Partyflock
 
Forumonderwerp · 726200
 
Voor zover ik weet, is er nog geen topic over, maar net werd op id-t radio verteld dat net als bij innercity 1 kaartje genoeg is voor 2 personen:P
betrrrr
laatste aanpassing
edit: verkeerd gelezen

Dat is heel goed nieuws!
laatste aanpassing
 
zou kunnen, maar daar zou ik nie over liegen!!
 
dis zeker goed nieuws!

prijs delen!
komt omdat voor innercity die kaartverkoop zwaar tegenvalt denk ik....
Beter!!!!!!! :bounce:
 
Dan weet UDC ook wat ie in de toekomst moet doen want die feesten zijn ook onbetaalbaar.
 
Kan je nagaan hoe slecht de kaartverkoop ook voor thunderdome ging, dat er dus nog ruimte is om op ieder tot nu toe verkocht kaartje 2 mensen binnen te laten, tis volgende week al!!
Inderdaad.. Maarja is ook belachelijk duur! Is die 45 incl/excl Ticketbox kosten?
Zal wel zeer druk worden :/
 
denk dat de verkoop voor thunderdome wel normaal liep alleen zouden ze nooit de 25000 redden
 
stond ook in de krant want de kaartverkoop liep slecht en de mensen die al een kaartje hadden konden een telnr bellen en konden ze een 2de meenemen op de kaart eindelijk!!!!
want soms merk je dat het alleen om geld draait geld voor de toiletten 3,50 voor drinken zelfs water en dan zie je een simpele aankleding en denk ik zelf wel is waar geef ik me geld toch aan uit ik ga wel naar klein feestje
 
Kan je nagaan hoe slecht de kaartverkoop ook voor thunderdome ging, dat er dus nog ruimte is om op ieder tot nu toe verkocht kaartje 2 mensen binnen te laten, tis volgende week al!!


???????????????????:vaag:

heb jij drugs op ofzo???
sou het egt zijn +) ?
 
Dan wordt t dus ook thunderdome relaxt
 
van innercity 2 voor de prijs van 1 wel thunderdome vast niet word altijd goed verkocht
 
En terecht zeg ik...... niet dat ik naar dit feest wil of ga.....

maar ik vind et wel mooi dat ze is gedwongen worden hun prijzen te verlagen..... hopen dat de prijzen in de toekomst weer wat naar beneden gaan (Y)
kvind de grote feesten over et algemeen te duur... daarom ga ik nu liever de kleine feestjes af.... en die zijn vaak nog veel gezelliger ook :D
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
dah zou wel bril zijn!!
Ik heb het idd net ook op id-t radio gehoord :D
 
GVD heb maandag GVD me kaartje gehaald GOTVERDOMME!!!
 
hm vette acties moet je er iets voor aanvragen of kun je gewoon zo iemand mee nemen en dan met 1 kaartje naar binne
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Kan je nagaan hoe slecht de kaartverkoop ook voor thunderdome ging, dat er dus nog ruimte is om op ieder tot nu toe verkocht kaartje 2 mensen binnen te laten, tis volgende week al!!


inderdaad, schrikbarend gewoon! :yes:
 
hoe willen ze zoveel man in de jaarbeurs krijgen??
Kwil ut eerst wel is cker weten voordat al die topics hierow zomah voor de fun worde geplaatst:D
Echt gelul...

Staat nergens op de site van id&t
Dat zal dan later wel op de site staan.
Kwil ut eerst wel is cker weten voordat al die topics hierow zomah voor de fun worde geplaatst


idd sta je daar straks met zijn 2 met 1 kaartje
en kom je er niet in
 
ja zal vast wel weer op de site komen ofzo.. daarna geloof ik het pas

van innercity stond het zelfs in de krant enzo dus eerst maar ff afwachten
 
tis waar!
 
mooi had nog geen kaartje!
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=3764
 
Ook met 2 personen per kaart naar Thunderdome 2004

Naar aanleiding van de column van Duncan over de kaartenactie voor Innercity zijn er bij ID&T honderden mails binnengekomen. Heel veel positieve reacties. Logisch is het wel dat de actie voor Innercity veel vragen heeft opgeroepen waarom ID&T dit niet ook doet voor Thunderdome dat op 4 december a.s. in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvindt. Terechte vraag!





ID&T vindt inderdaad dat deze actie in 2004 ook voor Thunderdome moet gelden. Wij moesten daarvoor wel toestemming hebben van de gemeente Utrecht en de Jaarbeurs om de capaciteit te vergroten. Het goede nieuws is dat we die toestemming vandaag hebben gekregen!

Dus geldt nu ook voor Thunderdome: 2 voor de prijs van 1. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die nog een kaart koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen.

Tot Thunderdome!

Hieronder nog de antwoorden op een aantal veel gestelde vragen over de actie:

Wordt het nu niet te vol?
Nee. We hebben de capaciteit aangepast en kunnen makkelijk iedereen veilig huisvesten.

Krijg ik nu ook twee verschillende kaarten?
Nee. Je hoeft maar 1 kaart te kopen en daarmee kun je samen naar binnen. Je krijgt dus niet 2 kaarten maar 1 kaart die geldig is voor twee personen. Je moet dus wel samen tegelijk naar binnengaan.

Als ik al een kaart heb gekocht geldt de actie dan ook?
Ja. Je kunt met de kaart die je al hebt gekocht samen met iemand anders naar binnen.

Wordt er nu niet bezuinigd op veiligheid?
Nee ID&T zal gewoon een goed feest neerzetten. Alles zal, net als Thunderdome vorig jaar en net als andere feesten van ID&T, goed en veilig geregeld zijn. De kwaliteit van het feest blijft absoluut gewaarborgd.

Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten kopen bij alle filialen van Ticketbox en bij de Free Record Shops. Ook kun je kaarten kopen via www.ticketbox.nl

Hoe lang loopt deze actie?
De actie loopt tot het feest op zaterdag 4 december dus. Of de actie stopt eerder als alle beschikbare kaarten zijn uitverkocht

Is deze actie geen grap?
Nee. Deze actie is heel serieus en zeker geen grap. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de actie wordt ingetrokken.

Voor meer informatie: www.thunderdome.nl of via thunderdome@id-t.com
Strakke actie :yes:
 
aan de ene kant beter..maar ook weer niet
Krijg je weer van die mongolen kindjes van 16 jaar die hun record pillen gaan verbreken binnen

Mensen die nog nooit op een hardcore feest zijn geweest, dus vinden dit wel een mooie kans om het te ontdekken omdat het toch "gratis" is (n)
 
T gaat niet goed met de dancescene, dat is duidelijk!!!

Een overkill...daar kunnen we NU al van spreken...
 
Het is dus echt waar

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=3764
 
Ja ik vind het wel chill hoor !!
 
Ik hoorde dat je naar Qlimax ook met zn 2e op 1 kaart kan! O:)
 
BETERZZZZZZZ
 
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=3764

:jaja: :D
goeie actie (Y), had nog geen kaartje gehaald wilde morgen gaan kopen! nu kan k samen met een maat naar binne die um al had!
 
Fuck id&t maar met ze hele tering bende
Hoop dat het falliet gaat:@