Partyflock
 
Forumonderwerp · 590832
Tegenwoordig zijn pillen met 120 mg mdma maar zeldzaam, als je mazzel heb zit er hooguit 90 mg.

Weet iemand wrom er tegenwoordig zo weinig mg mdma in zit tov paar jaar geleden? :)
laatste aanpassing
 
Alles word duurder wat je koopt !, vooral met de euro is alles stukken duurder geworden, En dat word dan wel weer doorberekend, en dat zie je dan weer in je aanschaf van pillen.
--------------------------------------------------

Dat snap ik weer niet :S
ik had gehoord van een vriend van mij dat er een andere soort mdma is uit china ik denk zelf dat dit bullshit is kan iemand dit bevestigen
Legalisering verneukt de markt :)


Moet je 50% belasting op je pil betalen. En het word nog duurder ook. Zie je toch ook met weed. De meeste coffeeshop weed s gewoon minder dan van een dealer
 
Volgens mij ist duurder,omdat ze nu meer winst erop willen maken en er meer troep ipv mdma in stoppen. De grondstoffen zijn nog steeds goedkoop gebleven.
kHeb trouwens wellus puur mdma-snoepie(speedy)gekoc­ht,(Odijk)maar daar voelde ik niet zoveel van. Kan dat kloppen?
Marlboro'tjes zijn trouwens altijd super!Kan er helaas niet meer aan komen :cry:,maar weet iemand hoeveel mg daar dan in zit?
Wij hadden op Multi New Year hartjes van 123 mg [2 euro per stuk]... deden het errug (y) hoor :D

En pure MDMA is ook zeker aan te raden... vriend van me hele avond van staan :bounce:
Gebruik het alleen neit samen met pillen, want dan voel je er nauwelijks iets van, had ik dus... zonde van je geld
laatste aanpassing
oeps die TT-waren slechts 65 mg
 
Ze worden niet per 10mg getest, gewoon de werkelijke waarde wat er inzit. Pillen van +120mg zijn moeiliek te vinden omdat de kosten te hoog zijn ivt de opbrengst. Pillen worden maar met een doel gemaakt en dat is winst maken, ze zullen je altijd vertellen dat er veel inzit maar als je ze heb getest......

Overigens de hoeveelheid mdma doet er niet alleen toe maar zeer zeker de kwaliteit!!!
ik had deze multi een pil met 3 laagjes en die vrij dik was, eentje van genomen en kon direkt naar de ehbo voor suikerwater :vaag:
mensen die de zelfde hadden gingen met een halvje al te hard , weer bestellen en een kwart van nemen dus :D
 
hehe vet :P
laat ze ook maar es testen dan :D
 
Ik had dus op multigroove ook die TTtjes met de bolle achterkant...

Die waren inderdaad erg :bounce:

Ik zal er eens 1 laten testen deze week ik ben benieuwd hoeveel MG hierin zit...
die TT-jes zijn 65 mg
die tt-tjes zijn lekkr heb er nog een paar over.. maar wat vooral helpt is variatie....
want verandering van spijs doet eh,...SNOEPEN! :bounce:
maar nog steeds zijn ze een lachertje als je ze vergelijkt met de goede oude 'sammie' ....

die dingen zijn nu een vermogen waard 'verzamelaars' bieden nu al 80,- en meer voor eentje.....
80 euro voor een pilletje :S nou dan koop ikm liever 2 gram pure mdma voor en neem dat in 1 keer dat is denk 10x beter dan zn pilletje van 80 euro :)
2 ThApocalypse,

Juist! die roze peace'jes waren echt de beste.
kheb ze een half jaar geleden voor 't laatst gehad, maar kan er sindsdien nergens meer aan komen :S
 
volgens mij zijn blauwe smileys hier iets van 160 mg...
 
nou jp dan ken jij sammies nog niet :P
 
Geen enkele pil is 80 pleuro waard mits ie van goud is.
Maar V@lium heeft gelijk het is maar net wat de gek ervoor geeft!
Ik ken iemand die nog steeds een EVA 180MG uit 1991 heeft daar hebben ze 'm al 200 gulden voor geboden %-)
Dan vreten ze 'm dus ook niet op he maar duwen ze 'm in een zakkie en eens in de zoveel tijd dan ziet die pil het daglicht om aanschouwt te mogen worden....

