Partyflock
 
Forumonderwerp · 852318
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc :@
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 11:06:
het is gewoon moeilijk bij te houwe..als er 10.000 mense of meer zijn..en de helft er ook nog een grote puinzooi van maakt...

De feesten zijn gewoon te grootschalig en er zijn te weinig toiletten..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 11:17:
De feesten zijn gewoon te grootschalig en er zijn te weinig toiletten..

Ja idd!! Maar buiten dat; die organisaties zouden nu toch wel een keer moeten weten hoe ze de wc's moeten regelen na zoveel feesten georganiseerd te hebben. En keer op keer is het weer een drama..:(
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

en dan staat er ook nog eens een dikke rij .. :(
 
Uitspraak van CarTuner X:[ op donderdag 23 februari 2006 om 11:26:
en dan staat er ook nog eens een dikke rij ..

idd .. vet irritant is dat .. moet je zeiken als een kameel staat er dikke rij :(
 
Ik vind het belachelijk. Je geeft zoveel geld uit voor een kaartje en dan moet je ook nog eens los geld bij je hebben voor de wc. :S En als het dan nog maar schoon is.... dan heb ik het er echt wel voor over. Maar het is vaak te smerig om binnen te stappen.
Het is idd niet overal verplicht om te betalen, maar volgens mij zijn er nog steeds lokaties waar het wel verplicht is. :@
laatste aanpassing
 
allemaal onzin vaak tog te druk merken ze nie eens dat je gaat
 
Ik heb er ook een hekel aan. Alsof je nog niet genoeg betaalt :/
Niet dat die paar euro's wat uitmaken, maar dan wil ik er wel wat voor terug en niet dat me sokken nat van de pis zijn..
Outland betaal je ook €0,50 moet niet kunnen.
zet gewoon een schoteltje neer dat je iets kan geven als je wilt..
in discotheken vindt ik het al helemaal belachelijk :@
Als ze voor dat geld dan maar wel schoonmaken vind ik t niet zo erg..
 
ja indd super goor

dat je geld moet betalen terwijl het niet eens bijgehouden wordt.
Als het gratis is en een zooitje dan weet je dat van te voren en maakt het niet uit omdat het toch gratis is.
Maar om te betalen voor iets waar het nog te goor is om de deurknop aan te raken :x
 
Nog zo'n ergernis: geld betaald, is het wc papier op.

blegh
 
Ja, als ze het nou schoon was denk ik schijt geld gaat op daar:P
Maar meestal is het niet zo :S Vooral op Extrema de drollen dreven tot op de rand :S GAAAAAAATVER:S
Zoals ik al eerder zei, we moeten eens de organisatie's vragen wat hun hier nou zelf eens van vinden...

Is er eindelijk een feest waar geen gezeik is... ontstaat er weer een opstootje bij de toiletten...

Do they ever learn ?
op defqon vorig jaar vond ik het eigenlijk nog best wel goed (of was het decibel?)
maar in ieder geval...er kwam zon meisje net voor mij de dixie
uit die met een nat doekie over de wcrand was gegaan om schoon te maken
dan zit je toch wel frisser!
 
Uitspraak van Brandy op donderdag 23 februari 2006 om 11:21:
Ja idd!! Maar buiten dat; die organisaties zouden nu toch wel een keer moeten weten hoe ze de wc's moeten regelen na zoveel feesten georganiseerd te hebben. En keer op keer is het weer een drama..

Een bepaalde lokatie heeft maar een beperkt aantal wc's, dat kun je niet ineens veranderen :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 15:52:
Een bepaalde lokatie heeft maar een beperkt aantal wc's, dat kun je niet ineens veranderen

Bij velen wel. Extra dixi´s kan je bijna overal plaatsen.
 
Uitspraak van Diedus op donderdag 23 februari 2006 om 16:05:
Bij velen wel. Extra dixi´s kan je bijna overal plaatsen.

Ja hoe smerig zijn die dingen :/

Maar misschien als ze eens een x schoonmaken dat het wat wordt O:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:20:
Nog zo'n ergernis: geld betaald, is het wc papier op.

idd en dan moet je t vragen of er nog is en dan gaan ze schreeuwen dat ze op moete letten enzow en dat ze zo komt :/
 
het is niet nodig je moet al genoeg betelen in het leven!!!! :/:/:/:/:/:/:/:/
 
bij feesten heb ik er geen problemen mee, maar een winkel bijvoorbeeld Burgerking wel :/
Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 23 februari 2006 om 11:11:
je moet wel betalen terwijl 9 van de 10 keer de plee te ranzig voor woorden is

van de enne kant snap ik het wel, zou die wc's niet voor weinig schoonmaken!
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

En dan zijn ze nog fucking smerig :S
Ja erg slecht! En dan worden ze nog niet bijgehouden ook, of er staan er veel te weinig!
 
heel irritant inderdaad...vindt het niet erg om te betalen maar dan verwacht ik wel service...als ik lang moet wachten of tis te ranzig voor woorden betaal ik nie
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 11:43:
service

Service is ver te zoeken.... Zo ver dat je wel eens denkt dat je op een Afrikaans "toilet" zit :/
 
Gewoon doorlopen en niet betalen:D
 
Betalen voor de wc's?!?

