Partyflock
 
Forumonderwerp · 590832
Tegenwoordig zijn pillen met 120 mg mdma maar zeldzaam, als je mazzel heb zit er hooguit 90 mg.

Weet iemand wrom er tegenwoordig zo weinig mg mdma in zit tov paar jaar geleden? :)
laatste aanpassing
2 warezguy.......IK heb ze niet laten testen maar van wie ik die pillen had wel en ik ken m dus waarom zou hij liegen. Ook had ik bv die blauwe zorro's van 180 mg zelf op, en geloof me ik ging bijna over mn nek en kon amper op mn poten blijven staan.....dus weet jah..

Maar goed....snap jou standpunt ook wel.....tegenwoordig zit er veel zooi tussen jah
Hiero in utreg komen steeds meer goeie pillen op de markt.

Roze mm 136 mg mdma
groene vlinders 168 mg mdma

Testrapport kan je krijgen op aanvraag :P

En die blauwe zorro's die vooral hier op pf in omloop zijn zijn echt geen 180 mg, maar ze waren getest op 90 mg maar zijn idd best goeie pille
laatste aanpassing
 
Eej JP ik ken wel Mdma maar geen Mdmd
is dat nieuw ofzo :D
Zorro's zijn zeker geen 180mg inderdaad

100 ongeveer, en dat is een goeie hoeveelheid voor een lekker pilletje :D

Blauwe zorro's maken mijn feest het best, zijn weinig pillen die me zo'n goed gevoel geven op een feest
nou ik heb zaterdag v2tjes gehad, nou hoeven die natuurlijk niet hetzelfde te zijn, maar ik ging er niet eens van knipperen.....dus het lijkt me sterk dat ze 120 mg zijn. ik heb ze naar het lab gestuurd dus volgende week krijgen jullie de testresultaten.
 
250 mg MDMA bevatten

Dat zal dan slecht geproduceerd zijn, haha

Om te beginnen zijn er weinig pillen van toen die zoveel mdma bevatten, de befaamde mitsu's bevat 100mg Ephedrine (niet te verwarren met ephedra).

Enne 250mg, op een gegeven moment is het gewoon teveel en pis je het gewoon weer uit.
JP 23 december 2003 14:56
Hiero in utreg komen steeds meer goeie pillen op de markt.

Roze mm 136 mg mdma
groene vlinders 168 mg mdma

Testrapport kan je krijgen op aanvraag


tering die vlinders waren idd extreem! :P
Er zijn nog wel snoepjes die boven die 100 mg zitten...
Maar het worden er steeds minder..
Ik Juni had ik er 70 gekocht, en die kerel had me toch praatjes, ja dit dat zo, heel goed..
Kom ik op awakenings, ik voelde er geen moer van..
Moest bier drinken voordattik het eindelijk een beetje begon te voelen..

Door me frustratie heb ik toen maar ff z'n kneeboard afgepakt toen ik hem zag op 't jagersplas (E I G E N S C H U L D)..
Ik zag hem daar vaker, maar wist nooit dat hij verkocht... :o
Zó zeldzaam zijn ze toch niet?? Je moet gewoon weten waar je ze koopt..
 
dubbele hartjes 180 mg mdma
volkswagentjes 200/220
don't fuck with this shit




getest door novadick
 
heb je ze zelf laten labtesten? zolang ik ze zelf niet getest heb, of t nr van de pil + telnr vh testcentrum gekregen heb...geloof ik nix van uitslagen boven de 130mg mdma. sorry...


Zo denk ik nu ook.....:)
Hele tijd gelede had ik van iem een groene nogwat gehad, moest ook super veel inzitten. Heb ik em laten testen, bleek er maar iets van rond de 80 in te zitten :S
laatste aanpassing
 
thapocalypse
je mag er wel een komen halen als je wilt
dan kun je ze laten testen
ik vind ze zelf egt iets te k had een hele op ging bijna van mun stokkie af egt nie normaal
laterzzz
hier in zwanenburg is de drugs van uitstekende kwaliteit! :p :xtc: :p, ik heb vaak van die hele donkerrooie, met hartjes of peace tekentjes en daar zit zeker veel in!
Heeft iemand ook wel eens music gehad?? Dat is pas goed man :jaja:
laatste aanpassing
 
SpaceKees:

Heb jij nog van die peacejes????
Dat zijn de beste die ik ooit heb gehad,
is alweer bijna een jaar gelede gloof ik :(
Zat iets van 120mg in>zelf getest
Wist nie dat die er nog waren :o
Eigenlijk voor mij niet interesant.
Als ik Pillen zou hebben van meer dan 120mg dan zou ik ze gewoon in 2en breken.

