Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Een vraag aan de experts. Morgen Awakenings en ik wil een pilletje pakken die ik al heb. Nu zal ik maximaal 2 uur slapen om daarna naar een verplicht familieuitje te gaan.

Hoe kan ik het effect van vergrote pupillen voorkomen of verminderen?
Vandaag een paar groene xtc bars gehad. Iemand hier bekend mee? Heb ze wel in andere kleuren voorbij zien komen, maar niks over groene
Niet teveel nemen, verder weet ik niet hoe je grote pupillen kan voorkomen of verminderen.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van YesMan op zaterdag 27 januari 2018 om 01:20:
Hoe kan ik het effect van vergrote pupillen voorkomen of verminderen?

Niet, misschien dat er wel druppels zijn die ze kunnen verkleinen voor korte duur, maar het is niet dat je die bij de kruidvat kan kopen anders zou iedereen dat wel doen. Kortom rekening houden met wanneer je wat pakt en hoeveel.
Duracell, Goude Moncler, Trumps, Simkaarten, neem gewoon 1 van deze dan maakt de spreiding niet meer uit ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van YesMan op zaterdag 27 januari 2018 om 01:20:
Een vraag aan de experts. Morgen Awakenings en ik wil een pilletje pakken die ik al heb. Nu zal ik maximaal 2 uur slapen om daarna naar een verplicht familieuitje te gaan.

Hoe kan ik het effect van vergrote pupillen voorkomen of verminderen?


Das dan wel redelijk weg toch. En als iemand het opvalt komt het door de alcohol en de vele lampen ;) !
90.000 posts in pilletopic. Tering
Uitspraak van Mark-is-Het op zondag 28 januari 2018 om 23:18:
Duracell, Goude Moncler, Trumps, Simkaarten, neem gewoon 1 van deze dan maakt de spreiding niet meer uit ;)


Nee, dat begrijp ik, maar dan maak ik de feestjes niet meer enigszins ‘bewust’ mee vrees ik.... dat is iets teveel van het goede. Maar bedankt voor het meedenken, ik zal eens kijken wat hier zoal rondgaat ;).
Hier splinternieuwe roze uiltjes getest op 224 mg netto. Heel erg dikke druk, zal vanavond eens proberen een foto te uploaden
Iemand ervaring met de grijze thunderdome pillen? Kan niks op t internet er over vinden. Mijn dealer zegt dat ze redelijk sterk zijn.
Iemand ervaring met roze silk road? (Roze vierkantje, kameel op de voorkant een r en s op de achterkant met diagonal breeklijn)
Gele bert en oranje Ernie laten testen. Ernie had een spreiding van 169-218. Bert was nog niet bekend
Uitspraak van pyrohardstyle op donderdag 1 februari 2018 om 16:58:
Gele bert en oranje Ernie laten testen. Ernie had een spreiding van 169-218. Bert was nog niet bekend


Dat is niet best.
Uitspraak van pyrohardstyle op donderdag 1 februari 2018 om 16:58:
Gele bert en oranje Ernie laten testen. Ernie had een spreiding van 169-218. Bert was nog niet bekend


Je zou denken dat die juist hoger zijn. Omdat ze verkocht worden als 300mg bruto
Uitspraak van T@m@r@ op dinsdag 30 januari 2018 om 22:56:
Nee, dat begrijp ik, maar dan maak ik de feestjes niet meer enigszins ‘bewust’ mee vrees ik.... dat is iets teveel van het goede. Maar bedankt voor het meedenken, ik zal eens kijken wat hier zoal rondgaat ;).


Haha wie zegt dat je hele moet nemen dan?
Uitspraak van ST de ideale initialen:P op donderdag 1 februari 2018 om 20:41:
Haha wie zegt dat je hele moet nemen dan?


