Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op woensdag 27 mei 2015 om 16:14:
En hoe zit dat dan met jouw uitslag van de Instagram? Ook per ongeluk een verkeerde uitslag zeker?


Hebben jullie wel allebei dezelfde instagram? Bij mijn weten gaan er twee verschillende drukken rond namelijk. Heb een van de twee in mijn verzameling, maar helaas geen extra om mee naar het testcentrum te nemen.
Wat er is mis gegaan, is dat ze een pil hebben ingeleverd, die pil is vervolgens niet getest, maar ze hebben wel een uitslag gekregen. Van een andere druk dus.
De Dom Perignons zijn schoon en met 160mg makkelijker te doseren voor mij dan als ze 200 waren geweest. Mijn pilletje voor dit festivalseizoen in ieder geval :)
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 11 mei 2015 om 23:02:
we zullen vast binnenkort horen of ze n foutje gemaakt hebben met de 159 van bad sound:)


Ja vast wel..oh wacht ff :')

Uitspraak van Joeyraver op woensdag 27 mei 2015 om 16:04:
Excuus voor het ongemak, en ik maar denken dat jij een verkeerde uitslag had.


(Y)
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 27 mei 2015 om 16:41:
Hebben jullie wel allebei dezelfde instagram? Bij mijn weten gaan er twee verschillende drukken rond namelijk. Heb een van de twee in mijn verzameling, maar helaas geen extra om mee naar het testcentrum te nemen.
Wat er is mis gegaan, is dat ze een pil hebben ingeleverd, die pil is vervolgens niet getest, maar ze hebben wel een uitslag gekregen. Van een andere druk dus.


Foto? Voor zover ik weet heb ik de originele. 400mg bruto beige instagrams met een hele strakke druk. Verkocht als 200mg netto door een contact dat verder alleen spul van de UPS kant heeft.
laatste aanpassing
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op woensdag 27 mei 2015 om 16:47:
Foto? Voor zover ik weet heb ik de originele. 400mg bruto beige instagrams met een hele strakke druk. Verkocht als 200mg netto door een contact dat verder alleen spul van de UPS kant heeft.




Heb zelf de onderste
Ik ook. En deze zijn zoals het er naar uit ziet dus niet 200mg zoals beweert door: Super-twist, brabantdegekste, HOLBRA en Joeyraver
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 27 mei 2015 om 17:00:


Heb zelf de onderste


Haha wat een dramatische kopie zeg.


Ik heb afgelopen weekend deze pil gekocht. Iemand al ervaring met deze pil of heeft iemand hem al laten testen?
Het gaat om de blauwe spuitjes/ Blauwe kijkwijzer. Volgens mijn dealer waren ze 200+ Afbeelding hierboven.
Alvast bedankt!
Mooie noten die spuitjes! Mis eigenlijk die ronde tabletten wel een beetje :)
Via iemand blauwe- (200mg) en paarse (200+) rolls royce aangeboden gekregen. kan er op het forum niks over vinden. Iemand hier ervaringen mee en wellicht laten testen?

Gr
Wat bedoelen jullie met spreiding ?

dank alvast
Uitspraak van live for fun op woensdag 27 mei 2015 om 21:27:
Wat bedoelen jullie met spreiding ?

dank alvast


De laagste en hoogste geteste hoeveelheid mdma in een pil
raar dat veel vrienden van mij van de instagrams niks voelde terwijl die 200 moeten zijn en die dom pirignons jij zijden dat ze ze super goed vonden net zo goed als heinekens.
raar of iemand een verklaring? zaterdag zelf de pirignon ook even uittesten en merkte van de instagram ook niet veel.
Uitspraak van maf88 op woensdag 27 mei 2015 om 21:56:
raar dat veel vrienden van mij van de instagrams niks voelde terwijl die 200 moeten zijn en die dom pirignons jij zijden dat ze ze super goed vonden net zo goed als heinekens.
raar of iemand een verklaring? zaterdag zelf de pirignon ook even uittesten en merkte van de instagram ook niet veel.


Niet heel raar want de instagrams zijn 130mg en Dom's zijn 160. Scheelt dus flink maar beide niet zo sterk als de Heinekens.
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op woensdag 27 mei 2015 om 21:58:
Niet heel raar want de instagrams zijn 130mg en Dom's zijn 160. Scheelt dus flink maar beide niet zo sterk als de Heinekens.


