Partyflock
 
Forumonderwerp · 780424
 
Drop hier je mening!
 
Btw.. hoe was die afterparty @ Matrixx?! Ben zelf niet meer geweest!
Echt een geweldig feest! :D :bounce:
was een geslaagd feestje :yes:

afterparty was niet zo geweldig, ook niet druk...mah ach..slecht heeft ook een andere naam ;)
Was n leuk festival :yes: Perfecte locatie, mooie decoraties, leuke mensen, en relaxte muziek op de main.
Randy Katana was een heftig feestje aan t bouwen :respect:
Steve Rachmad had een lekkere technoclassics set
Cosmic Gate was leuk
Mauro Picotto was errug commercieel aan t draaien maar damned wat hou ik van zijn stijl :lief:
en marco V als afsluiter op de main met t vuurwerk erbij was ook kickuh.
Verder vond ik t eigenlijk TE rustig in de techno tent, totdat marco Bailey begon...was ook lekker bezig. Miss Djax draaide ook heerlijk en Erick E met die percussie erbij en MC Nova was echt swingen geblazen....

pluspunt: De vele mooie dames :respect:
minunt: Geen laser op de main :[
vond het een top feest!

aankleding was super, muziek was goed, de sfeer was goed
en het weer tsja:D

ook fijn was dat je terein niet zo groot was zodat je binne een paar minuutjes bij een andere area was. terwijl je bv bij mysteryland 15 minuten moet lopen en zo flink naar de klote gaat!

al met al top dag gehad:)
 
ik vondt het echt een gewedlig feest!
echt goed vermaakt en de sfeer was prima!

De afterparty vondt ik ook goed te doen!
we wilden eerst niet gaan omdat we bang waren dta het te druk zou worden!
maare het was supers!
iets meer dan half vol, dus lekker veel plaats!
heeeel goed vermaakt!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van COÑO op zondag 29 mei 2005 om 13:00:
Mauro Picotto was errug commercieel aan t draaien

ghehe ja dat was echt de Picotto hitjes-parade :p
Jaaa, was leuk feestje!!:D:D:D
Heb wel errug naar me zin gehad!!
Geen rellen gezien in de Hardtsyle...
ben der bijna niet weggeweest...
Alleen geluid stond niet echt super...
Dat was op het einde wel wat beter, maar toch...
Op naar volgend jaar idd!!:D
:bounce: :bounce:
laatste aanpassing
 
Zo, was me wel weer een super feestje !

Héél veel bekenden, heerlijk weer, supersfeertje, wat wil je nog meer...

Enige wat me even zwaar tegenviel; we liepen, ik dacht rond 15.30, even naar de techno, daar stonden gewoon maar 20 in de tent :S :S Ik wist eerlijk gezegd niet of Steve Rachmad nog aan het draaien was, want we zijn gelijk weer omgedraait :/

Maar ik vond het echt top !! Alles was ook perfect voor elkaar, zoals we gewend zijn van de MatriXX. Volgend jaar weer :jaja:

Foto's worden nu geupload naar www.dipstick.nl
Ja was mooi gister, zuper weer, vet verbrand (meeste buiten rondgehobbeld) Gladiator dome was me iets te wild ivm dure apparatuur die ik bij me had maar zag er wel mooi uit met die lasers.

Rond half 12 vertrokken via personeels uitgang dan moest je eerst een stuk over een strand naar je auto toe lopen stond aardig vol met mensen ook bijna bejaarden zelfs (60+ ofzo) die allemaal naar het schouwspel stonden te kijken vanaf de andere kant van de plas :)

Was wel mooi gezicht (volgende keer ook kaartje kopen oma's :) )
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 13:04:
Enige wat me even zwaar tegenviel; we liepen, ik dacht rond 15.30, even naar de techno, daar stonden gewoon maar 20 in de tent Ik wist eerlijk gezegd niet of Steve Rachmad nog aan het draaien was, want we zijn gelijk weer omgedraait

whehe als er maar 20 man in de tent stonden kan je er vanuit gaan dat steve Rachmuts idd draaide :p

Ik begon in de technotent, maar ik vond het eigenlijk idioot om binnen te gaan staan met zulk weer.. dus heb me heerlijk vermaakt op tjah.. andere muziek bij de main (Y)

uK waar was je :( :cry:
 
wat ik trouwens een beetje jammer vond, was dat de dj's bij de main echt belachelijk ver weg stonden :/
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 13:07:
wat ik trouwens een beetje jammer vond, was dat de dj's bij de main echt belachelijk ver weg stonden

Ja inderdaad, draait Jochen :k, kan ik zijn lekkere koppie niet eens goed bewonderen :@


Maar ik vond het echt een leuk feestje :) Supermarco may en technoboy maakten het super (L) en miss djax ook :)
Echt HELEMAAL Superrrrrrrrrrr!!:bounce:

Heb gewoon de hele dag met een grijns van oor tot oor gestaan.(y)
Lekkere sfeer hing er.:), alle voorzieningen goed geregeld ook.
In de techno was het zwaar relaxt, maar toch meeste tijd bij de main geweest.

