Partyflock
 
Forumonderwerp · 590832
Tegenwoordig zijn pillen met 120 mg mdma maar zeldzaam, als je mazzel heb zit er hooguit 90 mg.

Weet iemand wrom er tegenwoordig zo weinig mg mdma in zit tov paar jaar geleden? :)
laatste aanpassing
 
rode/roze m&m
aan de ene kant staat mm, aan de andere kant de pinda.
ze zeggen dat hier meer dan 120 mg inzit....
 
dat ferrari tekentje zegt nix, dat is meer voor de sier

"ferrari's" dan :/
 
JP 3 maart 2004 23:44

donateur! kent iemand groenen heinekens? dubbel bedrukt, eene kant kratje bier andere kant flesje?

Er word van gezegd 170 mg maar nadat ik hem geproeft heb denk ik zelf zo rond de 150 mg.

Iig een top pil met meer dan 140mg mdma


die ken ik inderdaad een top pil:jaja:
 
pillen met boven de 100mg zijn niet zo heel schaars.
Het zijn eerder de verhalen over pillen met 200mg die ik niet geloof.
Sowieso is rond de 120mg wel genoeg, daar ligt de 'sweetspot' van de meeste mensen.
wij geven vaker voorlichting op party's over drugsMISBRUIK. af en toe proberen we dan ook enkele pillen te onderscheppen om ze te laten testen. we komen ook regelmatig pillen tegen die wel degelijk meer als 100 mg MDMA hebben. het grootste probleem is echter dat pillen met hetzelfde logo niet dezelfde hoeveelheid hebben. we hebben pillen laten testen met hetzelfde logo waar in de een 50 mg en in de ander 105mg zat...... dat geeft dus problemen. als je een pil van 50 mg slikt en denkt dat die niet goed genoeg werkt en je slikt er dan maar ff 2 tegelijk.... en je hebt er dan 2 van 105 mg...... kun je dus een probleem hebben.
7 a 8 jaar terug had je met 80/120mg. al goede shiiit in handen.
Verhalen over dubbel gedrukte en >140mg. doen al jaren de ronde maar ik geloof er geen fuck van.
Een incidentele gebruiker zal trouwens naar mijn verwachting bij 180mg zwaar fout gaan...

Waar baseer ik dat toch op?


ik snap je helemaal! :jaja:

maar die pillen zijn er nu nog wel hoor.. hele goeie 80-120mg'ers :9

ik zeg maar zo ik heb er liever 1 van 60mg van goede kwaliteit dan 1 van 90mg waar de kwaliteit van zuigt :)
 
Hey,
Voor mij is dit nog allemaal nieuw en moet nog een hoop leren.
Heeft iemand nog nuttige tips ofzo of een site met een lijst waar de gangbare pillen staan en hoeveel mg er in zit?
Hoe kom ik er nu achter hoeveel mg er bv zit in witte dubbele hartjes of in een rood duiveltje?
Heb pas 3 x gebruikt maar wil liever geen troep (zonde van m'n geld).
Bij voorbaat dank,
Robert :bounce:
 
dubbele hartjes ken ik, die zijn wel goed.verder ff op pillreports.com kijken, daar staat wel wat op
ikke had op XQ Luna 140 mg pillen maar daar zat denk speed doorgeen want me maag ging vet raar samen trekken

bij elkaar gok ik wel dat alle zooui die erin zat 140 mg was
 
hehe ,k heb nu 160 mg mdma pillen :P
gele marlborotjes 6mm breed en 7 mm hoog ongv
die zijn de klos op inqontrol :xtc: hehe
De pillen van tegenwoordig zijn tussen de 90 en 180 mg.En tussen de 120 en 180 zijn niet zeldzaam.Ze zijn er steeds vaker.Mensen die zeggen dat er pillen zijn waar meer dan 200 mg in zit die liegen.
 
