Partyflock
 
Forumonderwerp · 852318
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc :@
Artiest {SHOWLIST artist 43253, 38562}
ik plunder wel altijd de snoepjesbak :P
 
dat kost mijn geloof ik nog t meeste geld de wc :bloos:
ben een echt zeikwijf b)
Belachelijk.. Meestal is entree of n kaartje al duur genoeg, moet je ook nog es 50 ct per x plassen betalen!!
laatste aanpassing
 
Tja het is idd belachelijk :S
Uitspraak van Mikey.! op zondag 14 mei 2006 om 17:59:
Betalen voor de wc is gewoon te BELACHELIJK voor woorden

:jaja: mee eens
jaa belachelijk gewoon!
 
loop altijd gewoon door :P
Uitspraak van specht!! op zaterdag 6 mei 2006 om 20:50:
ben t er mee eens dat t niet overal even schoon is enzo en dan vind ik t ook bulshit dat je moet betalen maar heb zeker respect voor de toilet dames die de kots en pis en stront van iedereen moet opruimen.. en als dat ook echt gebeurt dan betaal ik hun graag die euro of 50ct ..

Dit is tenminste iemand die weet hoe het moet.
___________________________________________________________
Iedereen loopt wel te zeuren maar wij lopen toch ook niet zomaar bij jullie naar binnen als er een feestje in de straat is.Omdat we toch moeten en als we dat toch kunnen wil je zeggen dat wij dan niks hoeven te betalen die toiletjufrouwen zitten er ook niet voor niks.Zij zorgen wel dat aan het begin van de avond er wc papier is en snoepjes/deodorant en eventueel ook gel zijn.
Dat komt allemaal uit hun eigen potemonee die wij als betalende wcbezoekers moeten aanvullen.En natuurlijk omdat zij vaak wel de rotzooi van ons zatlappen opruimen en dat dat niet altijd kan omdat er een rij staat van hier tot ginder en er dan ook altijd van die armoedzaaiers zijn die zich wel volgieten omdat dat stoer is om zat naar huis te gaan maar geen 50 cent voor die dames overhebben.
En dit geld niet alleen voor de heren hoor want jullie meiden zijn net zo erg en af en toe nog veel erger met jullie maandverbandjes die jullie gewoon op het randje deponeren terwijl er vuilnisbakken zijn waar je het kan weggooien.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 08:45:
Belachelijk, eerst mag je krom liggen om je kaartje te betalen, vervolgens ben je een godsvermogen kwijt aan drankjes en dan mag je ook nog eens betalen voor van die gore, kots toiletten! Afschaffen die handel!

Dan neem je de volgende keer een zakje mee en ga je het net als tegenwoordig met de honden het in een zakje doen,en dan neem je het gezellig mee naar huis.Of je zuipt niet en drink je gewoon normaal een drankje hoef je ook niet zo vaak.

Uitspraak van Michiel [www.LeCock.nl] op maandag 15 mei 2006 om 22:21:
Wat nou als er echt een streng mens staat...en jij moet heeeeeeel nodig...en hebt geen 10 / 20 cent...

Volgens mij is het zelfs zo. Dat een horeca gelegenheid VERPLICHT IS om Toiletten terbeschikking te hebben..

Die mensen zijn dus niet voor niets streng als iedereen maar doet zoals de meeste hier moeten ze nog geld meenemen om jullie shit op te ruimen.

Uitspraak van Hugo! op maandag 15 mei 2006 om 22:39:
k vind ut eg BULLSHIT als er gezegt word van ja maar de wc's moeten ook schoon gemaakt worden.als ik daar ben is het net een varkensstal. Reken is uit hoeveel ze verdomme er aan verdienen, 50 cent per klant paar duizend man en je gaat minimaal 2 a 3 keer naar de wc.

Als jullie gewoon het wcpapier gebruiken waarvoor het bedoeld is word het geen zwijnenstal.En een paar duizend keer 50 cent,ha,als je goed dit topic leest zie je dat er 7 van de 10 niet betalen dus niet overdrijven.