Opzich geen verkeerde uitslagen, alleen jammer van de personen die hier over liegen! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd ofdat de blauwe tesla wel daadwerkelijk 200mg bevat.
Uitspraak van maf88 op woensdag 27 mei 2015 om 21:56:
raar dat veel vrienden van mij van de instagrams niks voelde terwijl die 200 moeten zijn en die dom pirignons jij zijden dat ze ze super goed vonden net zo goed als heinekens.

Uitspraak van YouKnowNothingJohn op woensdag 27 mei 2015 om 21:58:
Niet heel raar want de instagrams zijn 130mg en Dom's zijn 160. Scheelt dus flink maar beide niet zo sterk als de Heinekens.


Toch als je niks voelt van een dosis als 130 of 160mg, moet je eens bij jezelf te rade gaan, of je niet te vaak gebruikt. Want niks voelen van zo'n dosis; dat hoort niet!!
Uitspraak van Haneraka op woensdag 27 mei 2015 om 21:17:
Via iemand blauwe- (200mg) en paarse (200+) rolls royce aangeboden gekregen. kan er op het forum niks over vinden. Iemand hier ervaringen mee en wellicht laten testen?

Gr


Het is een iets wat uitgemolken stempel. Testen testen testen!
Uitspraak van maf88 op woensdag 27 mei 2015 om 21:56:
raar dat veel vrienden van mij van de instagrams niks voelde terwijl die 200 moeten zijn en die dom pirignons jij zijden dat ze ze super goed vonden net zo goed als heinekens.
raar of iemand een verklaring? zaterdag zelf de pirignon ook even uittesten en merkte van de instagram ook niet veel.


Spelling en woordenschat man. Zo zie je maar dat je teveel pillen popt ;-)

Wat een heisa rond die instagrams...
laatste aanpassing
Uitspraak van StyX op dinsdag 26 mei 2015 om 13:08:
Iemand ervaring met de roze Paul franks? Zie geen resultaten van deze kleur bij de zoekfunctie, google levert zo'n shady dealersite ofzo op van 4 dagen terug waar het als 200mg wordt geadverteerd. Krijg ze pas einde van deze week in mn bezit dus dan even testen i guess als niemand ze kent.


Een nieuw report op pillreports zegt er 3 getest te hebben:
#1 213mg
#2 203mg
#3 209mg

http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=34815
Uitspraak van appelboom op donderdag 28 mei 2015 om 06:38:
Het is een iets wat uitgemolken stempel. Testen testen testen!


Ja ga ze wel testen. Maar niemand hier ooit blauwe of paarse gezien dan?
Uitspraak van Rondjesloper op donderdag 28 mei 2015 om 11:03:
Een nieuw report op pillreports zegt er 3 getest te hebben:
#1 213mg
#2 203mg
#3 209mg


Ohh nice, dat is veelbelovend. Krijg ze eind deze week dus ik ga zelf ook even testen denk ik, maar als dit geen dealerpraat is maar echte testresultaten dan zijn dit op het moment de sterkste pillen lijkt me toch? Samen met de tesla's dan iig
Uitspraak van StyX op donderdag 28 mei 2015 om 12:23:
dan zijn dit op het moment de sterkste pillen lijkt me toch? Samen met de tesla's dan iig


En de uiltjes dan, als het testresultaat van eerder hier geloofd kan worden (204mg)


Waar men eerst wat ruimer over de 200 ging, lijkt nu een lichte lichte daling te bespeuren te zijn, niet?
Mij best iig (Y)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 28 mei 2015 om 12:46:
En de uiltjes dan, als het testresultaat van eerder hier geloofd kan worden (204mg)

http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2015/MDMA_hoch_Mai_2015_4.pdf
244*0.84=205 dus kan geloofd worden:)
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 28 mei 2015 om 13:01:
http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2015/MDMA_hoch_Mai_2015_4.pdf
244*0.84=205 dus kan geloofd worden:)