:S:S:S ik heb de laatste x nog 140mg mdma gehad... :S en of ik nou daar zo wous van werd.... euhh neeh... :S:S:S
De pillen van tegenwoordig zijn tussen de 90 en 180 mg.En tussen de 120 en 180 zijn niet zeldzaam.Ze zijn er steeds vaker


zegt de dealer...
 
die blauwe volkswagentjes die wij hier hadden zat zeker wel 120mg mdma in
werd er helemaal leip van ik je kop
zwaar goeie nakkies zijn dat
 
degene die ik heb zijn altijd wel tussen de 100mg en de 160mg...:)
 
vw zat nog wel wat meer in dan 125 mdma mdea en
speed ma appeltjes en peace die waren zeker ook 130 milligram kanker getikt :p ma at ze wel met 2 tegeijk van 130 miligram mdma daar voel je niet zo veel van... en kom niet zeggen je lult je lult want heb ze laten testen ... :P
 
ok... ik zeg niet dat je lult... MAAR WAT LUL JE WEL? ksnappernietsvan %)
heb altijd wel pilen tussen de 140 en 180 mg mdma,
maar mdma kristallen blijft toch het lekkerst.
heb meestal geen flauw idee hoeveel mg erin zit, ga ik niet "hard" genoeg dan neem ik er gewoon nog een...
 
zo kan het ook jah......
 
Ik zeg: haal gewoon die capsules. Hebbie nog verschillende hoeveelheden ook. Sowieso pure mdma en er zit meer in dan je in de meeste dyjakkers aan zult treffen :)
 
mdma poeder kopen,

dan neem je een gram,dan zit je goed:vaag:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Elektra
Artiest {SHOWLIST artist 26292, 19983}
op digital overdose in 97 had ik hakuna matata's, daar laten testen want ik vertrouwde ze niet. komt er ff 230 mg uit rollen!en toen heb ik er nog 4 op dus zo'n vaart zal het allemaal wel niet lopen bij mij, maar ze waren er toen en sindsdien ook niet meer zo goed gehad
jajajajajajajajajajajajajaja

allemaal gelul. het gaat niet om de tekens die worden erop gedrukt. want salmiakjes van vroeger waren tien keer zo sterk als nu.


wie kent de rode tulpjes van 5 of 6 jaar terug?die hele dikke'. at je er twee van helemaal te waus de hele avond.
nu 8 nemen en nog steeds niet hetzelfde gevoel.
en gaan laters
225 mg pure mdmh pillen het beste


:gaap: een pure pill bestaat niet! zit altijd bindmiddel door :)

En hoe leip je word van een pil is niet afhangekelijk van het aantal gram mdma maar van de kwaliteit van de mdma die erin zit :yes:

Iemand wel eens kristallen gehad? :O

Dan merk je meteen het verschil in kwaliteit :yes: en dat is wel puur :)
euh partyhuman, dat is natuurlijk bullshit.
Waar denk je dat die kristallen vandaan komen? Juist ja, van de dezelfde producenten als van pillen. Dus de kwaliteit van mdma in kristalvorm of in pilvorm is exact hetzelfde.

Dus of je nou 100mg kristallen neemt of een pil met 100mg mdma dan is er absoluut geen verschil.

Alleen zullen kristallen eerder werken omdat ze sneller opgenomen worden. En als je kristallen voor je hebt liggen weet je echt niet of 100 of 150 mg naar binnen werkt. Je neemt snel meer dan je denkt.
 
