Partyflock
 
Forumonderwerp · 852318
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc :@
ik vind dat ECHT bullshit betaalen voor om naar wc tegaan.. en als je nie kan pisse door de pille heb je voor niks betaald telkens:S...

moet gewoon gratis ZIJN
nou ja mij maakt het niet uit om er voor te betalen if you got to go you have got to go
je ken moeilijk tegen de speakers aan pisse!!!! :P
 
da gaat nergens meer over
 
Kan wel tegen de speakers aan pissen, denk alleen niet dat de organisatie enzo er zo blij mee is als je dat doet..
Nouja op zich valt het wel mee toch...?
Als je wil dat de plees schoon zijn dan kan je beter betalen. Want de dame die daar op die stoel zit met dat schoteltje mag de opbrengst zelf houden, en heeft als enige taak: die plees schoon houden ;)
Uitspraak van Mr_M op dinsdag 23 mei 2006 om 20:03:
Als je wil dat de plees schoon zijn dan kan je beter betalen. Want de dame die daar op die stoel zit met dat schoteltje mag de opbrengst zelf houden, en heeft als enige taak: die plees schoon houden

9 van de 10 keer is het één grote baggerbende in de plee en doet de wc-juffrouw niet veel meer dan peukjes roken. als de plee schoon is betaal ik met liefde 50 cent, maar helaas is dit een zeldzaamheid :(
 
Misschien dat de zeikerts hier eens een avond/nacht als toiletdame/heer gaan zitten, dan klaag je nooit meer dat je moet betalen.
En dan ook na afloop de teringzooi opruimen, vooral de herentoiletten zijn zo smerig, vraag me af of sommige thuis ook zo van een toilet gebruik maken.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Uncensored op dinsdag 23 mei 2006 om 20:19:
50 cent, maar helaas is dit een zeldzaamheid

Laatste paar feestjes waar ik ben geweest allemaal wel... Pfff op In Qontrol 50 Cent, moest iets van 10x ofzo, Beter kom je niet, zowiezo betaal je in elk feestje in Happy Dayz 50 Cent en die wc's zijn echt vies echt het geld niet waard:S Beetje jammer...
Snap wel dat ze er geld voor willen maar dan bijv zoals op Emporium en Masters of Hardcore dat je 2 euro betaald voor de hele avond. beter dan elke x die 50 cent...
ahh jah ..betalen voor de wc.. (waarom niet) als ze het goed bijhouden.. als het netjes is wil ik er wel voor betalen:d
heb op tv gezien dat je niet HOEFT te betalen als je het niet netjes vind.... dat geld betalen ze namelijk de plee schoonmaker van en alst nie netjes is hoef je niet te betalen.. :[
laatste aanpassing
 
Gewoon doorlopen en als ze toch er iets van zeggen geen gezeik want wat willen ze doen er een knoop in gaan leggen? :D mja meestal zijn het toch van die KEIE dikke gasten in een rolstoel of in een stoel waar ze niet snel genoeg uit kunnen komen,dan ben ik toch allang weer klaar :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:23:
En dan ook na afloop de teringzooi opruimen, vooral de herentoiletten zijn zo smerig, vraag me af of sommige thuis ook zo van een toilet gebruik maken

Als je de plees gedurende de avond schoonhoudt (wat ook de bedoeling is) valt het op het eind weer mee. Logisch dat het één grote bende is; honderden beschonken idioten die niet eens meer recht kunnen lullen laat staan pissen.
 
Uitspraak van Uncensored op vrijdag 26 mei 2006 om 21:16:
Als je de plees gedurende de avond schoonhoudt

Jij snapt het niet he, hoe kun je in godsnaam de wc's schoonhouden als er zoveel mensen komen en niemand heeft geduld willen allemaal zo snel mogelijk.
 
gewoon schijtzooitje is dat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 21:37:
Jij snapt het niet he, hoe kun je in godsnaam de wc's schoonhouden als er zoveel mensen komen en niemand heeft geduld willen allemaal zo snel mogelijk.

Dan is er iets niet goed geregeld. Plees te weinig bijvoorbeeld. Kijk, het hele issue is nou juist dat je betaalt en dan dus ook een schone plee mag verwachten. Hoe ze dat regelen is niet mijn probleem, ik betaal immers.
 
