Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Raver op zaterdag 30 april 2016 om 20:30:
De pilletjes zijn blauw zoals jij beschrijft en je vingers werden er blauw van. Lijkt me dan vrij duidelijk dat dat van de kleurstof komt he :p

Dat bedoelde ik haha, maar zo erg, het leek wel of z'n vingers licht gaven. Hij beweerde dat er geen bindmiddel in zat en daarom zo afgaven.
Uitspraak van Q-kele-Q op zaterdag 30 april 2016 om 20:41:
Wacht een blauwe langewerpige pil in de vorm van een spaflesje?:o


Nou ja, ik zag er geen spaflesje in maar dat mij verteld. Zal er probably nooit meer achter komen wat het nou was.
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van P. op zaterdag 30 april 2016 om 20:08:
Iemand ooit gehoord van blauwe spaflesjes? Heb al gezocht maar kan er nergens wat over vinden, ze gaven heel erg af en je vingers werden er helemaal blauw van (van het bindmiddel?) Was een blauwe langwerpige pil zonder opdruk zover ik weet.


Uitspraak van heymohh op zondag 17 april 2016 om 22:49:

Kreeg deze aangeboden als spa blauw, zouden rond de 200mg mdma bevatten. Vind de druk alleen heel onprofessioneel dus van de week maar even langs tc.
Was alleen benieuwd of iemand deze al was tegen gekomen. Staat verder niks over op internet.

Misschien dat heymohh intussen al resultaten heeft ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van LongaViaEst op zaterdag 30 april 2016 om 23:52:
Misschien dat heymohh intussen al resultaten heeft


Toevallig! Dat moeten ze wel zijn ja, zo in het licht zien ze er wel iets anders uit.
Artiest {SHOWLIST artist 45691, 9606, 63909}
Ik moet toch eens proberen om aan wat interessanter gedrukte pillen te komen, nu weer een paar transformers (licht blauw ipv paars) en niks over te vinden. Meest random druk ever lijkt het wel.
Nu ik toch typ. De laatste paar keer dat ik nam, kwam ik elke keer vrij rustig in de trip. Als ik erin wil knallen is dat dan 'gewoon' een kwestie van iets meer nemen of ligt het meer aan setting en hoeveel je van te voren eet?
laatste aanpassing
Je vraagt naar de bekende weg
Vorige week weer laten testen; blauwe bitcoin. Brokkelt vrij snel af. Werd verkocht als 'Bugatti met 230mg' blijkt 175mg zuivere mdma in te zitten. Verkooppraatjes tegenwoordig.
Ik kreeg deze blauwe pzifers aangeboden.

Schijnt er echt hard van te gaan...

laatste aanpassing
Uitspraak van Droppert op maandag 2 mei 2016 om 23:04:
Ik kreeg deze blauwe pzifers aangeboden.

Schijnt er echt hard van te gaan...


:lol:
Uitslag lichtgrijze Dom Perignons (zoals eerdere foto):
205mg met een minimale hoeveelheid MDEA en een onbekende stof (geen waardes).

Einde discussie?
Uitspraak van Steentje op dinsdag 3 mei 2016 om 13:57:
Uitslag lichtgrijze Dom Perignons (zoals eerdere foto):
205mg met een minimale hoeveelheid MDEA en een onbekende stof (geen waardes).

Einde discussie?


Wel :o dat had ik niet verwacht
Opgelet warning op rode mastercards:

http://www.vice.com/en_uk/read/ecstasy-death-manchester-teen-girl-vgtrn
 
Uitspraak van Kaaskoekje op dinsdag 3 mei 2016 om 17:58:
pgelet warning op rode mastercards:

http://www.vice.com/en_uk/read/ecstasy-death-manchester-teen-girl-vgtrn


Lees is die comments eronder.. dood heeft niks met inhoud van de pil te maken...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2016 om 18:19:
Lees is die comments eronder.. dood heeft niks met inhoud van de pil te maken...


Omdat iemand dat op facebook zegt is dat zo inderdaad. Ik lees alleen een aanname dat het door de hitte kan zijn of een epeleptische aanval. Ik zeg alleen opgelet :)
Rode Coca Cola, rechthoekig.
Voorkant een opliggend colaflesje, achterkant de letters coca-cola met een dubbele breeklijn.
Volgende week naar TC, maar hoor graag als jullie al meer weten.
 
Uitspraak van SWIXX op woensdag 4 mei 2016 om 22:09:
Rode Coca Cola, rechthoekig.


172mg Test resultaat zuivere pil.
RIP Pillen topic 2006 - 2016
Kan iemand mij vertellen of er vandaag ergens in de buurt van Brabant een testcentrum open is heb speedpille gekregen (zeggen ze) dus zou dit graag willen laten testen voor hoh alvast bedankt
Uitspraak van elricco op vrijdag 6 mei 2016 om 10:49:
of er vandaag ergens in de buurt van Brabant een testcentrum open is


Nope, in Amsterdam wel.. (Zie drugs-test.nl)

Uitspraak van elricco op vrijdag 6 mei 2016 om 10:49:
zou dit graag willen laten testen voor hoh alvast bedankt


Tenzij je vandaag op en neer naar a'dam gaat, ben je daar al te laat voor.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van elricco op vrijdag 6 mei 2016 om 10:49:
Kan iemand mij vertellen of er vandaag ergens in de buurt van Brabant een testcentrum open is heb speedpille gekregen (zeggen ze) dus zou dit graag willen laten testen voor hoh alvast bedankt

Even naar een smartshop en een sneltest halen. Weet je in ieder geval of er speed in zit of niet.
Ja dat was ook de rede dat ik het vandaag wou laten testen maar na Amsterdam rijden is te ver! En het zit er zkr in ruikt het al gelijk na en heb al z'n test gedaan! Helaas maar toch bedankt
 
Six million ways to ''die''

Choose one.. ;)

laatste aanpassing
 
Uitspraak van SWIXX op woensdag 4 mei 2016 om 22:09:
maar hoor graag als jullie al meer weten


Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2016 om 11:05:
172mg Test resultaat zuivere pil




Uit betrouwbare bron heb ik vernomen 240 mg (MDMA uit safrol-olie). Maar je weet hoe het gaat, pin me er niet op vast. Als iemand van jullie hier ermee naar het lab geweest is hoor ik het eveneens graag :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2016 om 22:24:
Uit betrouwbare bron


Weet je ook weer hoe betrouwbaar die bron daadwerkelijk is..
 
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 6 mei 2016 om 22:32:
Weet je ook weer hoe betrouwbaar die bron daadwerkelijk is..


Betrouwbaar genoeg om in ieder geval de info te delen. Anders was ik er niet over begonnen. Maar nogmaals, pin me er niet op vast. Misschien lijken de cola flesjes op een andere batch en zit er iets heel anders in. Daarom ben ik ook benieuwd naar testresultaten vanuit meerdere bronnen.

**edit**
Had ook nog ff gekeken op Pillreports. Daar lijkt 'ie ook sprekend op de rode coca cola gerapporteerd vanuit Las Vegas. Geen details over exacte samenstelling vooralsnog, wel enthousiaste report :)
http://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=35897
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2016 om 19:23:


2 zegeltjes DOM in het pillentopic. Je verwacht 't niet :lol:

(Y) though. Heb diezelfde ook liggen..alleen moet het nog steeds een keer proberen :O :$ was meer een gelukje om er aan te komen destijds...toen maar gedaan...voor ooit.

Zegeltjes L zijn ook bekende..maar goed dat is dan ook ongeveer de meest gebruikte print die er is dus..dat is dan al wel weer meer 'common'.

Nice. Jij al geprobeerd die dingen?
Wel paar leuke tabletjes ook nog (Y) om niet geheel offtopic te raken O:) :)
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 7 mei 2016 om 05:55:
Nice. Jij al geprobeerd die dingen?


Ja ik dacht leg ze er gewoon bij voor de sier, maar inderdaad. Misschien leuk om een ander topic over te openen, ooit. Maar nu we er toch zijn.. De pillen (Superman rood en blauw) waren van uitmuntende kwaliteit. 200-225mg range. Naar mijn weten zijn de Hello Kitty's die later kwamen van dezelfde producent (deze staan niet op de foto trouwens). Kenmerk is in ieder geval de zeer professionele print. Qua effect lijken deze ook veel op elkaar, qua karakter. De groene ster, de aarbei en het slakje zoals hierboven afgebeeld zijn minder helder betreft opdruk. MDMA gehalte van deze drie is ook lager. Heb deze niet zelf getest maar je ziet ze meestal uitkomen rondom de 120-140mg. Degene die ik zelf geprobeerd heb was inderdaad voelbaar minder sterk dan de +200mg varianten. Het blauwe geval- moet een ridder-hoofd of iets dergelijks voorstellen. Weet niet goed wat ik daar verder van moet denken. Vind het plaatje een beetje, apart. Maar misschien is het wel een heel hip logo van een trend die helemaal aan me voorbij gegaan is. Ben ook niet meer de jeugd van tegenwoordig.

De zegeltjes L zijn verraderlijk. Op het eerste gezicht denk je idd gelijk aan LSD. Bijna niet van de klassieke papertrips te onderscheiden. Deze zijn echter de bekende (voor sommige beruchte nBOMe 25i's). Wat wel opvalt is dat de zegel dikker is, ander soort papier. LSD heb ik nooit op die manier in handen gehad- dat voelde veel dunner aan. Dus daar zou je het eventueel aan kunnen herkennen. Ik vind de nBOMe serie geen fijne tripper en raad deze ook niet snel aan. Meningen zijn zoals altijd verdeeld, heb ook geen wetenschappelijke feiten om het afraden te onderbouwen. Zoals ik in een eerder topic al aangaf is het soms ook een stukje onderbuikgevoel. Daarnaast zijn er wel zorgelijke reports her en der verschenen, meer dan bij LSD (en dat middel gaat al veel langer mee).

De DOMMMMM.
Dan komen we echt meer in de richting van drugs die ik het meeste lief heb. Aantal maanden terug heb ik deze geprobeerd en dat was me het reisje wel. De mindfuck was minder dan ik bijv. had met DOC. Je zou kunnen zeggen iets vriendelijker van karakter, maar zeker niet altijd even makkelijk. Fysiek ook wel de bekende ongemakken, met name de eerste uren goed misselijk. De werkingsduur ging over de 24 uur (zwakte daarna pas gestaag af). Als je alleen MDMA gewend ben en je zou ineens zoiets in je pilletje treffen dan heb je denk ik geen leuke nacht. Daarom nog maar eens onderstrepen dat je spullen laten testen erg belangrijk is. Niet dat er regelmatig DOM in pillen aangetroffen word, maar bijv. wel stoffen als alpha-methyltryptamine (aMT). En das ook niet voor poezies!

Zijn we toch een beetje on-topic geeindigd. Is er animo voor een 'kijk mijn tryptamines is eens stralen?' :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2016 om 22:24:
240 mg


Absurd hoog gedoseerd.. Wel meer voor je geld tho
 
Uitspraak van Raver op zaterdag 7 mei 2016 om 09:09:
Absurd hoog gedoseerd.. Wel meer voor je geld tho


Zelf vind ik het nog wel een prettige dosering, maar wel dichtbij de absolute max. inderdaad. Alles boven de 300mg geeft al psychedelische kenmerken (niet meer weten waar we zijn, personages door elkaar halen e.d.). Maar goed, je kan um ook gewoon door midden breken natuurlijk. En de andere helft na paar uurtjes op de piek bijnemen. Zou het wel bij eentje houden iig.

Moet er wel bij vermelden dat ik een echte thuis gebruiker ben. Op een festival lijkt het me allemaal ook beetje te veel van het goede.
laatste aanpassing
Rode cola heb ik ergens een resultaat van 178 opgevangen dus die beloofde 240 zal ver van de werkelijkheid zitten...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2016 om 07:33:
De pillen (Superman rood en blauw) waren van uitmuntende kwaliteit. 200-225mg range.


Die zaten wel iets lager.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2016 om 07:33:
Naar mijn weten zijn de Hello Kitty's die later kwamen van dezelfde producent (deze staan niet op de foto trouwens).


Misschien als je de namaak supermans hebt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2016 om 07:33:
Ik vind de nBOMe serie geen fijne tripper en raad deze ook niet snel aan. Meningen zijn zoals altijd verdeeld, heb ook geen wetenschappelijke feiten om het afraden te onderbouwen.


Overdosering is dodelijk, 2 zegels kan al teveel zijn. Lijkt me al genoeg onderbouwing;)
 
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 7 mei 2016 om 12:17:
verdosering is dodelijk, 2 zegels kan al teveel zijn. Lijkt me al genoeg onderbouwing


Nee dat kan beter, beter je best doen :D

Die Superman's waren echt 220-225mg (pin me niet vast op 5mg verschil, alweer een jaar geleden), die heb ik zelf toentertijd nog laten testen. Maar ik heb wel verschillende kwaliteit gezien idd, later.. vooral qua structuur. Sommige waren veel brokkeliger dan andere. Mensen gaven de temperatuur daarvan de schuld maar dat had er volgens mij weinig mee te maken.
 
Welke 160mg pillen zijn er nog ?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2016 om 17:21:
Welke 160mg pillen zijn er nog ?


Als ik 160mg MDMA google op afbeeldingen komt er een roze granaat uitrollen. Ain't that cute!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2016 om 20:11:
Als ik 160mg MDMA google op afbeeldingen komt er een roze granaat uitrollen. Ain't that cute!



Daar zijn wel heel veel varianten van geweest het afgelopen jaar, altijd even laten testen dus...
Vreemd dat iedereen 200+ uitslagen beweren, terwijl op een officiële website een uitslag van dik 40mg lager wordt vermeld.
 
Uitspraak van Peter-Piet Paulusma op zaterdag 7 mei 2016 om 22:39:
Vreemd dat iedereen 200+ uitslagen beweren, terwijl op een officiële website een uitslag van dik 40mg lager wordt vermeld.


Hangt er beetje vanaf hoeveel je precies met 200+ bedoel. Is dat 205.? 210?
Als je er 210 mee bedoel dan is het ... 40mg lager .... niet wat ze op de officiele site aangeven. Maar ik ben ook ontzettend slecht in rekenen en wiskunde :D
Los van het feit of dat wel dezelfde* zijn, doe ik niks beweren.
Ik geef hier door wat ik van het TC te horen kreeg na inlevering van ene.

*Zet mijn foto er eens naast, die van mij zijn wel een stuk lichter.
Ik zou niet weten wat ik eraan zou moeten bewerken.
Ook denk ik niet dat een TC aan fotobewerking doet.
Wel weet ik dat ze een kleurenkaart gebruiken om de kleur te bepalen en ze daar zelfs met licht- en donker als voorzetsel werken.
Die van mij valt echt onder lichtgrijs.

Maar goed.
Ik heb ingeleverd, gebeld en zelf 205mg te horen gekregen.
Wat iemand anders hier denkt... Succes
Merkwaardig dat het net 205 was en niet 204 of 206. Mensen werken hier graag met de getallen 5 en 0 :-)
 
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 8 mei 2016 om 08:19:
Mensen werken hier graag met de getallen 5 en 0


Af en toe moet je de dingen gewoon met een korreltje zout nemen, een grammetje of 5 daarvan ;)
Uitspraak van Steentje op zondag 8 mei 2016 om 00:15:
Ik zou niet weten wat ik eraan zou moeten bewerken.
Ook denk ik niet dat een TC aan fotobewerking doet.


Het gaat me meer om het idee, niet om dit specifieke geval van jouw grijze Dom Perignon.
Gaat er gewoon om dat een foto op het internet in die zin verneukeratief kan zijn, niet perse deze, maar je kan op zoveel verschillende manieren belichten dat een lichtroze en donkerroze pil, op een foto, als voorbeeld, nog steeds dezelfde kunnen zijn. In die zin is een foto'tje dus slechts een indicatie, geen exacte wetenschap.
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 6 mei 2016 om 12:07:
Nope, in Amsterdam wel.. (Zie drugs-test.nl)


mag ik dat ook doen als ik in Belgie woon? Na Testcentrum rijden, stuff inleveren en weekje later maar bellen?, iemand uitleg? dank u
Volgens mij moet je Nederlands inwonende zijn en moet het spul ook in Nederland gekocht zijn.
Bij mij is dat nooit gecontroleerd, maar als je een accent hebt kan ik me best voorstellen dat er om een ID gevraagd wordt.

En ja joh. Merkwaardig dat het een 5 is.
Volgende keer als ik weer een uitslag krijg met een 5 of 0 op het eind ga ik zeggen "Nee ik geloof je niet, doe de test maar opnieuw. Wacht maar, ik kom wel weer ene inleveren."

Ik heb het kaartje en nummer nog. Ik weet niet hoelang ze zoiets bewaren en hoe lang je ervoor kan bellen. Maar wie wilt me PMen, kun je het zelf navragen.
Wel resultaat hier posten, dan zijn we klaar met het gezeik.
 
Uitspraak van Steentje op zondag 8 mei 2016 om 11:04:
Nee ik geloof je niet, doe de test maar opnieuw


Mag ik dan mee? Wel kick om ze beetje te sarren ;)