Ik denk, Waarschijnlijk, volgens mij.. Allemaal gezegd door jullie.. Bijna niemand (uitzonderingen daargeluiten) hier op Partyflock weet zeker wat ie slikt of snuift.. Hoeveel mg er precies inzit e.d. Maar vragen of klagen achteraf hier op het forum over een pil of poeder dat niet werkt of dat ze out zijn gegaan.. echt zielige vormen gaat dit aannemen :no:

Misschien vinden jullie mij wel een sufkut o.i.d. maar dat boeit me verder helemaal geen reet, als jullie doodneervallen omdat je misschien wel iets van ongeveer dat hebt.. stap ik er zo over heen.. Doe toch niet zo dom.. Ik kan hier toch zo pist over worden! Het is tegenwoordig blijkbaar heel normaal om bij wijze van spreke op de hoek van de straat harddrugs te kopen en maar afwachten hoe het allemaal gaat en wat het met je doet. Als het misgaat moeten de "verstandige" weer opdraven om de onwetende er boven op te helpen. Als je dan wilt helpen krijg je antwoorden als ROT OP, ik heb niets gebruikt en weet ik veel allemaal en als je het helemaal slecht treft krijg je nog ros ook.. Met als gevolg dat wij ook een klote avond/dag hebben.. Drugs is geen snoep wat je opvreet om te testen hoe het smaakt..

Zow.. moest het ff kwijt..

Oké maar even weer on-topic.. Drugs kan je tegenwoordig overal krijgen. De drukkers buiten de mensen uit door er een lager mg MDMA toe te voegen zodat ze meer kunnen verkopen. Het ligt ook aan ons zelf, want ja.. wat maakt het uit we scoren toch wel, ondanks dat we dus niet allemaal weten wat we naar binnen werken. Als je een goede dealer hebt, betaal je wel meer, maar dan heb je ook wat goeds.. En je kan van een 70 mg pil meer uit je dak gaan dan een 120 mg. Het is gewoon wat je het beste valt. En test het gewoon van te voren dan weet je zeker dat je gevrijwaard bent van een teleurstelling.

:respect:
euh partyhuman, dat is natuurlijk bullshit.
Waar denk je dat die kristallen vandaan komen? Juist ja, van de dezelfde producenten als van pillen. Dus de kwaliteit van mdma in kristalvorm of in pilvorm is exact hetzelfde.


Kristallen komt vrij bij de reactie, dat word weer vermalen tot poeder en weer verwerkt in pillen :yes:

En er is wel degelijk verschil in kwaliteit van mdma :yes:

En pillen zitten dus nog allemaal andere middelen door heen :)
MDMA is de naam voor de stof 3,4-methylenedioxy-N-methylamphetamine, een chemische verbinding. Hier kan dus nooit kwaliteitsverschil in zitten, je hebt het simpelweg wel of niet verkregen na het bereidingsproces. Als het allemaal gelukt is, kun je idd vervolgens de ontstane kristallen tot poeder malen en ze met wat bindmiddel tot pillen vormen. Deze bindmiddelen hebben geen invloed op de werking, alleen hakt een pilletje er iets langzamer en minder heftig in omdat je maag natuurlijk eerst de MDMA uit de pil moet halen.

Sommige producenten mikken er inderdaad nog wat andere zooi door de pillen heen, maar 95% van de pillen in Nederland bevatten alleen MDMA als werkzame stof.

En al die lofverhalen over MDMA poeder: wie zegt dat de dealer de zooi niet heeft versneden en er iets anders door heeft gemikt ? Poeder hoeft dus absoluut niet 'puurder' te zijn dan een pil. Het enige verschil zit 'm dus in het feit dat ie er sneller in hakt en verder is het natuurlijk maar net hoeveel MDMA je binnenkrijgt...
wie kent de rode tulpjes van 5 of 6 jaar terug?die hele dikke'. at je er twee van helemaal te waus de hele avond.
nu 8 nemen en nog steeds niet hetzelfde gevoel.
en gaan laters


Goh, wat gek :/

*zucht*, misschien ben je er in die 5/6 jaar aan gewent geraakt

Iedereen zeikt maar over vroeger etc. Pillen zijn niet veranderd maar jullie lichaam is er gewoon aan gewent geraakt

Hoe naief kun je zijn door te denken dat het aan de pillen ligt :frusty:
Er zit wel degelijk verschil in de kwaliteit van MDMA.