Verder ben ik het zat,doe gewoon ze zijn je moeder niet die alles voor je doet GRATIS,en zelfs dat is tegenwoordig niet meer zo want de meeste betalen kostgeld en dat is ook bedoeld om je klerezooi op te ruimen,maar daar zal je wel de wc schoon achterlaten want anders weet ik wel zeker dat het stappen best moeilijk zal gaan als je 2 gebroken poten heb.
laatste aanpassing
 
nightmare outdoor was het gratis.. ;)

maar tsja.. als ik wat moet betalen vind ik het niet Z'n punt.. maar zorg dan wel voor genoeg toiletten.. en schoon..

en dat zijn ze dan ook weer nooit..
 
Ben het wel met straaljager eens :jaja:
laatste aanpassing
nou meneer de straaljager. dit is natuurlijk eerste klas onzin dat je zit te verkondigen. je kan wel bij iedereen een opmerking neerzetten maar dat gaat natuurlijk nergens over he wat je zegt. met een opmerking 7 van de 10 betalen niet je weet best wat ik bedoel.ze verdienen er godsvermogen aan.

en jij mag me wel is vertellen waar er een toiletjufrouw te vinden is.meestal zijn ut 2 a 4 personen die daar staan van de crew.en die hebben gewoon een leuke bij verdienst op die avond. in discotheken zie je die toiletjufrouwen ja en dan vind ik ut terecht dat ze er staan.in zo'n krap hok is het snel goor.maar op een grootfeest kom op zeg. de prijs van zo'n kaartje mag ik wel op een zetel zitten om rustig mijn behoefte te kunnen doen.
Als de wc's proper zijn stoort mij het niet...
 
wat nou als iedereen dan gewoon is betaald.... misschien kunnen ze dan minder per persoon vragen :P

Het enige waar ik me aan stoor is wanneer ik geen kleingeld bij me heb :S
 
als je moet betalen en het is schoon dan is het o.k !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 23:12:
wat nou als iedereen dan gewoon is betaald.... misschien kunnen ze dan minder per persoon vragen :P

Dat zou best kunnen en is ook redelijk ..maar laten we dan ook gewoon allemal betalen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 23:12:
Het enige waar ik me aan stoor is wanneer ik geen kleingeld bij me heb :S

Ja dat is irritant heb ik ook wel eens last van maar vraag het dan vriendelijk en beleeft of je met groter voor een paar keer kan betalen of maak een afspraak dat je daarna het hele bedrag in een keer kan betalen(dit lukt bijna alleen in disco's)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 23:26:
als je moet betalen en het is schoon dan is het o.k !

Laten we daar dan met z'n alle een beetje aan mee werken want thuis laten de vrouwen toch ook geen maandverbandjes slingeren op de wc en de heren zeiken toch ook niet standaard over de rand.Of voor beide trek gewoon door en laat niet alles liggen.

Dan zal alles een stuk beter gaan denk ik en zitten we binnenkort op een schone wc en betalen we mischien maar 20 cent ipv 50 cent of soms wel een euro(dat dus wel erg extreem is).

En bedankt voor tot nu toe de reacties ben blij dat er ook nog wat mensen zijn die mijn visie delen en ook gewoon schone/nette en gezellige mensen zijn waar je tenminste fijn mee zou kunnen stappen.Groeten
 
Ja echt belachelijk! Wat daarin tegen wel fijn is: plas bandje. :')
Oftewel: vip plas bandje, dan betaal je 3 euro ofzo, krijg je bandje en kan je onbeperkt naar de wc. :')
Jah heb ook zoiets van ik zuip me toch ook klem bij jullie en daar dok ik toch al voor... eigenlijk dubbelop betalen dan natuurlijk.

