje reageer "iedereen die niet naar masters gaat steunt te scene niet?

En ik vraag jou niet om mij voor kankerwijf uit te schelden.. Ik snap niet eens waar je het lef vandaan haald.


Je kent mij niet en je noemt mij een kankerwijf? vind ik toch een beetje zwak eigenlijk.. Oordeel je altijd over mensen die je niet kent?

Of doe je dat ook tegen mensen op een feest? als je al hier niet tegen een berichtje kan die niet eens naar jou gericht is hoe moet dat dan op een feest? beuk je der ook zo op in?
Zal je wel veel vrienden hebben.

Nahjah ik denk dat jij eens moet opletten tegen wie je wat zegt. Want je maakt conclusies die gewoon bullshit zijn...

Eerst goed lezen daarna oordelen op een andere manier..

Tenslotte heb ik niet met je op school gezeten :) dus zeg het maar tegen iemand die je wel kent.

Want als je mensen gaat uitschelden op internet kan je nog wel eens een keer de verkeerde tegen komen
laatste aanpassing
Mensen, overdrijf eens niet zo. MoH trekt een bepaald publiek aan, ja. Publiek dat schijt heeft aan alle andere feestgangers, en vaak zo rascistisch is als de typhus. Betekent dat dat niemand meer moet gaan? Tuurlijk niet! Op thunderdome werd er door de organisatie ook niks aan wazi's gedaan, totdat mensen het recht in eigen hand namen. Betekent nog niet dat ik thunderdome negeer vanaf toen.

Ik denk dat als de mensen die voor het feest gaan MoH massaal gaan negeren, de wazi's denken dat ze met asociaal gedrag hun zin krijgen. Dat ze dat gedrag en masse op andere feesten gaan vertonen, en dat zou zonde zijn. Dus als je je met een groep mensen ergert aan rascisten, zeg er wat van. Als je ziet dat zwarten lastig worden gevallen, bemoei je er gewoon mee. Zeker als je enigzins goed bent met woorden kun je binnen no-time een groep tegen de wazi's keren, en dan lullen die gasten niet meer zo stoer.