Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Mr Pleasure op zondag 26 juni 2016 om 00:29:
Pfffff, ik zie allemaal knoeperds van rond de 200 of meer voorbij komen. Zijn er dan geen lichtere meer op de markt??


Je kan ook gewoon een halfje nemen ;)
Uitspraak van Bermuda op vrijdag 17 juni 2016 om 19:23:
Lichtblauwe ? Ze waren oranje en zijn nu groen ?


Ja klopt.... ze zijn groen. :)
Uitspraak van Mr Pleasure op zondag 26 juni 2016 om 00:29:
Pfffff, ik zie allemaal knoeperds van rond de 200 of meer voorbij komen. Zijn er dan geen lichtere meer op de markt??


Ik kan zelf ook niet echt meer lichtere vinden ik had laatst de roze redbull gevonden en iemand zei ook dat die rond de 200-220 zit. Had een hele achter me mik zitten en het werkte prima merkte wel beetje dat het aan de zware kant was
Uitspraak van Jokkebrokje op maandag 27 juni 2016 om 16:14:
Ik kan zelf ook niet echt meer lichtere vinden ik had laatst de roze redbull gevonden en iemand zei ook dat die rond de 200-220 zit. Had een hele achter me mik zitten en het werkte prima merkte wel beetje dat het aan de zware kant was


Daarom word ook aangegeven om te starten met kwartjes/halfjes... redbulls/simkaarten/... zijn dan weer handig om zo te verdelen.
 
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 27 juni 2016 om 16:17:
Daarom word ook aangegeven om te starten met kwartjes/halfjes...


Indeed.

Beetje zo met alle drugs denk ik. Je kan beter beginnen met iets minder en vervolgens eventueel wat bij nemen wanneer het goed voelt. Andersom gaat wat lastig :-)
Ieman een testuitslag van paarse/roze go pro's zie geen uitslagen helaas wel foto's dat mensen ze hebben
Uitspraak van Cnosss op maandag 27 juni 2016 om 18:23:
Ieman een testuitslag van paarse/roze go pro's zie geen uitslagen helaas wel foto's dat mensen ze hebben


Ben ik ook nieuwschierig naar
Ga volgende week simkaarten nemen. Hoor dat ze geweldig zijn en op pillreport staat ook 230mg. Zijn er mensen met ervaring?
Uitspraak van Brandje98 op dinsdag 28 juni 2016 om 19:55:
Ga volgende week simkaarten nemen. Hoor dat ze geweldig zijn en op pillreport staat ook 230mg. Zijn er mensen met ervaring?


Uitspraak van Thcmas op woensdag 31 mei 2006 om 16:33:
WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)


Moeilijk he, lezen..

Met de zoekfunctie zou je gevonden hebben dat ze 184-225 mg zijn met een gemiddelde van 205 mg. Ik heb er van t weekend 2 op en n halve klapte er flink hard in (wel na een aardige pauze).
Uitspraak van Shufflemeneer-02 op donderdag 23 juni 2016 om 15:52:
Iemand bekend met de groene Paul Frank pillen? Hoor hier goeie dingen over, maar zie ze nergens op pill report staan.


Die groene 6kantjes?
helaas nog steeds geen antwoord of er test uitslagen zijn van go pro's
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Cnosss op woensdag 29 juni 2016 om 09:03:
helaas nog steeds geen antwoord of er test uitslagen zijn van go pro's


Komt vast goed. Als er iemand heeft laten testen weet ik zeker dat er een antwoord komt- want zo zijn de mensen hier. Nog eventjes geduld ;)
laatste aanpassing
Heb de go pro's zelf gebruikt tijdens defqon waren ging er wel aardig lekker op. Ma durf niet te zeggen hoeveel erin zit
Iemand bekend met de Grijze Dom Perignon?
Lichtgrijze Dom Perignon zijn 200mg.
Uitspraak van Cnosss op woensdag 29 juni 2016 om 09:03:
helaas nog steeds geen antwoord of er test uitslagen zijn van go pro's


Zeur er nog ff over door, dan komen ze vast sneller
Dit weekend halve witte nespresso genomen. Iemand ervaring want redelijk andere beleving dan met een halve domino..
Uitspraak van RavingTiger op woensdag 29 juni 2016 om 21:52:
Dit weekend halve witte nespresso genomen. Iemand ervaring want redelijk andere beleving dan met een halve domino..


Elke schijf geeft n andere space.
Nou kom maar op met de uitslagen van de go pro's
 
Iemand al iets van info tegengekomen over groene tesla's? zie wel blauwe en/of oranje maar nog niks over groene?
iemand info over roze cartmans zijn me aangeboden?
Uitspraak van choekie op vrijdag 1 juli 2016 om 22:06:
iemand info over roze cartmans zijn me aangeboden?

Jaa zijn betrouwbaar 200-210 mg.
Grijze dom perignon ook rond de 230-250mg. zijn ook stukje duurder maar staat wel in voor kwaliteit.
Eerder hier vraag je om de Dom Perignon.
Ik antwoord erop met 200mg.
En nu zijn ze volgens jou opeens 230-250 en betrouwbaar.
Uitspraak van Steentje op zaterdag 2 juli 2016 om 03:29:
Eerder hier vraag je om de Dom Perignon.
Ik antwoord erop met 200mg.
En nu zijn ze volgens jou opeens 230-250 en betrouwbaar.