Toiletten zijn er altijd te weinig, maar dat is een algeheel probleem.
En ik denk dat het ook niet makkelijk is om goede toiletdames/heren te vinden voor die paar klote centen wat ze betaald krijgen als je ziet wat voor een zooi ze moeten opruimen.
Maar als de bezoekers er zelf eens niet zo'n teringzooi van zouden maken zou het er allemaal wat netter uit blijven zien.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 15:43:
Toiletten zijn er altijd te weinig, maar dat is een algeheel probleem.
En ik denk dat het ook niet makkelijk is om goede toiletdames/heren te vinden voor die paar klote centen wat ze betaald krijgen als je ziet wat voor een zooi ze moeten opruimen.
Maar als de bezoekers er zelf eens niet zo'n teringzooi van zouden maken zou het er allemaal wat netter uit blijven zien.

Daar kan ik niets verder aan toevoegen heb alleen maar :respect: voor de dames gekregen en helemaal na het feestje afgelopen vrijdag in outland.
De organisatie had het leuke idee om maar 1 zaal te openen(dus maar 2 wc's en ook maar 2 wc jufrouwen).Het was een druk bezochtfeest wel nou die jufrouwen,heb ik gehoordt,zijn niet van outland maar zijn ingehuurd door hun.
Het feest was pas een uur aan de gang en bij de herenwc stond al een alleraardigst vrouwtje met een aardig gezichtje met veel zweet op haar hoofd de wc's schoon te houden.Ik zat dat zo eens te bekijken maar als je ziet wat er in een half uur voor zooi (zelfs na een pisbeurt)uit de wc komt.WALGELIJK.En bij de dames was het niet anders het zweet heeft rijkelijk gevloeid die avond en niet door het vele dansen van hun.
Dus vanmij krijgen die dames:respect:en niet door toedoen van die organisatie die toch al heeel veeel geld verdient zal hebben over de ruggen van de bezoekers en het personeel in outland.
Nou vind het soms wel goed. Alleen als ze de wc's dan ook daadwerkelijk schoon houden!! In de meeste gevallen gebeurd dat ook niet en dan vind ik het echt belachelijk.
En idd zijn de kaartjes tegenwoordig al erg duur... :(
ik wil best voor de wc betalen, maar dan moeten ze wel schoon zijn en je betaalt meestal geld voor een smerige wc... :S
onzin.... tenzij vet nette plee's met iets extra als deo, normale gel en goede aftershaves.
Op grote feesten betaal je al best veel geld voor je ticket en is de drank duur. In clubs vind ik als je een fukkin feest geeft dan moet je er gwoon voor zorgen dat die lui pissen, ze zuipen immers jou portemonnee vol!

Maar vaak lieve dames dus betaal toch wel!
 
Idd als de wc schoon is wil ik best betalen..

Maar op Emporium moesten zefs mensen die vip waren, en dus 20€ meer betaald hebben, 2.50€ betalen voor heel de dag.

Dat vind ik wel BELACHELIJK
 
Het licht eraan of ze schoon zijn of niet, als ze super vies zijn kennen ze de schijt krijgen ;)
 
daar kunnen ze vas
t wel iets beters voor verzinnen :D
 
ik vond het van het weekend in de HMH goed geregeld. Niet betalen voor de WC. Nu moet ik zeggen, de wc's werden er niet schoner op...en de toiletrollen zijn constant op....klein detail :)
 
Uitspraak van Bassie Hazes op donderdag 25 mei 2006 om 13:19:
Ik loop altijd door!

:D +1 !!

Heb d´r een sport van gemaakt om zonder te betalen te pissen.. :p
Er zijn legio mogelijkheden!! ;)

Is trouwens ook gewoon echt tegen m´n principe om eerst flink te betalen om binnen te mogen, daarna nog dik betalen om me vol te gieten..
En daarna nog te betalen om te pissen :@

Het feit dat die wc vrouwtjes vaak niks met de organisatie te maken hebben maakt voor mij geen verschil. :no:
Die moeten maar gewoon betaald krijgen van die betreffende organisatie. :jaja:
 
Als de wc's er nou op en top uitzagen, dan zou ik nog zeggen 'vooruit dan maar' maar zo zien ze er meestal niet uit
 
dat doe je thuis tog ok nie betalen?
 
jáá ech wol
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 11:46:
Ga eens langs de huisarts, als je zo vaak moet zeiken heb je een blaasontsteking

sommige mensen drinken gewoon veel... dan hoef je nie meteen blaasontsteking te hebben..:S
 
onzin!
duur betalen voor drank en als je het weer kwijt moet weer betalen :S :P

ik loop altijd gewoon door
 
Uitspraak van Daph!! op zondag 4 juni 2006 om 02:41:
sommige mensen drinken gewoon veel... dan hoef je nie meteen blaasontsteking te hebben..