Ja ik refereerde ook naar die. Beetje onzin dus dat ik er bij zette of die geloofd kon worden ja, want dit was er toen idd ook al bij gepost. Afijn, één van de sterkere dus :).
http://www.checkyourdrugs.at/media/checkit_Warnungen_05152.pdf
Nieuwe uitslagen van checkit, zijn allemaal MDMA.HCl waarden dus *0.84 om Nederlandse waarden te krijgen.
O.a. uitslagen van paarse boksbeugel, rode Paul frank, oranje Tesla (is n andere stempel dan de blauwe Tesla), witte Michelin (wat blijkbaar dus toch mdma is en geen 4fa..?) en oranje Louis vuitton
Ik denk ik zoek wat info op over de instagrams... wat een verschillende resultaten zeg! Is het nou 130mg of 200? Is wel een aardig verschil.......
Uitspraak van Haneraka op donderdag 28 mei 2015 om 13:25:
wat een verschillende resultaten zeg! Is het nou 130mg of 200? Is wel een aardig verschil.......


Verschillende tabletten,
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 27 mei 2015 om 17:00:

Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 27 mei 2015 om 17:00:
verschillende resultaten. Als je vooraf niet kunt weten welke je koopt, kan je beter wat anders kopen misschien..
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 28 mei 2015 om 12:46:
En de uiltjes dan, als het testresultaat van eerder hier geloofd kan worden (204mg)


Oh die zal ik wel gemist hebben dan

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 28 mei 2015 om 12:46:
Waar men eerst wat ruimer over de 200 ging, lijkt nu een lichte lichte daling te bespeuren te zijn, niet?
Mij best iig (Y)


Gevoelsmatig zou ik zeggen dat er een lichte daling is, ja.

Mij niet best, ik heb liever 200mg dan 160mg voor hetzelfde geld (letterlijk). Dan neem ik wel gwn 3/4 voor om diezelfde dosis binnen te krijgen.
Uitspraak van StyX op donderdag 28 mei 2015 om 13:56:
Mij niet best, ik heb liever 200mg dan 160mg voor hetzelfde geld (letterlijk)


Maar goed, de daling (over alle pillen gemiddeld) gaat vooralsnog om eerder wellicht iets meer over de 200mg, tot nu iets er onder. Das nog wat anders dan 200 vs 160 (je haalt nu de Dom Perignon's aan, denk ik?).
Vind die zo genaamde geld kwestie (erg Nederlands, jwt) persoonlijk niet zo boeiend. Liever gemak! Op een dansvloer of in een toilethokje echt geen zin om een tablet 2x door midden te moeten breken en te kijken welke brokjes bij elkaar nou 3/4e (of 2/3e of whatever je beoogt) is ofzo. Gemak dient de mens. Als ik daar relatief enkele tien centen meer voor betaal voor die enkele keer dat je het eens doet...daar wordt je niet arm van. Dus dat laat ik zelf echt niet meetellen.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 28 mei 2015 om 13:55:
Verschillende tabletten


Hij zegt bruine insta. 200mg...

Zullen dan wel die onderste zijn die jij poste denk ik. De echte zegmaar.

Dus ik kan er vanuitgaan dat die versie rond de 200 is?
Uitspraak van Haneraka op donderdag 28 mei 2015 om 14:23:
Dus ik kan er vanuitgaan dat die versie rond de 200 is?


Hmm, staat voor mij nou niet zo onomstotelijk vast, dus ik laat het even open voor anderen die meer in de instagrammen zitten..
(p.s. imo zijn ze beide bruin, en de werkelijk kleur kan nog wel eens afwijken van een foto op het web maar dat terzijde)
laatste aanpassing
Uitspraak van Haneraka op donderdag 28 mei 2015 om 14:23:
Zullen dan wel die onderste zijn die jij poste denk ik. De echte zegmaar.

Dus ik kan er vanuitgaan dat die versie rond de 200 is?


Nee ga er van uit dat ze 120-130mg zijn!

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 28 mei 2015 om 14:04:
Vind die zo genaamde geld kwestie (erg Nederlands, jwt) persoonlijk niet zo boeiend. Liever gemak! Op een dansvloer of in een toilethokje echt geen zin om een tablet 2x door midden te moeten breken en te kijken welke brokjes bij elkaar nou 3/4e (of 2/3e of whatever je beoogt) is ofzo. Gemak dient de mens. Als ik daar relatief enkele tien centen meer voor betaal voor die enkele keer dat je het eens doet...daar wordt je niet arm van. Dus dat laat ik zelf echt niet meetellen.

Ik vind 160mg of 130mg wel vervelend. Niet omdat ik dan iets minder product krijg voor hetzelfde geld maar eerder omdat een halfje van 200mg perfect is voor mij. Een hele van 130mg is net teveel en een halfje net te weinig. Dus 200mg is gewoon makkelijk doseren met halfjes en kwartjes.
laatste aanpassing
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op donderdag 28 mei 2015 om 14:38:
Dus 200mg is gewoon makkelijk doseren met halfjes en kwartjes.


Maar goed, van dergelijke tabletten zijn er nog zat in omloop. Van de 130-igers en 160-igers zijn er toch niet echt veel op de markt. En er zijn mensen die dezelfde argumenten als die jij hebt voor 200-mgers, hebben bij tabletten van die dosering. Dus niet verkeerd dat er wat te kiezen is. Zoveel mensen zoveel wensen..
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 28 mei 2015 om 07:18:
Spelling en woordenschat man. Zo zie je maar dat je teveel pillen popt ;-)

Wat een heisa rond die instagrams...


tja spelling xd
nee oke dus dat van die instagrams was dus ook gelul zijn dus ook gewoon 130.
en bedoel niet dat ze van hele niks voelde maar als ze gewoon halfje nemen normaal en dat werkt goed werkte dat bij deze niet moesten ze meer nemen voor zelfde effect.
Uitspraak van maf88 op donderdag 28 mei 2015 om 18:22:
nee oke dus dat van die instagrams was dus ook gelul zijn dus ook gewoon 130.
en bedoel niet dat ze van hele niks voelde maar als ze gewoon halfje nemen normaal en dat werkt goed werkte dat bij deze niet moesten ze meer nemen voor zelfde effect.


Setting, mindset, maaginhoud,... zonder testresultaat weet je niks. Ik weet niet hoeveel keer ik dit verhaal nog aan de man moet brengen over hier ... -_-
snap niet waar die 120-134 vandaan komt. Ik kan me herinneren dat er een spreiding werd gepost van 198-207. Waar is deze dan op gebaseerd? Beide partijen beweren uitslag van het tc te hebben gekregen. Nogmaals, als iemand langs tc gaat komende tijd zal leuk zijn of diegene even zal willen vragen naar de instantgrams. Kan namelijk amper geloven dat die prachte bruine tabletten maar 120mg bevatten. (al bedriegt schijn soms, ben zelf niet langs tc geweest)
Dom perignon drama is teminste wel opgelost.
Ik heb nu idd ook een spreiding van 155-164 voor dr dom perignons meegekregen, en voor mn eigen pil 163mg, geen 195
Moraal van het verhaal...

Lagergedosseerde pillen worden aangeprijsd voor 200mg pillen en iedereen moet zijn pillen altijd laten testen...
Ik ben persoonlijk heel blij met pilletjes van max 160mg! Halfje van die 200 knallers is voor mij te veel en kwartje weer te weinig. Dus geef mij die Doms maar!
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 28 mei 2015 om 21:05:
en iedereen moet zijn pillen altijd laten testen...


Helaas kunnen daardoor m'n LSD zegels niet meer gekwantificeerd worden :( (lees: te dure test, en mede door de zo vele pillen die worden aangeboden ter test, wordt dat (kwantificering van LSD) niet meer altijd gedaan :'( )


Uitspraak van daft op donderdag 28 mei 2015 om 21:12:
Halfje van die 200 knallers is voor mij te veel en kwartje weer te weinig. Dus geef mij die Doms maar!


(Y)
Heeft iemand ervaring met roze leeuwtjes?
Ja dat weet ik allemaal dat setting belangrijkste is maar was niet 1 iemand gewoon 8 man maarja prima zo als iedereen die dom pirignon prima vind hier ben ik ook te vreden
laatste aanpassing
Iemand bekend met roze 3D hartjes? Zijn hier in de omloop, alleen ik kan ze moeilijk op internet vinden.. ik zal morgen wel ff een foto plaatsen.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 28 mei 2015 om 14:04:
(erg Nederlands, jwt)


Zou het eerder erg 'students' noemen :p

Had het indd over de dom perignons dat ik 160mg noemde.
Ikzelf ben dan toch liever van het besparen, zeg dat je 3 pillen haalt van ofwel 200mg ofwel 160mg. Nou kan je dan dus met 200mg pillen daarop 4x voort tov de 3x die je daarmee doet met de doms. (Gesteld dat je je houdt aan de 1-2mg/kg richtlijn)