Partyflock
 
Forumonderwerp · 871237
 
partyflock weigerde mijn aanmelding voor de agenda, maar voor ik zag in de evenementenagenda op www.rotterdam.nl dat Ferry Corsten op 15-07 en 22-07 zal optreden op op "Ferry Corsten at the park" op de Parkkade in Rotterdam.

Als deze 2 feestjes net zo bruut (en gratis!) worden als het Ferry feestje vorig jaar op het strandje dan ben ik zeker op 1 van beiden aanwezig (dancevalley zit in de weg)
Weet iemand of je kinderen mee mag nemen, leek ons wel gezellig net als op standje aan de maas, metropolis en parkpop??
 
Tis 21+ toch? ;)

Tram, fiets?? Nee, auto! Wie-o-wie weet er nog gratis parkeerplaatsen in de buurt? Waar is Luxor btw? Is dat dichtbij en in een betrouwbare buurt?? Morgen krijgen we als het goed is een mailtje met de free ticket, ben benieuwd.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 18:25:
Morgen krijgen we als het goed is een mailtje met de free ticket

ik dacht de 20ste pas? :)
Ik dacht ook pas de 20e.. Het luxor is voor de euromast, maar er zijn nog wel meer plekken die veel dichterbij zijn hoor. Bij het park vlakbij kan je ook gratis parkeren, maar ik vrees dat dat dus nogal vol zit, en het moet ook wel betrouwbaar zijn, ik gooi niet overal mijn dierbare scheurkarretje neer :-).
Uitspraak van **Ice** op woensdag 12 juli 2006 om 21:37:
en het moet ook wel betrouwbaar zijn, ik gooi niet overal mijn dierbare scheurkarretje neer .

alsof je in Rotterdam kutbuurten hebt waar je auto gesloopt wordt :vaag:
 
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 12 juli 2006 om 21:39:
alsof je in Rotterdam kutbuurten hebt waar je auto gesloopt wordt

:yes:

hehe... ik goi hem ook bij n maat van me neer, en dan met de tram... maar welke dat weet ik dus nog niet :s
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:40:
hehe... ik goi hem ook bij n maat van me neer, en dan met de tram... maar welke dat weet ik dus nog niet

8)

tramlijn 8 stopt voor de "deur" ;)
 
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 12 juli 2006 om 21:39:
alsof je in Rotterdam kutbuurten hebt waar je auto gesloopt wordt

Niet dan? ;)

Ik bedoel idd de 20ste..., damn..., ik wilde van het weekend al, hehehe. Nog ff geduld dus!
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 12 juli 2006 om 21:46:
tramlijn 8 stopt voor de "deur"

Bedankt voor de tip!
Dan doe ik OF dat, OF ik zet hem bij veerhaven neer.
Uitspraak van **Ice** op woensdag 12 juli 2006 om 22:15:
Bedankt voor de tip!
Dan doe ik OF dat, OF ik zet hem bij veerhaven neer.

vanuit barendrecht zou ik lekker met het OV komen (Y) Heb je al dat gezeur niet met parkeren, lopen en het is nog sneller ook...
woehoe.....

ik kom zodra ik klaar ben met werken....zal wel rond 14.00 uur zijn ofzo........
 
als Ferry net zo'n set als op Dancevalley weggeeft en het weer ook nog meezit dan wordt het echt toppie zaterdag! 't is nog steeds gewoon prima zweven op de L.E.F. sounds :-)
laatste aanpassing
nou inderdaad zoals hij gister bijna 3 uur lang ofzo op dance valley draaide komt het helemaal goed in rotterdam ging echt zwaar los op DV fery is weer lekker bezig
 
Uitspraak van astra G op zondag 16 juli 2006 om 21:24:
nou inderdaad zoals hij gister bijna 3 uur lang ofzo op dance valley draaide komt het helemaal goed in rotterdam ging echt zwaar los op DV fery is weer lekker bezig

Was het de L.E.F sound of de ouderwetse Ferry sound?

Hoop eerlijk gezegd toch niet al te veel L.E.F sound te gaan horen zaterdag, ben er niet kapot van.
Ik vind de "oude" Ferry natuurlijk erg goed, maar ik moet zeggen dat ik die L.E.F sound juist wel erg lekker vind. Om eerlijk te zijn moest ik de eerste keer dat ik het hoorde ook wel een beetje wennen. Ik ben dus ook wel erg benieuwd hoe hij gaat draaien zaterdag. Volgens mij ging het wel de bedoeling worden dat hij veel van zijn L.E.F album ging draaien, maar het setje duurt wel even, dus dat zal het echt niet alleen gaan worden.
Ik vind het beide prima.. ik verwacht zeker wel los te gaan ! :-)
 
Alleen maar L.E.F. platen word zoiezo een beetje lastig in een set van zoveel uur.