GreetX Chris
P.S. Ik zit me net te bedenken misschien hebben mensen later naast hun wijnkelder een pillenkoeler.
Daar staan dan legendarische "modellen" naast elkaar tentoongesteld :-P
 
nou ik lust nog wel een sammie uit 94 of een sikkel of een snowbal dionders dat waren pas pillen :)
kan me niet voorstellen dat zo'n salmiakkie uit 94 lekkerder aanvoelt dan 2gram pure mdma :p
 
hey ploert in zon,n sammie zat tog wel rond de 200 250 mgr pure mdma en wou jij beweren dan jij effe 2 gram super goeie pure mdma naar binnen schept :vaag:
nee..tuurlijk geen 2gram tegelijk ;) wat denk jij dan haha!! :D

nee van 80euro kan je 8 a 10x lekker spacen met 2gr mdma!! :p
 
ja ik gebruik dat tegenwoordig ook maar die pillen van nu zijn kut!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!:P :)
 
De meeste wel ja...
ken zelfs mensen die ze in een map bewaren... zegmaar ala flippo ;)
 
je moet gewoon de juiste connecties hebben
Tip: sla 4 pillen van bv 75 mg kapot doe ze in een vloetje en slik ze door zo heb je ook een pil van 300 mg ;)
 
neej JP, dat werkt zo ook nie :P
 
Lekker om van 4 pillen bindmiddel in een keer binnen te krijgen samen met die 300 MG MDMA %-)

Chris
Hard Girl>>Blauwe smiles zoveel ja?Wij hadden die laatst hier,..maar ze waren wel goed ofzo...maar niet zoveel.... Nu hebben we hier Kroontjes...zijn ook wel lekker
Kan je nie gewoon caps maken met bv 100 mg mdma en dan gewoon 60 mg speed bijin knoerten ofzow? Heb hier zelf geen ervaring mee en ook weinig idee hoe de verhouding het beste kan zijn maar hou niet zo van dat super space gevoel. of meer speed en mdma natuurlijk.
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
dikke lul
Ik heb zelf nu een nieuwe lading Kellog'jes binnen staat zo'n K op zijn wel goed maar vind de nieuwe dubbele dexters eigelijk nog beter hoeveel mdma er in zit weet ik nie maar tis ook geen 120+ denk wel dat die dubbele dexters boven de 100 komen.
pillen met een laag aantal mg mdam zijn niet bij voorbaat slechte pillen want je heb ook verschil in kwaliteit mdma.

Zo is een pil van bv 60mg mdma (goeie kwaliteit) beter dan een pil met 100 mgm mdma die van slechte kwaliteit is :)
ik heb pas een paar pillen gekocht maar ken ze totaal niet maar misschien kennen jullie ze wel aaardig groot geelig en met een alian hoofdje erop en ik knalde er flink op
Afgelopen zomer toen had ik pillen met 198 mg MDMA.... Dat waren de oude Roze Blanco's... Klein, ongeveer een diameter van 4 mm, en waren ongeveer 3,5 mm hoog. Er stond verder geen logo op, dus gewoon blanco. Verder waren ze roze van kleur, vandaar ook de naam Roze Blanco's..

Echt als ik die krengen had gehad dan keek ik me toch scheel uit mijn doppen. Dat was werkelijk te erg voor woorden. Bij 2 was ik al helemaal de weg kwijt, en dat te bedenken dat ik er op QT HMH 4 van die krengen + half gram SOS heb gehad :S:X:X... Nou maar dat waren werkelijk de beste pillen die ik heb gehad.

M
iemand nog wat goeds tegen gekomen??
Shit zeg kep nu wel wat voor TE maar wat er in zit kep geen idee :) ook gen tijd/zin om te laten testen, hier in Eindhoven zijn zoveel speedpillen in omloop echt om ziek van te worden... ken niemand wat goede regelen voor mij voor op TE? Ik wil alleen MDMA en geen speed of dergelijk haha :)

nee maar goed jammer dat er tegen woordig zo weinig mdma in zit, zit ook vaak speed of iets anders in erg jammer :(

Die ik heb zin wit rond en ook blanco.. maarja zegt ook niks he.
laatste aanpassing
 
Is jammer dat je nog geen 18 bent drazzic anders kon je wel wat van mij overnemen :-P
(dit is dus een geintje he!)

GreetX Chris
Yup idd jammer vooral omdat je ook nog in de buurt woont :P
 
die wie ik op darkcore had waren ook wit bolrond en stond ook nix op toen ik ze over me tong heen haalde smaakte ze echt zoet:S

maar die dingen waren wel retegoed

misschien dezelfde drazzic
Tja... het zou kunnen, maar er zijn er zoveel die zo er uit zien, en zo veel verschil dat ik het niet kan weten, zal eens kijken of ze zoet zijn dan weet ik dat het wel goed zit :) maar eerst ff kijken of ik niet ergens anders in de buurt kan regelen... mdma poeder of iets dergelijks.. allemaal zo moeilijk te regelen maar doe mun best haha :)
<--------------zijn er goed, de beste die ik tot nu toe heb gehad :)
Vriend van mij had blauwe hartjes op Frequence afgelopen zomer, en die moesten ook werkelijk super goed zijn!!
Ik weet niet wat ik op frequence allemaal gehad heb maar heb daar zitten zwemmen en met modder in me schoen rond zitten rennen :)
Heeft iemand DONALD DUCKIES op??? Wil effe weten wat jullie ervan vinden!!!
 
hier triple X sies met 140mg mdma
yin yangs die waren getest op 140 mg
k'heb hier zorro's op 140mg getest :D