Partyflock
 
Forumonderwerp · 726200
 
Voor zover ik weet, is er nog geen topic over, maar net werd op id-t radio verteld dat net als bij innercity 1 kaartje genoeg is voor 2 personen:P
betrrrr
laatste aanpassing
aan de ene kant beter..maar ook weer niet
Krijg je weer van die mongolen kindjes van 16 jaar die hun record pillen gaan verbreken binnen

Mensen die nog nooit op een hardcore feest zijn geweest, dus vinden dit wel een mooie kans om het te ontdekken omdat het toch "gratis" is


Inderdaad ja!!
beter maar hoop nie dat een geintje is want dan kan een van de twee ddus niet naar binne en dan word ik echt gek !!!!
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
dit wordt oorlog tussen id-t en udc..
nu gaat iedereen bij elk id-t feest verwachten dat ze deze actie gaan doen :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
schijt mense doe nie zo moeilijk!!
weet je hoe beter!! ik ken 25 euro vragen aan een maat die nu meegaat!! is dus meer geld --- meer drugs---- meer lol :P
 
Wordt weer een wazi feest weet ik nu al:/

Ze hadden die shit lekker bij innercity moeten houden :devil:
 
is dus meer geld --- meer drugs---- meer lol


Is ongezond.. is niet stoer.. ga je eerder dood.. !!

Maar ik vind je heel stoer nu nog volwassen worden (Y)
ik ga naar thunderdome:bounce: :P :D whoeiiiiiiiiiiii
 
is dus meer geld --- meer drugs---- meer lol


Hhahaahahah lol:d
Erg goede actie :D We hebben wel al een keertje maja misschien kunnen we nog een kaartje verkopen of wil er iemand mee :)

En anders neem ik wel een vreemde mee naar binnen :P Maar gebruik maken van deze actie zal ik zeker :devil: :D
 
is dus meer geld --- meer drugs---- meer lol


:yes::D:D
Relaxed zo'n actie.
Ik denk dat ik dit feessie dan ook wel meepik want ik heb nog niks dat weekend!
laatste aanpassing
 
heb al een kaartje gekocht, nu maar hopen dat iemand met me wil delen kan ik van dat geld de trein betalen!!
is toch lekker meegenomen. :yes:
Lekker bezig hoor!!! :D
 
haha nu gratis met een maat mee
 
B E T E R!!! b)
laatste aanpassing
wij hebben al gratis kaarten gewonnen ...kunnen daar ook nog mensen op mee naar binnen ??
Wordt weer een wazi feest weet ik nu al

Ze hadden die shit lekker bij innercity moeten houden


eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde

ZEER SLECHTE ZAAK!
pff wazi nazi clubkutten puntschoenmensen weet ik veel wat je allemaal hebt, lekker belangijk hoe iemand eruit ziet ALS JE MAAR LOL HEBT !
beterrrr :D
 
ZEEEKER WEL RELAXED!!! Ik was al lang van plan om te gaan, maar wat xtra centen kan geen kwaad!

'k hoop op een mooi (gabber)sfeertje!

DUS: AUSSIES uit de kast en HAKKUH!!!
Artiest BeeVee
hmmmmz gemengde gevoelens over dit bericht...

wij hebben met 4 man 4 kaartjes gekocht en nou hebben we dus 2 kaartjes over :-S

en nou heb ik dus matties die niet van hardcore houden, en de lui die ik ken die wel naar Thunderdome gaan hebben wel een kaartje...

nja wij hebben 2 kaartjes te koop dus voor €40 per stuk :-P
Wordt weer een wazi feest weet ik nu al


NEEEEEEEEEEEEEEE... k hoop t niet!

die wazi's die geen geld hebben denken nu: 'he nou kan ik van me uitkering ook is naar Thunderdome voor de helft van de prijs samen met een wazi vriendje' :-(

nja we zien t wel...
 
wilde eerst naar pussylounge gaan ,maar twijfel nu wel heel erg!!
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Voorlopig was vorig jaar mijn laatste Thunderdome... Had ze vanaf '93 in de jaarbeurs allemaal meegemaakt (incl. bijna alle Thunderdome on tours). Na wat ik vorig jaar aan publiek heb gezien... viel geen feest mee te vieren. Enige lichtpuntje was de set van Vince (maar die was dan ook wel extreem geil).
naa he tis voor mji dit of naar d epalatstelijke discotheek waar dj isaac draait:P
haha dan maar naar thunderdome:D
Hmm wel chill alleen snap toch nog steeds niet hoe ze dat gaan doen met de drukte, maar zal wel goed naar gekeken zijn...hope so :yes:
 
Zooo dat is wel beter dan!

Maar ga helaas al met mams naar Oberhausen...
aan de ene kant is het positief maar aan de andere kant krijg je denk ik teveel wannabe´s en ontbreekt dus het lekkere gabber gevoel:s maja we zien wel
Jeetje, wat is iedereen toch weer lekker negatief!
Lekker belangrjk.
Ik vind het toch leuke actie!
Verwacht gewoon niks van t feest, kan het altijd meevallen!
Peace! :-D
Verwacht gewoon niks van t feest, kan het altijd meevallen!


het verschil is dan dat ik er juist wel HEEL VEEL van verwacht...
Daar ben ik heel blij mee, had afgesproken morgen om met iemand samen kaartjes te halen (ben heeel blij dat ik vandaag niet gegaan ben), dat scheelt weer in de portomonee!! Extra veel :bier: op TD:D!!
 
goeie zaken van id&t :yes:
NOU HELEMAAL NIET BETER!!

Nu komen er mensen binnen die niet voor het feest gaan maar gaan omdat t 'gratis' is!!
 
Nou dat wordt Thunderdome en Innercity op mijn agenda.. Is toch zeker een top actie, morgen meteen kaarten kopen. Wel slim van ID-t want nu kunnen ze wel volle pot verkopen en nog meer mensen naar binnen laten... Daar slaan ze wel slaatje uit, niet dat het mij wat boeit zolang t maar niet te druk wordt en t een goed feesie wordt.
wanhopig zeggggggggggg......kvrees voor de diehard hardcore dat hier heel veel kids op gaan afkomen :(
Best een goeie actie(y)
Geldt zeker niet voor promotickets..:S
ik was niet van plan om te gaan, twijfelde even toen ik van deze actie hoorde (Y), maar na een kritische blik op de line up ;) vind ik het nog steeds te duur :P
25 vind ik een zeer redelijke prijs voor een groot feest als thunderdome , ookal is de line up niet super

maar waarschijnlijk gaan de prijzen van de drankjes enz 2 keer overde kop, dus dat verdienen ze toch wel weer terug
laatste aanpassing
 
nog steeds wazi......
maar ach....:bounce:
t wordt nu op de radio verteld
id-t radio :jaja:
 
:respect: Er bestaat dus wel een god :respect:

Zeker aanwezig, word alleen wat voordeliger :D:D :P ;)
 
wanhopig zeggggggggggg......kvrees voor de diehard hardcore dat hier heel veel kids op gaan afkomen

ben jij nooit jong begonnen dan?? :S
 
boeie of er kids komen als het maar gezelliej is!
 
Er zullen nu wel meer "broertjes en zusjes" mee gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop dat ze de drukte in goede banen kunnen lijden dan vind ik alles best ( entree enz )
ik heb het net op id-t radio gehoord!
geen gelul back to basic!
het wordt gewoon een gruwelijk feest. keihard gewoon