Het moet natuurlijk wel leuk blijven. :)
zo zeldzaam zijn ze niet hoor
hier in het zuiden krijg je ze van 120/180 mg :yes:

das pas hefitge shit :yes:
laatste aanpassing
Zijn dr nog mensen die de PAF-jes hebben gehad en/of gekend?? Knetterhard!!!!! Omg gelderland omstreeks 1996
laatste aanpassing
Geen verzoeken tot levering van pillen etc. aub.

/inzake admin.
Artiest Larz G
Maak ze zelf man.
Een kapje vullen met 100.200 of doe eens gek 500 mg pure MDMA
en :xtc: het beste en goedkoopst en minst verrot
maar gebruik verstandig voor zo ver dat kan.
voor mij hoeft het niet meer zo...
laatste aanpassing
 
van pure MDMA word ik alleen maar moe en heb ik echt geen zin meer om te stampen ofsow :S
stap over op de speed (Y)
zorg dan voor een goede conditie man,want speed is echte rotzooi.
 
:xtc:


Vroegah was alles beterrrr :-D
 
Speed is (Y)
 
Give me 120 MLG :D
 
Speed en dan twee dagen wakker zijn.
Nah, geen zin meer in :(
 
thats me right now :D:D


take me to your dealer!!
ooit gehoort van een GOEIE dealer???

neej cker :s
 
geitenneuker.. BEEEEH
mensen die niet boven de 100 mg kunnen krijgen kunnen beter een anderre dealer zoeken ik heb nog 200 mg mdma pillen na 2 van die ben je best wel naar de klote hulucineren als een beest
:D kent iemand groenen heinekens? dubbel bedrukt, eene kant kratje bier andere kant flesje?

Er word van gezegd 170 mg maar nadat ik hem geproeft heb denk ik zelf zo rond de 150 mg.

Iig een top pil met meer dan 140mg mdma :)
 
whaha ik heb altijd 140 mg pille hulke genaamd ennuh hoe kna jij trouwens proeve dat er zoveel mg in zit ben jij in je eentje een natuurlijk laboratorium ofso:S <-------2 JP
BOeiend al die pillen met veel mdma komen vaak met vlagen :) dan moet je er gewoon in een keer veel halen ben je weer ff voorzien :P
ja ik weet niet wat je zegt hoor..mar een gast die ik ken die had pink panthers met 200 mg MDMA
dus zeker dat dat nog wel voor komt hoor....
maar die gast die snapte er helemaal niks meer van.....zijn kaak ging alle kanten op...
:xtc:
waarschijnlijk niet
wat denk je zelf????....

euhm.......nee!!....de slimste ben je niet of wel

als je die tokkels zag dan vroeg je je echt af hoe je die nar binnen moet krijgen...

en dat is echt geen gelul hoor....

maar goed het gaat er gewoon om dat je een lekker feest hebt met of zonder pillen..ja toch??
maar goed het gaat er gewoon om dat je een lekker feest hebt met of zonder pillen..ja toch??



opzekers!
hallo wie kent er roze kroontjes en weet hoeveel milligram er in zit. mazzol
hallo wie kent er roze kroontjes en weet hoeveel milligram er in zit. mazzol


hier hebben we ook roze kroontjes in omloop maar wat ik ervan hoorde is dat ze maar rond de 60mg zijn
Ik heb pas goede drugs, 64 kg lichaams adrenaline :P
 
ik had gister echt lekkere
ferrari's, heel zuiver
geen echte inklap, heel avond lekker :bounce:
je kan er ook lekker mee slapen, gewoon eten
niet brak dus

(Y)
 
Die zijn niet zo zeldzaam.. goed zoeken..
khad er laatst één met 139 mg (m&m groene kleur)(en ik me maar af vragen waarom ik niet lekker werd :S)
laatste aanpassing
 
ik had gister echt lekkere
ferrari's, heel zuiver


dat ferrari tekentje zegt nix, dat is meer voor de sier
 
volgens mij krijg je alles op vandaag 100-140-160-180 tm max 240, of niet
 
vandaag niet hoor :vaag:
laatste aanpassing
7 a 8 jaar terug had je met 80/120mg. al goede shiiit in handen.
Verhalen over dubbel gedrukte en >140mg. doen al jaren de ronde maar ik geloof er geen fuck van.
Een incidentele gebruiker zal trouwens naar mijn verwachting bij 180mg zwaar fout gaan...:VAAG:

Waar baseer ik dat toch op? :D