Bij veel lokaties is het eerder betalen voor een beerput X|
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 12:50:
Bij veel lokaties is het eerder betalen voor een beerput

:s
moeten ze overal gratis maken, maak desnoods t kaartje 2 euro duurder ofzo
 
Uitspraak van Matthijs op zondag 26 februari 2006 om 12:52:
moeten ze overal gratis maken, maak desnoods t kaartje 2 euro duurder ofzo

Dat kun je wel aan ID-T overlaten ;)
 
Uitspraak van ENROC op donderdag 23 februari 2006 om 13:33:
Outland betaal je ook €0,50 moet niet kunnen.
zet gewoon een schoteltje neer dat je iets kan geven als je wilt..

in outland ken ik die meid die bij de wc,s staat dus hoef nooit te betalen:p
Het enige feest waar ik ooit ben geweest zonder te hoeven betalen voor de wc was Thunderdome (3-dec2005). DE rest van de organisaties is alleenmaar op zoveel mogelijk geld uit!!!
 
loop meestal door
Wc's op feesten zouden ze overal gratis moeten doen (Y)
Ik wil er best voor betalen, maar dan alleen als ze schoon zijn en geen rij voor staat.
Aangezien ze dit toch nooit zo kunnen regelen moet 't idd gratis zijn.
Jaa nogal achterlijk! Als ze nou schoon zijn vind ik het niet zo erg, maar dat zijn ze dus meestal niet!
 
Ik verwacht eigenlijk dat als ik 40 euro betaal voor een kaartje dat de plee erbij is inbegrepen.
 
ik vind het pas aso als je op een feestje komt en dat de jongens gewoon in van die staande wc's kunnen pissen en dat de meiden er 50 cent voor moeten betalen!
Als je ervoor moet betalen en het ziet er ook allemaal netjes en schoon uit dan heb ik er geen problemen mee maar zo niet; Dan is het dikke bullshit om ervoor te betalen
ik vind 2 € om de hele avond naar de toilet te mogen wel ok.. alleen als de toilet heel vies is vind ik het niets :[ erg irritant..
en ik vind kaartjes met waar je 4 keer ofzo naar de toilet mag gaan ook irritant, liever een bandje voor de hele avond.
maar heb het hier in duitsland nog nooit beleefd dat ik moest betalen, in nederland al vaker..
Belachelijk :\ Maja niks aan te doen
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
ik vindt het belachelijk..

Tja er is niets aan te doen en daarom kunnen ze die prijzen ook zo belachelijk duur maken. Iedereen moet toch - na wat drankjes - naar de wc toe...
 
Ja ik snap dat ook niet, ik betaal ook nooit behalve als iemand er iets tegen doet zeg maar ;)
Ik betaal ook idd nooit, gewoon door lopen:) belachelijk toch dat je gewoon moet betalen voor de wc:no:
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Ik stond op masters voor de derde keer te plassen, ineens zie ik allemaal ventjes met gele bandjes om.

kom ik de wc uit zie ik zo'n kraampje met gele bandjes dus ik vraag "waar zijn die gele bandjes voor"?

Zegt die vrouw "die zijn voor de wc's als je dan voor de tweede keer gaat dan hoef je niet te betalen".

Ik dus "ohh maar dat maakt niet uit ik ben al drie keer geweest" :vaag:
laatste aanpassing
betalen voor de wc :vaag:

wat kunnen wij er nou aan doen dat we moeten pissen.
is menselijk toch, ofterwijl we moeten betalen voor dingen die me niet kunnen laten
over een paar jaar moeten we betalen voor de hoeveelheid lucht die we elke dag inademen :jaja:
Uitspraak van n0uky op dinsdag 28 februari 2006 om 23:24:
over een paar jaar moeten we betalen voor de hoeveelheid lucht die we elke dag inademen

Ja heb ze wel een is op een feest gezien met vage buisjes en slangetjes.

Ik vroeg toen van "wat is dat"?

"Dat is zuurstof met een opkwikkend geurtje"

"nou doe maar wat" zei ik

"kost 5 euro" zei hij

"laterzz" zei ik
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

jaa ik vind t echt stom.. iedereen moet wel een keer naar de wc op een feest hor..
en dan kost t meestal nog 50 cent ook
op moh was dat wel beter dan moes je 1 x 2 euro betalen en dan kreeg je een bandje en je mog zo vaak je maar wou..