Partyflock
 
Forumonderwerp · 780424
 
Drop hier je mening!
Geweldig feestje ja!
Showtek,SMM,B&B,Technoboy super:D
Furax:( die kerel kan echt niet mixen. heb niet 1 goede overgang gehoord, toch jammer, hij draaide lekkere plaatjes:D

Cosmic gate met ''the drums'' op het einde:D heerlijk gewoon:D
 
Uitspraak van Billy Hufter op zondag 29 mei 2005 om 18:57:
Cosmic gate

dus ik was niet vaag ... heb ze wel gehoord :D:D:D
 
wij stonden toen net toevallig een patatje aan het halen, en zeggen nog tegen elkaar van goh, wie zou dit zijn?
ja hehe cosmic gate... ohw.. vandaar dat t al zo goed klonk.
:D

vond ze super draaien!
 
Uitspraak van Billy Hufter op zondag 29 mei 2005 om 18:57:
Geweldig feestje ja!
Showtek,SMM,B&B,Technoboy super
Furax die kerel kan echt niet mixen. heb niet 1 goede overgang gehoord, toch jammer, hij draaide lekkere plaatjes

Cosmic gate met ''the drums'' op het einde heerlijk gewoon

Furax was inderdaad geen mixen te noemen ;)Wel lekkere platen...
In 3 woorden GE WEL DIG!

Een zeer goeie opwarmer voor DefQon :bounce:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 19:03:
wij stonden toen net toevallig een patatje aan het halen, en zeggen nog tegen elkaar van goh, wie zou dit zijn?
ja hehe cosmic gate... ohw.. vandaar dat t al zo goed klonk.

was lekker patatje ;):P. Was leuk jullie ontmoet te hebben :D

* het was idd een super feest, leuke mensen, goeie muziek, leer weertje :D*


Uitspraak van Ichell op zondag 29 mei 2005 om 19:05:
Een zeer goeie opwarmer voor DefQon

daar dacht ik al aan toen ik binnen kwam, wat een zand :P
laatste aanpassing
Echt een superfeest :bounce:

Cosmic Gate, Marco Bailey, Acid Junkies, Laidback Luke ze waren allemaal geweldig!!! :respect:

Het weer was goed, de sfeer was goed kortom alles was goed!!! :D
in 1 woord dan maar drama :D

lag niet aan het feest of aan het weer, maar we waren met zn 3en en we waren elkaar kwijt geraakt :S...bellen lukte ook niet echt...3 uurtjes in me eentje rondgelopen enzo is ook niet echt dat je zegt van super leuk :)

21.00 wasik buiten vriend tegengekomen daar, en bij de auto maar ons eigen feestje gebouwd :D

was jammer want zag er prima uit allemaal heb alleen dana gehoord draaide sinds tijden weer een erg lekker setje :)
 
haiiii!!!! da's toevallig zeg:D

was inderdaad gezellie he?
maar ja wij zijn ook gezellige mensen hahahahah!!!!
Cosmic Gate sloot af met The Drums :bounce:
emporium was echt een super feest een mooi begin van het zomerseizoen.:-)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 19:03:
wij stonden toen net toevallig een patatje aan het halen,

:vaag: dan stond ik bij je in de buurt :o
 
Vond het een super feestje...super weer, lkkre muziek,goede sfeer, en maar vijf minuutjes fietsen vanaf thuis beter kan niet dacht ik zow!!! hoop volgend jaar weer :D
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 19:10:
haiiii!!!! da's toevallig zeg

was inderdaad gezellie he?
maar ja wij zijn ook gezellige mensen hahahahah!!!!

Ik keek ineens naar je forum plaatje en dacht, jij komt me bekend voor.
tot het volgende feestie he, en groeten aan de rest
 
Het was echt een superrelaxed feestje:). Heerlijke muziek, lekker weertje en goede sfeer. Vond alleen dat er soms maar erg weinig mensen aan het dansen waren. Was ook relaxed dat je een klein stukje hoefde te lopen en een compleet andere muziekstijl had, houdt het feest wat boeiender.
in 1 woord: TOP

mogen ze echt vaker doen. Sfeer was top muziek was top en het weer was lekker :)...

:respect: Technoboy...
Op www.superfeesten.tv/videosfotos.php staan ook al foto's :D

en op
http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/
laatste aanpassing
 
dank voor fotolinks!!
 
Was vet feestje :yes:
en afterparty in matrix was ook dullie dullie B)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 17:27:
maar goed dat ik neit ben geweest dus lees verder ook neit veel over de techno hier..
maar ja... als et maar gezellig was

vond de techno echt wel minder ben wel ff los gegaan bij Bailey en Ruskin maar de rest van ik erg matig


Toch was dit de 1e en laatste keer emporium voor mij,heb wel een gezellig dagje gehad en erg gelachen heel de dag maar dit zijn toch niet mijn feestjes.
De sfeer zoals bij de echte technofeestjes was ver te zoeken,en dan de hardstyle die je hoort als je de techno uit kwam vind ik al helemaal lauw.
Het 1e uur Mauro Picotto vond ik wel geweldig maar daarna begon ie toch weer de commerciele plaatjes van hem te draaien:s

Gelukkig volgende week Free Your Mind :bounce:
 
:respect: Het was SUPERRRRRRRR :respect:
:bounce:
Het was een lekker feestje!!! Het weer, sfeer, de organisatie was goed!

...en of er ooit een feest is waar het allemaal top geregeld is??? En zeker voor de 25 euries!

After party was wel aardig, denk ook dat ik toen te lauw was om het nog echt leuk te gaan vinden!

Voor een eerste keer, erg goed gedaan...
Echt een masterlijk feest !!
Technoboy was echt super :respect:
Volgend jaar zekerz weer van de partij :D
Super feest gehad. Lekker staan swingen in de club tent bij o.a. Erick E. Ook Marco Bailey en Jan Liefhebber ff langs geweest in de techno area.

+ punt:
extreem veel mooie vrouwen gezien

- punt:
de prijzen vd drank (6 euro voor een smirnoffie he! gaat helemaal nergens over)
8 euro om te parkeren

vaag punt: de vallende druppels uit de bomen. Ik kreeg er precies 1 op me voorhoofd terwijl ik stond te flirten met een waanzinnig mooie dame ;)
Was echt super! Was alleen erg jammer dat we al om half 9 weg moesten om de afterparty klaar te zetten.

We hebben daarom een aantal vette optredes moeten missen :(.
laatste aanpassing
zoooooooooooo geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was zeker een leuk feessie! De muziek was zeker oke....goed georganiseerd jah voor een eerste keer! Geen lange wachtrijen was ook relaxt.
Mensen waren ook oke...en ik heb diegene gezien waar ik ontzettend veel van hou...kortom het was zeker oke!
Pluspunten:
- weer
- veel mooie vrouwen
- sfeer

Minpunten
- wc
- geen mayonaise bij mn friet
- veel dezelfde nrs in gladiator
- over het algemeen geen compleet geweldige sets gehoord met als dieptepunt super marco may
laatste aanpassing
 
ToT nu toe t beste Feest van t jaar... maar wat wil je mooi weer juiste omgeving... alleen een beetje jammer van de wc's en de bar's had ietjes beter gekunnen... er werd echt super gedraaid en je kon lekker relaxed op t strand liggen ... Dus volgend jaar weer een super feesie...
{Volgens mede eigenaar Twan zal er volgend jaar weer een EmPoRiUm komen en dan maar weer hopen dat t weer er weer aan meewerkt....)
Heerlijk feestje :yes:

Leuke sfeer, veel bekenden, eenss een keer dicht bij huis, muziek kon beter, maar toch helemaal uit m,n dak ;)

Vond het allemaal goed geregeld door de matrixx voor hun eerste grote feest!!!
 
Helemaal top! mooi weer, trance buiten in de zon. wat wil je nog meer? zet alleen die mafkezen hardcore tent op de plaats van de techno en de techno naast de trance. Hoef je daar ook niet elke keer doorheen te lopen..

verder geen commentaar.. prima feest zeg ik!
Nogmaals goed feestje:yes: we hebben er genoten!!!

En de wc's kon er zo naar binnen lopen via de achterkant <hek> gratis:D

Afterparty; was zelf een beetje down van de middag<fysiek>
maar heb wel gelachen om de mensen op het podium die daar stonden te dansen <whahahah die Chinees wat een kerel>
laatste aanpassing
 
Morgen ook foto's op www.dancetraffic.com :yes:
Topfeest, zeker voor het lousy bedrag van 25 euro. Volgend jaar zeker weer! :yes: Alleen dansen net buiten de partytenten (als het te warm werd binnen) was een beetje vreemd met die meedeinende (droge) klei! Net of je op een luchtkussen stond te dansen. :bounce: Dat hadden ze wel mogen egaliseren, in plaats van over de tractorsporen te moeten hobbelen. ;)
 
Uitspraak van . René . op zondag 29 mei 2005 om 22:20:
Net of je op een luchtkussen stond te dansen

whahahaah die grond idd :D:D:D ... de eerste stappen :O ik denk :O ... wat heb ik zoveel drank op :O ... :P:D
 
was echt super relaxt :p
Bij de XXqlusive tent (achterin) nog ff op een putdeksel staan dansen net voor de stage :bounce:, da's pas robuuste ondergrond! ;) :D
 
superrelax feestje!!!:bounce: veel mooie mensen ook :yes:
 
