Partyflock
 
Forumonderwerp · 726200
 
Voor zover ik weet, is er nog geen topic over, maar net werd op id-t radio verteld dat net als bij innercity 1 kaartje genoeg is voor 2 personen:P
betrrrr
laatste aanpassing
ah ik vind wel betere actie, inderdaad meeste vrienden enz hebben al een kaartje! Ik zal ff mailen naar id&t heb promo kaartje geld het dan ook dat je iemand mee mag nemen????
ik zou net 2 kaarten gaan halen... komt goed uit!!! ga zo door met dit soort acties net zoals de ausie en cavello actie dikke prima!!!
Aan de ene kant kut omdat nu ook mensen gaan komen die anders nooit hadden gegaan, maar aan de andere kant echt BETER! Nu kan mijn beste vriendinnetje mee :P Die eerst geen geld had :D


idd :yes::D
ben echt helemaal blij :P We gaan dr echt een super feest van maken :D

(K)
Goede zaak laat die prijzen maar een stuk goedkoper worden!!! :yes:
Misschien ook toch maar ff kijken bij TD..
Mooi, dan kan ik iemand meenemen en die de helft van me kaart kan terug betalen :[
 
vorige keer waren er 6 pisbakken kijken wat het nu word met volle bak
kunnen we gewoon met 2 man en 1 kaartje aan komen zetten, of moet je eerst een email sturen net als bij mindcontroller of bellen ofzo??
stond niks over e-mail, dus t eerste lijkt me :)
nee hoeft geen mail te sturen, gewoon tegelijk binnenkomen met een kaartje is voldoende.
Ikke ben ook blij want met promo kaartje geld het ook!!!
 
gewoon gaan;) beter toch:jaja:
Ook met 2 personen per kaart naar Thunderdome 2004

Naar aanleiding van de column van Duncan over de kaartenactie voor Innercity zijn er bij ID&T honderden mails binnengekomen. Heel veel positieve reacties. Logisch is het wel dat de actie voor Innercity veel vragen heeft opgeroepen waarom ID&T dit niet ook doet voor Thunderdome dat op 4 december a.s. in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvindt. Terechte vraag!





ID&T vindt inderdaad dat deze actie in 2004 ook voor Thunderdome moet gelden. Wij moesten daarvoor wel toestemming hebben van de gemeente Utrecht en de Jaarbeurs om de capaciteit te vergroten. Het goede nieuws is dat we die toestemming vandaag hebben gekregen!

Dus geldt nu ook voor Thunderdome: 2 voor de prijs van 1. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die nog een kaart koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen.

Tot Thunderdome!

Hieronder nog de antwoorden op een aantal veel gestelde vragen over de actie:

Wordt het nu niet te vol?
Nee. We hebben de capaciteit aangepast en kunnen makkelijk iedereen veilig huisvesten.

Krijg ik nu ook twee verschillende kaarten?
Nee. Je hoeft maar 1 kaart te kopen en daarmee kun je samen naar binnen. Je krijgt dus niet 2 kaarten maar 1 kaart die geldig is voor twee personen. Je moet dus wel samen tegelijk naar binnengaan.

Als ik al een kaart heb gekocht geldt de actie dan ook?
Ja. Je kunt met de kaart die je al hebt gekocht samen met iemand anders naar binnen.

Wordt er nu niet bezuinigd op veiligheid?
Nee ID&T zal gewoon een goed feest neerzetten. Alles zal, net als Thunderdome vorig jaar en net als andere feesten van ID&T, goed en veilig geregeld zijn. De kwaliteit van het feest blijft absoluut gewaarborgd.

Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten kopen bij alle filialen van Ticketbox en bij de Free Record Shops. Ook kun je kaarten kopen via www.ticketbox.nl

Hoe lang loopt deze actie?
De actie loopt tot het feest op zaterdag 4 december dus. Of de actie stopt eerder als alle beschikbare kaarten zijn uitverkocht

Is deze actie geen grap?
Nee. Deze actie is heel serieus en zeker geen grap. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de actie wordt ingetrokken.