Nee, helemaal niemand natuurlijk! Doe ik nu ook niet. Meestal een halfje ofzo en dan later nog eens een kwartje bij nemen, dat gaat prima.
Maar dat is precies een beetje het punt; een halfje van >200 MG is nog altijd meer dan het halfje waar ik nu genoeg aan heb (+- 70 MG). Ik wil niet helemaal ‘van de wereld’ zijn en ben daarom wat voorzichtig met hoog gedoseerde snoepjes. Wat mij betreft is iets minder nog net zo leuk
Uitspraak van Disco.stu op donderdag 1 februari 2018 om 19:16:
Je zou denken dat die juist hoger zijn. Omdat ze verkocht worden als 300mg bruto


Brutogewicht ligt tussen 350 en 420 mg. Butogewicht zegt niet veel maar heb de zwaarste voor mezelf gehouden en de lichtere maar weg gedaan. Weetk toch zeker dat ik er van +200 heb liggen
Ik heb wat advies nodig;

Ik heb de laatste periode een voorraad aan dominos, heinekens, Zilvere simkaartjes en gouden simkaartjes gehad. Naar mijn idee hele goede pillen met ongeveer 200mg aan mdma.

Ik ben inmiddels is mijn stash op en ben ik opzoek naar een voorraad waar ik weer mijn festivalseizoen mee kan doorkomen. Dus; wat zijn momenteel de pillen die je moet hebben en die rond de 200mg zijn?

Alvast bedankt voor het advies en op naar het festivalseizoen!


Ik heb iemand die verkoopt "heisenberg" pillen. Iemand hier ervaring mee?
laatste aanpassing
Uitspraak van T@m@r@ op dinsdag 30 januari 2018 om 22:56:
Nee, dat begrijp ik, maar dan maak ik de feestjes niet meer enigszins ‘bewust’ mee vrees ik.... dat is iets teveel van het goede. Maar bedankt voor het meedenken, ik zal eens kijken wat hier zoal rondgaat ;).


Welke sterkte neem jij dan als je een pil neemt?
Uitspraak van Mark-is-Het op zaterdag 3 februari 2018 om 00:28:
Welke sterkte neem jij dan als je een pil neemt?


Een halfje van een 120-140-MG pilletje. Een aantal jaar geleden waren de pillen nog niet zo hoog gedoseerd als dat ik nu voorbij zie komen. Dat lijkt dan heel leuk, maar niet alle soorten zijn even makkelijk in kwarten op te delen....
Blijkbaar zou er een variant zijn van de paarse thunderdomes...... zoude nu goude zijn iemand hier info over ?
laatste aanpassing
Uitspraak van Rubennnnnl op woensdag 31 januari 2018 om 18:52:
Iemand ervaring met de grijze thunderdome pillen? Kan niks op t internet er over vinden. Mijn dealer zegt dat ze redelijk sterk zijn.


Vorige week op ze zijn super !
Uitspraak van sparkske op zaterdag 3 februari 2018 om 17:09:
Blijkbaar zou er een variant zijn van de paarse thunderdomes...... zoude nu goude zijn iemand hier info over ?


Grijs/goude variant. Heb ze vorige week op is een prima schijfje. Dosering zou ik niet durven zeggen maar ze zijn vrij heftig
 
Uitspraak van sparkske op zaterdag 3 februari 2018 om 17:09:
Blijkbaar zou er een variant zijn van de paarse thunderdomes...... zoude nu goude zijn iemand hier info over ?


Ik heb gouden thunderdomes :) zoals hierboven gezegd wel lekker heftig pilletje. Zou rond 200 Mg moeten zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van YesMan op zaterdag 27 januari 2018 om 01:20:
Een vraag aan de experts. Morgen Awakenings en ik wil een pilletje pakken die ik al heb. Nu zal ik maximaal 2 uur slapen om daarna naar een verplicht familieuitje te gaan.

Hoe kan ik het effect van vergrote pupillen voorkomen of verminderen?


Proberen wat te eten en drinken na t feest.. en pitten!, volgende dag goed beginnen met ontbijtje en douch en suikers nemen

Gwn goed leven helpt altijd wel wat!, en alvast even buiten zijn geweest de volgende dag enzo al vroeg en goed begonnen is ook niet verkeerd.