Eigenlijk moeten degenen die niks drinken betalen voor de wc :vaag:
 
Uitspraak van [0570] TECHNO op donderdag 18 mei 2006 om 13:08:
Eigenlijk moeten degenen die niks drinken betalen voor de wc :vaag:

Waarom zouden die mensen juist wel moeten betalen en mensen die veel drinken niet? Als jij veel drinkt moet jij vaker naar de wc dan als je niks drinkt. Dus de mensen die niks drinken zouden dan voor jou moeten betalen omdat jij zonodig veel wil drinken?
Heb ook wel eens mindere ervaringen met wc's gehad maar die waren dan meestal gratis... Vroeger kwam ik heeeel vaak in tropicana en was altijd perfect geregeld daar,alles erg schoon en ook altijd n leuk babbeltje met
aardige toiletjuffrouw. En bij outland is dat hetezelfde,echt zeer schoon en aardig personeel :yes: Ik heb daar dus zeker 50 cent voor over en stel dat je 6 keer gaat,dat is dan 3 euro, nou sorry voor tegenwoordig is dat nou eenmaal niet echt veel geld ;-)
Bij sommige Awakenings feesten is de plee goed schoon en wordt ie ook bijgehouden. Normale ruimte om je handen te wassen en zo. Daar wil ik wel voor betalen.

Maar je wordt gewoon smerig genaaid als je eerst tot aan je enkels in de zeik staat en ze dan doodleuk 50 centjes aan je vragen.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:32:
Oftewel: vip plas bandje, dan betaal je 3 euro ofzo, krijg je bandje en kan je onbeperkt naar de wc. :')

Dat vind ik een heel goed idee :yes:
 
afzetters!!!diep triest...
Jouw reactie


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 22:04:
diep triest...

:yes:
 
zoaals gewoonlijk heb ik hoer ook wel een mening over, ik heb geen probleem met betalen, het liefst betaal ik in 1 x een bedrag voor de hele avond.
De locaties waaar ik meestal kom zijn voorzien van aardige toiletdame, schone toiletten en in geval van nood haarlak/gel en naald en draad etc.
Waar ik wel van baalde was bv. erotic vibe met enorm smerige toiletten en onvriendelijk personeel.
Maar ik betaal altijd, vind ik wel zo netjes.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 22:04:
afzetters!!!diep triest...

gho wat een zelf kennis heb je zeg en dat voor jou te jonge leeftijd.


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 22:53:
Maar ik betaal altijd, vind ik wel zo netjes.

Maar dat is het nou juist er zijn mensen die hebben geen opvoeding.
 
Uitspraak van straaljager op donderdag 18 mei 2006 om 23:23:
Uitspraak van Club wear op donderdag 18 mei 2006 om 22:53:
Maar ik betaal altijd, vind ik wel zo netjes.

Maar dat is het nou juist er zijn mensen die hebben geen opvoeding.

Maar omdat anderen dingen wel of niet doen wil nog niet zeggen dat ik ze moet na-apen....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 00:24:
Maar omdat anderen dingen wel of niet doen wil nog niet zeggen dat ik ze moet na-apen....

Dat hoor je mij niet zeggen hahaha maar laten ze met deze topic ons maar na-apen wordt het mischien toch wel wat betaalbaarder omdat iedereen gewoon netjes betaald.
 
Wat maakt die anderhalve of 2 Euro nu uit op een avondje stappen?
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 06:12:
Wat maakt die anderhalve of 2 Euro nu uit op een avondje stappen?

Helemaal niks hoor,maar kan het ook aan andere dingen besteden dan de wc ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 16:50:
Uitspraak van TECHNO_GIRL_NEXT_DOOR op donderdag 18 mei 2006 om 13:08:
Eigenlijk moeten degenen die niks drinken betalen voor de wc

Waarom zouden die mensen juist wel moeten betalen en mensen die veel drinken niet? Als jij veel drinkt moet jij vaker naar de wc dan als je niks drinkt. Dus de mensen die niks drinken zouden dan voor jou moeten betalen omdat jij zonodig veel wil drinken?

aah grapje toch ;)
 
tis gwoon belachelijk :@ as je moet dan moet je klaar
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 06:12:
t maakt die anderhalve of 2 Euro nu uit op een avondje stappen?