Volgende keer zeker weer aanwezig.
 
Vond het een geslaagd feestje!!! (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 13:06:
uK waar was je :( :cry:

Tja, heb je niet gevonden :'(
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 13:01:
ghehe ja dat was echt de Picotto hitjes-parade

:yes:

Uitspraak van COÑO op zondag 29 mei 2005 om 13:00:
minunt: Geen laser op de main

De main viel een beetje tegen qua verlichting..
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 13:12:
Maar ik vond het echt een leuk feestje Supermarco may en technoboy maakten het super en miss djax ook

Miss Djax was idd goed bezig! :respect:
Wat een HEERLIJKE dag was t gister :D Ben nu nog zwaar aan t nagenieten :yes:
Ik heb me verrassend goed vermaakt bij de MAIN maar, in t zonnetje en een biertje erbij was het de ideale muziek daar!!:)
Maar in de GLADIATOR DOME was toch de vetste herrie :yes: :bounce: :D

Op naar ---------> DefQon1
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 13:26:
Tja, heb je niet gevonden

mjah was zoeken naar een ukkie in een hooiberg natuurlijk :/

wij komen nergens bovenuit :(
he pascalle!!!!!!!!!!!!
 
hoi ;)
was wel een leuk feesie maar je kon duidelijk zien dat t de eerste keer was... met name bar en plee... ondanks dat een top dag gehad ;-)
 
Oke mijn mening:

Ik vond het echt gezellig. Weer goed mn sociale contacten omhoog gehouden. Maar dat kwam dan ook alleen maar omdat smiddgas de muziek in de techno tent echt waardeloos was!
Toen eindelijk Marco Bailey ging draaien kwam er enigszins een beetje het tempo er in. Jan Liefhebber was (y)
Miss Djax was een leuke afsluiter. Daarna nog gezellig thuis ge-aftered met vriendjes...
Al met al een geslaagde dag.
Het ging supersnel voorbij. Dus zal het wel leuk geweest zijn.
Uitspraak van Are you awake? op zondag 29 mei 2005 om 12:18:
en wat ik ook apart vond, maar op zich wel handig: die 5-rittenkaart naar de wc

handig?? is gewoon afzetterij.moest niks kosten.
Artiest {SHOWLIST artist 55927, 26483}
Was echt een Vett Feestje... Ben vooral uit me dak gegaan bij Miss Djax, Acid Junkies, Erick-e & Sidney die "WATSKEBURT" dr opeens ingooide en de hele "tent" op z'n kop had staan!!( Respect )
 
Uitspraak van IBEX op zondag 29 mei 2005 om 13:45:
handig?? is gewoon afzetterij.moest niks kosten.

idd, betalen om in een benauwd ondergepist, ondergescheten, ondergekotst en ondergeongesteldheidbahbahbah hok ff proberen te piesen, zonder zelf onder de smurrie van anderen komen te zitten.. (N)
 
Ja die 5 rittenkaart vond ik ook helemaal niets, ik wil niet betalen om boven zo'n ranzige Dixi te hangen...
Artiest SummA
1 woord :


gruwelijk
 
fijn feestje hoor (Y)
vond alles redelijk snel gaan, parkeren, drank halen, eten, munten en wc's...
geluid viel me niks tegen bij de hardstyle tent ik kwam binnen met deepack die lekker afsloot met dj rob-beng beng :bounce: ik denk dat wordt wel wat vandaag...maar vond dana kut draaien, 1e half uur van max b grant ook niet veel byzonders maar SHOWTEK pfff die gek beukte wel lekker en technoboy uiteraard ook ;p
lekker weer, geen ruzie gezien, genoeg ruimte
zeer goed te doen :jaja:
 
oja en niet te vergeten zany kwam toch niet helaas, 1 van mijn favorieten op het moment, en in plaats daarvan kwam smm :gaap: die gek mogen ze wel eens afschrijven nou :gaap:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 38809, 46880}
Super feest, Van begin tot einde..


Picotto (Y)
Marco V (Y)
Toch moeten dit soort feesten gewoon 's nachts gehouden worden. Op Emporium kwam de echte partysfeer ook pas toen het donker begon te worden.

