Partyflock
 
Forumonderwerp · 780424
 
Drop hier je mening!
Ik ben benieuwd
 
Vond het wel meevallen, tegenvallen. Zonde van me 53 euro
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 21:12:
Vond het wel meevallen, tegenvallen. Zonde van me 53 euro

wat viel er allemaal tegen dan?
 
Waarom haal je dan vip en wat houd t eigenlijk in?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 21:17:
wat viel er allemaal tegen dan?

Weinig sfeer naar mijn gevoel.

Vipparking was er niet, het was enkel gratis parkeren.


Heel weinig mensen in de technotent, dat veranderde bij vlagen trouwens. Bij marco bailey stroomde het lekker vol.


Voor de rest vond ik het wel een goed georganiseerd feest en weet zeker dat er velen zijn die zich goed hebben vermaakt.

Ik heb me ook wel vermaakt maar niet met het gevoel dat ik zeg, VET FEEST. Maar dit is natuurlijk persoonlijk
 
Maar wat hield "VIP" nu dan wel in? :/
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 21:18:
Waarom haal je dan vip en wat houd t eigenlijk in?

Omdat er geen normale kaarten meer waren


Maar vip hield in:

Vip parking (gratis in dit geval)
Vip ingang
Vip deck
Vip bar
Entree tot afterparty in de matrixx
 
en maak je gebruik van de afterparty?

Verder zou ik t weggegooid geld vinden :/
 
Nee, daar heb ik geen zin meer. Ben inmiddels weer in utrecht.

Ik vind het idd ook zonde van me geld. Maar ach shit happens!
 
feest is toch nog niet afgelopen!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 21:25:
Weinig sfeer naar mijn gevoel.

Klinkt als standaard Matrixx avondje, was ook de reden dat ik geen kaartje heb gekocht. Vaak leuke muziek daar, maar de sfeer in het algemeen te laf voor woorden.
Waren er nu nog veel mensen..
Me vriend loopt er nu nog ook rond maar nog steeds niets van hem gehoord.. en begin toch aardig pissig te worden nu..
Uitspraak van Kimberly!! op zaterdag 28 mei 2005 om 22:04:
Me vriend loopt er nu nog ook rond maar nog steeds niets van hem gehoord.. en begin toch aardig pissig te worden nu..

hahahaha
Jullie zijn grappig he :[ ;)
 
ach die is lekker aan t housen met zn vrienden.. over een uurtje belt ie je wel..
 
zijn nu op zig nog wel veel mensuh ben zelf ook pas net thuis en de sfeer vond ik wel te doen geen ruzies gezien of wat dan ook
ja heb er weinig van meegekregen .. heb de ingang geroken .. maar werd vroegtijdig meegenomen door undercover agentjes ;(
ach die is lekker aan t housen met zn vrienden.. over een uurtje belt ie je wel..

had uurtje geleden al smsje gehad ;P
 
wa had je gedaan dan da je al vroeg tijdig mee bent genomen ?
 
Het Was Te VET !!!!!!
Ben net terug, vond het wel ok. Weertje was natuurlijk super, mensen waren ook wel ok, vond de indeling van de area's wat wazig maar de muziek was goed! (Y)

Wel op tijd weggegaan, want we moesten zo idioot parkeren (in het midden van de weg zodat je niet meer naar voor, achter, links of rechts kon :S )ik had geen zin om bij het weggaan nog 3 uur vast te staan.
8 euro voor parkeren was echt belachelijk.
 
Geweldig!!!!!
vond t een lekker feest, gezellige mensen, behalve later op de avond in de hardstyle waar een dikke matpartij was... verder super, veel bij t colloseum geweest erg leuke sfeer!
Ik vond t echt gaaf... juist wel een lekkere sfeer, top weer, mooie vrouwen in bikini's :P , muziek was goed etc etc etc... :)

toch een prima begin voor de Matrixx voor hun eerste festival (op de wat kleinere zomerfeesten na...) :yes:

ben nu kapot! :P trustuh
 
fotootje van lasershow in hertstyle tent

 
nou lekker hoor...:@
komen aanlopen, hup politie in je nek! moest m'n vriend dus meekomen, en werd ie aangehouden, had vier pilletjes bij zich en wat speed...
:/

stond ik lekker daar zonder vriend!!:S
was nog een jongen bij me , dus zijn we toch maar met z'n 2-en naar t feest gegaan. als m'n vriend weer vrij zou komen dan gingen we wel weer naar huis dacht ik zo.. kon wel een paar uur duren...dus na ja dan maar feesten toch? :)
uiteindelijk hadden ze vergeten zijn kaartje in te nemen, dus toen hij om kwart voor vijf vrij was kon ie alsnog t terrein op en hebben we nog ff gezellie staan :bounce:

technoboy :respect:
redder van de hele dag, wat werd er bagger gedraaid zeg!!!
nooit gehoord van doordraaien zeker? was steeds veel te veel rust tussen de nummers in.
wc's waardeloos! en veeeeel te weinig.
kaartjes/muntjes, ook hetzelfde wat een waardeloos zooitje daar zeg...

bier: waarom was dit zo snel op steeds?
verder een hele hoop hele aardige mensjes ontmoet :D
heel gezellig sfeertje en wat waren er weer veel mensen knetterleip zeg!!!

zonde van de slechte start ( nou ja, 300 euro boete dus duur feestje...)
maar al met al toch best goed!
Helemaal top! Kan misschien defqon voorbij gaan! Alles goed geregeld, behalve na afloop. Paar duizend man door een pad van 4 meter breed, zelfs ik zou van te voren weten dat dit niet gaat passen ;) Voor de rest een complimente weer voor de beveiliging en ehbo. Ik heb ze druk aan t werk gezien. Muziek was ook geweldig en een betere sfeer als met dit feest heb ik nog niet meegemaakt... Volgend jaar zeker weer!