Had het over die miep die wel tientallen keer naar de wc moest, die moet dan nodig haar zeik eens na laten kijken.
Ik spuug er ook niet in hoor maar meer als een keer of 4 ga ik niet op een avond/nacht.
 
vind het wel een beetje belachelijk maarja..
nee, echt niet betaal er niet voor. want soms zijn ze zo vies dat je er niet op wil wezen. en de geur dan moet er niet aan denken. betaal ook niet in v&d niet eens. of hema.
 
zolang je normaal kan plassen vind ik het
niet erg om te betalen..
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

Realiteit is heavy
Vind het ook wel klote maar je moet het maar accepteren ik begrijp het wel. Maar betaal liever éénmalig bedrag en dan een stempel, das véél beter, ik moet nogal vaak dus dan is dat voor zo iemand als mij wel fijner. Beter dan élke keer die 50 cent
 
ik betaal nooit voor de WC... doorlopen über alles.
arrrrrrrg :[

zoekfunctie
laatste aanpassing
 
wees blij joh giertjes dat er een wc is en dat die schoongemaakt is, je bent toch niet van de blauwe knoop joh wat maakt die 4 euro extra nou uit man, kom je nog uit de tijd dat ze elke dubbeltje om moeten draaien, heb je geen werk? Zou jij dr trouwens niet willen zitten bij de wc, gun die mensen ook wat joh, die mensen bij de wc zijn altijd tof, en ze letten op je drankie
laatste aanpassing
ik betaal nooit voor feestjes, dus zeker niet voor de wc!!!
 
slaat echt nergens op.. pff laatst 2,50 voor de hele dag.
gaat echt nergens over
ja slaat indd. nergens op als je heel nodig moet
dan moet je eerst 50 euro cent op een schoteltje
leggen belagelijk eigelijk
50 cnt duur waarom zeiken jullie dan ook niet om een baco van 7,5 euro en een entré van 2 tientjes en een pilsje voor een knaak???

of niet zeiken of 2kwartjes betalen.

en 50 cnt betalen om te pissen als de zeik niet in je broek kruipt is dan nog wel ok
laatste aanpassing
Uitspraak van Eromoods op woensdag 7 juni 2006 om 21:44:
een baco vn 7,5 euro en een entré van 2 tientjes

Kijk zo is het maar net :yes:


Dus wat mij betreft niet te kortzichtig in dit topic en niet gaan zeuren om die 50 cent over schone wc's zoals altijd in tropicana of tegenwoordig in outland het geval is :yes:

En als de wc vies is op n grote party en je moet er toch voor betalen dan kan je beter gaan klagen bij de organisatie van dat feest :yes:

Dus wat mij betreft niet van die reacties van ik loop toch wel door zonder te betalen want dat is geen respect voor de toiletbabes die hun werk wel goed doen :respect:
Ach je meeste mensen hebben helemaal geen respect meer voor niemand zolang zij maar lazerus kunnen worden omdat dat stoer moet zijn.En de grote monden hier op dit topic nou ik wil wel eens zien als zij er moeten werken of ze het dan nog zo leuk en stoer vinden als iemand zegt van je bekijkt het maar met je geld.
Voor niks gaat de zon op,maar daar moet je ook geld voor neerleggen omdat je anders geen kleren aan je reet heb en je aardig zal verbranden.

En voor de rest geen gezeik(anders kost het je 50 cent)en ik zie je wel een keer op een feest en probeer dan maar eens door te lopen,dan heb je het feest voor niks betaald want ik zorg er dan wel voor dat je er mooi uitvlieg.

RESPECT daar gaat het om in deze wereld.En net zoals JIJ met respect behandelt wilt worden door iemand,geef die persoon dan ook de respect aan degene terug.

Zo en nu heb ik er genoeg woorden aan vuil gemaakt over deze onzinnige topic.
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 18:38:
Had het over die miep die wel tientallen keer naar de wc moest, die moet dan nodig haar zeik eens na laten kijken.
Ik spuug er ook niet in hoor maar meer als een keer of 4 ga ik niet op een avond/nacht.

nou kijk sommige mensen zeggen al gauw dat ze tientallen keren naar de wc. moeten dat is toch ook vaak zo als je uit bent en veel drinkt en lam bent of :xtc: doet dan moet je ook ontzettend veel pissen
dat is een gewoon een feit dan hoef je echt nietm eteen naar dokter