Niet elke pil van 120mg MDMA is sterker dan een pil van 100mg MDMA. Zoals partyhuman zegt, heb je bij echte MDMA kristallen een zuiverheids gehalte van (het percentage weet ik niet 100% zeker) 86%. Dat is de meeste zuivere vorm van MDMA die je kan krijgen, een zuiverder percentage is er niet. Maar door onzuivere productie kun je zeker slechtere MDMA kristallen krijgen, wat dus ook weer voor een minder zuivere pil zal zorgen.

Het is gewoon een feit dat niet elke pil van 180MG een goeie pil zal zijn. En niet elke pil van 90mg zal tot de middenmoters horen.
Een kristal is 100% MDMA. Dat percentage waar jij op doelt is waarschijnlijk het percentage MDMA dat in XTC voorkomt, naast het bindmiddel. Een XTC-pil kan inderdaad nooit 100% MDMA zijn omdat je altijd bindmiddel nodig hebt om het poeder bij elkaar te houden. Daarom hoor je ook vaak uitdrukkingen als "Dit is 78% zuivere XTC", wat inhoudt dat 78% van die pil uit MDMA bestaat en 22% uit bindmiddel en eventueel andere werkzame stoffen zoals amfetamine en cafeïne.

je kan dus inderdaad zeggen dat er kwaliteitsverschil bestaat in XTC (omdat het geen stof is, maar een verzamelnaam), maar niet voor MDMA omdat dat simpelweg een molecuul is wat wel of niet bestaat.

Overigens is het natuurlijk ook niet zo dat als je een kristal van je dealer krijgt, dat 100% zeker een MDMA kristal is.

Kortom, zonder testen weet je niks en die verhalen of je nou poeder/pil of kristal moet hebben gaan nergens over: het gaat er enkel en alleen om hoeveel MDMA je naar binnenwerkt en wat voor stoffen nog meer (zoals amfetamine en cafeine)
laatste aanpassing
 
gewoon lekker laten testen die shit..dan weetje tenminste wat je neemt..

mitsu's zaten de vorige x rond de 100mg (97)
armani's worden nu getest morgen uitslag..
grift is maar 1 x in de week open 2uurtjes hier in arnhem..is dit overal zo?

pz
MDMA heeft altijd een bepaalde onzuiverheid (80-87% zuiver)

dit verschilt niet zo veel. Alleen versnijdt men het tegenwoordig met speed of andere goedkope rotzooi. Een pil bestaat vaak maar uit 30%-50% MDMA, de rest is bindmiddel of versnijdingsmiddel

"pure" MDMA hoort alleen een spacend effect te geven, je gaat er niet echt hard op. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal er speed in vermengt zitten
 
leuk gezegd, maar als je je pil laat tesetn vinden ze nooit speed.


hoe verklaar je dat?
GMX 23 april 2004 00:16
Een kristal is 100% MDMA. Dat percentage waar jij op doelt is waarschijnlijk het percentage MDMA dat in XTC voorkomt, naast het bindmiddel. Een XTC-pil kan inderdaad nooit 100% MDMA zijn omdat je altijd bindmiddel nodig hebt om het poeder bij elkaar te houden. Daarom hoor je ook vaak uitdrukkingen als "Dit is 78% zuivere XTC", wat inhoudt dat 78% van die pil uit MDMA bestaat en 22% uit bindmiddel en eventueel andere werkzame stoffen zoals amfetamine en cafeïne.


Lees je boekjes er maar is op na.

Ook een MDMA kristal is niet 100% zuiver. MDMA kan technisch gezien niet 100% zuiver zijn, die binding is niet mogelijk. En een welles nietus discussie is niet mogelijk, als je het er niet mee eens ben, kom dan maar met een bewijs dat het wel mogelijk is
laatste aanpassing
leuk gezegd, maar als je je pil laat tesetn vinden ze nooit speed.


hoe verklaar je dat?