Gr. Marina
 
Werkzaam bij Vier
het was een geweldig feest!:-)

Pluspunten:
-Erick E
-Geluid:respect:
-Sfeer
-Snelheid en vriendelijk achter de bar
-Exxelent tent
-Dana en technoboy

Minpunten:
-Toiletten
-Foodmunten:nee: ben er nog steeds op tegen..gwoon 1 munt voor heel feest
-SMIRNOFF BUITEN 2 MUNTEN EN BINNE OVERAL 3 MUNTEN:nee: ging nerges over..alleen met een praatje kreeg je t vaak voor 2 mee:-)

nja dat was t wel he..

tot volgend jaar:-) op naar defqon
Qua organisatie overtrof dit alle festivals tot nu toe ... MEGA goed geluid overal, thema en aankleding echt top, grandioze show qua lasers en dergelijke (y)

Jammer dat ze teveel hardstyle hadden geprgammeerd maar ik heb een prima dag gehad !

Dat iedere organisatie een voorbeeld mag nemen aan dit geluid, de inrichting en de show :respect:
Zo ik vond het echt een heerlijk feestje! :yes:

In tegenstelling tot wat hier boven staat vond ik de sfeer juist wel supergoed!!!
Iedereen vrolijk en lief omdat het zonnetje scheen B)
Niemand die ruzie zocht of zich druk maakte...

Trance was echt superrelaxed om te chillen in het zonnetje en voor de rest veen in de hardstyle tent doorgebracht...
Daar was de muziek niet altijd top (teveel slome jump :/) maar wel weer wat aardige promootjes gehoord! :9
 
Zeer goed georganiseerd... circus maxximus was geweldig.
Erick E lkkr gedraaid en mc Nova ook top. verder vond k alleen ht eten wat minder, heel lang wachten en alleen maar geduw en getrek. maarja das een klein minpuntje.... dit feest was gewoon een dikke pluspunt.
 
goed georganiseerd,

alleen de rij bij de w.c`s duurde soms wel lang

goede sfeer
leuke mensen

alleen van mij persoonlijk mocht er
wel harder gedraait worden
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Wat een gaaf feestje! echt m'n beste tot nu toe!

- Geluid goed
- Sfeer goed
- Line-up/Muziek super!
- Nergen lange wachtrijen (Y)
- Mooi weer

enige minpunt is dat het slecht aangegeven stond om bij emporium te komen.. of ik moet alle bordjes over het hoofd hebben gezien.. :S
Echt een geweldig feest en dat zowat naast de deur. Behalve de hoofdpijn heb ik echt genoten. Mainstage met vuurwerk, Mauro Picotto en Marco V. was echt heerlijk :p
Volgend jaar zeker weer :p
whahahaha super super super super super ssuper super super super super super super super super super susuper super super super super super super super super super super super
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
aangezien dat ik mezelf n echte partyganger/kenner durft te noemen ....geef ik mensen die op dit feest niet genoten hebben de volgende adviezen :
-stop met naar feesten gaan
-verander van muziek keus
-ga naar de doktor en vraag of je wel spoort
-ga het klooster in
-ga drugs gebruiken
-en ga op dit toptic zeker niet zitten klagen (niemand neemt je serieus)......whahaha op naar defqon !!!
 
Superfeest....alleen jammer van die mega strenge controle's.....ging helemaal nergens over....
superfeest imo... technoboy & dana idd redders van de dag... aardige mensen geen problemen gehad.. :) ... nice fireworks btw, klinkt als een soort van defqon idee dit. top! kan Q-dance nog wat van leren, betaal liever 28 euro ipv 50 :]
 
vond het ook een superfeestje hoor, maar de hardstyle dj's mochten wel wat steviger doordaaien vind ik.
trouwens cosmic gate was ook top!!!!!
:D
laatste aanpassing
k heb me zeker vermaakt :yes: echt een top feest (Y)en dat voor de eerste x emporium ;) ceker niet slecht...
Super feestje :respect:
Mooie dames met sexy outfits :kwijl:
lekker weertje (Y) :jaja:

helemaal GESLAAGD !! :bounce:
geweldig feest allen buiten was de ondergrond er hobbelig volgende keer ff glad walsen
s het niet plat walsen O:) :p
 
nou jaaaaa. da's nou flauwwww, doe je toch niet zoiets?
 
hij was fijn
ik vond het een super feessie, mooi weer, leuke mensen en een goede sfeer!
echt een topfeest, sfeer geweldig, lekker chillen op strand:D en geluid vond ik overal ook goed
 
Ik heb me super top vermaakt ... eerste keer dat ik tijdens een feest meer bij de techo ben geweest ... vond de sfeer kikke ... en de lokatie SUPER :D