Partyflock
 
Forumonderwerp · 871237
 
partyflock weigerde mijn aanmelding voor de agenda, maar voor ik zag in de evenementenagenda op www.rotterdam.nl dat Ferry Corsten op 15-07 en 22-07 zal optreden op op "Ferry Corsten at the park" op de Parkkade in Rotterdam.

Als deze 2 feestjes net zo bruut (en gratis!) worden als het Ferry feestje vorig jaar op het strandje dan ben ik zeker op 1 van beiden aanwezig (dancevalley zit in de weg)
Waarschijnlijk heb je niet genoeg of geen juiste informatie gegeven.
 
er is nog niet meer informatie beschikbaar, vandaar.
15e is dancevalley..dus hoe die dat gaat doen dan met zijn eigen L.E.F. stage op DV. Zal die wel aan het eind van de middag staan op z'n eigen stage.
is er al meer bekend over dit feest?
Euh, voor zover ik weet is het gewoon de 22e. VD 15e weet ik niets. En ik heb er ZEKER zin in! :-) Ferry, mooiste stad van Nederland, en hopelijk lekker weer... :-)
laatste aanpassing
 
vergeet je konijn niet...;-)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 02:09:
vergeet je konijn niet

Wie ik??? Snap hem niet.. te blond voor ;-)
 
Iemand een idee hoe laat dit feestje is?

Wil er niets van missen :D
 
On Saturday July 22 2006 Ferry Corsten will throw another free party in his home town Rotterdam, The Netherlands. Again this star DJ choose Rotterdam to give away a magnificent free DJ set. This year he’ll be shaking the grounds of the Parkkade at the Euromast Park at Ferry Corsten At The Park.

As many party people may still remember, last year the number 5 DJ of the world held a free party at Rotterdam beach last year. This was because of the release of his compilation CD at that time. This event was an enormous success. At one point people weren’t allowed to enter the venue anymore due to the huge number of visitors. Because Ferry wants to do this successful event all over again but with a bigger number of fans, he choose a new location: the Parkkade at the Euromast Park in Rotterdam. During Ferry Corsten At The Park, Ferry will play lots of the outstanding tracks of his latest artist album ‘L.E.F’.

The Parkkade is at the south side of the Euromast Park in Rotterdam, The Netherlands. The party at this fantastic location will take place from 2.30 – 11.00 PM. The venue opens at 2.30 PM.


The entrance is free. Make sure you are on time because it will be very busy!

On Ferry Corsten’s website http://www.ferrycorsten.com/park you can subscribe yourself for a free ticket. On Thursday July 20 you’ll receive a ticket for this event via email. This ticket will guarantee you permission to the venue. Per email address 2 tickets will be send. The organisation holds the right to refuse people.

This event is brought to you through a co-operation between Motorola, Flashover Recordings, Dance Therapy and JMR Produkties.


Links:
http://www.ferrycorsten.com/park
http://www.flashoverrecordings.com
http://www.dancetherapy.nl
http://www.motorola.nl
http://www.jmr.nl

(dat van de 15e is dus foutief of iets te voorbarig in de agenda van Rotterdam verschenen, was wel een redelijke scoop toch:-))
laatste aanpassing
:-) Ik kan niet wachten :bounce:
laatste aanpassing
 
ik ben benieuwd. Ben niet echt onder de indruk van zijn laatste (artiesten) album. Zijn gemixte cd's vind ik wel briljant (passport, world tours, mixed live etc etc). Dit zal vast wel tof worden, hij heeft alle tijd om er wat van te maken.

Jammer dat zijn concert is gecancelled (geld weer netjes terug ontvangen), maar nu in juli 3 weekenden achter elkaar ferry corsten maakt een hoop goed :-).
 
Thanx!

Zullen er zeker bij zijn!!!!!!!!!!
 
ik heb me opgegeven voor die kaarten, maar hoe werkt dat dan??
 