Ik moest tot 4 uur werken werken, thuis nog ff douchen en omkleden dus kon pas om een uur of half zes daar zijn. Auto helemaal geparkeerd bij het triavium dus een pokke eind lopen en er dan onderweg achterkomen dat er bussen rijden :S

Onder weg nog een vage knakker gezien die volgens mij terug kwam van emporium. Ging een paar keer midden op de weg liggen en toen wij langs hem liepen zat ie heel blij te zwaaien naar ons en toen we voorbij waren ging ie in dat hoge gras langs de kant liggen en rolde een paar keer om...kon hem toen niet meer zien maar 1 meter daarnaast was wel een sloot dus ik hoop voor hem dat ie niet te ver doorgerold is...

Eenmaal daar (uur of 6) was de controle bij de ingang echt minimaal.Maar ja het was er ook niet druk.En dat je gelijk door het zand heen moest met je open schoentjes :)
Maar vond de aankleding mooi alleen die schuine palen om die tenten heen hee...daar heb ik echt veel mensen over heen zien donderen.
Het eten was ook minder bevroren kroketten voor 4 euro :S
En ook de plees waren veels te weinig!! Ik moest maar ik dacht laat maar hangen toen ik die rij zag!! En ik had een paar van die kaartjes gehaald want ik dacht het is 1 kaartje per keer maar 1 kaartje was dus goed voor 5 keer pissen...mogen ze er wel even bij zeggen als ik 5 van die pleekaarten vraag!!En toen ik uiteindelijk naar de plee ging was er niemand die naar mijn kaartje vroeg!! Beetje vaag!
Verder vond ik de muziek ok overal ff wezen kijken ik vond technoboy en pavo toch wel het relaxed draaien.Vuurwerk was ook wel ff lachen. Wel bijna mot gehad met een vage gast, wij liepen er gewoon langs begint ie ineen keer vet agressief te roepen 'wat moet je nou' terwijl we hem niet eens aankeken ofzo maar ja...gelukkig ging er niemand op in maar die kerel had er wel zin in dat was duidelijk...

Om kwart voor twaalf naar huis gegaan om de drukte een beetje voor te zijn toen eerst een paar kilometer de verkeerde kant op gelopen dus toen we daar achter kwamen en weer dat eind terug moesten lopen kwamen we alsnog in de drukte maar ja..

Heb het naar me zin gehad mede door het lekkere weertje!

(zo bijna een verslag maar goed...)
Zwaar vet feestje... ben nog steeds aan het nagenieten!!!

Beter kon bijna niet :D
wauw wat een top feest!! een echte goeie in klapper voor de zomer (Y)

alleen had ik eerst niet door dat dat er waterslange in de bome zaten, elke keer als ik vd main naar de hardstyle liep of andersom dan dacht GVD!! waar komt dat water vandaan :S haha

en wat een mooie jongens daar PFFFFFFFFFFFFFF
laatste aanpassing
 
1 ding snap ik nog steeds niet.

Druppels die uit de bomen kwamen. :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 07:31:
1 ding snap ik nog steeds niet.

Druppels die uit de bomen kwamen

dat was idd erg vaag :/
 
bomen zweten ook wel eens
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 22:32:
En dat je gelijk door het zand heen moest met je open schoentjes

wie trekt er dan ook open schoentjes aan naar een festival 8)

amateur :p
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 07:31:
1 ding snap ik nog steeds niet.

Druppels die uit de bomen kwamen

Heel vaag idd...zal wel vocht zijn geweest door de warmte...
En ik maar iedere keer om me heen kijken of iemand met drinken aan het gooien was :/
 
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 09:13:
1 ding snap ik nog steeds niet.

Druppels die uit de bomen kwamen

Heel vaag idd...zal wel vocht zijn geweest door de warmte...
En ik maar iedere keer om me heen kijken of iemand met drinken aan het gooien was

haha..dat merkte ik ook al:kwijl:bomen
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 09:13:
En ik maar iedere keer om me heen kijken of iemand met drinken aan het gooien was :/

Haha, ik was dus niet de enige die dat dacht :)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 09:22:
Uitspraak van **It is I** op maandag 30 mei 2005 om 09:13:
En ik maar iedere keer om me heen kijken of iemand met drinken aan het gooien was

Haha, ik was dus niet de enige die dat dacht

en ik ben vast niet de enige die dit leest:-):-p