Voor meer informatie: www.thunderdome.nl of via thunderdome@id-t.com






[/quote][
ID&T lacht zich kapot wij vinden het allemaal beter scheelt toch een hoop geld

maar zijn meer mensen en dus word er ook meer verkocht drinken eten enz dat vult de zak aardig bij :D

maar blijft toch een leuke actie (Y)
 
Ik vind het echt een kutstreek dat ze daar nu pas mee komen:S
Sommige mensen (zoals ik) hebben al weken twee kaartjes thuis liggen, voor mij en me vriendin en blijkt nu ineens dat ik er maar 1 had hoeven kopen:S
 
Beetje geluk, ben ik ook aanwezig :d
Zou tog al gaan !

ze zullen het zuipen wel omhoog gooien dan :/

Ken je nagaan wat een laaielichters het eigluk zijn,met hun 50 euro eerst!!
 
nu gaan we zekers wel, was een twijfel vanwege de dure maand
 
mijn mening over hele situatie:

deze actie van id-t klopt totaal niet. Het is totaal niet reeel tegen over de mesen die al een kaartje hadden. Stel dat er mensen zijn die een kaartje hebben gekocht,meteen toen die verkoop gestart werd. Dit zijn gewoon de echte liefhebbers , die al maanden naar dit feest uitkijken en dus graag vroeg in het bezti komen van een kaartje.Stel dat deze mensen bijvoorbeeld met een groep gaan en dus geen andere mensen weten die gaan. En ookal ga je niet met een groep niet iedereen zal nog een 2de persoon kunnen regelen.Deze mensen betalen nu gewoon volle pond...terwijl al die lui die er nu van profiteren (dus niet de echte liefhebbers anders haden ze wel al een kaartje in een vroeger stadium gehaald) betalen nu onterrecht minder. Zo vind ik niet dat je met je 'harde kern' hardcore liefhebbers moet omgaan. Daarom lijkt me het ook dat ze zo'n actie van te voren aankondingen.

Dat dit natuurlijk al niet kan naar mijn mening is het ook nog is zo dat er veel ' fout ' volk naar het feest gaat komen, waar de niemand op zit te wachten.

Dan zie ik ook nog dat de verschrikkelijke korsakoff ook nog een anthem heeft gemaakt. die ook nog is op de box zal verschijnen.pfff nou begin er al een stuk minder in te krijgen zo. lang leve de commercie!! ze snappen er echt niets pfff.
 
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb al weken een kaartje net als al mijn maten. We zijn nu dus gewoon druk bezig met het verkopen van kaarten aan mensen die verder nix met hardcore hebben.

Het is niet anders...
 
ja heel fout dit..pff
 
:O
ik ben er zwaar muf van geworden had er zo een zin in en nu dit weer.net als mindcontroler beursgebouw.
aussie aan en gratis binnen jonge jonge denk is na dit werkt toch nie echte liefhebbers moeten er weer aan onder door en ja hoor het zal weer lekker commercieel worden.
 
WAT NOU!! respect voor id&t :/
Alleen maar omdat de mongolen te weinig kaarten verkopen komen ze met zo'n actie, net alsof we ze nu dankbaar moeten zijn ofzow...
 
Als ze dit aan het begin van de kaartverkoop meteen hadden gedaan dan hadden ze idd respect verdiend. Nu niet, nu is het alleen maar om er voor te zorgen dat ze genoeg zuipen verkopen.
 
ja gelukkig zijn er ook mensen die er net zo als ik over denken...
 
er zullen door deze waardeloze actie ook veel meer mensen komen waarbij hardcore niet centraal staat. en dan weten jullie vast wel wat ik bedoel...
 
Ach ja... ik vermaak me toch wel. Ik ga daar niet over in zitten, maar het is wel jammer ja.
Ik denk dat oa. het beleid aan de ingang toch goed geregeld moet zijn, rotte appels en te jonge jeugd is er makkelijk uit te halen.
Vorig jaar was Thunderdome een flop kwa geluid enz (toch heb ik me toen prima vermaakt hoor, dat lukt altijd wel), maar ze kunnen het niet maken om het dit jaar weer niet in orde te hebben.

Aan de andere kant, feesten in een half lege zaal is ook niet alles.
ID&T zuigt!!!!!!!!!!!!!!!
Maak de volgende keer gewoon de kaartjes goedkoper!!!!!!!!!!
dit heb ik nog nooit meegemaakt, wel lekkuh hoor dat dit gebeurd!!!
in iedergeval maak dan de kaarten inderdaad wat goedkoper 27.50???????