Ik had een fotocameraatje meegenomen. Op een gegeven moment was dat ding ineens vol (ik had het idee dat ik maar 5 foto's ofzo gemaakt had). Ben benieuwd wat voor'n foto's ik te zien krijg.
laatste aanpassing
vraagje: dana draaide een nummertje met de tekst 'this is 100% columbian cocaine,DISCOSHIT!

hoe heet dit nummer??
 
Was zeker leuk feestje!!

Maar dan nog flyers uit staan delen en ook nog eens opruimen was minder...!

Maar de After Party heeft veel goed gemaakt :yes:
Ik ben bang dak de enige ben die het niet geweldig vond..

Vanuit den-haag gereden via Rotterdam en Gorinchem die bij Dort afgesloten was, dus moesten via Breda-Den Bosch :(

Kwamen rond een uurtje of 20.00 binnen..

DJ's :

In de techno krijg je dan Bailey die best goed draait, daarna Acid Junkies die 1 of andere elektronika-set neergooit, daarna Liefhebber die weer wat vaart eringooit. Op zich niks mis mee, maar misschien beter door de snelle jongens achter elkaar te zetten ipv verschillende stylen door elkaar heen.

Pavo draaide waardeloos in vergelijking met de meeste sets die ik van hem gehoord heb (Pavo was omgeruild qua tijd met super marco ?), het leek verdomme de skihut wel! 10 seconden dansen/break/10 seconden dansen/break. Zelfde gold voor Equinoxx. Overigens draaide darkraver tegen het einde aan wel geweldig daar!

Picotto begon erg goed en werd indd steeds softer, daarna Marco V die ook goed begon om minder af te sluiten.


Publiek :

Dit was meer ála dancetour-publiek. De echte party-dressed mensen waren op 1 hand te tellen. De sfeer was wel gezellig, maar had wel graag meer mensen gezien die wat meer moeite hadden gedaan voor de kledingkast ;)


WC's :

Kaartje kopen voor die smerige rotzooi? (om vervolgens vanaf 23.30 nog 2 knippen over te hebben en dan wel gratis door te mogen lopen! grrrrrrr)


Aankleding :

Sorry hoor... maar had volgens de site veel en veel meer verwacht. Gladiatorgevechten waren zeker smiddags? DJ's die per paradewagen aan kwamen rijden? Vanwaar dan?
Een stenen wit boogje voor de techno-tent? Laat die ook maar zitten dan ;)
Main-stage zag er wel zeer mooi uit.


Organisatie :

Zeer goed! We stonden helemaal vooraan bij het strand met de auto en gingen om 0.00 weg en nog waren we binnen 15 mins van het terrein af.
Wachttijden als je drinken wilde halen was 2 minuten hooguit. En nergens was het te druk, je had alle ruimte overal buitenom de tenten. Voor mensen die het snel benauwd krijgen op feesten is het wat dat betreft zeker een aanrader. Geen rijen bij binnenkomst en de beveiling waren stuk voor stuk erg spontaan en aardig. Dit was alleen de eerste keer in mn leven dat ik een buitenfeest afliep en waar een medewerker zn hand ophield voor een fooi ;) heheh


Kortom, ik ben de enige die volgend jaar niet teruggaat. En ja scheld me maar uit voor zeikerd, want dat ben ik indd :P
 
echt superfeest!!!!
Geweldig!!!
goede muziek, heerlijk weer, er was wel wat met de bonnen ofzo, maar dat heb ik niet helemaal meegekregen.
Die matpartij viel wel mee hoor, was maar 3 man, en binnen een paar minuten afgelopen.
Echt super!
Volgend jaar zeker weer!!!!
laatste aanpassing
Goed feestje (y) jammer van de toiletten.


Vraagje: Weet iemand het 1 nalaatste nummer van Miss Djax was aardig vaag space liedje
laatste aanpassing
Ben de hele tijd bij Hardstyle geweest en was top!!!!
Techno boy draaide echt super :yes:
yeah was weer een heerlijk feestje!
Het enige minpuntje van die dag vond ik dat het bier nogal eens op was.


ik heb ook wat foto's gemaakt. die kan je bekijken op:
http://www.koenrutten.com/coppermine/thumbnails.php?album=2

alvast een voorproefje.










Had geen kaartjes bij me.... steeds vertellen dat ik ze hier wel ergens op het forum zou zetten... goed zoeken ;)
laatste aanpassing
 
Ik heb gehoord dat er een dode is gevonden......
Uitspraak van Are you awake? op zondag 29 mei 2005 om 12:18:
en wat ik ook apart vond, maar op zich wel handig: die 5-rittenkaart naar de wc!

Wat kost zo'n kaart nou??

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 15:07:
Ik heb gehoord dat er een dode is gevonden......

bron?? Las net dat bij Nightmare ook al een persoon zeer zwaar verrot is afgevoerd
Leuk gezellig feesje :yes:

Acid Junkies :respect: