Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 24 februari 2016 om 20:13:
Ligt er aan welke, met horizontale breuklijn is een resultaat van ik geloof 183 voorbij gekomen en mijn eigen tablet was 163 + MDEA (onbekend hoeveel precies)
Met verticale breuklijn zijn een stuk lager gedoseerd, checkit of saferparty heeft daar een resultaat van.


die

 
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 24 februari 2016 om 20:13:
wie weet hoevel mg in groene spongebob precies?


180+
Uitspraak van Karvan op woensdag 24 februari 2016 om 20:54:
die


Dat zijn die van 180/160+MDEA ja. Als je ze zelf laat testen weet je of er bij jou ook MDEA bij zit.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2016 om 21:12:
180+


Je moet niet mij citeren, ik vroeg t niet;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2016 om 21:12:
180+


http://saferparty.ch/231.html

Als je het hier bekijkt rond de 120 voor die spongebobs...
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 24 februari 2016 om 23:52:
http://saferparty.ch/231.html

Als je het hier bekijkt rond de 120 voor die spongebobs...


Dat zijn die met verticale breuklijn (zoals hier te zien is)
Hij heeft die met horizontale breuklijn, die dus een stukje sterker zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 25 februari 2016 om 07:32:
Dat zijn die met verticale breuklijn (zoals hier te zien is)
Hij heeft die met horizontale breuklijn, die dus een stukje sterker zijn.


Aardig wat verwarring dus met die bonen...
Kent iemand de groene leeuwtjes? Is de nederlandse leeuw.
Hoor dat het 180 mg 4fa is. Maar is dit bruto (dan neem.ik een hele) of netto (dan driekwart).
Uitspraak van xyz9876 op donderdag 25 februari 2016 om 10:14:
Kent iemand de groene leeuwtjes? Is de nederlandse leeuw.
Hoor dat het 180 mg 4fa is. Maar is dit bruto (dan neem.ik een hele) of netto (dan driekwart).


De groene leeuw, vaak gehad zelf. +/- 180mg netto 4-FA, in 1 keer in je mik. Doen hun werk prima.

Máár omdat het bijna een jaar terug is dat ik ze had zou ik ze eerst even laten testen. Snoep verstandig (y)
laatste aanpassing
Uitspraak van xyz9876 op donderdag 25 februari 2016 om 10:14:
Kent iemand de groene leeuwtjes? Is de nederlandse leeuw.
Hoor dat het 180 mg 4fa is. Maar is dit bruto (dan neem.ik een hele) of netto (dan driekwart).


Is netto. Ze zaten rond de 170, maar misschien dat er inmiddels een nieuwe batch in de rondte gaat.
Ik heb laatst (licht)groene leeuwtjes gekregen die me verkocht werden als 2CB. Voorheen waren deze geel maar ze hadden een ander kleurtje gekregen of zo.
Uitspraak van Raver op donderdag 25 februari 2016 om 10:37:
De groene leeuw, vaak gehad zelf. +/- 180mg netto 4-FA, in 1 keer in je mik.


Dat is 225 bruto dan, behoorlijk veel om in een keer naar binnen te gooien..
 
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 25 februari 2016 om 07:32:
Dat zijn die met verticale breuklijn (zoals hier te zien is)
Hij heeft die met horizontale breuklijn, die dus een stukje sterker zijn.


Daarbij komt dat voor buitenland gemaakte batches vaak lager gedoseerd wordt..
Uitspraak van Heisenberg op donderdag 25 februari 2016 om 11:37:
Ik heb laatst (licht)groene leeuwtjes gekregen die me verkocht werden als 2CB. Voorheen waren deze geel maar ze hadden een ander kleurtje gekregen of zo.


Ia gewoon 2cb. Was uitslag van 16 mg. Overigens ook zelf gehad maar als sterker ervaren
Zometeen ff een oranje burger king naar het testcentrum brengen.
Werkzaam bij Play! Events
Uitspraak van Kuuze op donderdag 25 februari 2016 om 12:06:
Ia gewoon 2cb. Was uitslag van 16 mg. Overigens ook zelf gehad maar als sterker ervaren


ja ik heb het ook zo ervaren vond ze ook sterk!
Oranje burger kings werden nog niet herkend. Zijn opgestuurd naar het lab, volgende week uitslag!
Uitspraak van Kuuze op donderdag 25 februari 2016 om 12:06:
maar als sterker ervaren


Uitspraak van Athd op donderdag 25 februari 2016 om 14:34:
a ik heb het ook zo ervaren vond ze ook sterk!


Kan aan jullie referentiepunt liggen?

Óf er zit een spreiding in dat die 16 mg aan de onderkant van de range zit..
Ik heb deze week roze XTC bars (met XTC logo) gekocht (omgeving Den bosch). Mijn vraag is: zijn ze een beetje goed, zit er geen troep in en hoeveel MDMA zit erin.
laatste aanpassing
Uitspraak van youpie op donderdag 25 februari 2016 om 19:13:
Ik heb deze week roze XTC bars (met XTC logo) gekocht (omgeving Den bosch). Mijn vraag is zijn ze een beetje goed, zit er geen troep in en hoeveel MDMA zit erin.

staat op deze pagina:
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 21 februari 2016 om 23:18:
Iemand bekend met de paarse xtc bars? (dus niet de roze :-) ) testuitslag iemand?
Roze zaten rond de 180, paarse nog niets van gehoord. Roze dit weekend getest. Prima pilletje.


Mij ook (nog) niet duidelijk of het een verkoop-waarde is of een testuitslag however..
Iemand ervaring met (licht)blauwe leeuwtjes? Niets kunnen vinden met de zoek :)
Uitspraak van abcdefgh op donderdag 25 februari 2016 om 20:17:
Iemand ervaring met (licht)blauwe leeuwtjes? Niets kunnen vinden met de zoek :)


KNVB leeuw? Schildachtige vorm? Horizontale breeklijn?

Dan kan het best zijn dat je een tablet van de leeuw crew in handen hebt. Dacht dat die rond de 140m-150mg zaten.
Uitspraak van Raver op donderdag 25 februari 2016 om 20:25:
KNVB leeuw? Schildachtige vorm? Horizontale breeklijn?


Ja, ja en ja :) volgens de verkoper 140 idd, testcentrum kende 'm nog niet
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 februari 2016 om 19:23:
Mij ook (nog) niet duidelijk of het een verkoop-waarde is of een testuitslag however..


Ik had ergens een resultaat gezien van 178. Waarschijnlijk terug te vinden in 1 van die pdf files die hier maandelijks gedeeld worden want via de zoekfunctie kan ik het niet lokaliseren..
Uitspraak van abcdefgh op donderdag 25 februari 2016 om 20:36:
volgens de verkoper 140 idd,


Kijk eens aan.. :respect:

Ipv 220-250
Uitspraak van Raver op donderdag 25 februari 2016 om 21:23:
Kijk eens aan.. :respect:

Ipv 220-250


Die waren er ook, maar bewust de lichtere gekozen. :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2016 om 20:34:
ik vond deze heel sterk vergeleken met anderen idd..


..in dat geval zijn die anderen, als referentiepunt, wellicht redelijk zwak geweest :P ?! Heb je die wel eens laten testen?
16 mg is, gemiddeld genomen, wel een hogere dosering dan "normaal" voor in één tablet.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 februari 2016 om 21:36:
..in dat geval zijn die anderen, als referentiepunt, wellicht redelijk zwak geweest :P ?! Heb je die wel eens laten testen?
16 mg is, gemiddeld genomen, wel een hogere dosering dan "normaal" voor in één tablet.


De anderen die ik heb gehad waren idd wat zwakker maar daar heb ik er dan 2 tegelijk van gepakt waardoor ik op een hogere dosis dan 16 mg zou moeten zitten. Toch werd deze groene als sterker ervaren. Geen slechte eigenschap natuurlijk ;)
Ah oke, de 'oude' gele waren 18-20 werd me verteld? Zijn deze dan lager of waren ze altijd al eerder rond de 16 dan rond de 18
Uitspraak van Kuuze op donderdag 25 februari 2016 om 12:06:
Ia gewoon 2cb. Was uitslag van 16 mg. Overigens ook zelf gehad maar als sterker ervaren


Uitspraak van Athd op donderdag 25 februari 2016 om 14:34:
ja ik heb het ook zo ervaren vond ze ook sterk!


Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2016 om 20:34:
ik vond deze heel sterk vergeleken met anderen idd..


Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 februari 2016 om 21:36:
wel een hogere dosering dan "normaal" voor in één tablet.


Wat nemen jullie, als ik vragen mag natuurlijk, ongeveer in als je van plan bent 2CB te gaan doen? Hoeveel mg ben je dan van plan te nemen zeg maar. En kan het niet zijn dat jullie tijdens deze groene leeuwtjes een slechte of geen bodem hadden gelegd?
Ik deed namelijk met die gele leeuwtjes (waar mij van werd verteld 18-20mg) altijd 2, of vaak 2.5 tablet en dat ging dan goed, was leuk etc. Minder vond ik vaak maar een beetje saai. Alleen tijdens oud&nieuw had ik de hele dag praktisch niks gegeten op 3 oliebollen na, nam 1,5 tablet en merkte het na een halfuur al enorm sterk opkomen en ik raakte er ook van in de war... Nooit op die manier gehad haha.

Bedoel te zeggen, kan ook liggen aan je bodem etc. haha, speelt echt een super grote rol bij dit soort drugs :P (grotere rol dan ik had verwacht ben ik achter gekomen dus haha.)
laatste aanpassing
Gisteren een 'blauwe Facebook' bemachtigd. Vierkante pillen met het 'F' logo van Facebook erop, zijn vrij groot en zwaar ook. Iemand die hier al meer over weet?
Ik kan vanmiddag evt nog wel een fotootje en wat meer info online gooien.

Edit:
De pil is lichtblauw, aan beide kanten 'f' logo en weegt +/-564mg. Zit geen breeklijn in wat ik merkwaardig vind aangezien hij volgens mijn dealer 250mg MDMA zou bevatten. Foto kan ik er nog niet van maken omdat ik mijn telefoon bij een vriend heb laten liggen.
laatste aanpassing
Uitspraak van abcdefgh op donderdag 25 februari 2016 om 21:32:
Die waren er ook, maar bewust de lichtere gekozen. :)


Het ging meer om het feit dat je te maken hebt met een eerlijke verkoper. ;p
Uitspraak van Heisenberg op vrijdag 26 februari 2016 om 01:39:
Wat nemen jullie, als ik vragen mag natuurlijk, ongeveer in als je van plan bent 2CB te gaan doen? Hoeveel mg ben je dan van plan te nemen zeg maar. En kan het niet zijn dat jullie tijdens deze groene leeuwtjes een slechte of geen bodem hadden gelegd?


Ik neem normaal zon 20 mg. Bij deze had ik er gewoon 1 genomen. Maar ik had idd geen bodem :p had al 6 uur lang niks gegeten vanwege werk
 
Iemand bekend met een gele pin qua testresultaten? Ziet er een beetje uit als een goldbar qua vorm met een duidelijk zichtbare breuklijn in het midden.
Oranje burger kings getest op 193mg
Uitspraak van Jackthriller op vrijdag 26 februari 2016 om 17:47:
Oranje burger kings getest op 193mg


Dan was je wel snel zeg. Toen ik gister 1 inleverde in een testcentrum hier in de buurt werden ze nog niet herkend door het systeem. Wordt de pil per testcentrum bekeken of het een nieuwe pil betreft?
Uitspraak van Q-kele-Q op vrijdag 26 februari 2016 om 20:23:
Toen ik gister 1 inleverde in een testcentrum hier in de buurt werden ze nog niet herkend door het systeem.


Een herkenning kan alleen als er al meerdere in staan en de spreiding al bekend is. Iemand kan er dus al een uitslag van hebben, zonder dat de pil in t systeem herkend wordt.
Of stond het hele logo nog niet in t systeem? Dat zou wel raar zijn namelijk.
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 26 februari 2016 om 20:33:
Een herkenning kan alleen als er al meerdere in staan en de spreiding al bekend is. Iemand kan er dus al een uitslag van hebben, zonder dat de pil in t systeem herkend wordt.
Of stond het hele logo nog niet in t systeem? Dat zou wel raar zijn namelijk.


Ze zocht op burger ing, maar kon hem niet vinden. Als je de lijst ziet van logo's die ze in het systeem hebben staan, daar wordt je zowat duizelig van.
Uitspraak van Q-kele-Q op vrijdag 26 februari 2016 om 20:37:
Ze zocht op burger ing, maar kon hem niet vinden. Als je de lijst ziet van logo's die ze in het systeem hebben staan, daar wordt je zowat duizelig van.


Beetje raar, maar ze schijnen er wel eens vaker wat langer over te doen om de lijst met logo's bij te werken.
Maar laten we jouw uitslag dan maar ff afwachten;)
welke pillen zijn niewe witte bugatti en blauwe superman?
Uitspraak van Q-kele-Q op vrijdag 26 februari 2016 om 20:23:
Dan was je wel snel zeg. Toen ik gister 1 inleverde in een testcentrum hier in de buurt werden ze nog niet herkend door het systeem. Wordt de pil per testcentrum bekeken of het een nieuwe pil betreft?


Ik had ze vorig week al gebracht
 
helaas volgende week pas tijd om er eentje weg te brengen, benieuwd naar de andere uitslagen en dan tijdens Qapital zelf maar eens testen :-)
Vind het wel een erg mooie press, mooiste sinds tijden imvho
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 februari 2016 om 23:50:
Vind het wel een erg mooie press, mooiste sinds tijden imvho


In vind die 3 minions nog altijd overheersen. Baas press van het jaar.
Uitspraak van youpie op donderdag 25 februari 2016 om 19:13:
Ik heb deze week roze XTC bars (met XTC logo) gekocht (omgeving Den bosch). Mijn vraag is: zijn ze een beetje goed, zit er geen troep in en hoeveel MDMA zit erin.


PPrima pilletjes idd :) paars is als goed is gewoon de opvolger, zelfde pil nieuw kleurtje.


Gele 2cb leeuwtjes ook top spul, geeft leuke trips ^^
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2016 om 01:07:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 februari 2016 om 23:50:helaas
??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 februari 2016 om 23:50:tijdens Qapital zelf maar eens testen :-)
Dus tijd genoeg....zou ik zeggen :D


Tuurlijk tijd genoeg, dessalniettemin erg nieuwsgierig :-)