Nou 4 december zo ie zo HAKKUHHHH tot de zon weer op komt
!!!!!!
Ik heb 48.50 betaald, maar wij gaan al met een hele groep. Kijken of ik er nog wat mee kan krijgen
leuke aktie:yes:
enkel jammer dat dat 2 weken voor het feest bekend word gemaakt:S
moet je maar niet zo snel zijn met een kaartje kopen :9
Vorig jaar was het een week van te voren al uitverkocht :( Maar ik ben idd nu ook te snel geweest met een kaartje kopen :D

En me kaartje verkopen gaat denk ik niet meer lukken dus zoveel baat bij deze actie heb ik eigenlijk niet...Maja het idee achter de actie is leuk :)
 
Morgen me kaartje halen, wilde eerst niet omdat ik het te duur vond en dat er al veel feesten zijn in dec, maar voor deze prijs ga ik zekers wel :bounce:
Als mensen nog kaarten over hebben dan moet je me maar een PB sturen.

Prijzen voor kaartjes op marktplaats liggen tussen de 25 en 35 euro.
Daa kaartjes zijn toch gewoon dezelfde prijs? Je kunt alleen met 2 man op 1 kaartje.

Of zit ik er nou langs?
laatste aanpassing
 
Gwn zelfde prijs ma dan met ze 2je :D
deze actie van id-t klopt totaal niet. Het is totaal niet reeel tegen over de mesen die al een kaartje hadden. Stel dat er mensen zijn die een kaartje hebben gekocht,meteen toen die verkoop gestart werd. Dit zijn gewoon de echte liefhebbers , die al maanden naar dit feest uitkijken en dus graag vroeg in het bezti komen van een kaartje.Stel dat deze mensen bijvoorbeeld met een groep gaan en dus geen andere mensen weten die gaan. En ookal ga je niet met een groep niet iedereen zal nog een 2de persoon kunnen regelen.Deze mensen betalen nu gewoon volle pond...terwijl al die lui die er nu van profiteren (dus niet de echte liefhebbers anders haden ze wel al een kaartje in een vroeger stadium gehaald) betalen nu onterrecht minder. Zo vind ik niet dat je met je 'harde kern' hardcore liefhebbers moet omgaan. Daarom lijkt me het ook dat ze zo'n actie van te voren aankondingen.

feest waar 30.000 man in kan en waar je met ze 10en staat is wel tof :P,

maar ik snap wel wat je bedoelt,
maja zo gaan die dingen nou eenmaal als er tekort kaarten worden verkocht,
omdat er veel feesten zijn en t allemaal te duur is...
 
Ja idd das ook weer zo.
De ene keer heb je mazzel, zoals ik met die Aussie actie bij Mindcontroller.
En de andere keer heb je pech zo als nu met die kaartjes.

Als het feest maar tof word, dan vink het best.
 
K heb er weinig aan. Iedereen heeft z'n kaartje al gekocht, busjes zijn al besproken, dus ik heb er niet zoveel voordeel van.

Maar tis wel een goed voorbeeld om de prijzen omlaag te halen!
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
The Emporor 24 november 2004 21:56
wanhopig zeggggggggggg......kvrees voor de diehard hardcore dat hier heel veel kids op gaan afkomen


Erger dan vorig jaar is niet mogelijk. :no: Er is vorig jaar simpelweg geen feest gevierd daar.
mm alleen nog ff iemand vinden die mee wilt en de helft vann het kaartje betaald :S
 
ik ga niet. zelfs niet gratis.
mensen is dit zeker dat ze voor 1 kaartje twee naar binnen kunnen ?????
geen geschikte actie zo kan je ook 50/50 op 1 kaartje,wat loop je te zeiken man sukkel!!!

kaartjes moeten gewoon goedkoper worden voor de dancescene.
 
agh,ik zou gewoon denken hoe meer mensen,hoe meer vreugd..ja toch???!!! :D
nou tot 4 december dan maar he?!!
wat een zeikerds hier allemaal zeg.... is er eindelijk een actie voor hardcore liefhebbers, is het nog niet goed tuurlijk is het niet leuk dat ze het nu pas aankondigen maar stel t word een kutfeest veel te druk etc. dient toch iedereen klacht in en dan mogen ze met andere actie komen toch? dus als t kutfeest word (wat waarschijnlijk toch niet gebeurt) gewoon allemaal ff mailen :P
Waarom is nou op zo kut dag :P
Had dat lekekr eerder gedaan:S
Want nu ken iknit gaan :'(
Ze hadden dus al lekker veel kaarten verkocht.......... :d

Ga niet, omdat het geluid vorig jaar eg vreselijk was :(, dus dat zal nu wel gruwelijk zijn, zal je altijd zien :/
K heb er weinig aan. Iedereen heeft z'n kaartje al gekocht, busjes zijn al besproken, dus ik heb er niet zoveel voordeel van.


verkoop je de helft van de kaartjes toch, desnoods voor 30 euro, scheelt toch weer :S...