Dat wou ik net zeggen ja!!
Het geld jaag ik er toch wel doorheen, dan betaal ik ook wel voor die wc.
 
Ach ja mensen moeten alijd wel wat te zeiken hebben ;)
 
Mij interesseert het werkelijk niks.
Als ik maar kan pissen.

Voor vrouwen ligt het natuurlijk wel weer anders.
Is heeeeeeeeeeel erg kut! ik moet altijd 100x op een avond naar de wc dus ik ben al snel heel wat eurotjes kwijt voor de wc! 'k werk ook maar bij de AH:( haha
Idioot ja dat je ervoor moet betalen

Maar het ergste is nog dat ze opt begin van de avond nog wel redelijk zijn.


En kom je wat later, is het een en al pis/water/drugs/bloed/wc papier/stront en weet ik veel wat allemaal.

Als ze het dan ook nog eens redelijk goed schoonmaken gedurende de avond, zou het wat minder erg zijn.

Want vooral bij goregore dixies waar je dan 50 cent of iets dergelijks voor betaalt, het ik echt zoiets van:S
 
betaal alleen als het schoon is, als ze er alleen zitten om geld te vangen en ze wigeren te zorgen dat de wc netjes zijn, kunnen ze fluiten naar hun centen :D
Ik vind betalen voor de plee bloed-irritant... Met name op de grote feesten, waar met muntjes enz gewerkt wordt.

Bijv op Sensation.. Briefgeld mee naar binnen genomen en er muntjes voor gekocht, allemaal prima. Kom ik bij de plee, moet je daar ineens weer met muntgeld betalen :S Gelukkig was er een gast zo fijn ff voor me te dokken, anders had ik die hele Arena weer door gekunt naar mn kluis bij wijze van spreken.

Bereken die piskosten gewoon in het kaartje en val je publiek er verder niet mee lastig.. Het zorgt ook altijd alleen maar voor extra wachtgeld, dat betalen. En irritatie.
 
wat een zeiktopic

gewoon betalen en muil houwen.
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
Wat vindt je hiervan..

Weet ik veel, wat je vindt mag je houden (y)
ik vind het ook zwaar klote dat betalen voor de wc.
zit je flink aan de baco, dan moet echt wel tientallen keren naar de wc, moet je nog betalen, terwijl je al vet veel geld kwijt bent voor je kaartje!!
Absoluut achtelijk!
 
Uitspraak van blablabla op zondag 21 mei 2006 om 09:24:
dan moet echt wel tientallen keren naar de wc

Ga eens langs de huisarts, als je zo vaak moet zeiken heb je een blaasontsteking.
Uitspraak van Robert Reyez op dinsdag 16 mei 2006 om 09:11:
ik plunder wel altijd de snoepjesbak

Zou ik niet doen als ik jouw was, wie weet wie daar met zijn gore handen in heeft gezeten!!!
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

waar mensen zich al niet druk om maken ;)
boeie die 20/50 cent drink je maar wat minder hoef je ook niet zovaak naar de wc:X
 
Ik betaal liever 2 euro voor de hele nacht en dan een polsbandje ofzo, dan elke keer 50 cent.
Vind het gewoon onzin dat je daar ook nog voor moet betalen. je betaald al genoeg voor de intree. Dan calculeren ze daar de wc kosten maar in.Tis niet normaal,€0.50 betalen om even naar de wc te kunnen.
fucked op :P vooral als je nodig moet en je moet eerst dat klere geld geven :@
 
Op in qontrol was helemaal onzin.. Moest je gewoon elke keer 50 cent dokken...
Tjah en als je vaak moet.....
zeker als je veel bier zuipt.. moet je op t kwartier heen!! nou reken maar uit!