Partyflock
 
Forumonderwerp · 590832
Tegenwoordig zijn pillen met 120 mg mdma maar zeldzaam, als je mazzel heb zit er hooguit 90 mg.

Weet iemand wrom er tegenwoordig zo weinig mg mdma in zit tov paar jaar geleden? :)
laatste aanpassing
mitsubischie: 57 mg mdma en 43 mg cafeine
calvin klein: 106 mg mdma
 
paarse bacardi's: 139 mg
 
Als er geen speed in je pil zit zit er ook geen mdma in waar denkje dat die A in mdmA voor staat?
Amfetamine misschien?

Doe het dan goed : mdMA = methamphetamine
meth is geen speed
Even voor de duidelijkheid..

landelijk zit er gemiddeld 77mg MDMA in een pil en in en rond Adam gemiddeld 84mg. Dus met meer mg moet je blij zijn! Wel laten testen, want wat je dealer zegt, komt helaas vaak niet overeen met wat er bij de test uitkomt!

Verder wordt er bijna nooit een andere stof dan MDMA in een pil gevonden de laatste tijd. En de A staat inderdaad voor amfetamine. Dit verklaart de speed effecten die een pil kan hebben.
 
En de A staat inderdaad voor amfetamine. Dit verklaart de speed effecten die een pil kan hebben.

MA en dat staat voor Meth
Heb ik 2 posts eerder ook al gezegd...

meth en speed is NIET hetzelfde.
amphetamine, methamphetamine, ephedrine, dexamphetamine.... samengevat; SPEED, oftewel uppers of stimulanten.
laatste aanpassing
Conclusie is dus, als je 100 % zeker wil zijn, dan moet je ze zelf maken. Hoe doe je dat eigenlijk.....?
 
29 juni 2003 16:22
Even voor de duidelijkheid..

landelijk zit er gemiddeld 77mg MDMA in een pil en in en rond Adam gemiddeld 84mg. Dus met meer mg moet je blij zijn! Wel laten testen, want wat je dealer zegt, komt helaas vaak niet overeen met wat er bij de test uitkomt!

Verder wordt er bijna nooit een andere stof dan MDMA in een pil gevonden de laatste tijd. En de A staat inderdaad voor amfetamine. Dit verklaart de speed effecten die een pil kan hebben.


ik haal altijd per redelij kgorte hoeveelheden, en dan laat ik ze ook altijd testen. Ik heb dus 1 keer gehad dat er 120 MG in zat, en toen zeiden ze bij dat testcentrum dat dat al uitzonderlijk was. Nu diegene die ik van 139 MG heb, kosten wel ietsje meer, maar dat is dus echt wel kwaliteit!
laatste aanpassing
 
Ik heb vette kersen met 100 mg!
 
amphetamine, methamphetamine, ephedrine, dexamphetamine.... samengevat; SPEED, oftewel uppers of stimulanten

Dat heet "wekamine" en geen speed.
 
pf man er zijn zat pillen waar meer dan 120 in zit
heb nu witte mitsubishi's met 110 mg en roze smiley's met 120 mg. Alleen van die mitsu's krijg ik een klapperbek. Van die smiley's niet, die voelen heel clean.

Heb een paar jaar geleden echt grote blauwe gehad met 200 mg
nog wat testuitslagen;

witte bacardi's (omgeving Utrecht); 90mg

"dubbele" blauwe zorro's; 94mg (spreiding; 80mg - 96mg)
Zeldzaam zijn ze niet...heb hier een aantal paarse Bacardi's (140 mg) :)

Zelf laten testen, geen cowboy verhaal dus!!


Andere tests:
Eurootje 101 mg MDMA
Zorro 75 mg MDMA
@ 67 mg MDMA
Elipsen (blauw) 55 mg MDMA
TT 69-100 mg MDMA
Iglo 65- 83 mg MDMA
LOVE (Roze) 80-110 mg MDMA
Carmin (Geel) 46 mg MDMA en 30 mg MDA

Pillen zijn wit (met spikkels natuurlijk!) tenzij anders aangegeven...


Bij de Brijder stichting hebben ze max 240mg getest en dat is alweer dik 2 jaar geleden!!

375 mg, 500 mg?? Leuk joh!
 
Wereldpillen zonder MDMA of whatever, en je kan er hard opgaan! hou op schei uit...!

Farmaceutische en administratieve gegevens
Samenstelling
Marvelon tabletten bevatten:
• werkzame bestanddelen: desogestrel (0,150 mg) en ethinylestradiol(0,030mg)
• andere bestanddelen: aardappelzetmeel; colloïdaal siliciumdioxide; lactose; magnesiumstearaat; polyvidon; stearinezuur; dl-a -tocopherol.
De hoeveelheid lactose (melksuiker) in de Marvelon tabletten is zo laag (minder dan 80 mg per tablet) dat geen problemen te verwachten zijn bij vrouwen die lactose niet verdragen.
 
en goeie speed pillen dan ?
want tegenwoordig is he allemaal mdma
en daar word je zo suf van
 
kun je beter een gram speed kopen??
Ben je ook nog wat goedkoper uit ook...
 
beter gwoon ________//
 
roze gele kanaries zijn 133 mg omg rdam
 
ook maar es weer een replie zetten...
versace getest op jawel 180 mg!!!!
( en nu maar hopen dat het in al die pillen zit en niet in een enkele)
weet iemand hoeveel mg dr in dubbelgedrukte smileys zit? (omg heemskerk)

weet wel dat je na een halvie al helemaal uit je reet bent:D
Pilletje weegt ongeveer 300 mg. Ongeveer 50% is bindmiddel.
150 mg. MDMA kan, maar is zeer schaars.
1 pilletje van 150 gr. brengt minder op dan 2 pilletjes van 75 gr., waarvan er wordt gezegt dat er 150 mg. in zit.
Het is allemaal verkoop praat!
 