Sommige mensen willen hier gwn interessant doen terwel ze geen idee hebbe waar ze over praten ;)
Opvolgers van de groene love peace rock n roll weten te bemachtigen, blauw/rode laugh now, cry later wel mooi gedrukt donderdag maar langs de TC gaan
Uitspraak van Bermuda op zaterdag 2 juli 2016 om 18:17:
Opvolgers van de groene love peace rock n roll weten te bemachtigen, blauw/rode laugh now, cry later wel mooi gedrukt donderdag maar langs de TC gaan


Fototje zou leuk zijn!
De 4fmp pil vorm gele snapchats geprobeerd en ik vind ze super makkelijk bij te doseren en werkt super je gaat er lekker op en blijft zeker 7a8 uur hangen een echte aanrader
Uitspraak van RavingTiger op woensdag 29 juni 2016 om 21:52:
Dit weekend halve witte nespresso genomen. Iemand ervaring want redelijk andere beleving dan met een halve domino..


In de een zit meer hard gaan mdma en de ander heeft meer Chill mdma.

:rot:
 
Uitspraak van Bermuda op zaterdag 2 juli 2016 om 18:17:
Opvolgers van de groene love peace rock n roll weten te bemachtigen, blauw/rode laugh now, cry later wel mooi gedrukt donderdag maar langs de TC gaan


Heb ze gezien!! hele mooi druk 2 kleuren! Met simkaartjes mooiste druk van nu vind ik.
Uitspraak van Steentje op zaterdag 2 juli 2016 om 03:29:
antwoord erop met 200mg.


194mg om precies te zijn (Labgetest). komende week krijg ik paar TomTom's, volgers van Tomorrowlands.. Zal direct een foto posten en een afspraak maken om een te laten testen.
laatste aanpassing
Uitspraak van DutchDynamite op maandag 4 juli 2016 om 00:45:
194mg om precies te zijn (Labgetest).

Om precies te zijn waren ze bij mij 205mg (labgetest).
Die 5mg meer of minder, zult altijd een spreiding hebben.
Neem altijd een halfje en een half uur later de andere helft. Zelfs dan gaat het me te hard en te kort. En een kwart af kauwen gaat op den duur ook niet meer! 😀
Kijk, dat zijn fijne poppetjes!
Uitspraak van Mr Pleasure op maandag 4 juli 2016 om 09:54:
Neem altijd een halfje en een half uur later de andere helft. Zelfs dan gaat het me te hard en te kort.


Ow echt? Ik vind dat niet zo vreemd dat het dan te hard (en te kort?) gaat. Je kan er ook meer tijd tussen laten zitten bijvoorbeeld?
Is maar een idee. Of moet je persé voor een bepaalde tijd weer thuis zijn?
Iemand bekend met roze beren?
Uitslag blauwe en groene Maserati binnen.....(groen/140mg,,Blauw/165mg) (is aangeboden als 220/240 mg)
Testcentrum wist te vertellen dat deze dingen in verschillende diktes zijn gedrukt en dus lastig zijn met doseren ...Ivm met de hoge spreiding
Iemand info over de paarse tomorrowlands?
Uitspraak van Rj op maandag 4 juli 2016 om 13:45:
Iemand info over de paarse tomorrowlands?


zoekfunctie..... staan er al genoeg van op
Uitspraak van BimBamPet op maandag 4 juli 2016 om 11:02:
Iemand bekend met roze beren?


Vrienden van me hadden ze gehad. Heb geen testuitslag maar alleen ervaringen. Vriend van mij begon met een halve en die ging daar al prima op
Uitspraak van Bermuda op zaterdag 2 juli 2016 om 18:17:
Opvolgers van de groene love peace rock n roll weten te bemachtigen, blauw/rode laugh now, cry later wel mooi gedrukt donderdag maar langs de TC gaan


Foto
laatste aanpassing
Uitspraak van Steentje op dinsdag 5 juli 2016 om 09:40:
Zijn 180mg. Net zoals de druk ervoor.


Wat betekent dat testresultaat dan? En wat zijn uw bronnen?
Heb niks aan lukraak geroep zonder onderbouwing of bewijs...
 
Uitspraak van partybwoy op dinsdag 5 juli 2016 om 11:46:
Wat betekent dat testresultaat dan? En wat zijn uw bronnen?


Hij heeft gelijk. Vriendin van me heeft die ook laten testen. Hij was alleen iets dunner dan de eerder ingeleverde exemplaren (andere druk?!) dus moest ie naar het lab. Er kwam een uitslag van 186mg uit. Ongeveer hetzelfde dus als die 'dikkere' exemplaren.
laatste aanpassing
Uitspraak van partybwoy op dinsdag 5 juli 2016 om 11:46:
Wat betekent dat testresultaat dan? En wat zijn uw bronnen?
Heb niks aan lukraak geroep zonder onderbouwing of bewijs...


Wat moet het betekenen dan?
Ze zijn 180mg (met een spreiding, maar zoek zelf maar via zoekfunctie).
En welk bewijs wil je? Bonnetje bij aankoop?