Ik zie het wel, gratis VIP kaarten, mooi weer en Ferry Corsten. Wat wil een mens nog meer????
Ik heb ook VIP kaarten.. heb jij enig idee wat dat voorstelt?
ff afwachten nog, maar misschien dat ik hier ook bij ben..
 
Uitspraak van **Ice** op maandag 17 juli 2006 om 15:38:
Ik heb ook VIP kaarten.. heb jij enig idee wat dat voorstelt?

D'r schijnt een Vip dek te zijn waar je toegang toe hebt en toegang voor een afterparty in de Thalia. Dat was mij was vertelt. Heb een stappeltje via mijn werk gehad.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:36:
Alleen maar L.E.F. platen word zoiezo een beetje lastig in een set van zoveel uur.

ja, of hij moet dezelfde platen blijven draaien....niet echt leuk denk ik.....

Heeft iemand en idee hoeveel mensen ze verwachten daar? Want het is natuurlijk gratiz, dus alle stakkers die normaal thuis blijven zullen er nu wel zijn...
 
Uitspraak van JopiestylZ op maandag 17 juli 2006 om 17:54:
Heeft iemand en idee hoeveel mensen ze verwachten daar? Want het is natuurlijk gratiz, dus alle stakkers die normaal thuis blijven zullen er nu wel zijn...

Geen idee, heb zelfs geen idee hoeveel mensen er in dat park kunnen. Denk alleen wel dat ze door het werken met kaartjes overdreven veel dagjesmensen weg kunnen houden, hoop dat hun plan daarin ook echt slaagd.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:36:
gratis VIP kaarten

:9
 
Het zal ook wel weer meevallen denk ik hoor met drukte.. je moet je immers inschrijven voor kaarten, en soms zijn mensen daar nog te lui voor...
ik heb definitief besloten ook te gaan (met dank aan Duckster :respect: )
je moet je immers inschrijven voor kaarten, en soms zijn mensen daar nog te lui voor

Ja inderdaad, of weten het niet..
Uitspraak van Cicatrix op maandag 17 juli 2006 om 21:08:
ik heb definitief besloten ook te gaan (met dank aan Duckster :respect: )

Ik trein niet mee terug hoor;)
 
Hangen er in rotterdam van die promotie posters?

en kan je niet naar het feest zonder ticket? (vind het maar vaag met die tickets)
laatste aanpassing
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 17 juli 2006 om 23:42:
Ik trein niet mee terug hoor;)

leg je de fatboys weer klaar? ;)
Nee niet dus:P
Ik blijf voor de verandering eens bij iemand pitten;)
Kan nie altijd hotel zijn @ my place :D
*kijkt Duckster liev aan* ;)
 
Artiest Bert Klein
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:03:
en kan je niet naar het feest zonder ticket? (vind het maar vaag met die tickets)

Tja.....gratis entree.....en dan toch tickets bestellen.
Wat een rompslomp. Belachelijk eigenlijk.
Kom je zonder ticket niet binnen dan?
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:03:
en kan je niet naar het feest zonder ticket? (vind het maar vaag met die tickets)laatste aanpassing 18 juli 2006 00:11

Ligt er denk ik aan of de tickets opraken.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 09:33:
Belachelijk eigenlijk.

Vind het eigenlijk wel slim bekeken. Zo krijg je nooit problemen met je capaciteit van het terrein en heb je ook minder boze gezichten bij de ingang als mensen er door drukte niet meer inkunnen.
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 14 juli 2006 om 19:14:
woehoe.....

ik kom zodra ik klaar ben met werken....zal wel rond 14.00 uur zijn ofzo........

gezellig man (Y) Bel je van de week nog wel even :bier:

Voor de mensen die met de auto komen: De kades bij het park zijn allemaal afgesloten voor parkeren :o
 
Voor diegenen die met de auto komen:
Voor de Euromast is voldoende parkeergelegenheid. Houdt er rekening mee dat je in Rotterdam alleen met chipknip of (op sommige punten) met Credit Card kunt betalen. Bij de kassa van de Euromast kan je eventueel pre-paid chipkaarten kopen.
hoe zit het met OV? hoe kom ik dan 't makkelijkst?
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 18 juli 2006 om 15:15:
hoe zit het met OV? hoe kom ik dan 't makkelijkst?