Heb pillen van 222-224mg (verschillen een beetje), een laten testen en zit 130mg MDMA in en nog wat zooi.

Op Impulz 2 halfjes genomen en ging gewoon lekker ;)
 
zelf laten testen??

we welke waren het dan??
Sorry viptweak,

MDMA (C11H15NO2) is een afgeleide van amfetamine met tweezijdige werking
 
BullShit!! Ik regel 200mg puur m d m a duzzz
1 pilletje van 150 gr. brengt minder op dan 2 pilletjes van 75 gr.,


Oh my god, snack jij pillen van anderhalf 'ons'... :S
 
zelf laten testen??

we welke waren het dan??

Nee, laten testen toen ik ze kocht bij een instantie. Hoe kan ik nou in hemelsnaam zelf pillen testen en dan zeggen hoeveel mg erin zit?

Welke het waren, pillen die ik in april heb gekocht :P

is een afgeleide van amfetamine met tweezijdige werking

En uhmm, waar is dit een reactie op?
Ja he! Wel heel erg veel. Foutje!!
Blauwe smileys: 180 mg
Gele red bull'tjes: 130 mg
V2'tjes: 120 mg
Blauwe zorro's: Dacht dat het 140/150 mg was

Echt wel genoeg snoepies boven de 100 mg hoor....
En uhmm, waar is dit een reactie op?


Doe het dan goed : mdMA = methamphetamine
meth is geen speed.


deze ;)
doe mij toch maar weer de oude gabbertonnetjes.
of anders gewoon mdma-poeder en dik pak speed, werkt heeel goede
 
Ow, oke dat wist ik niet ;)

Bedankt voor de uitleg :)
Dus jij zat op je 14e al aan de pillen mag ik aannemen?
Blauwe Smilies :respect:

hahah had me eerste keer gelijk 2 genomen.. poeffff
 
K'had zaterdag 3 pillen op en heb meteen 3 dagen niet kunnen slapen, maar ik voel me nog steeds chill en niet moe :/

mag aannemen dat die sjit ook wel dik gevuld was..
 
Ja maar hoe kun je het dan verklaren
dat sommige snoepjes van 60 mg harder gaan dan snoepjes van 90 mg

van die van 90 mg voelde ik nie veel en die van 60 was ik van de wereld of sommige van 80 ga je uit je dak terwel een ander soort ook met 80 van die dinge zijn waar je van wil zitte en suf wort heel wazig test bepaald niks
misschien kwaliteit van mdma ofzo dat verschilt?

=Thias= 9 december 2003 20:59
Blauwe smileys: 180 mg
Gele red bull'tjes: 130 mg
V2'tjes: 120 mg
Blauwe zorro's: Dacht dat het 140/150 mg was


dream on met je mooi afgeronde uitslagen...
blauwe zorro's die laatste jaar veel in NL te vinden waren , zaten allemaal rond de 95mg mdma
er zijn nu trouwens weer erg sterke pillen in de omloop: in a'dam worden weer flyers uitgedeeld waarop staat dat er weer erg sterke pillen in de omloop zijn.... dus: testen met die handel
warezguy 10 december 2003 01:08
dream on met je mooi afgeronde uitslagen...
blauwe zorro's die laatste jaar veel in NL te vinden waren , zaten allemaal rond de 95mg mdma

Wat lul je :S

Denk je dat er in elke blauwe zorro die er is dezelfde hoeveelheid MDMA zit ofzo?

Ik weet 100% zeker dat er iets van 150 mg in zat.....ze waren getest en ik voel toch echt zelf wel of er veel mdma of weinig mdma in een pil zit
laatste aanpassing
Ik zeg niet dat iedereen hier lult, maar veel klopt er niet...
Was niet tegen jou Hitmannetjuh ;)
d0h ;) En je had weldegelijk Zorro's van 130 iig :)
Blauwe smileys: 180 mg
Gele red bull'tjes: 130 mg
V2'tjes: 120 mg
Blauwe zorro's: Dacht dat het 140/150 mg was

take me to your dealer :P
=Thias= 10 december 2003 14:04
warezguy 10 december 2003 01:08
dream on met je mooi afgeronde uitslagen...
blauwe zorro's die laatste jaar veel in NL te vinden waren , zaten allemaal rond de 95mg mdma


Wat lul je

Denk je dat er in elke blauwe zorro die er is dezelfde hoeveelheid MDMA zit ofzo?


nee maar ik heb in t verleden vaak genoeg uitslagen gehoord...en dat ik ze daarna ben wezen testen, en dat de uitslag heel wat lager lag.

heb je ze zelf laten labtesten? zolang ik ze zelf niet getest heb, of t nr van de pil + telnr vh testcentrum gekregen heb...geloof ik nix van uitslagen boven de 130mg mdma. sorry...
ik wete niet veel, maar wat ik wel weet is dat bacarditjes (klein wit en rond :yes:) 80 mg mdma bevatten en ook GHB in poedervorm :yes:, dit is iets dat de politie gezegd na ze getest te hebben nadat een gozer die ik ken met een anatal van deze ptjes op zak werd gepakt

kan het me haast niet voorstellen maar jah...

owjah, is het waar dat de salmiakjes van begin jaren '90 250 mg MDMA bevatten?