Partyflock
 
Forumonderwerp · 871237
 
partyflock weigerde mijn aanmelding voor de agenda, maar voor ik zag in de evenementenagenda op www.rotterdam.nl dat Ferry Corsten op 15-07 en 22-07 zal optreden op op "Ferry Corsten at the park" op de Parkkade in Rotterdam.

Als deze 2 feestjes net zo bruut (en gratis!) worden als het Ferry feestje vorig jaar op het strandje dan ben ik zeker op 1 van beiden aanwezig (dancevalley zit in de weg)
 
Ik ben echt zo stom!!!!
Ik meende dat je gewoon zo binnen kon lopen. Nu blijkt dus dat je een kaartje moest regelen...stom stom stom. Heb weer eens niet veder gekeken dan mijn neus lang is.

Het is zo een beetje op de hoek van de straat bij mij en nu moet ik het missen!!!

Voor de mensen die wel gaan......VEEL PLEZIER!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 19:38:
Ik meende dat je gewoon zo binnen kon lopen. Nu blijkt dus dat je een kaartje moest regelen...stom stom stom. Heb weer eens niet veder gekeken dan mijn neus lang is.

Als je er gewoon heen gaat als het begint kom je vast wel binnen ;)

Met kaartje heb je garantie dat je binnen komt tot 16:30 en daarna: VOL=VOL

dus je hoeft het vast niet te missen ;)
 
Uitspraak van *martin* op vrijdag 21 juli 2006 om 19:45:
Als je er gewoon heen gaat als het begint kom je vast wel binnen

Met kaartje heb je garantie dat je binnen komt tot 16:30 en daarna: VOL=VOL

dus je hoeft het vast niet te missen

Is dat zo?
Heb ook niet zoveel zin om daar helemaal opgetut te staan en dan weer naar huis te kunnen vertrekken...maar als het zo is wat jij zegt dan wil ik het wel proberen...thanx voor de tip!!
Ja als je er gewoon naartoe gaat als het net open is kom je vast wel binnen :) en anders mag je me wel uitschelden haha. Nee maar komt wel goed ;)
 
Uitspraak van *martin* op vrijdag 21 juli 2006 om 19:54:
mag je me wel uitschelden

hahahaha daar hou ik je aan, we gaan het morgen proberen en we zien het wel....
 
Maarre, hoe weet jij dat eigenlijk? Of is het een wilde gok?
hoe weet ik wat??
 
dat je er vast wel in komt met een kaartje als je er op tijd heen gaat, er zijn natuurlijk niet voor niets kaarten...
Nah er zijn genoeg mensen denk ik met van die e-tickets die nog een ongebruikt plekkie hebben... Tenminste daar gok ik ff op...

Moet kunnen B)
Tintelfresh..

Uitspraak van Nicci010 op vrijdag 21 juli 2006 om 17:41:
Dat zal voor niemand leuk zijn. Met het ene kaartje kom je kennelijk sowieso binnen tot 16.30 uur. Daarna krijgen mensen zonder kaartje nog een kans. Maar inderdaad vol is vol. Goed dat zo de veiligheid gewaarborgd wordt.

Ik weet dan eigelijk niet of je al gelijk naar binnen kan als het net open is.. Dus ik neem me woorden ff terug van wat ik net zei

Anders zou je even een mail naar de organisatie moeten sturen en het vragen..
 
Uitspraak van *martin* op vrijdag 21 juli 2006 om 20:11:
Anders zou je even een mail naar de organisatie moeten sturen en het vragen..

doe ik!!
Laat het dan ook ff op het forum weten als je meer weet :)
 
Uitspraak van *martin* op vrijdag 21 juli 2006 om 20:23:
Laat het dan ook ff op het forum weten als je meer weet

tuurlijk!!
Uitspraak van *martin* op vrijdag 21 juli 2006 om 19:54:
Ja als je er gewoon naartoe gaat als het net open is kom je vast wel binnen :) en anders mag je me wel uitschelden haha. Nee maar komt wel goed ;)

Dat denk ik dus niet. Mensen zonder kaar binnenlaten en daarna mensen MET kaarten weigeren omdat het vol is...
Dat heb ik een keer meegemaakt in Rotterdam, en heel die zaak werd verbouwd.

Gewoon even logisch nadenken.
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 21 juli 2006 om 20:52:
Gewoon even logisch nadenken.

Uitspraak van *martin* op vrijdag 21 juli 2006 om 20:11:
Dus ik neem me woorden ff terug van wat ik net zei

;)

We horen vast nog wel van Tintelfresh hoe het zit met de mensen die geen kaarten hebben..
laatste aanpassing
Ok Martin.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 20:05:
er zijn natuurlijk niet voor niets kaarten...

Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt Bianca? ;)
 
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 21 juli 2006 om 21:06:
Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt Bianca?

uhmmmm wilde gok???
 
Mailtje sturen schiet niet echt op, je krijgt dan gewoon onderstaande automatische reply....helaas, ben bang dat het hem niet word morgen...de mensen die allemaal wel slim waren en dus een kaartje hebben....VEEL PLEZIER!!!


Thank you very much for sending us your details.

Due to the overwhelming response, unfortunately, there are no more
tickets available for the Ferry Corsten at the Park Event at the Euromast,
Rotterdam.

There is however, an official after Party for this event at the Thalia
Lounge in Rotterdam. You can reserve a ticket by emailing
thalia@ferrycorsten.com Make sure you are at The Thalia Lounge on July
22 before 00.00 hours to purchase ticket and guarantee entry. The venue
opens at 23.00 hr.

For more information, please check www.ferrycorsten.com.
Dat gaat nog druk worden bij de thalia! ;-)
Ik heb zelf net heel vervelend bericht gekregen dat mijn oma is overleden. Ik moet eerst even alles op een rijtje gaan zetten, maar weet dus ineens niet zeker of ik nog wel ga. Als dat zo is dat laat ik het even weten, dan doe ik met liefde mijn kaartjes over als ik daar iemand blij mee kan maken.
Eerst even een nachtje erover slapen..
Sterkte **Ice** !
 
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 21 juli 2006 om 21:52:
Dat gaat nog druk worden bij de thalia!
Ik heb zelf net heel vervelend bericht gekregen dat mijn oma is overleden. Ik moet eerst even alles op een rijtje gaan zetten, maar weet dus ineens niet zeker of ik nog wel ga. Als dat zo is dat laat ik het even weten, dan doe ik met liefde mijn kaartjes over als ik daar iemand blij mee kan maken.
Eerst even een nachtje erover slapen..

Sterkte...
ik heb ze meer dan een week geleden besteld (en daar heb ik een bevestigingsmail van), maar het kaartje is niet binnengekomen op de mail :s lekker geregeld weer (Y)
zinzinzin!
Maar weet nog niet wat k aandoe....
Zullen we gewoon zonder kleren gaan?
Is makkelijker;)
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 21 juli 2006 om 22:56:
Maar weet nog niet wat k aandoe....

pff, minder belangrijk.

Lekker luchtig, is het motto.
Ice sterkte ermee,en mocht je er morgen niet zijn dan maak ik zeker een dansje namens jou :flower:
Ice veel sterkte ermee! :)

Morgen betreft het weerbericht: Kans op een buitje met eventueel onweer! Het komt vanuit het Zuid westen en gaat richting Noord oosten, dus wij zullen er ongetwijfeld last van krijgen. Met een temperatuur van ongeveer 27 graden. Duseuh...word zweten in die drukkende warmte. Afkoelen dmv een buitje! :bounce: :D

Ik heb er zin in!
Mensen die ik zal herkennen, tot morgen! (Y) ;P

Grtz,...
Ik ga hier niet by zyn helaas:cry:

Ik heb geen zin om te treinen van Kampen naar Rotjeknor met dit snikhete weer :d :d .Maar ik wens jullie wel allemaal heel veel plezier heur ;p :cheer:
Ik heb besloten toch te gaan. Hoewel het wel dubbel voelt, maar ik heb er niets aan om thuis te blijven. Zo nog even lekker trainen om alles eruit te gooien en dan naar Ferry, en proberen te genieten!
Thanks iedereen voor het sterkte wensen :-)
ICE heel veel sterkte!!!!!







Ik moet nog bedenken wat ik aan moet
 
iemand nog interesse in een ticket voor 2 personen ?? Moet je wel heel snel laten weten want met een uur ben ik weg 8)
Jah heb wel interesse in tickets. Heb ze helaas niet gehad:( . PB me aub als je ze nog heb :D.
 
al onderweg ;)
 
Uitspraak van *martin* op vrijdag 21 juli 2006 om 19:45:
Als je er gewoon heen gaat als het begint kom je vast wel binnen

Met kaartje heb je garantie dat je binnen komt tot 16:30 en daarna: VOL=VOL

dus je hoeft het vast niet te missen

Dat klopt niet, ik heb een kaartje waar op staat dat ik pas ná 16.30 u naar binnen mag, daarvoor niet. En het kaartje geeft ook geen garantie op plek, als het vol is, is het vol.. met of zonder kaartje...:S
 
ik heb anders kaartjes waarop staat dat je VOOR 16:30 naar binnen mag ;) :cheer: 8)

er zijn idd 2 verschillende soorten kaarten :
1 waarbij je gegarandeert binnen komt mits je VOOR 16:30 daar bent en
1 waarbij je NA 16:30 naar binnen mag als het eventueel nog niet helemaal vol mocht zijn :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 11:09:
ik heb anders kaartjes waarop staat dat je VOOR 16:30 naar binnen mag

ja klopt er zijn verschillende soorten kaartjes.. ik was helaas net te laat voor dat kaartje :( Maar ja, ik ga er toch heen en hoop dat ik binnenkom!
 