Per openbaar vervoer
Tram
Vanaf het Centraal Station neemt u tramlijn 5 richting Willemsplein. Stap uit op de halte Westplein (duurt ca. 7 minuten). U loopt van Westplein naar Parkkade (duurt ca. 10 minuten).
Of tram lijn 6 en 8 vanaf Centraal Station, uitstappen op Westzeedijk
zie http://www.ferrycorsten.com/park/



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:03:
Hangen er in rotterdam van die promotie posters?

Nee, ik heb er geen één gezien :O
Lijkt me gunstig!!
Uitspraak van bloesem op dinsdag 18 juli 2006 om 17:28:
Per openbaar vervoer
Tram
Vanaf het Centraal Station neemt u tramlijn 5 richting Willemsplein. Stap uit op de halte Westplein (duurt ca. 7 minuten). U loopt van Westplein naar Parkkade (duurt ca. 10 minuten).
Of tram lijn 6 en 8 vanaf Centraal Station, uitstappen op Westzeedijk
zie http://www.ferrycorsten.com/park/

dank je en tot zaterdag! :)
voor mij beetje ver vanuit utrecht :P
Ik ga denk ik ook maar voor de fiets, of gewoon met OV.
Mensen die echt in nood zitten kunnen altijd bij mij in het tuinhuis :p
 
Geen tickets meer beschikbaar!
Ik kwam er na m'n vakantie pas achter dat je die gratis tickets moest reserveren.
Nu ben ik dus te laat......helaas.
Hoeveel mensen laten ze eigenlijk toe?
:lief: Trance in 010 :lief:

Ik ben der helemaaaaal klaar voor :bounce:
 
klopt inderdaad! vrienden van mij kregen ook een mailtje terug dat er geen tickets meer waren! Maar er is een alternatief:



Rotterdam, Monday July 17 2006
As all die hard party people already know Ferry Corsten is throwing a FREE part on Saturday July 22 at the Parkkade at the Euromast Park in Rotterdam. Due to the overwhelming response on tickets for this event and the success of last year’s At The Beach party the organisation decided to host an official after party: Ferry Corsten After The Park. This event will take place on July 22 as well. In the most beautiful club of Rotterdam: The Thalia Lounge. Besides Ferry Corsten himself other top DJ’s will give away one of their bests sets ever. Ronald van Gelderen, DJ Dazzle en Joeri will make the crowds rock this night.

Tickets for this event can be bought at Ferry Corsten At The Park for 10 euro. And at the door of The Thalia Lounge for 12,50 euro. The after party is from 23.00 – 05.00 hr.

Until Friday July 21 17.00 hr. you can reserve a ticket at thalia@ferrycorsten.com. Make sure you pick up and pay that ticket at The Thalia Lounge on July 22 before 00.00 hr. The venue opens at 23.00 hr.

For more info check:
www.ferrycorsten.com/afterthepark
www.thaliarotterdam.nl
laatste aanpassing
zin zin zinederdezin!!!!!:woep:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 22:19:
klopt inderdaad! vrienden van mij kregen ook een mailtje terug dat er geen tickets meer waren! Maar er is een alternatief:

Laat ik met vip kaartjes nou net gratis toegang hebben tot de thalia. weet nu zeker dat ik door ga na afloop.
Wiehoeeeeeee afterpartyyyyyy:woep::woep:
Zeg staan de kaartje op naam trouwens?
Want als k van jou(duck) een vip kaartje heb kan ik de mijne wel weggeven aan iemand anders die geen kaartje meer heeft kunnen regelen?
 
Uitspraak van IrEeNtJe op woensdag 19 juli 2006 om 00:34:
Zeg staan de kaartje op naam trouwens?
Want als k van jou(duck) een vip kaartje heb kan ik de mijne wel weggeven aan iemand anders die geen kaartje meer heeft kunnen regelen?

De gewone kaartjes bedoel je?
ja die nog in de mail moeten komen
 
Uitspraak van IrEeNtJe op woensdag 19 juli 2006 om 00:39:
ja die nog in de mail moeten komen

geen idee, heb ze nog niet gehad