Hoe was je uitje? niet tr vaak doen hoor verplichtingen na zon avond haha
Iemand ervaring met roze Rolls Royce pilletjes ?
Uitspraak van Croissant op woensdag 31 januari 2018 om 20:00:
Iemand ervaring met roze silk road? (Roze vierkantje, kameel op de voorkant een r en s op de achterkant met diagonal breeklijn)


Jep heb ze in roze en oranje gehad! niks mis mee. Ze zijn wel heel erg hard om te breken!
[img width=50]https://partyflock.nl/albumelement/84623506:blauw[/img]{non-image link}
Kent iemand deze toevallig?
laatste aanpassing
 
Ken de roze wel, Op ghost town eentje van op, had beter eerst een halve kunnen nemen 300+ mg klapte behoorlijk heftig in. Mja les voor volgende keer lijkt me zo haha :)
Uitspraak van sparkske op zaterdag 3 februari 2018 om 17:09:
Blijkbaar zou er een variant zijn van de paarse thunderdomes...... zoude nu goude zijn iemand hier info over ?


De goude Thunderdomes zouden vergelijkbaar zijn met de paarse thunderdomes.

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2018 om 16:09:
Ik heb gouden thunderdomes :) zoals hierboven gezegd wel lekker heftig pilletje. Zou rond 200 Mg moeten zijn


Ze zouden volgensmij wel wat hoger liggen tussen de range van 220 - 240
Uitspraak van Rubennnnnl op woensdag 31 januari 2018 om 18:52:
Iemand ervaring met de grijze thunderdome pillen? Kan niks op t internet er over vinden. Mijn dealer zegt dat ze redelijk sterk zijn.


Idem hier - mijn normaal te vertrouwen dealer komt met dezelfde boodschap (welke dealer niet..).

Heb ze wel geprobeerd, stevig exemplaar maar naar mijn gevoel niet veel extremer dan Oranje Dom perignon of 3D die ik onlangs had. Wellicht weekend nog maar eens testen maar ben benieuwd of iemand testresultaten heeft.
laatste aanpassing
Uitspraak van AW__ op donderdag 8 februari 2018 om 15:52:
Idem hier - mijn normaal te vertrouwen dealer komt met dezelfde boodschap (welke dealer niet..).

Heb ze wel geprobeerd, stevig exemplaar maar naar mijn gevoel niet veel extremer dan Oranje Dom perignon of 3D die ik onlangs had. Wellicht weekend nog maar eens testen maar ben benieuwd of iemand testresultaten heeft.


270mg bruto

Dus rond de 210mg
Uitspraak van Recreant op maandag 5 februari 2018 om 12:44:
Iemand ervaring met roze Rolls Royce pilletjes ?


Jawel, deze worden in alle sterktes gemaakt, dus je zou het moeten testen als je wilt weten hoe sterk ze zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van Disco.stu op donderdag 8 februari 2018 om 16:14:
270mg bruto

Dus rond de 210mg


Lab getest? Dat werd mij ook verteld.

Thx
Nee heb ze niet getest. Maar worden verkocht als 270 bruto.

Binnenkort laat ik ze testen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2018 om 01:24:
300+ mg


Zegt je dealer dat?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2018 om 01:24:
300+ mg


Dan waren die pillen echt wel in het nieuws geweest hoor, denk eerder 220 max.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2018 om 01:24:
Ken de roze wel, Op ghost town eentje van op, had beter eerst een halve kunnen nemen 300+ mg klapte behoorlijk heftig in. Mja les voor volgende keer lijkt me zo haha :)


Waarschijnlijk 300+ brutogewicht van de gehele pil ;-)
 
Bitcoins zijn goed. Maat van me had ze zaterdag genomen alleen nog niet lab getest.
Alleen op die link hierboven zien ze er verrot uit. in het echt veel mooier...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2018 om 12:41:
Bitcoins zijn goed. Maat van me had ze zaterdag genomen alleen nog niet lab getest.
Alleen op die link hierboven zien ze er verrot uit. in het echt veel mooier...


Uit welke hoek komen ze? Heb je daar een idee van?
Bitcoins zijn al zo vaak gedrukt en in verschillende vormen langs gekomen..
 
Uitspraak van Disco.stu op maandag 12 februari 2018 om 14:43:
Uit welke hoek komen ze? Heb je daar een idee van?


Omg Amsterdam en Soest.