Al gevonden:


On Ferry Corsten’s website http://www.ferrycorsten.com/park you can subscribe yourself for a free ticket. On Thursday July 20 you’ll receive a ticket for this event via email. This ticket will guarantee you permission to the venue. Per email address 2 tickets will be send. The organisation holds the right to refuse people.
Ik vraag me af in hoeverre dat zin gaat hebben die "free tickets". Maargoed, ik woon lekker dichtbij, dus ik ben er zoieso lekker vroeg..
 
jaja!

aanwezig (y)
Oke, vooruit, dan zal ik me ook maar heen slepen ;)
Uitspraak van bloesem op woensdag 5 juli 2006 om 09:18:
Oke, vooruit, dan zal ik me ook maar heen slepen

Niets tegen je zin in doen he ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van bloesem op woensdag 5 juli 2006 om 09:18:
Oke, vooruit, dan zal ik me ook maar heen slepen ;)

Leuk!!!!:cheer:
Artiest SOK
Zeker aanwezig. Nog 2 weeken en dan is het alweer. Ik heb er zin in. Lekker zonnentje erbij en goede muziek. Alleen moet Ferry in de tijd die hij draait niet alleen zijn LEF sound draaien, maar ook ouderwets trance, zoals vorige jaar op het strandje aan de Maas dat was geweldig.
Uitspraak van PDV op donderdag 6 juli 2006 om 09:58:
niet alleen zijn LEF sound draaien, maar ook ouderwets trance

En toch vind ik die "LEF sound" juist erg lekker...
heel leuk :yes:

:cheer:
Uitspraak van **Ice** op woensdag 5 juli 2006 om 16:21:
Niets tegen je zin in doen he

Doe ik zelden :D


Uitspraak van PDV op donderdag 6 juli 2006 om 09:58:
Ferry in de tijd die hij draait niet alleen zijn LEF sound draaien, maar ook ouderwets trance

idd, beiden, afwisselend, of opbouwend, is helemaal prima!!
 
Inderdaad LEF-sound is super, maar de Gouryella, System F, Moonman, Veracocha sound mag zeker niet ontbreken....
Beetje jammer dat ik dan weer op vakantie ben, maar goed ... je kunt niet alles hebben! ;)

veel plezier allemaal!
Uitspraak van PDV op donderdag 6 juli 2006 om 09:58:
Alleen moet Ferry in de tijd die hij draait niet alleen zijn LEF sound draaien, maar ook ouderwets trance, zoals vorige jaar op het strandje aan de Maas dat was geweldig.

Kan het hier alleen maar 200% mee eens zijn!!!!

EN WE WILLEN ZON!
Jee, dit is al over 2 weken!! :O

Time flies

zelfs als je minder fun hebt


:)
 
Uitspraak van PDV op donderdag 6 juli 2006 om 09:58:
Zeker aanwezig.

Gezellig feestjuh weer!!! Heerlijk..

Met zn alle met zn alle... :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
zou alleen Ferry hier gaan draaien?
lijkt me wat sterk!
zulke lange solo's doet hij normaal niet volgens mij
de enigste die ik weet was zijn album release party in 2003
Ferry Corsten · Right Of Way
en die vond ik zelf tegenvallen
laatste aanpassing
Uitspraak van Zomaar op zaterdag 8 juli 2006 om 12:44:
zulke lange solo's doet hij normaal niet volgens mij

Dan heb je vorig jaar het feest op het strand in Rotterdam gemist denk ik ... ;)

Uitspraak van Zomaar op zaterdag 8 juli 2006 om 12:44:
de enigste die ik weet was zijn album release party in 2003
Ferry Corsten · Right Of Way
en die vond ik zelf tegenvallen

Volgens je feestarchief vond je die toch wel goed zag ik ;)

Maar inderdaad, Ferry doet niet heel vaak lange solo's, maar ... soms dus wel! :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Dancemania op zaterdag 8 juli 2006 om 15:50:
zulke lange solo's doet hij normaal niet volgens mij

Dan heb je vorig jaar het feest op het strand in Rotterdam gemist denk ik ...