joehoeeeeeeeee ik ben richting Rotjeknor ! :cheer: 8)
k ga nú de deur uit!
zin zon zin zon zin zon:cheer::cheer:
beetje jammer dat mn mp3 speler leeg is......
Uitspraak van IrEeNtJe op zaterdag 22 juli 2006 om 11:19:
zin zon zin zon zin zon

Pff, nou weinig zon hier hoor, wel heeeeeel erg warm/benauwd, dus neem gerust wat afdroogdoeken mee. Het zweet gutst er vrolijk op los...nu al... :)
Heey, heeft iemand toevallig nog wat tickets over voor Ferry Corsten vanavond? Dat zou wel relaxed zijn :D. Ik wil ze heeeeel graag hebben, dus als je nog tickets kwijt wil, PB me maar. thnx alvast.
ik heb besloten toch maar niet te gaan..
Wil iemand nog mijn kaartje hebben??

" Dit ticket verschaft gegarandeerde toegang voor 2 personen tot 16.30 uur."

(nog tijd zat dus ;) )

ik wacht nog heel even tot half 1 op een reactie van een ander als die dan nog niks van zich heeft laten horen moet je maar ff laten weten als je intressen hebt


*** Het kaartje is al weg!! ***
laatste aanpassing
Artiest SOK
Ja hier ben ik eindelijk weer na een tijdje wat minder actief te zijn geweest hier op PF. Maar ik ben er vanmidag bij. Over 1,5 uur vertrek ik en zal ik iedereen wel weer zien. We gaan er een mooi feestje van maken weer! Vorige week was hij ook verreweg de held van Dance valley!

Tot vanmiddag!!!!!!!!!!!!!
 
Uitspraak van *martin* op zaterdag 22 juli 2006 om 12:25:
Wil iemand nog mijn kaartje hebben
Helaas beetje ver Leiden.
Vannacht nog ff op die site gekeken, maar ze waren niet meer available
 
Artiest X-Ray
Iemand nog een kaartje over ???
 
veel plezier iedereen, ik heb er zin in.
ik heb een kaartje van iemand anders gekregen en wil die gaan uitprinten, alleen op die kaart staat dat elke kaart uniek is, is dat ook zo? of is dit maar gelul
Uitspraak van cK Rotterdam op zaterdag 22 juli 2006 om 13:43:
ik heb een kaartje van iemand anders gekregen en wil die gaan uitprinten, alleen op die kaart staat dat elke kaart uniek is, is dat ook zo? of is dit maar gelul

De kans is groot dat ze inderdaad uniek zijn. Beetje zelfde idee als de tickets voor bijv. Sensation met die barcodes die worden gescand bij de deuren van de ArenA. :)

'K ben net een uurtje m'n bed uit. Effe rustig bijkomen en dan gaan we richting Rotterdam. :cheer:
Denk dat we er rond een uurtje of 16:00/16:30u zijn.

Het weer is klote, ff een stap vooruit zetten en het zweet breekt uit je nek. En eind van de middag geven ze zware (onweers)buien op. :S
Ik hoop dat de weergoden Rotterdam vergeet! :P

Tot strakkies! ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 11:08:
Dat klopt niet, ik heb een kaartje waar op staat dat ik pas ná 16.30 u naar binnen mag, daarvoor niet. En het kaartje geeft ook geen garantie op plek, als het vol is, is het vol.. met of zonder kaartje...

Precies! dat hebben wij ook allemaal..ik vind t gewoon helemaal KUT geregeld..
had veel; liever gewoon entree betaald..dan al dit gekloot..echt waardeloos geregeld allemaal..
Ik ga dr wel heen,maar door al dat gekloot,is mn zin alweer een beetje ontgaan..
echt he gaat helemaal nerges over voor half 4 na half 4 blablabbla
Uitspraak van M v E © op zaterdag 22 juli 2006 om 13:55:
Ik hoop dat de weergoden Rotterdam vergeet!

Tot strakkies!

hier in Rotterdam regent het al..
Door omstandigheden ben ik niet meer gegaan. Enigzins wel jammer!
Kaartje van mij is iig al weggegeven. :)

Hoe was 't?


Grtz,
Martin.
laatste aanpassing