Laten we erop houden dat iedereen er verstand van denkt te hebben ;)

"pure" MDMA hoort alleen een spacend effect te geven, je gaat er niet echt hard op. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal er speed in vermengt zitten


Als je genoeg neemt begin je ook te hallucineren ;)

Een kristal is 100% MDMA. Dat percentage waar jij op doelt is waarschijnlijk het percentage MDMA dat in XTC voorkomt, naast het bindmiddel. Een XTC-pil kan inderdaad nooit 100% MDMA zijn omdat je altijd bindmiddel nodig hebt om het poeder bij elkaar te houden. Daarom hoor je ook vaak uitdrukkingen als "Dit is 78% zuivere XTC", wat inhoudt dat 78% van die pil uit MDMA bestaat en 22% uit bindmiddel en eventueel andere werkzame stoffen zoals amfetamine en cafeïne.


Heb je dit allemaal zelf verzonnen :O

Als je nou nog eens een pil hebt die voor 78 % uit mdma bestaat doe mij er dan ook eens een aantal ;p

Lees je boekjes er maar is op na.


:yes:
Ik ken iemand die pharmacie heeft gestudeerd en een diehard chemicus is, zal hem dit geheel binnenkort eens voorleggen, hij moet wel uitsluitsel kunnen geven over hoe het nou precies zit...

Zal z'n antwoord hier posten.

Ik krijg trouwens wel trek na al deze verhalen over dit mooie goedje :-)
laatste aanpassing
 
haha...244mg's... la costa's...zijn net soow goed als 90/110mgtjes... maar zit minder rotzooi bij!! dus das wel bter...

hoorde ik he...van iemand
 
:gaap: slaapverwekkend zulke verhalen..
 
Witte versacies 140 mg getest (137 mg)
 
ik vandaag de uitslag teruggekregen van de dubbele armani's

148 MG!! :):):)

kosten wel wat maar dan heb je ook wat:)
liever kwaliteit als kwantiteit zeggen we dan maar

latersz
haha...244mg's... la costa's...zijn net soow goed als 90/110mgtjes... maar zit minder rotzooi bij!! dus das wel bter...

hoorde ik he...van iemand


:gaap: banned en terrecht met je nuttloos topic over knabbels en je kleuter verhaaltjes

Zo te zien hebben............



........deze 2 gozers hun werk goed gedaan :P
laatste aanpassing
 
als je dealers moet geloven zit in elke pil 120mg.
maar meestal ligt het toch wel lager
 
Roze lovies 168 mg mdma!!! Gelimiteerde druk!!
laatste aanpassing
boel shit roze lovies 168 mg mdma
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Lees je boekjes er maar is op na.

Ook een MDMA kristal is niet 100% zuiver. MDMA kan technisch gezien niet 100% zuiver zijn, die binding is niet mogelijk. En een welles nietus discussie is niet mogelijk, als je het er niet mee eens ben, kom dan maar met een bewijs dat het wel mogelijk islaatste aanpassing: 23 april 2004 07:53


Kristallisatie betekent dat de moleculen in een bepaalde structuur gerangschikt worden. De structuur hiervan is afhankelijk van de molecuulstructuur van MDMA. Theoretisch is een kristal dus 100% MDMA, maar in de praktijk zal dat nooit haalbaar zijn.

Niet elke pil van 120mg MDMA is sterker dan een pil van 100mg MDMA

Dat is natuurlijk onzin, want als je zou bepalen hoeveel MDMA in een pil zit, bepaal je (een schatting van) de hoeveelheid aanwezige MDMA moleculen. De totale hoeveelheid aanwezige MDMA bepaalt de sterkte van de pil.

Praten over de 'kwaliteit' of 'zuiverheid' van MDMA slaat nergens op, MDMA is een stof met een bepaalde molecuulstructuur. Bij het maken van MDMA zul je echter een uiteindelijke resultaat krijgen dat niet uit 100% pure MDMA bestaat, omdat dat praktisch gezien niet mogelijk is. De zuiverheid van dit eindresultaat wordt vaak ten onrechte zuiverheid van MDMA genoemd.