Uitspraak van Zomaar op zaterdag 8 juli 2006 om 12:44:
de enigste die ik weet was zijn album release party in 2003
Ferry Corsten · Right Of Way
en die vond ik zelf tegenvallen

Volgens je feestarchief vond je die toch wel goed zag ik

Nee vorig jaar heb ik dat gemist

en Ja vond het toen wel goed, maar dat was meer de sfeer door met wie ik toen allemaal was, musicaal vond ik het minder.

Maar misschien eens kijken daar, misschien kan hij me weer eens een andere mening toebrengen :)
laatste aanpassing
Vandaag "het" park weer s een beetje "verkend". Zeer relaxed uit te houden daar, hopen op dit weer, of nog beter! Het aftellen is iig begonnen! :-)
 
je kunt er wel bijna zeker van zijn dat het park niet gebruikt zal worden. Dunya is daar onlangs geweest en allerlei mensen hebben geklaagd dat het gras daar nu verpest is. Het wordt de parkkade.

(booschap zo beter te begrijpen? zal het kort houden ;-)
laatste aanpassing
Ik begrijp je hele "boodschap" niet zo goed eigenlijk :S
Uitspraak van bloesem op maandag 10 juli 2006 om 20:41:
Ik begrijp je hele "boodschap" niet zo goed eigenlijk

:$ uhmmm same here....
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 20:38:
Het wordt de parkkade

Volgens mij is dat wel duidelijk, is er over een ander park gepraat dan?
 
Vandaag "het" park weer s een beetje "verkend"

probeerde te reageren op de posting van **ICE** maar inderdaad ze zegt nergens dat het elders zou zijn. maar laat maar :)
 
ach ja, kan gebeuren. heb er in ieder geval veel zin in.
Ik heb er ook wel zin in! :D
Gratis kaartje dus komt goed! :P Whaha.
Ik had het btw gewoon over parkkade. Ben ook nog wel door het park zelf heen geweest, maar heb niet echt verpest gras gezien eigenlijk.. NU nog even fixen dat ik mijn auto daar ergens kwijt kan..
heb gisteren ff stukje van een set van Ferry (Trance Energy 2004 geloof ik) geluisterd, de BPM vond ik aardig hoog in vergelijking met Tiësto en Armin , kan dat kloppen? Of was dat toevallig alleen deze specifieke set?
Ben zelf maar een beginnende trance luisteraar, ben dus niet zo bekend met de muziek en de artiesten/dj's als anderen hier. Ik heb een voorkeur voor de wat relaxtere Trance zeg maar.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van blauwvinger op dinsdag 11 juli 2006 om 10:26:
Ferry (Trance Energy 2004 geloof ik)

Is 1 van zijn beste sets ooit, naar mijn idee. Is alleen wel erg stevig voor zijn doen. De Ferry zoals ik hem ervaar is van de zweverige trance met vrij veel uitstapjes en experimenten. Soms een beetje te rare uitstapjes.

Uitspraak van blauwvinger op dinsdag 11 juli 2006 om 10:26:
Ik heb een voorkeur voor de wat relaxtere Trance zeg maar.

Draait hij ook wel, maar nooit een hele set.
 
Ja, da's een goeie **Ice**, heeft iemand nog parkeertips???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 18:26:
heeft iemand nog parkeertips

nope

Ik ga denk maar gewoon lekker met de tram of de fiets :P
Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik weet wel wat straatjes, en heel misschien dat ik hem bij een kennis neer kan zetten bedenk ik me net. Anders ga ik ook gewoon met de tram of fiets, of ik zet hem bij het luxor ofzo en ga lopen.
mooi met de tram erheen. Heb er zin in :bounce: